Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

A kis ravasz csirkefogó blogger és a moderálógomb

2007.07.23. 13:53 Molnárgörény

Talán tudjátok, kedves olvasóim, hogy a Molnárgörény nick alatt két személy bújik meg - sajátos elosztásban. Itt ezen a blogon csak én működöm; ugyanakkor van egy kedves ismerősöm, aki nem igazán szereti a baloldaliakat, ugyanakkor igen megbízható, ezért itt nem részletezendő okból a nickemet és a rendszeremet használhatja. Az ő valódi kilétét az ávó így nem derítheti ki - magánügye, ha tart a titkosrendőrségtől. Ő szokta néha olvasgatni a Tomcat által állítólag megvert Trichinella (nevezzük a bélféreg latin nevén, megérdemli, bár jelentősen pejoratív a bélféregre nézve) blogját, amely a nagyon kifejező "I hate it here" címen fut. Vagyis, hogy ő utál itt lenni. Hogy akkor mi a fenéért nem megy el a pokolba, azt nem közölte...

Csak megjegyzem, hogy Molnárgörény minden egyes webhelyen csak egy személy: vagy én, vagy ő. Leginkább én, ő a baloldaliakkal szeret szórakozni. Tehát Athinánál, Kitalátornál, KirályRáknál, Shenpennél és a hasonló, nem jobboldal-ellenes webhelyeken én szoktam írni, ő soha.

Nos, Molnárgörény II. a következő közlésére kért fel: amikor néhányszor tárgyszerű és nagyon kínos kérdéseket tett fel Trichinellának, az szó nélkül kimoderálta a kérdést. Újra feltette, újra ledobták. Legutóbb, amikor a Tomcat-Trichinella-ügyhöz akart hozzászólni, már rögtön olyan jelzést kapott, hogy "moderálás alatt van", majd megjelenhet, ha a blog gazdája megengedi.

Az általa küldeni kívánt reflexió a következő volt:

"Az a különbség látszott, hogy Tomcat férfi, te meg nem vagy az. A tanúskodásod rendőri dokumentumai mutatják, hogy úgy akartad TC-t bemártani, hogy ha nem jön össze, megúszd a hamis tanúzást (a "Tomcathoz hasonló személy" és hasonló szövegeidre gondolok). Majd lesz eljárás hamis tanúzásért, ha az alapügy lezárul; érthető, hogy húzzák, mint a rétestésztát, mert a hatósági oldalon erős hátszeled van mostanában, mint bárkinek, aki a jobboldal ellen valamit tesz. Annyi segítséget azért nem fogsz kapni, hogy ha netán végül elmeszelnének, te is Kabai mester szabadkártyájával kerülhesd el a sittet, ugyanis te pénzt nem hoztál a ballibsiknek, nyaloncot meg találnak eleget."

Nos, egyetértek vele, MG II-nek igaza van. Megnéztem TC blogjáról a Mokka két riportját: TC a műsorvezető ellenszelében is szépen teljesített, míg Trichinella egyszerűen szánalmas nyöszörgést adott elő - szinte egy segélykiáltás volt az ávóhoz, hogy csináljanak valamit, mert ha a hamis vád megdől, őt Tomcat megeszi reggelire.

Nem néztem meg, de nagy összegbe fogadnám, hogy ez a komment nem jelenik meg végül Trichinella blogján. Ugyanakkor számos jobboldali kommentár olvasható nála is (már a a legfeljebb 10-15 komment egyáltalán számosnak nevezhető): furcsa módon éppen a vérszegény és zsigerből jövő csapkodások. Jól fogalmazó, lényegbe vágó és Trichinellát sarokbaszorító egy sincs közte: csak feladják a labdát Trichinellának és híveinek.

Elgondolkodtam, hogy vajon a moderálást mindenkivel szemben alkalmazza ez a főállású nyelvcsapkodó, avagy MG II-n kívül értelmesebb jobboldali meg se látogatta, mert egyszerűen tojtak rá? Úgy vélem, hogy az első eset a valószínűbb: tervszerűen cenzúrázza a saját blogját, mégpedig úgy, hogy a lehető legbénább jobboldaliak maradjanak meg (az se kizárt, hogy ezekből többet maga gyárt hamis nickeken).

Én ilyen eszközökkel azért nem élek, mert hiszek a konzervativizmus szellemi fölényében. Összesen egy trackbacket vettem ki, amely egy gusztustalan balos blogra mutatott; azt is csak azért, hogy ne használjon ugródeszkának engem az illető, ha akar tőlem valamit, vegye a fáradságot és írja meg. Itt mavo is azt mond, amit akar - nem fogok tettleg fellépni saját, a véleményszabadságot alapjognak tekintő elveim ellen, akkor sem, ha mavo olykor nem is véleményt, mint inkább szitkozódást fogalmaz meg. Tegye, lelke rajta. Azt viszont félelmetesnek és jellemzőnek tartom, hogy egy baloldalra sorolható alak (mármint Trichinella) ilyen módszeresen gyűlölködik és próbálja lejáratni az ellentétes nézeteket vallókat (ez az én szememben talán még súlyosabb, mint a Tomcat elleni hamis vádja, ez ugyanis kockázatmentes, a törvény nem torolhatja meg).

Egyszóval: Trichinella itt (a diplomáciai viszonosság szabályai szerint) nem jelenhet meg. Nem adtam fel az elveimből semmit: csakhogy nem engedem senkinek, hogy azokkal visszaéljen. Vagyis épp annyi véleményszabadság jár neki tőlem, mint MGII-nek őtőle. Azaz nulla. Valahol a jobboldalnak mindig így kéne viselkednie: aki szabadságjogot von el, attól azonnal és feltétlenül hasonlóan el kell venni ugyanazt. Orbán annak idején nem így tett, amikor kormányzott - nem is kormányozhat immár két cikluson át, mert az ellenoldal nem épp gátlásosságáról híres...

44 komment

Címkék: blogger tomcat trychydts görénylyuk moderálás trichinella

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr35123568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.23. 16:35:04

Szép, „objektív” összefoglaló.

Érdekelne amúgy, ha az alteregód „néhányszor tárgyszerű és nagyon kínos kérdéseket tett fel Trichinellának”, miért nem azokat idézted?

Egy olyan komment, ami úgy kezdődik, hogy „[a]z a különbség látszott, hogy Tomcat férfi, te meg nem vagy az”, semmiféle tárgyszerűségre nem enged következtetni: aki tárgyszerű, az nem argumentum ad hominem érvel.

Érdekes az a kitétel, hogy „[m]ajd lesz eljárás hamis tanúzásért, ha az alapügy lezárul”, ugyanis ez keményen ellentmond Polgár Tamás állításával, miszerint az már elindult.

Mivel nem óhajtok prejudikálni, inkább úgy fogalmaznék: Polgár Tamás körének szavahihetőségét az efféle apróságok nem erősítik.

Ettől természetesen lehet igazuk, mert nem az érvelés hibáitól lesz igaz egy tényállítás: a Föld nem lesz attól lapos, ha valaki hülyén próbálja ezt a tényt bizonyítani.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.23. 16:36:38

(és köszönöm, hogy meg lettem említve, úgyis, mint közellenség. Danke!)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.23. 17:02:20

Hát, nézd meg a két riportot, TC blogjáról kapcsolható. Már megbocsáss, de ha a csapottvállú, hájfejű nyávogó neked férfi, hát jó - nekem is egy szép nagy nyálcsepp jutott róla eszembe.

Megjegyzem, jogi szempontból jelentős ellentmondás nincsen. Ha TC feljelentette Trichinellát hamis vádért, akkor az eljárás elindult. Az eljárásjogi szabály az, hogy ezt az eljárást felfüggesztik, amíg az alapügyben nem születik döntés. De a felfüggesztés ténye nem jelenti azt, hogy az eljárás de jure nem létezik, csupán azt, hogy de facto nem folyik, vagyis nem történik benne eljárási cselekmény. Tomcat amúgy nem jogász, efféle finomságokhoz szerintem nincs érzéke. Nem tudom, hogy feljelentették-e már Trichinellát; ha igen, van szüneteltetett eljárás, ha nem, akkor pedig biztosan lesz - ugyanis ha TC nem jelentené fel a barátunkat, majd megteszem én. Akkor aztán futkoshat majd a tévéhez. És az én itt én leszek, nem MG II. (akiről Trichinella nagyon szerette volna megtudni, kicsoda - feltehetően egy hasonló ügyet akart a nyakába varrni, mint TC-nak, míg velem, MG I-gyel nem mert kikezdeni, egyrészt mert én nem törődöm magamtól vele, másrészt mert elvből mindig visszaütök, és ez valós személyemről eléggé köztudott.

Megjegyzem, azért nem a többi kérdését, véleményét idéztem mert azokat nem mentette, illetve előfordult, hogy utólag lettek lemoderálva. Ezt kaptam, ezt idéztem. A Trichinella blogját meg csak ezért nem fogom olvasgatni, se időm, se kedvem hozzá.

Nem vagy közellenség, csak egy alapvetően megtévesztett ember. Nem tartom valószínűnek, hogy a mai rendszer haszonélvezője lennél - ugyanis azok hallgatnak, nem exponálják magukat hazug ügyük mellett, azt ráhagyják az olyanokra, mint te. Közben röhögnek csendesen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.23. 17:54:24

A hatóság automatikusan büntetőeljárás indít ha egyértelművé válik a hamis vád.

Egyébként mind Balás Márk, mind Polgár Tamás ezzel kapcsolatos kijelentései közt vannak furcsa dolgok, de ismétlem, nem óhajtok prejudikálni sem pro sem kontra.

Engem mindössze a Polgár Tamás és az általad (is) folytatott lejárató hadjárat taszít, _akár igazatok van_ a tényállításokban, akár nem.

Ha felmentik Polgár Tamást, ártatlanak fogom tekinteni, de ettől még az ügyben tanúsított magatartása felháborít.

Ennyi.

A velem kapcsolatos véleményed pedig mindössze téged minősít és a nem először manifesztálódó paranoiádat.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.23. 18:13:41

A hatóság automatikusan büntetőeljárást indítHAT. Ez a teljes igazság: nem köteles megtenni. A hamis vád amúgy jogi és ténybeli megítélés tárgya: ugyanis a hatóság dönthet úgy, hogy az illető jóhiszemű volt (továbbá úgy mondta, hogy Tomcatnek látszó, rá hasonlító, stb.), vagyis nem KÖTELES automatikusan eljárást indítani. Komoly összegű fogadásom van arra, hogy akkor sem indítanának maguktól semmilyen eljárást, ha TC felmentése megtörténik. Sőt, még arra is, hogy feljelentésre is elutasítanák az eljárás megindítását. Itt nem Tomcat felől lejtős a pálya - megjegyzem, önmagában azért is támogatnám, mert jogtalan hátránnyal indul. Ha Trichinella indulna ezzel, valószínűleg őt támogatnám. Ez nem elvtelenség, hanem azon elv érvényesítése, hogy a hatóság köteles (LENNE) szimpátiáitól függetlenül azonosan kezelni mindenkit. Mint ahogy nem teszi.

Továbbá: ha én nevezek valakit bolondnak, az diagnózis, ha te, az csak sértés. De nem is mentem ilyen messzire - nem bolond az, akit megtévesztenek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.23. 18:43:27

Ez így mindösszesen előzetes kalkuláció, amibe nem óhajtok belemenni.

„ha én nevezek valakit bolondnak, az diagnózis, ha te, az csak sértés”

Gondolom, ezt humornak szántad, ezért most kacagok. :-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.23. 22:20:02

Nem szántam humornak: megvan rá a jogosítványom, hogy "hivatalosan" megtehessem, míg neked az eddigiekből ítélve nem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.23. 23:42:31

A paranoiás orvos mókás dolog, maradok a kacagásnál.

eMM2 2007.07.24. 09:47:10

Ugyan már Molnárgörény ha már így megkettőzödtél akkor biztos bolond vagy.Hogy is híják azt a betegséget amikor megkettőződik az ember a saját agyában? Tudod mint a csodálatos elme.Mindenesetre ha így van akkor nem kerültél rossz társaságba a nobel díjasok között.:)

Egyébként amit ez a tricikli alakított nagyon szánalmas volt.Pedig a Csiszár adogatta neki a magas labdákat rendesen, dehát ő meg egy ritka tehetségtelen műsorvezető.Tomcat meg is kajálta szőröstül bőrőstül.Én nem vagyok ugyan egy tomcat rajongó de tetszik amit csinál.És olyan is van ami nem.
De már utánam is szaglászik az ÁVÓ ez ügyben.Az lehet a bűnöm hogy vettem tőle polókat(sőt ajándékba is kaptam bizonyám!) Meg tavaly együtt mentünk Tatára a hadijátékra(á terorista kiképzés volt ám az,olyan veszélyes elemekkel mint a Tőrös az Aranysastól) de azóta sem láttam élőben.
De sebaj elvtársak ide lőjetek! A jobboldalnak is szüksége van hősökre(ámbár az ilyen olyan oldalnak kis hazánkban nincs sok értelme) be lehet varrni akármennyi időre a sittre a nagy semmiért(én még füstbombát SEM csináltam) egyzer úgyis ki kell majd engedni.Lesz olyan erkölcsi tőkém mint tomcatnek, ebből fogok élni életem végéig.Aztán majd rendszerváltáskor(kell hogy legyen mert ez az elkúrás ami most megy a végtelenségig nem folytatódhat előbb utóbb így vagy úgy de véget ér)meg még ki is tüntetnek majd.A bolondnak is megéri.:)

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.24. 16:41:33

Csak szeretném megerősíteni az"ihateithere" nem tűri az önálló véleményt, csak azokét, aki tódítják a hülyeségét. Kár bedőlni a provokációjának, irogasson az elvtárs+

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.24. 18:09:33

Arvisura: engem nem érdekel, ez a poszt kérésre született.

eMM: miért baj az, ha egy érdekes emberkét engedek magam mögött elbújni, h az illető velem teljesen korrekt volt és lesz? Így az ávó engem megtalál, őt meg soha, mert ki se lehet verni belőlem, hogy kicsoda (bár nem tudok arról, hogy bármi jogellenest tenne, tehát a kiléte legálisan nem kutatható). Mellesleg úgy néz ki, hogy elmegy hamarosan hosszabb időre külföldre dolgozni, akkor csak én maradok itt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.24. 19:08:56

„Tomcat meg is kajálta szőröstül bőrőstül.”

Már ha úgy érted, hogy ritka bunkó volt vele, akkor igen.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.24. 19:10:11

eMM2,

jó az álmodozás ... :-)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.24. 19:31:57

„Talán tudjátok, kedves olvasóim, hogy a Molnárgörény nick alatt két személy bújik meg - sajátos elosztásban.”

És még e-mailcímetek is közös van? Nem rossz ... :-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.24. 22:51:58

Nincs. Átadom (átadtam) neki bizonyos helyekre a netes személyiségem. De már nem sokáig, mert egy hét múlva elutazik, és a világ másik feléről nem hinném, hogy az itteni ügyekkel akarna foglalkozni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.25. 00:45:37

Akkor az én blogomra te komentetél?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.25. 01:23:09

Bezony. Hány árboca is volt a Cutty Sarknak?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.25. 08:17:06

Öööö izé. Akkor Trychydts üzenőfalára is te írtál és nem az alteregód?

(Ja, 3)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.25. 08:37:01

Egyébként meg a blogomba jókat írtál, gyere máskor is. :-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.25. 09:58:42

Trichinellának sose írtam semmit és olvasni is csak kétszer olvastam. A te blogodon nagyon csodálkoztam, mert amilyen fene erélyesen politizálsz itt (meg még itt-ott máshol), ahhoz képest a sajátodban szinte nincs is politika. Eleinte úgy gondoltam, hogy vagy nem a tiéd valójában, vagy neked is kettős-hármas blogod (vagy felhasználód) van.

BiG_ 2007.07.25. 12:19:37

Szervusz Mg!
Csak benéztem... szellemfrissülni egyet.
De kicsi a világ, eMM2 említé, hogy volt a tatai hadijátékokon. Akkor együtt voltunk, üdv, néked!
Már akkor is baromi meleg volt, de azért a T-72-esek porfelhőjét élveztük. Engem nem üldöz az ÁVO, pedig Tomcat-féle polóban is vagyok, néha járok is arra, téged akkor miért? És hogyan teszi?
De hogy a témát is érintsem, ez a Sztrichnin gyerök ritka egy patkány. Tényleg, miért nem húz el a búsba, ha nem bírja a magyar levegőt? Mindenesetre beletörik a foga Tomcat-be, remélem okul belőle és ezt a fajta gerinctelen áskálódást abbahagyja örökre. Nem hiányzik.

Kék eget! BiG

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.25. 12:22:33

Gyere nyugodtan, BiG mester, mindig szívesen látlak. De a Trichinella foga nem fog beletörni Tomcatba, ebben biztos vagyok. Azon egyszerű oknál fogva, hogy nincs neki ilyesmi; a szájszerve nyalásra és pocskondiázásra alkalmas, harapásra nem. Antiférfi az, nézd meg a Mokkában...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.25. 12:28:55

„Trichinellának sose írtam semmit és olvasni is csak kétszer olvastam.”

Akkor valaki irogat oda a nevedben, aki az elmondásod alapján az alteregód kéne, hogy legyen. Ellenben ugyanazt az e-mailt adja meg, mint te ...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.25. 12:38:58

Mint említettem, MG II teljes egészében mögém bújhat(ott). Az én nickemen lép be, sőt, általában az én hozzáférésemet használta. Regisztráltam vaa Molnargoreny nicket a freeblogon, hát hogy a fenébe adna meg más emailt a regisztrált névjegy (lehet, hogy cserélhető, én ehhez nem értek, egyébiránt MGII szerint nyugodtan olvashattam volna a leveleit, ha kaptam volna, mert ez a cím az enyém - egyébként nem kaptam)!? Annyi a dolog lényege, hogy oda én nem írtam semmit, mint élő személy. Megjegyzem, MG II megmutatta nekem, hogy Trichinella büszkén megtalált engem, és közre akarta adni, hogy ki vagyok. Végül azonban nem merte. Ha merte volna, MG II az ebből következő perben vállalta volna a bírósági vallomástételt, hogy oda ő írt - mint említettem, az ipse velem mindig korrekt volt, és az is marad. De hát Trichinella inkább visszakozott, mert egyrészt félt attól, hogy a pört elveszti, másrészt MG II valami olyat mondott neki, hogy ha engem (MG I-et) piszkál, én alighanem felpofozom at first. Ez egyébként igaz: nem vagyok az erőszak híve különben, de az effélék ellen egy másfél-két év múlva megszülető jogerős ítélet nem jelent védelmet. A rögtönös pofánverés formailag nem törvényes, de a jogsértés orvoslása szempontjából sikeresebb...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.25. 19:09:31

Végig, de mi köze ennek Trichinellához, róla nincs szó benne? Hogy TC valójában nem szélsőjobboldali főfasiszta, azt eddig is tudtam. Jellemzően ha nem baszogatta volna annyit a hatalom, nem biztos, hogy ma is nem lenne még multilaterális provokátor.

Vagy tán arra gondolsz, hogy ha te mondasz némileg jobber dolgot, az korrekt és szuverén vélemény, ha meg TC fordul a Vér és Becsület ellen, akkor az minimum skizofrénia, vagy álságos cselezés?

eMM2 2007.07.26. 01:22:50

Szia BIG!:)
Persze együtt voltunk.Meg is lettünk említve a blogjában.Utánam meg pitiáner alakok szaglásznak,legutóbb a nagybátyámnál voltak bemártani.Tudja e ő hogy ilyen meg olyan vagyok.Milyen olyan? Nemzeti érzelmű, Igen.No ez ma már bűnnek számít kishazánkban.
Patkányok ezek, szarrágók.De el fog még jönni a mi időnk és akkor nem ismerünk majd kegyelmet.
Én biztosan nem.Pedig szelíd, galamblelkű emberke vagyok ám:)De ami sok az sok.Sokk.

BiG_ 2007.07.26. 14:44:58

Szia eMM2!

Be lehet téged mártani? Mi a te nagybátyád, rendőrkapitány, államügyész? Ha ilyenekkel próbálkoznak, az tényleg piti dolog. Ne is foglalkozz vele. A politikai meggyőződés nem büntetendő cselekmény. Ja, az lehet, hogy jobb helyeken; nálunk ez már eléggé egyoldalú. Aki Pol Potot élteti, vagy Che Guevarát (gyávábbak beérik Kádárral), az jófiúnak számít... De ki nem szarja le? Ezeket?...
De ez így van, a pitiségben egyesek kiemelkedően teljesítenek. Már ha ez nem paradoxon...

Kék eget! BiG

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.26. 17:20:45

Mindössze azért, mert Polgár Tamás az ügyben olyan reakciókat enged meg magának, mint azok, akiket pellengérre álltott ...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.27. 00:23:31

Nekem ez nem tűnik egyformának. Ragaszkodom ahhoz az elvemhez, hogy a zsidó is bírálható, zsidóként is. Ő a neonácikat az ok nélküli, zsigeri zsidózásért cikizte ki. Trichinella éppenséggel nem vétlen szerintem, tehát ha megkapja a magáét, rászolgált. Jellemtelen alak amúgy is, MGII tudtommal nem zsidózta le, mégis kimoderálta.

eMM2 2007.07.27. 01:00:53

BiG!
A nagybátyám autószerelő:)
Az egész akció célja szerintem az volt hogy rámhozzák a frászt.És húzzam meg magam.Még jó hogy nem csináltam semmit.Majd bolond lennék támadási felületet mutatni ezeknek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.27. 04:07:35

„Ragaszkodom ahhoz az elvemhez, hogy a zsidó is bírálható, zsidóként is.”

Klasszikus antiszemita alaptézis ... magyar állampolgárokat nemzetiségre tekintettel megkülönböztetni tilos, és ez nagyon helyes is így.

Ha Balás Márk valóban rágalmazott, és valóban azért rágalmazott, mert zsidó származású, akkor jogos a zsidó származásának megemlítése. De csak akkor.

Minden más esetben ez zsigeri zsidózás, amit Polgár Tamás olyan jókedvűen kigúnyolt valamikor régen.

PS: az alapján, amit idéztél, MGII simán megérdemele a moderálást. Én nem moderáltam volna ki, az értelmesebbje előtt magát járatja le az ilyem ostoba személyekedéssel, de ha kimoderálták, tökéletesen érthető.

Zulllu 2007.07.27. 23:25:43

Egy kis baj van csak -- noha én is eléggé utálom ezt a vadlibsibisi Tricicit: Tomcat majdnem biztosan hazudott, amikor azt állította, Trychcascsca ellen eljárás folyik. Ő ugyanis biztosan nem tehetett ilyen feljelentést:

Btk. 240. § Hamis tanúzás miatt mindaddig, amíg az az ügy, amelyben a hamis tanúzást elkövették (alapügy) nem fejeződik be, büntetőeljárás csak az alapügyben eljáró hatóság feljelentése alapján indítható. Az ilyen feljelentés esetét kivéve a hamis tanúzás elévülése az alapügy befejezésének napján kezdődik.

Tehát az eljárás nem indítható el -- nem felfüggesztik és nem létezik valami metafizikai térben; csak a hatóság jelenthet fel bárkit is.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.28. 14:11:12

Kedves Zullu, ebben tévedsz, ugyanis helyesen idézted a Btk.-t, de vélhetően a Be.-t (büntetőeljárási törvény) nem ismered ennyire, illetve magát a büntetőeljárást. Az ugyanis nem felel meg a válóságnak így, hogy "csak a hatóság jelenthet fel bárkit is": ezzel szemben az van, hogy effektív büntetőeljárás (tehát: tényleges eljárási lépések, kihallgatás, szembesítés, szemle, stb.) csak akkor tehető folyamatba az alapügy befejezése előtt, ha azt a nyomozó hatóság jelenti fel. Ugyanakkor ez nem korlátja bárki feljelentésének - csak éppen a beérkező feljelentést iktatják, és nem végeznek eljárási cselekményt az ügyben, de az ügy attól még létezik. Olyan nincs, hogy "vissza a feladónak" a feljelentést, mert az alapügy még nem ért véget.

A Btk. és a Be. kissé eltéerően alkalmazza a "büntetőeljárás" fogalmát. Az általad idézett esetben a Btk. nem érti ebbe bele a feljelentést (amely magánszemélytől érkezett); a Be. pedig hol beleérti, hol nem. Bizonyos határidők számítása (pl. döntés a nyomozás elrendeléséről) szempontjából a feljelentés már az eljárás része, más szempontból (hogy van-e már a nyomozóhatóság által eldöntötten eljárási cselekményekkel folyó eljárás) pedig nem.

Egyszóval ha Tomcat "hazudott" is, az lehetett a büntető eljárásjog nem elég alapos ismeretéből eredő nem igazán érdemi tévesztés, vagy a Tomcatra olykor jellemző túlzás. De lényegi jelentősége nincs. Tomcat szerintem azt akarta mondani, hogy ez az ügy kétesélyes, mert valaki mindenképp vádlott lesz a végén: ha őt nem sikerül megvádolni, akkor hamis váddal visszaüt Trichinellának. Ebben pedig egyetértek vele: amikor engem egy szarházi etnobizniszes cigány jelentgetett fel erre-arra, a végén én is visszaütöttem hasonlóan, ugyanis az efféle szemétkedés ne legyen kockázatmentes.

Megjegyzem, én nem kettejük közt akarok igazságot tenni (az a hatóságok dolga), csupán bemutattam, hogy Trichinella aljasul ferdíti a vele nem barátságos kommenteket, csak azért, hogy a jobboldalt égesse. Szerintem egyik-másik félhülyének tűnő jobboldali kommentátor ő saját maga, mert az efféle alakok nem rettennek vissza ilyen sunyi eszközöktől sem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.28. 22:53:13

„csupán bemutattam, hogy Trichinella aljasul ferdíti a vele nem barátságos kommenteket”

1. nem mutattál te semmit. Azt állítottad, hogy egy hű de tárgyszerű beírást töröltek, ám az idézet egy személyeskedő szarkupac volt.

2. A már beírt cuccokat ferdíti? Mi van? Ilyen a világon nincs, ehhez a freeblog adatbázis szerverét kellene feltörnie.

„Egyszóval ha Tomcat "hazudott" is, az lehetett a büntető eljárásjog nem elég alapos ismeretéből eredő nem igazán érdemi tévesztés, vagy a Tomcatra olykor jellemző túlzás.”

Ha ebből az állításából bírósági ügy lenne, és a védője ezzel védené, a bíró kiöhögné, ugyanis nyilvánvaló tényállításól van szó.

Amit nem mellesleg korában kicsit másként mosdattál ...

„Tomcat szerintem azt akarta mondani, hogy ez az ügy kétesélyes, mert valaki mindenképp vádlott lesz a végén: ha őt nem sikerül megvádolni, akkor hamis váddal visszaüt Trichinellának.”

Dettó faszság, É abszolút komolyan nem értem, egy tökegyértelmű állítást (amit pár napja te magad is teljesen egyértelműen értelmeztél, csak akkor másképpen próbáltad Polgár Tamás igazát kihozni belőle) a francnak facsargatsz.

És még te kelted mások rossz hírét ... nevetséges ...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 13:15:37

Neked személyeskedő szarkupac. Nekem nem. Továbbá kár, ha nem érted meg, mivel ferdít: hogy tematikusan selejtezgeti, amit kap, és csak a leggyatrább ellentmondókat hagyja meg. Melyek közül alighanem sokat saját maga ír más nick alatt, hogy magas labdákat adjon fel saját magának.

Mellesleg: MGII elutazott. A nicken már csak én vagyok mindenhol. Én meg nem megyek oda ehhez a kis nyálcsepphez, mert nem érdekel.

Végül pedig: a TC kontra Trichinella-ügyről végtére is nem érdemes sokat csicseregni, hiszen majd eldönti a bíróság. Akkor aztán lehet elemezni nyugodtan tovább.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 16:15:43

Höhö, élvezet olvasni a rosszindulatú állításaidat egy olyan személyről, akit lenézel.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 20:28:10

Nézd, mavo, kettőtök között azért elég jelentős a különbség. Trichinella soha, senkivel nem vitatkozik, neki ellentmondani csak akkor lehet, ha az ellentmondás a lehető legprimitívebb (mondom, hogy azt is maga írja!). Most megint átnéztem (csak a te kedvedért, többször nem megyek oda, MGII elment, engem meg ő nem érdekel), és megint ezt láttam... Világnézetben a közelében vagy, de Te nem törekszel illegális (totálisan sportszerűtlen) eszközökkel alakítani az "ellenvéleményeket". Provokatív szöveggel tettem bele a linkemet a blogodba, de egyébként biztos voltam benne, hogy nem veszed ki (ennek ellenére, hogy provokatív volt a szöveg). Ismerlek már ennyire a hozzáállásodból. Trichinellát tényleg lenézem; téged nem. Nem osztom a világnézetedet, de ugyanakkor nem hiszek abban, hogy mindenkinek ugyanolyannak kéne lennie... Az zavar nagyon, ha valaki olyan eszközöket használ, mint ez a barátod.

Mellesleg stíluskülönbség is van köztetek: a blogod tendenciózusabban piszkálja a baloldalt is, az övé meg csak néha és nagyon álságosan. Na nem mintha a tiéd kiegyensúlyozott lenne, erről szó sincs, csak más. Az enyém se kiegyensúlyozott, de én nem is állítok ilyesmit.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 20:34:14

„a blogod tendenciózusabban piszkálja a baloldalt is”

Tévedés. Én azt piszkálom, akivel bajom van. Ha az éppen a Klón vagy valamelyik másik műbaloldali fityfasz, akkor azt, nem véletlenül szerepel a fejlécben az egész díszes társaság. Nem tehetek róla, hogy a magyar műjobboldal számomra kicsit faszabb. Más kérdés, hogy elég magas a tűrésszintem, tehát a Népszabóság legutóbbi faszságáról se írtam semmit, megtették azt éppen elegen, éppen elég joggal.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 20:55:33

Arra meg jól játszottál, hogy nem fogom kimoderálni, aki nem tud ilyeneket, az ne ultizzon. :-)

Én egyszerűen nem moderálok, csak ha nagyon muszáj: ha valaki dupláz, ha nagyon nem odaillő, vagy nagyon nagy baromság, vagy egy másik kommentezővel szemlyeskedik az illető. Igazából ez utóbbi a legerősebb ok nálam a moderálásra: engem lehet szidni, de másik vendéget a bajonettbisztróban tessék baszatni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 21:21:29

Ez rendben is van. A duplázás kiemelése meg nem is moderálás, az csak esztétikai hiba, általában a net lelassulása miatt van, néha kétszer rányom az ember, amikor azt hiszi, hogy az első nem ment el.
süti beállítások módosítása