Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Requiem egy valaha jó blogért

2008.01.18. 00:38 Molnárgörény

Kipurcant a Konzervatórium.

Új posztok alig vannak; ami van, az is többségében kurta, vagy harmadszor felmelegített leves (Bereznay András cikke, ami különben jó, de már megjárta a köreit mindenfelé, a Konzervatóriumra úgy került, mint egy utánjátszó moziba...). A jobber konzervatívok elhallgattak (egyedül egyiketsem engedett el egy nem nagyon kidolgozott, inkább vitaindító posztot - de a vita nem akar beindulni, alig van komment). A statisztika masszív leülést jelez: napi néhányszáz látogató, és az összes oldalletöltés alig éri el az ezret. Van olyan poszt, amely úgy indul: " 1991-ben születtem, jövőre először leszek választásra jogosult."... Háát - ne legyünk előítéletesek, de azért a 16-17 éves srácok észosztása, főleg a politikai pártokról mondott sommás ítéletei azért talán mégis valami ifjúsági magazinba illenének inkább.

Így néz ki a nézettségi statisztikájuk mostanában (az utolsó csütörtök január 17.)










Akár örülhetnék is. Elvégre megsértettek (helyesebben: tette ezt shimoda, és kisebb mértékben, korábban és kulturáltabb módon Papírgyári Sztrájktörő), és az ebből kialakuló polémiában a szerzők között jókora rések támadtak. Igazolva érezhetném magam.

De nem teszem. Miért örülnék? Éppen azok hallgattak el elsősorban, akik miatt érdemes volt odajárni. Gabrilo napi rendszerességgel frissíti saját (kitűnő) blogját, a kiutált sasika61 is szorgalmasan jókat írogat.

Az a nagy baj, hogy ez az eset is demonstrálja: a jobboldal egyszerűen képtelen saját magával megegyezni. Kérdéses persze, hogy aki úgy tesz, mint a soknevű és még több lelkületű shimoda, az jobboldali-e, vagy csak odasodródott baráti köre miatt, akiknek sose volt ereje nyíltan ellentmondani. Na de hogy egy tízegynéhány fős, elvileg baráti-kollegiális társaság ne tudjon olyasféle belső szabályokat kialakítani, melyeket egyikük se rúghat fel - ez különösen súlyos egy magát épp konzervatívnak (ami szabálypártiságot is jelent, hangsúlyosan, szemben a liberális-anarchista szabadossággal) meghatározó társaság részéről.

Idézzük fel újra azt a bizonyos In memoriam által írt kommentet, melyet kimoderáltak, visszatettek, újra töröltek - de Gabrilo blogján fennmaradt. Ezt shimoda fortyogó gyűlölettel nekem tulajdonította (valójában semmi közöm nem volt hozzá, sehogyan). Most már - ha bizonyos állításaiban a komment téves is - egyféle Kasszandra-levélként értelmezhető:

"Indult egyszer egy blog. Fiatal srácok írtak benne értelmes dolgokról. Jól csinálták. Nagyon jól.

Aztán megjelent egy biz. kör, melynek néhány tagja jelentkezett szerzőnek. A srácok belementek, nem tudva, hogy ezzel kiengedték a szellemet a palackból: az új szerzők ugyanis hozták a magukhoz hasonlókat, majd egyre inkább belepofáztak a honlap szerkesztésébe.

Miközben teret nyertek, eltávolították az egyik legnagyobb tudású kommentelőt, majd új moderációs elveket léptettek életbe, melyek idővel várhatóan szigorodni fognak. A régi szerzők helyében én már nagyon nem érezném biztonságban magamat, mivel szerintem már csak idő kérdése, mikor lesz több alapító srác is kirúgva... Az új gyerekek viszont kezdik kedvenc témájukkal feltölteni az oldalt, ami nagyon jó propaganda, tekintve, hogy a "kellemetlen" kommenteket bármilyen külön jelzés nélkül törölhetik.

Sajnálom a régi blogot. Jó oldal volt, de már béke poraira...

Annál érdekesebb, mire volt jó ez az egész ennek a biz. körnek? Talán csak nem arra, hogy a süllyedő maszopszadeszt elhagyva könnyebben átpozícionálják magukat? Akkor tényleg kimúlóban van a maszopszadesz, amiért persze nem kár, viszont annál nagyobb éberség váratik el a jobboldaltól, hogy nehogy idővel arra a sorsra jusson, mint ez a jobb sorsra érdemes blog kicsiben...

(...és most nyugodtan ki lehet engem is moderálni...)"

Gabrilo blogján kiderült, hogy még erről a kommentről is képesek voltak néhányan (shimoda, Sztrájktörő, és a Judapestről vendégművészkedő Shadai) azt mondani, hogy antiszemita. Holott Shadai (aki tényleg, és köztudottan zsidó) nem először, hanem utoljára érkezett, így In memoriam nem is gondolhatott rá, mint aki magával hozza a "biz. kört". Amikor én ezt elolvastam, egyértelműen a liberális térhódítást értettem alatta - ami nekem is feltűnt, bár Gabrilo nem ért ezzel egyet.

Vita, sőt, "ordítozás" volt emiatt mindenfelé: soknevű shimoda végül azzal szenvedett végleges erkölcsi vereséget, hogy az itt nálam folyó acsargása közepette (midőn mindenáron megpróbálta kimoderáltatni magát, de hát ember legyen a talpán, aki engem a sodromból ki tud hozni...) bejelentette, hogy örök időkre kitiltott onnan - mindezt úgy, hogy az első afférja után bejelentettem ott, hogy a továbbiakban nem szólok hozzá. Nagyjából akkora diadalt ülhetett, mint az egér, amikor kitiltotta az oroszlánt az egérlyukból...

Nekem folyamatosan az a bajom, hogy a jobboldal saját portáján belül végtelenül intoleráns tud lenni. Nem az ellenfelekkel szemben: azokkal inkább polkorrekt. Saját sáncain belül! Merthogy a polkorrektség járványa oda is masszívan befertőzött. Ezért a tényleges meccseket a balliberálisok ellen mi mindig idegen pályán vívjuk, és azt is hagyjuk, hogy az ellenfél edzőjének öccse legyen a bíró... Átvesszük a hülye polkorrektséget, védekezünk mindenféle fasiszta- és antiszemita-vádak ellen, elhatárolódunk, ha felszólítanak, stb. - tisztelet a kivételnek... Azt pedig mindig a baloldal mondja meg, hogy hol van a mérce - miközben Horn Gyufa az 56-os géppisztolyozását se kényszerült megtagadni, igen, oda a rohadt csőcselék - vagyis a felkelt nép - közé... A baloldalon minden polkorrekt, az ellenforradalmárság, a lopás, a maffiózó család és baráti kör (ugye, Veres János?) - és nekünk nincs erőnk-elszántságunk, meg médiahatalmunk se arra, hogy az onnan bűzlő disznóságokat konzekvensen és az ellenfelet kifárasztva folyamatosan pellengérezzük.

Ezért értek én egyet In memoriam alapvonalával: a polkorrektséget (sőt, annak szélsőséges, újbeszél-verzióját, amely ott is célzásokat talál, ahol semmi sincs) ilyen mesterien elsajátító shimodák és sztrájktörők bizony a túloldalra tartoznak. Olyan a lelkük.

Mindenesetre: én megpróbáltam saját, mégoly jogos sérelmeimen is túllépni: egyben lehetőséget adni a Konzervatóriumot polkorrektizáló emberkéknek valamiféle kölcsönösen elfogadható modus vivendi kialakítására. Eredmény nem mutatkozott (gondolom, szegény Gabrilo nem ment semmire gőzös fejű barátjával) eddigelé.

Akkor nincs más hátra: a hétvégén belefogok a shimoda-posztba - saját szövegeivel mutatom be őkelmét. Nem, nem a személyes adatait adom ki (a neve már kint van, de azt ő maga adta ki) - egyszerűen szembesítem önmagával. Hogy gúnyosan? Természetesen!

A jobboldali konzervatív - az én ideám szerint - szavatartó, és amit kimond, azt tartja. Ugyanakkor tartozik megpróbálni a kulturált megoldásokat. De ha nem ment: a sértést nem kell visszaadatlanul eltűrni.

Ha én írnám meg In memoriam kommentjét, az most valahogy így hangzana:

"Indult egyszer egy blog. Fiatal srácok írtak benne értelmes dolgokról. Jól csinálták. Nagyon jól. Aztán néhány új ember jelentkezett szerzőnek. A srácok belementek, nem tudva, hogy ezzel kiengedték a szellemet a palackból: az új szerzők ugyanis hozták a saját mércéjüket, majd egyre inkább belepofáztak a honlap szellemiségébe.

Miközben teret nyertek, ok nélkül eltávolították az egyik jobbkonzervatív kommentelőt, majd új moderációs elveket léptettek életbe, melyeket egyből meg is szegtek. A régi szerzők kedve erősen elment az egésztől; amellett a jobboldalibbak szokás szerint a jobboldal kulturáltáságával vitáztak erről, így el kellett vérezzenek a baller típusú, érzelmi zsarolást is bevető agresszióval szemben. Az alapító srác egyelőre megúszta a kirúgást - de csak mert a korábban már eltávolított egyik jobbkonzervatív tag után ez túl hamar lett volna... Az új gyerekek viszont kezdik kedvenc témájukkal feltölteni az oldalt, ami nagyon jó propaganda, tekintve, hogy a "kellemetlen" kommenteket bármilyen külön jelzés nélkül törölhetik.

Sajnálom a régi blogot. Jó oldal volt, de már béke poraira: megzuhant, és ha vissza is nyeri régi lendületét, a csapat már sosem lesz olyan módon csapat, mint volt akkor, amikor még nem is ismerték egymást néhányan...

Annál érdekesebb, mire volt jó ez az egész ennek a körnek? Talán csak nem arra, hogy magukat állítsák be konzervatív etalonnak, miközben a balos polkorrektség a vezérfonaluk? Nagyobb éberség váratik el a jobboldaltól, hogy nehogy idővel arra a sorsra jusson, mint ez a jobb sorsra érdemes blog kicsiben...

(...és most nyugodtan ki lehet engem is moderálni - csak innen nem lehet...)"

Ami a legmókásabb: hála légyen Istennek, avagy Tomcat óvatosságának: az ilyesmi teljességgel hiányzik a sokak (így a Konzervatórium balos-polkorrekt szerzői által is) szimplán és masszív általánosítással afféle véresszájú (és kezű) fasisztagyülekezetnek nevezett Bombagyár csapatmentalitásából. Érdekes, hogy a Bombagyárat sikkes en bloc fasisztázni - de ha valaki en bloc beszél a zsidókról vagy a cigányokról, akkor az azonnali balliberális bömbölés tárgya, hogy az illető fajvédő, náci, stb. stb. stb. Vagyis a polkorrektség - amint az köztudott talán már - csakis egyfelé működik erélyesen, a másik oldal abúzusait esze ágában sincs megcélozni... A Bombagyárban egyrészt vannak egymástól jelentősen különböző nézetű szerkesztők; de egymást ha ki is igazítjuk, ez személyeskedésbe, pláne érzelmi zsarolásba soha nem megy át. Sőt: a helyenként alapjáraton elég kemény kommentelőkkel sem szokás hosszas és egyre acsargóbb vitába kezdeni - és ők is legfeljebb egy-egy verbális rakétát kőnek ki egymásra.

"Széljobbon" a tolerancia, kérem szépen. Én a Gyárban bármiféle bántódás nélkül elmagyarázhattam: miért nem cáfolja a vízihullák tömegeinek hiánya az 1944. őszi-téli Dunába lövéseket. Bezzeg amikor a Judapesten a holocaust összes áldozatainak számát vitattam (a krematóriumok alacsonyabb kapacitása alapján, és hangsúlyosan a holocaust tagadása nélkül), az kiverte a biztosítékot.

Nincs is addig baj, amíg a radikálisabb jobboldal a ténylegesen toleráns. Viszont a balliberálisokat is valahogy rá kéne szorítani, nem?!

UPDATE: Shimoda megszűnt shimodának lenni. A Konzervatóriumon új fedőneve mediazsiraf, és van egy blogja is, amiben például a mostani népszavazást fikázza és alig leplezetten (vagy leplezetlenül?) a kormánynak drukkol.

Konzervatórium. Persze. Röhögnöm kell...


UPDATE II: Bereznay András jelezte, hogy a poszt elején említett cikk nem másodközlés volt, hanem új írás - a tévedés onnan eredt, hogy a posztban az eredeti, nagy vitát felkavart cikk linkelve volt, és a vita jelentős arányban arról folyt. (Ez a poszt a KOnzervatóriumon már nem olvasható, mert Bereznay András csak rövid ideig volt a szerkesztőség tagja.)

286 komment

Címkék: politika jobboldal összefogás konzervatórium

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr41301651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuckame 2008.01.25. 13:31:03

Csak azért zsiráf, mert így "lenézőbb" tud lenni.

Playmobil Soldat 2008.01.25. 13:33:54

Ráadásul ezt még tetézi egy "média" szócskával.

Fuckame 2008.01.25. 13:59:02

Persze, mert "média" természetet, úgy is mondhatnánk, ő egy "természetmédő"...
(Megj.: sokat gondolkodtam, elkövessem-e ezt itt, mert ez már mégiscsak durva - de aztán megtettem...:-)))

Playmobil Soldat 2008.01.25. 14:10:17

Fuckame, szójátékaid érdekes színfoltjai a hétköznapjainknak! :D

Fuckame 2008.01.25. 15:22:26

Az enyémet pl. teljesen kitölti...:-)

Vasutas 2008.01.25. 17:39:26

Komolyan az Image Factory-nél dolgozik a srác? Hiszen azt olyan emberek alapították, akik korábban a Political Capital-nél dolgoztak! (Arra pedig mindannyian emlékszünk, milyen szerepet is játszott a PC a 2006-os választások során...)

Hát persze, hogy nem kötődik senki a maszop-szadeszhez, még véletlenül se, főleg shimoda - vagy hogy is hívják? - nem...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.25. 18:09:40

"Ezután leírod az ideológiai határokat.
Molnárgörény is ideológiai alapon lett kidobva.
Ezután - gondolom - ideológiai alapon egymásnak estetek, és most áll a blog, az ideológiai belharc miatt.
Vagy rosszul értelmezek valamit?"

Igen, rosszul értelmezed:))) Erről volt vita, van-e egyáltalán ideologikus konzervatőrség. Egy biztos, ha van, aztat nem szeretem, mert nem szeretem az ideológiákat. Namármost ha ez így van akkor épp anti-ideologikus voltom miatt utasítom el a ballibákat, mert doktrínerek és ideologikusak. Tehát nem ideológiai hanem "anti-ideológiai" alapon.

A racionális vitának valamennyire szerintem mind hívei vagyunk, de megintcsak nem mindegy, hogy racionális vitáról vagy racionaliSTA vitáról van szó:))) "racionális vitára" szoktak hivatkozni a ballerek akkor is, amikor meg kell indokolni, az egyházaknak miért nem lehet véleményük ilyen-olyan kérdésben. Na ezt a típusú "racionális vita" érvet nem kamelem.

Mdorka 2008.01.25. 19:35:58

Folytatódik ez a vita itt?
(érdemes hozni egy kis pattogatott kukoricát)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.25. 20:07:05

Dorka, üdvök:)))

Folytatódik, bár megmondom őszintén az MG-Shimoda csörte qrvaunalmas mán:((

irrelevant 2008.01.25. 20:32:51

Ez már nem is MG-shimoda csörte, csak MG és Fuckame permanens kangörcse. Kíváncsi vagyok, meddig izgatják még egymást...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.25. 20:36:36

tudatlan vagy otvosp. az izgatás magáig az aktusig tart (s tovább!)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.25. 21:15:35

(ps. remélem Fuckame és MG értették a viccet - nevet, kacsint)

Mdorka 2008.01.25. 21:38:37

Ideülök egy lavór pattival, ti meg itten elpornózzátok,meg elkomolytalankodjátok nekem a komoly szórakozásomat...

mosolyog,sóhajt, kacsint. megyaludni..

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.01.25. 21:47:22

Doomhammerről és turul2k2ról nem írnál valami hasonlót? Tudod, (mostmár) indexes reakcióSsoK XD

Simán lazán bőven van mit találni róluk ami arról árulkodik, hogy irányt váltottak, és "nem ide fociznak." Komcsizzák a jobboldalt ugyanúgy mint az szdsz, a népszavazás ügyben is A Gárdát meg fasisztázzák. :-)

Ja, és én náci vagyok, nem fasiszta :)) persze biztos úgyis kimoderálsz de legalább elolvasol :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 21:52:29

Itt nincs moderálás, fasiszták ellen sem, de S.F. benyomta az "ignore" gombot. Kérem, senki ne foglalkozzon vele.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 22:22:53

Refuse/Resist: "Jobban érdekel az, hogy szerinted lehet-e úgy felfele jutni a politikában, hogy nem nyal felfele az ember?"

Nem tudom. Én sose nyaltam senkinek. Véletlenül kerültem a politikába (lehet, hogy egyszer megírom, elég röhejes méretű totális véletlen volt), aztán egyszerűen úgy csináltam, ahogy szerintem csinálni kellett, és ottmaradtam. Mondhatni benntartott a nép. Sose szerettek a kollégák igazán, mert bármelyik oldal gazemberkedett, ordítottam, ami nem népszerű. Mégis, ellenzékben is mindig fontos pozíciókban voltam, és nem csak névleg. Talán azért, mert sose loptam, és ezt minden oldal tudta: átment a kezemen több milliárd forint, közben meg szegény vagyok ma is. Meg hülye, persze...

Gabrilo: én nem "ideológiai alapon" lettem kidobva. Tiszta előítéletből, meg kifelé mutatandó polkorrektségből (a munkahely bemutatása után ez is elég egyértelmű). Ideológiai alap akkor lett volna, ha én lennék S.F. vagy valami hasonló. Azok a kommentjeim ugyanúgy ki lettek dobva, amelyeket - mindenki szerint - mély kétoldali (jogi-orvosi) szakmaisággal pl. kábítószerügyben írtam. De a "kidobás" végül is írás nélkül, pofára történt, mert amikor a haverod ezt itt nagy diadalmasan bejelentette, már nem is írtam oda semmit se, és ezt be is jelentettem.
De hogy tetra/shimoda/médiazsiráf libertárius lenne? Az update-ben lévő posztot (láttam, mit mondtál ott neki) szerintem a barátság szemüvegén át torzítva láttad. Merthogy az masszívan és sumákul kormány-nyaller. Amivel nálam kiírja valaki magát a jó társaságból...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.25. 22:38:08

MG,

nem véletlenül írtam azt neki, amit. De remélem csak provokált kicsit:)))

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 23:12:38

Gabrilo, téged mindig értlek. De te is engem legtöbbször - ha ugyan nem szintén mindig... Hogy tetszett a Pákó-szeánsz? Szerencsére én Blogin mögött ültem, és végig tudtam röhögni a felvételt, lelapulva, hogy Pákó ne lássa...

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.01.25. 23:26:31

Ez így két szék közt a pad alá, MG. :-)

Hungaristaság nem vonz?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.26. 00:12:43

Indítok gnosztikus tanfolyamot, vannak mindenféle szakirányok, lehet jelentkezni!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 00:19:27

Én meg gonosztikusat - így Pákó-égetés után ez stílszerű:-)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.26. 00:23:44

Beismerem: majd leszálltam a székről a röhögéstől. MeaCulpa.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 00:33:57

Na de képzeld el ezt helyben kibírni, élőben! Ha nem tudtam volna Blogin mögé bújni, bedől az egész, mert folyton röhögtem...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 00:48:01

Most persze megint van jó muníció a pokkorrekteknek: MIÉRT NEM SZÁLLTAM VITÁBA (itt-ott) - höhö, néha próbáltam, de le kellett állnom, mert ki-kibuggyant a vigyori, egyszer majdnem be is hugyoztam a szó szoros értelmében. TC meg Blogin olyan vastagon provokált, ahogy a csövön kifért nekik. Márpedig jó vastag csövük van... Ahogy Pákó elment, fél óráig visítva röhögtünk, és még ma is fáj az oldalam tőle...

Playmobil Soldat 2008.01.26. 00:56:09

:)) Most fogom majd elalvás előtt hallgatni a hanganyagot, kíváncsi vagyok a bővebb produkcióra is.

mediazsiraf · http://www.konzervatorium.blog.hu/ 2008.01.26. 01:54:41

Elhatárolódom S.F. úrtól, mert bevallottan náci!! (kacsint, nevet).

:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 02:01:58

Fölösleges volt, a magad módján te is az vagy. Csak S. F. megmondja direktben, te meg hazudozol. Náci vagy liberálbolsevik, tökmindegy, benned megvan az e két fajtára jellemző tökéletes gátlástalanság. Csak most még nem volt időm rád, de türelem... Be leszel mutatva, helyesebben: be fogsz magad mutatkozni.

irrelevant 2008.01.26. 10:49:10

Azért sokat elmond valakiről, hogy mi humoros számára...

Playmobil Soldat 2008.01.26. 10:55:56

De az is ám, hogy itt rugózol két hete ugyanazon!

irrelevant 2008.01.26. 11:01:10

Én rugózok?
MG rugózik egy hónapja shimodán :)
Én csak kontrázok.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 11:05:57

Neki volt is konkrét, személyes oka. Te meg csak megtaláltad.

irrelevant 2008.01.26. 11:11:39

És te hogy jöttél ide? Meghívót kaptál?

Playmobil Soldat 2008.01.26. 11:21:46

No, kezdjük az elején: mai munkásságodat 10:49-kor azzal nyitottad, hogy leírtad, számodra mi mond el sok mindent valakiről, kvázi megint a jellemrajzokkal próbálkoztál.

Meghívót nem kaptam, de nem is járok sehová heteken át, naponta órákat elcseszve az életemből azért, hogy másokat baszogassak mindenféle személyeskedős szarral. Szerintem meg ez is sok mindent elárul valakiről.

Másrészt nem hiszem, hogy ezek a rugózások sok mindenkit érdekelnek itt, igaz, csak a magam nevében beszélhetek. De ebből kiindulva, ha focizni akarsz, kérjél hozzá labdát is, mert anélkül viccesen működik ez a sport. További kellemes időtöltést!

irrelevant 2008.01.26. 11:34:37

Sokkal jobb ember vagy nálam!

Mdorka 2008.01.26. 11:53:59

Pákó-ügy:
Kb. annyira találtam viccesnek, mint amit Szintiboyjal meg az anyjával csináltak valamelyik műsorban. Bohócot csinálni valakiből úgy hogy úgy teszel mintha komolyan vennéd..

Mdorka 2008.01.26. 12:02:25

Szóval nem röhögtem magam halálra.

Srí 2008.01.26. 14:09:07

Felháborító, amit Pákóval művelt a Bombagyár, beleértve Görényt is, aki mint tudjuk majdnem bepisilt a nevetéstől. Nagy csalódás vagy nekem, Göri. Abszolút hülyét csináltatok ebből az emberből a magatok és a bárkik szórakoztatására.

Pákó azért ment el hozzátok szerintem, mert fél. Fél attól, amit képviseltek és azt gondolhatta, nem árt igent mondani, hátha kivételezett bánásmódot kaphat a jövőben. Fogalma nem volt arról, amit betanítottatok neki, de mert volna nemet mondani? Ráadásul nyelvi nehézségei vannak még mindig, nem beszél jól magyarul. Olvastam a Reakció blogban, amit Tomcat írt, valaki beidézte. Nem hiszek neki.

Gratulálok, hogy ilyesmin tudtok jól szórakozni. Mélyen felháborító. Nem emberi módra viselkedtetek.

Mdorka 2008.01.26. 15:08:16

Belehallgattam a rádióadásba. Normálisak vagytok?
Tényleg nem látjátok mit csináltok? Tényleg nem..
Nem fűzök inkább ehhez semmit inkább.

Mdorka 2008.01.26. 15:36:23

TC és SF egyugyanazt a szöveget nyomja. Te pedig elég gyengén , de ellenkeztél.
Nem látom mi a különbség a között akit ignorálsz, és aki a barátod. Én nem vagyok normális, hogy ettől állandóan megpróbálok elvonatkoztatni.
Lehet bizony hogy nálam még csak most , de most úgy elég lett.
Kár volt velük közösséget vállalnod.Szerintem.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 16:38:13

Pákó szerintem egy egyszerű, jóindulatú, akár szerethető gyerek is. Még azt is el tudom képzelni, nem tehetett arról, hogy éveken keresztül a kereskedelmi média bohócot csinált belőle. A Bombagyár azon elvével egyetértek, hogy valakinek ezzel már szembesítenie kellett, mert elég volt ezekből a " magyar sztárokból" egyszer s mindenkorra. A módszerrel nem igazán értek egyet. Sőt én ezt a bizonyos beszélgetést adáson kívül tettem volna meg, úgy is eléggé hatásos lehetett volna. Pákó felvilágosítása, plusz adásba kerülése videón és mp3-ban arra jó, hogy a Bombagyár szélesebb körben ismert legyen. Ergo ez is valamiféle felhasználás volt. De igazából a végeredmény a fontos: reméljük, tényleg elgondolkozik és visszamegy az egyetemre.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 17:12:00

És azt azért még fontos hozzátenni, hogy aki 3 évet elvégzett egy jogi egyetemből, annak sok mindennel tisztában kell lennie. Na most Pákó vagy nem is járt oda, vagy sokat felejtett. Egyrészt az egyetemre valahogy be kell jutni (az óvodából nem lehet csak úgy bejelentkezni), másrészt ha már bejutott, ott ragad is rá valami, még ha nem is érdekli, akkor is. Úgyhogy több esze is lehetne, ő is hibás abban, ha bohócot csinálnak belőle: legyen az az RTL Klub vagy a Bombagyár.

Mdorka 2008.01.26. 17:15:06

Molnárgörény.
Asszem ez lesz itt az utolsó kommentem, mert most elbúcsúzom. A Bombagyárat nekem nem kötelező meghallgatni. Neked meg nem kötelező az én véleményemet osztani.
Ebben az utolsó adásban benne volt a lényeg. Miről mit gondol, mit terjeszt a Bombagyár mi a szellemisége, szépen, most minden maszlag nélkül , leegyszerűsítve ...ahogyan "felvilágosítottátok" ezt a fiút. Egy dolog az eljárás gusztustalan volta, valamint hogy Pákó mit fog ezután csinálni, (ő dolga)
Hallgasd már meg magad is légyszíves ezt az adást a kedvemért... Lehet hogy ott ülve nem ugyanaz a hatása..
Borzasztóan sajnálom, de tartozom annyival magamnak, a családomnak,meg mindazoknak, akik ott haltak meg, ahová Blogin barátod röhögni jár, hogy semmilyen szinten ne kerüljek kapcsolatba ezzel a társasággal. Sajnálom hogy közéjük tartozol, (mert akárhogy is mondogatod, hogy mindenkinek más a véleménye, és mindenki elmondhatja beleszólás nélkül a magáét, ez egy "olyan " közösség. amíg köztük vagy, annak a közösségnek a tagjaként tudok rád tekinteni. Írtad nekem, hogy kár hogy nem tekintem a bombagyár kommentelő kopaszait honfitársamnak, mert ők tulajdonképp jóravaló rendpárti fiatalemberek. És tanulhatnék Nagylevintől nyitottságot. Nem . ebbe az irányba nem akarok nyitottá válni.
Én nem vagyok közszereplő, nem vagyok médiaszemélyiség, nem vagyok semmi az égadta világon, de azt hiszem ítélőképességem teljes birtokában vagyokatekintetben, hogy a jót a rossztól meg tudom különböztetni. Bár most kavarognak szegény búrámban az érzések és indulatok.
Tudom jól hogy miket hallottam, és hogy ezek milyen eszmék. Azt pedig a szemem tudja, hogy egy barátot készülök most épp elveszteni, mert nagyon nem akarom, de nagyon folyik a könnyem, (mérges is vagyok emiatt magamra)
Nem értem, hogy mi vesz rá hogy mindehhez a neved add, hacsak nem magad is ebben hiszel.
.
Sajnálom, még egyszer. (ananászt nem eszem többé, és Kalmopirynt használok láz esetén)
Borzasztó jókat beszélgettünk, de amennyiben azt a közösséget magadénak tartod és része vagy, ez volt az utolsó..

Sz Dóra.

Srí 2008.01.26. 18:24:59

Akkor most két barátot vesztettél el, bár én inkább csak ismerősöd lehettem. Egy gondolatoddal sem tudok azonosulni, szégyellem, hogy a neved a blogomban oly sokszor látható. Amíg ilyen elveket vallasz, kérlek, a blogomat ne látogasd többé, én sem fogom a tiédet. Neked fogalmad sincs szerintem, mit művelsz. Eladtad a lelked az ismertségért, mint egy rossz celeb? Többé egy sorod nem érdekel, a Bombagyárat messzire kerülöm, ahogy a te blogodat is. Érett már ez a dolog bennem, de mentegettelek folyton magamban. Rá kellett jönnöm, hogy nincs miért. Sok bennetek a kegyetlenség, gonoszság, agresszió. Éppen azok a tuljadonságok, amelyeket megvetek, amelyekkel kapcsolatban nem tudok toleráns lenni és nem is akarok. Remélem, egyszer észhez térsz és rájössz, hogy nagyon nem jó úton jársz.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 18:58:20

Lányok, azért ezt így ebben a formában kicsit túlreagáljátok.

Mdorka 2008.01.26. 19:47:18

Nem reagáljuk túl. A XXI. adást ha végighallgatod, és még mindig úgy érzed hogy túlreagáljuk, hát ok. Akkor téged is túl foglak reagálni.

Srí 2008.01.26. 19:59:27

Nekem elég volt a videó és az, amit Görény ideírt. Nem beszéltünk össze Dorkával, egyszerre jutottunk erre a döntésre. És nyilván nem véletlenül. Play, te jobbra vagy érdemes. Nem jó eszmékhez csatlakozol. Még nem késő átértékelned a dolgokat. Nagy kár lenne érted, el sem tudlak képzelni valójában, mint BGY szimpatizánst. Ne hagyd magad hülyíteni.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 20:52:44

Dorka, Srí, tegnap este letöltöttem az adást, de csak félig jött le, kb. háromnegyed órát tudtam meghallgatni belőle. Láttam a videót is. Ezek alapján mondom azt, amit leírtam feljebb 2 kommentben. Sajnálom ezt a Pákó gyereket, sok mindenért. De hogy valaki szembesítse végre a körülötte zajló eseményekről, már nagyon kellett. Viszont én nem ezekkel a módszerekkel világosítottam volna fel, az tény. Otromba provokáció volt ez, leginkább a közzétételére nem volt szükség. Bár még mindig nem értek sok mindent Pákó körül: nagyon úgy tűnt, mintha nem is tudná miről beszél, akkor viszont nem tudom, hogy járhatott jogász szakra, egyetemre (saját tapasztalatból tudom, mit jelent oda járni). Itt valami sántít nekem. Nem értem, hogy az eddig Magyarországon töltött évei alatt nem akadt egy értelmes lény a környezetében, aki azt mondta volna neki, "Pákó, ne csinálj magadból bohócot, állj le szépen". Lányok, éppen arról van szó, hogy velem pl. ezt nem lehetett volna megcsinálni (és még sok mindenkivel). Ezt a gyereket a kereskedelmi média arra használta fel, amire akarta, a maga egyszerűsége miatt. Ez egy jó nagy adag fricska volt nekik. Amellett, hogy most mindenki a Bombagyárról beszél, még azok is, akik eddig nem hallottak róla.

Eddig sem voltam regisztrált Bombagyáros, természetesen vannak dolgok, amikkel nem értek egyet. MG-t viszont tisztelem a munkája, a tudása miatt. Szerintem az, amit most ti láttok, az a felszín, MG jó ember, és ezt valahol ti is tudjátok szerintem.

irrelevant 2008.01.26. 21:05:53

Én nem bírtam végighallgatni az adást, főleg Pákó dadogása miatt (egyszerűen idegesít), nameg a holocaust-tagadáshoz sem volt sok kedvem, úgyhogy gyakran ugrottam hosszabb-rövidebb részeket, híreket. Azt viszont pont hallottam, hogy Blogin családja röhögni jár Auschwitzba. Rendesen megdöbbentem rajta, pedig azt hittem, már megedződtem a sok bombagyár-adást hallgata. Én soha nem voltam még Auschwitzban, de láttam, hogy milyen hatást tett barátaimra, ismerőseimre, akik ott jártak. Szerintem ez egész egyszerűen beteges már. És lehet mentegetni őt, lefogadom, hogy MG meg is fogja tenni, hogy: jaaaaj, hát Blogin csak túlzott, hogy beetesse azt a szerencsétlen Pákót. De szerintem az is beteges, aki csak viccel ilyesmivel.

MG viselkedéséről mindent elmondott Srí és m. dorka, asszem azt már nem is minősíteném.

Pákó jogi tanulmányairól meg csak annyit, hogy simán el lehet lébecolni egy egyetemen 2-3 évet úgy, hogy egy jegye, egy vizsgája, egy szigorlata sincs meg az embernek. És az ilyet is úgy hívják, hogy "hallgató". Úgyhogy ez szerintem nem jelent semmit.

Mdorka 2008.01.26. 21:13:31

Tudjuk. Bár inkább a saját nevemben beszélek csupán. Tudom. És azt is tudom, mik hangzottak el. Tudás, munkásság, rendben..
Pont ez benne a gáz.
Nem feltétlenül csak Pákó most itt a lényeg..
Ha akarjátok, gyártsátok csak az összeesküvés-elméleteket. Cion bölcseivel való Pákóagymosás..Hm. eddig a média kreált bohócot belőle, most meg ismét a média,Bombagyár fomájában.

Adolf Hitlernek is voltak pozitív vonásai, és az állatokat is szerette. Valamihez tudása is volt.....
és sokan bizonyára jó embernek tartották. attólhadd ne kelljen szeretnem

A világ ,és az emberek nem feltétlenül feketék, vagy fehérek, de tudnom kell, mikor vélt át a szín olyan tónusúvá, amit már ne tudok tolerálni.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 21:16:23

Csakhogy az egyetemre valahogy be is kell jutni. Ráadásul ha az első évben nem teljesítesz, ki is raknak. A kreditrendszer ezen csak erősített. Bár Pákó valószínűleg még nem volt kredites, ha egyáltalán tényleg látott egyetemet valaha.

irrelevant 2008.01.26. 21:26:30

Igen, be kell jutni, de szerintem ez külföldi diákok esetében egyszerűbb lehet. Végülis valahogy bejutott...

De hogy kiraknának, az nem igaz. Ennek az idióta felsőoktatási rendszernek éppen ez az egyik legnagyobb rákfenéje, hogy minden hallgató után fejpénz jár az egyetemnek, következésképpen senkit sem raknak ki. Vagy ha mégis, ahhoz nagyon lustának kell lenni. Egymás után több passzív félév, vagy huzamosabb ideig 0 teljesített kredit/tanegység. Ha jól tudom. Szóval ebben a joghallgató-ügyben én egyáltalán nem kételkedem. Sok ilyen képességű egyén rohangál az egyetemeken.

u.i.: most ez csak úgy beugrott. Olyan szívesen megnézném a két kopasz idiótát, Pákót és Tomcat-et egy zongoránál, amint eléneklik az Ebony and Ivory-t... :)

Playmobil Soldat 2008.01.26. 21:32:23

A legtöbb egyetemen van első félévi/évi minimálisan elérendő kreditmennyiség, amihez több tantárgy teljesítése is szükségeltetik. Kiraknak bizonyos számú nem teljesített tantárgy után is, továbbá egy tantárgyat eleve csak 3-szor lehet felvenni stb. Vannak azért buktatók rendesen. Persze főiskola, egyetem között is van különbség.

irrelevant 2008.01.26. 21:37:15

Egyetemről beszélek. Minimális kredit csak az ösztöndíjhoz kell, valamint az alaptantárgyakra épülő második féléves/éves tantárgyak felvételéhez. Ha nem teljesíted az előírt mennyiséget, megpróbálhatod újra, nem tesznek ki a világért sem. Ez tuti, hidd el, láttam elégszer a környezetemben. Bár a jogi karon nem vagyok jártas, de kétlem, hogy ott mások lennének a szabályok.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 21:42:44

Na, én erre a zuhatagra nem válaszolok egyesével (amúgy is totális off ez itt), inkább írok egy külön posztot csakis a Pákó-ügyről. Lehet nyugodtan natúr szívatásnak venni, lehet szörnyülködni - ezek a jó megoldások, csak azért, hogy ne kelljen elgondolkodni rajta. Nem kell hozzászólni, Srí és Dorka, elég elgondolkodni rajta. Merthogy ennek is van ám sok oldala.

Megér egy teljes posztot. Nagyon is megér.

Legalább a bridzsmeccset megnyertük. Méghozzá szépen, expertek ellen, és nagyokat védekeztem; a lengyel srác, a partnerem is ritka remekül játszott. Ha már offok ideje van...

Csak neked egy rövid válasz, Ötvöspéter: de bizony kirakják. Két egyetemet jártam végig, mindkettőn volt külföldi hallgató bőven, és rengeteget buktak. Messze nem csak nyelv miatt. De a posztban is kitérek azért erre...

irrelevant 2008.01.26. 21:47:24

Jó, Molnárgörény, lehet, hogy a régi rendszerben ez így volt, én nem tudom. És lehet, hogy az új bolognai rendszerben is így van már, mindenesetre én pont a kredites képzést fogtam ki, és abban a rendszerben művészet kikerülni az egyetemről. Gyakorlatilag csak szánt széndékkal lehet.

Playmobil Soldat 2008.01.26. 21:49:46

Otvospeter, én jogi karról beszéltem. Nálunk anno már az első évben megfeleződtünk.

A bridzsmeccshez grat!

Mdorka 2008.01.26. 21:55:46

Pákó -ügy elgondolkodtató.(elgondolkodás megtörtént.)
Bgy-körítés szintén elgondolkodtató (ez is megtörtént)
A hozzászólás hiánya nem az elgondolkodás esetleges fárasztó volta, hanem az egyet nem értés kifejeződése.
Tessék nyugodtan Blogadminnal holocaust-áldozat számlálósdit játszani, esetleg röhögni járni oda. Közöm nincs hozzá. kiélezheted Pákóra a dolgot, de NEM csupán erről van szó. Korántsem.A nácikkal való közösségvállaláshoz sincs közöm. Ha jólesik, tedd azt.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.27. 01:07:18

Na megírtam posztban, hölgyeim és uraim. Aki pákózni akar, fáradjon át oda. Érdemes.

Fuckame 2008.01.28. 10:53:14

Ahhoz zongorázni is tudni kéne legalább félplabeack-hakni szinten...:-)
Az énekintonációról már nem is beszélve, nuhaha!
Dehát nem ezért szeretjük őket. Ugye peti?...:-)
pákó azért ment el, mert félt.
Jaa, én is nagyon félek ám, ezért gyakran látogatom a bombagyárat, hogy jól bebiztosítsam magamat.
Csak tudnám, a hatalomban lévőktől ki véd meg, ajjaj, nagyabaj...

Fuckame 2008.01.28. 10:53:49

Mindenki javítsa ki maga - igen kapkodva írtam...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.28. 11:19:13

Hát igen, a "félelmében elfutott" helyett a "félelmében odafutott" legalábbis sajátságosan hangzik.

Fuckame 2008.01.28. 14:05:00

Jajj, most jut eszembe: ne reflektáljunk egymás hülyeségére, mert erről egyeseknek erektáló péniszek jutnak eszébe!...:-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.28. 22:32:51

Egyeseknek lehet, de én ókonzervatív vagyok ebben, és csakis a női nemiszerv kap teret ilyen tárgyú gondolataim között. De csak mert kirekesztő vagyok!

Fuckame 2008.01.29. 13:24:30

Nahát! Két kirekesztő milyen jól megfér egymás mellett, hisz' egymást is kirekesztik.
Nacerü ugyancsak!.

2008.03.10. 04:00:02

„Nincs is addig baj, amíg a radikálisabb jobboldal a ténylegesen toleráns. Viszont a balliberálisokat is valahogy rá kéne szorítani, nem?!”

Naiv vagy. Náluk jó pár ember szándékosan ilyen.

2008.03.10. 04:14:00

Érvek , szorítás vagy szokítás sem használ olyannál, aki direkt elutasítja, sőt élvezi, hogy ellenne tud menni a logikus érveknek és le tudja köpni az igazságot. A közeget kell úgy megcsinálni, hogy életképtelen , könnyen kivethető legyen.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.10. 12:15:30

Megkapják a magukét, most már hamarosan. De eddig a szavazási kampányt fontosabbnak ítéltem.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.12. 22:34:22

ennyi erővel én meg írhatnék Bloginról, a termodinamika-szakértőről :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.13. 04:06:16

Azt nem tudom, hogy ő mennyire szakértő, de Dragon64 ötlete működhet. Én nem tudom megítélni, mert bár értek a fizikához, de a technikához ennyire nem.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 10:05:39

1. Több okból értelmetlen az ötlet. Elsősorban azért, mert több felhasználási területen szembemegy a II. főtétellel. Utánam több hozzászóló nagyjából leírta az ellenérveket (de nem mindet).
2. Most akkor szabvadalmaztatva van, vagy nem?
a) ha igen, akkor nézzük meg a szabadalmat!
b) ha nem, akkor miért megy a pénzgyűjtés?
Az egész ránézésre nettó csalásnak tűnik, csakhogy nehezen tudnám elképzelni, hogy ilyet bevállalna a bombagyár.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.13. 11:28:50

Ja, látom, a Bombagyáron most szezonja van ennek. Farkas Roland és blogin nyomatja. Mágneses szélkerék, EBM, elektromos meg vízhajtású autó, halott feltalálók, nemzetközi karvalytőke.

Én a helyetekben azért konzultálnék fizikussal, mielőtt túl nagy teret adok ennek az irányzatnak. Sok a szélhámos meg a bolond.

Szó se róla, tényleg vannak "elnyomott" technológiák Ilyen pl. a műbenzin-gyártás, ami a mai olajárak mellett tutti biznisz (lenne), aztán mégse az. Pedig egyszer már fél Európa műbenzinnel járt, csak a végén rosszul.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 11:37:20

Terembura, a műbenzinnel az a baj, hogy a CO2 kibocsátást még fokozottabban növeli, hisz a C + H2O - ból lesz a szénhidrogén. Európában nem hinném, hogy tuti biznisz lenne, pláne a kiotói egyezmény mellett. Kínát meg nem kell félteni, fog ő csinálni attól a pillanattól kezdve, hogy megéri.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 12:03:42

ja, ha nem lenne egyértelmű:
C + H2O -> szénhidrogén +CO2

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.13. 12:37:55

Igen, széndioxid, kiotói egyezmény. Készül egy poszt ezekről, csak lassan.

Most talán csak annyit, hogy a mai olajár mellett nincs az a kioto, ami gazdaságtalanná tenné a műbenzint.

A nyersolaj tonnája 1000 euro környékén van, a széné (ami szintén drágul) idén max 60 euro. Egy tonna szénkibocsájtásért most kb. 6 euro-t kell fizetni (22-t egy t széndioxidért, ami ugyanaz), de hosszú távon is legfeljebb kétszer ennyit. Nem kell nagy közgazdásznak lenni ahhoz, hogy megállapítsuk, nincs olyan eszement gyártási költség (a meglehetősen egyszerű technológia mellett), hogy ne érné meg műbenzint csinálni.

A politikai haszonról, ami a kiszolgáltatottság csökkenésében mutatkozik meg, már ne is beszéljünk.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 12:58:21

Jé, nem is tudtam, hogy ilyen olcsó a szén.
Most az olaj ~450 euro, a tonnánkénti energiatartalama meg nagyobb. Még így is elgondolkodtató.
Mondjuk, azt azért nem hiszem, hogy ilyen hülyék az OECD országok: miért támogatnák a Putyint és az arabokat, ha van gazdaságosabb alternatíva?

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.13. 13:16:57

Tényleg, 450 euro a nyersolaj. Most már igazán kíváncsi vagyok, számoljunk utána rendesen. Milyen a kihozatala a műbenzin-gyártásnak? Azaz mennyi szenet kell elégetni, hogy a maradék (+víz) benzinné alakításának energiaszükségletét fedezze?

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 14:42:26

de rég számoltam ilyeneket :)
AZ ördög asszem a részletekben rejlik, pontos számításhoz elég sokat utána kéne nézni. Valamikor majd lehet, hogy megteszem, érdekes téma.
Ránézésre 1 tonna szénből könnyen előállítható fél tonna olaj, úgy, hogy valamennyi plusz hőenergia még keletkezik (pl. mehet távfűtésbe).
ld. egyenlet:
2C + H2O + 1/2 O2 = CO2 + (CH2)
Ez így bőven exoterm folyamat.
Úgyhogy eszerint bőven megérné.
Most látom a wikipédián, hogy Kína már el is kezdte, ami az ő kőszénkészletüket nézve egyáltalán nem meglepő.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.13. 16:10:40

Európában is elég sok szén van még. Igaz, kevés a külszíni fejtés, de a mai technikával a mélyművelésű bányákat is meg lehet nyitni újra, elég kevés bányászt kell ténylegesen leküldeni. Vannak ilyen nagy marha gépek. Meg lehet gázosítani is a föld alatt. Azon kívül a szénkészlet elég egyenletesen oszlik meg a világban, így a piac sokkal kevésbé érzékeny a helyi háborúkra és felfordulásokra.

www.intuser.net/ufes131.php

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 16:38:29

A szénhasználat többek között azért is szorult vissza, mert elég sok káros anyagot tartalmaz, ill. égetésekor ezek kikerülnek. És a salak se egy baráti anyag. De ilyen olajárak mellett már tényleg érdemes komoly energiákat fektetni a különböző vegyészkedési trükkökbe.
A bioüzemanyagnál biztosan sokkal értelmesebb lenne.
Azonban a CO2 kibocsátás miatt tényleg veszélyes ez az út.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 16:57:11

Habár be lehet fogni a CO2-t is, és ez 2003-ban az akkori technológiával is csak 36%-kal drágította volna meg az előállított áram árát.
en.wikipedia.org/wiki/Clean_coal_technology
Ha meg sikerül olcsó, jól működő metanolos üzemanyagcellát csinálni, akkor a kőszénből metanolt érdemes szintetizálni.
en.wikipedia.org/wiki/Methanol_fuel_cell
en.wikipedia.org/wiki/Methanol_economy

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.13. 17:03:30

A szénben levő szennyezőanyagokat elég jól meg lehet kötni, pl. a ként mészkővel (gipsz lesz belőle). Persze a "tiszta" szénégetés és szénvegyészet pénzbe kerül, bár szerintem még így is olcsóbban jövünk ki a végén. De még ha drágább lenne, akkor is érdemes fejleszteni, mert a jelenlegi rendszer baromi instabil és rengeteg politikai kockázatot hordoz.

Most, hogy beleástam magam a témába, úgy látom, hogy a széndioxid-ügyet felfújták, messze a jelentőségén túl. A széndioxid-kibocsájtás által kiváltott globális klímaváltozás víziója színtiszta áltudomány.

Amúgy meg a jelenlegi technológiákkal úgyis csak pár évtizedet kell kihúzni legfeljebb, mert ha lesz molekuláris nanotechnológia önreplikáló vírus-méretű robotokkal, akkor lesz olcsó napelem is, ami nem villanyt termel, hanem cukrot, meg lesz olyan (kicsi, mikronos) tüzelőanyagcella, ami cukor oxidálásával termel villanyt. Tényleg kár az energiahordozók fogyásán görcsölni, a valódi problémák egészen mások.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.13. 17:33:09

Göri, azért még mindig kínoz az a kérdés, hogy a droidmegvetés fellegvárában hogy lehet az, hogy kitiltás jár azért, mert az ember rámondja a hülyeségre, hogy hülyeség...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.14. 10:21:33

Ezt ne tőlem kérdezd, merthogy én még soha senkit nem tiltottam ki, és nem is tervezek effélét. Azt nem tudom eldönteni, hogy hülyeség-e. Nekem is vannak cenzorjogaim, de technikai okot kivéve (dupla komment kitörlése, hosszú szünet kivágása) még sose éltem velük. nem értek egyet a cenzúrával-kitiltással (illetve, a "kémek" kitiltásával, akik a belső levlistát publikálják mindenfelé, azzal igen, de azt TC maga megcsinálta, miután lebuktatta a delikvenst).

Abban biztosan osztom a véleményed, hogy működő prototípus híján a dolog nem biztos. De hogy okvetlenül hülyeség-e, azt nem tudom megítélni.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.14. 11:27:46

Akkor hagyjuk a tudományos részét, és nézzük a pénzügyit:
Úgy tudom, prototípus nélkül is lehet szabadalmaztatni. Onnantól kezdve, hogy elfogadták a szabadalmat (de lehet, hogy még előbb, már a bejelentésnél), védett a szellemi alkotás. Ha befektetőket keres, akkor megmutathatja a teljes terveket.

Vagy a gonosz zsidók megakadályozzák az elfogadását, a vilgámegmentő találmány terveit megsemmisítik, hogy továbbra is a lassan 120 dolláros olajtól függjön a világgazdaság?

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.14. 11:32:13

És én nem a működő prototípust fájlalom leginkább (annak tényleg lehet pénzhiány az oka).
Hanem a perpetuum mobile -féle alkalmazási javaslatokat.

irrelevant 2008.03.14. 11:49:54

Hát azért így utólag belátható, hogy várható volt Blogin zsidó összeesküvés-elméletei, a sátánizmus népszerűsítése, az ősmagyar Jézus és Buddha, meg a szabadkőműves városépítészet után az "örökmozgó létezik, csak az olajlobbi..." kezdetű egelysta baromság feltűnése a bombagyáron... :)

A következő szerintem a radiesztézia lesz :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.14. 18:33:13

Nem hallottam perpetuum mobile-ötletet (ott voltam, amikor az első interjú készült). Dragon64 annyit mondott, hogy jelentősen jobb a hatásfoka, mint azoknak, amik ma vannak. Nem állította, hogy 100% fölötti.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.14. 19:26:26

Az alapján, amit addig olvastam, ameddig Blogin kitiltott, perpetuum mobile az autós és a metrós alkalmazás is.
De ha már ennyire belementem, jó lenne elolvasnom Dragon64 kommentjeit is (amit most nem tudok).

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.03.14. 20:38:59

természetesen, ha kiderül, hogy alaptalan a hülyézés, akkor nagy bocsánatkérés jön.

Playmobil Soldat 2008.03.14. 21:53:18

Blogin működése hosszú ideje felettébb szimpatikus, "csak" 3 keményen jobboldali emberről tudok a környzetemben, akik csupán az ő stílusa miatt nem olvassák már a Bombagyárat. :) De nem lehetünk egyformák...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.15. 00:17:35

R/R, csak 6 napra tettek ki, ahogy én láttam. De addig én se tudok Bombagyárat olvasni, mert szervercsere van. Majd szólok, hogy engedjen vissza, ha lesz Bgy. ismét.

Nem mondom, hogy a srác nem extrém szövegű. Még azt se, hogy nekem a stílusa tetszik, mert sokszor nem. Viszont nagyon fiatal még. Szerintem nincs benne valódi gyűlölködés, viszont a látványos provokatív hajlama túlteng.

Ha már egymás spannjait izélgetjük: hát azért a Törzskocsma sem semmi néha! Amikor IS elmondja, hogy a kerekasztal az voltaképpen forradalom, meg Pascal kioktat, hogy melyik pártot hányan-hogyan ismerték 1990-ben... Nem nagyon fiatalok azok a srácok is? Mert hogy akkoriban vagy nem itt éltek, vagy kisgyerekek voltak legföljebb... Vagy csak hülyítenek?

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.15. 00:29:24

Autóra szélkereket szerelni és azzal áramot termeltetni biztosan hülyeség, sőt, blődli. Elemi fizika, hogy ennek rosszabb lesz a hatásfoka, mint a kutyaközönséges generátornak.

Playmobil Soldat 2008.03.15. 00:34:37

Igaz, hogy nem nekem lett címezve - meg ugye minek szólok én ebbe bele - de azért Blogin lehet akármilyen fiatal, vannak a viselkedésnek és a jómodornak szintjei ebben a korban is. Ráadásul szerintem ő nem is hülye, sőt... Igazán megtanulhatná a társasági illemet, nem lenne akkor semmi gond.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.15. 00:34:49

Ez így igaz. Viszont az ipse nem azt mondta, hogy ezzel hajtja, csak hogy rásegít vele. Vagyis nem örökmozgó, csak olyasmi, mint amikor a tuja fékezéskor áramot táplál vissza (mármint az újabb fajták).

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.03.15. 00:51:56

Ha csak fékezéskor használja, akkor esetleg. Ehhez viszont máskor el kell tüntetni, mert akármilyen jó a szélkerék, jobban növeli a légellenállást (és ezzel több benzint fogyaszt), mintha ugyanannyi villanyt a generátorral termeltetnénk. De még így is jobb hatásfokot lehet elérni, ha teljesen kihagyjuk a szélkereket és elektromágneses féket haszálunk, azaz fékezéskor nem minden a féktárcsák fűtésére megy el, hanem az akkut is töltjük.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.15. 02:56:54

Hát, hogy azt miképp lehet eltüntetni menet közben, azzal kapcsolatban vannak kétségeim. Gondolom, sehogy.
süti beállítások módosítása