Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Méghogy én nem vagyok toleráns!

2008.05.28. 23:03 Molnárgörény

Most tanúbizonyságot teszek arról, hogy én igenis toleráns, polkorrekt és abszolút mindenféle alternatív jog nagy tisztelője vagyok - úgyis ideje van már egy könnyebb posztnak. Az alábbi képeket magam készítettem: a szereplők jó barátaimnak mondhatóak, ők az én fakultatív macskáim. Fakultatív macska alatt olyan cica értendő, amelyik mindig megjelenik, ha kint vagyok a horgászvityillómban, és etetem-simogatom őket. Olyan macskák is megszelídülnek, akik más emberrel szóba sem állnak, nálam meg szépen kézhez szoknak.

Nos, akkor jöjjön egy szép tavaszi szerelem képes története - a 18 év alattiak most hagyják abba a poszt olvasását-nézését, mert szigorúan felnőtteknek szóló tartalom!






















A vörös jószág támad, szeretné a szerelmet,  de a cirmos eléggé morózus, nem igazán bukik a dologra
























"Azért is elkaplak, nyavalyás!"
























Macskáéknál ez a klasszikus póz, hátulról a hegyibe
























De a cirmost a tányérban levő kaja még mindig jobban érdekli...
























"Hagyjál már enni, te hülye!"
"Itt addig nem laksz jól, drágám, amíg jól ki nem sámfáztalak!"
























"Na jó, egye fene, nyomjad, látom, hogy nem bírom megenni azt a három falatot, amíg ki nem élvezted a dolgot..."























Megjött a voyeur is!























"Csak még egy picit tartsd ide, mindjárt megvagyok!"























"Tudod mit, most nyomjuk oldalról!"
























"Mondd, neked semmi sem elég? Hagyjál már békén, fáj a fejem, nyűgös vagyok, és különben is!"
























"Dehogy hagylak, ugye milyen jó így oldalról?"
























Cirmos: "Hát most nézzék meg ezt a perverz állatot..."
























"El ne menj, cirmoska, most jön a misszionárius-póz!"
























"Na, már majdnem jó, fordulj még egy kicsit hanyatt!"























Egy kis orál a végére, csak afféle laza levezetésképpen...


No, ezek után nem illik azt mondani, hogy a macskák nem értenek a szexhez: ez a párocska csodálatos Káma-Szútra-bemutatót tartott. Pózváltás, gyöngédség és szelíd erőszak, orális és hagyományos jelenetek - simán ki lehetne adni a macskapornó-Oscart. De a slusszpoén még hátravan - és ezért kell immár engem a tolerancia bajnokának nevezni, mert továbbra is halakkal tömöm a két túlfűtött szexbajnokot:





Töke volt a menyasszonynak, kérem szépen! Ez a cirmos képe, közelről-hátulról...

Bizony, kedves olvasók: nem is akármilyen macskapornó volt ez, hanem macska-buzipornó...

126 komment

Címkék: pornó macska buzi

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr25492652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.06.04. 08:46:09

Amúgy ha képek kellenek, a flickr.com tele van velük mindenféle témában, érdemes reggelni is, mert úgy nagyobb felbontásban szedhetők le a pikcsörök. :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.04. 10:23:38

Dorka: nekem a teljese sima cirmos is nagyon megteszi:-) Levél megy. Mellesleg az a zsidópornós nick az valós, csakugyan van ilyen cikk, meg is néztem. Hát, hümm. Lám-lám, ebben a zsidók épp olyanok, mint más: lehet a vallási parancs ellentétes, de ha egyszer jó csinálni, sőt pénz is van benne... Érdekes módon Magyarország is pornó-nagyhatalom. Továbbá én is szeretek izélni, ha nem is filmezem le...:-)

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.06.04. 10:57:09

A cikk valós és nem is tegnap iródott. NEkem az tetszik benne, hogy túllép a szokásos najmannjancsihajósalfrédkabosgyuszi vonalon és leplezetlenül ír egy jelenségről. Ez is ugyanúgy hozzátartozik a zsidósághoz mint az előbb felsoroltak.

"Lám-lám, ebben a zsidók épp olyanok, mint más: lehet a vallási parancs ellentétes, de ha egyszer jó csinálni, sőt pénz is van benne..."

Ez téged meglep? Egyébként a cikk is leírja, hogy ezeknek a zsidóknak a 99%-a szekuláris.

szarkaláb 2008.06.04. 11:36:27


és ha szekuláris, akkor már nem is igazi zsidó?

bennük talán nem világlik az isten gyújtotta neshama?

ugyan kérem, amikor felbuzog a mocsok, akkor mindig elkezdtek vallási alapon szelektálni

szarkaláb 2008.06.04. 12:00:50



És milyen érdekes, hogy nathan abrams pornócikkét épp

Seleanu Magdaléna, a PoliDili "macskatappancsok éke"

fordította le a szombat.orgnak. Bájos egy csapat. :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.04. 15:22:20

Tetszik neked a magdaléna, zsidópornó? Ne tartsd vissza magad, ha ingerenciád lett!

szarkaláb 2008.06.04. 15:51:30


MG:

valami probléma van talán?

magdalénára legfeljebb hányingerenciám támadhatna, de remélhetőlehg az se fog, mert személyes találkozás híján nem esz ilyesmire alkalom

viszont kezd az az érzésem lenni, mintha neked is hasonló ingereciád lenne a kommentjeimmel kapcsolatban

ha így van, hát sajnálom

azért egy hitleri Németorság már megmutatta, hogy mire képes a kiválasztottság, a felsőbbrendűség tudata, pedig ott sem gondolta mindenki egyformán

attól, hogy erre a másik esetben egy egész vallás és mondavilág épül és nem 80 hanem 6000 éves, nagy különbség még nem lesz a kettő lényege illetve megnyilvánulási formá, cselekedetei között

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2008.06.04. 15:52:34

A zsidók ókori és középkori gaztetteiről itt lehet olvasni :

www.666blacksun.com/Main.html

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.04. 15:53:32

Egyik kommentedet se akartam magamévá tenni:-)

Miért, ha magdaléna jól néz ki, akkor miért ne? Elvégre akció közben nem az számít, hogy mi a világnézete, vagy igen?

szarkaláb 2008.06.04. 16:04:21


ízlés dolga, hogy kinek mi számít

vannak, akik akár kutyával is

szarkaláb 2008.06.04. 16:16:28


sőt olyan is akad, aki jobb híján macskapöcsöt fotózgat
:)

szarkaláb 2008.06.04. 17:11:56


a matyi10 meg lehet, valami zsidó csajba szerelmes
:)

szarkaláb 2008.06.04. 17:32:04


a magam részéről megmaradok az ügyeletes doktornő rekreációs célú meglátogatásánál

:D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.05. 14:39:18

Hát, a macskapöcs-fotózás azért nem zárja ki a teljesen normális szexuális érdeklődést és életet. Érdekes módon ezt itt senki se vette perverziónak, mindenki tudta értékén kezelni. Szerintem poén. De, hogy megnyugtassalak, bennem semmilyen ingerencia nincs a cicussal kapcsolatban. Csakis a kétlábú cicusok foglalkoztatnak.

szarkaláb 2008.06.05. 14:59:27


megnyugtattál :)

szerinted poén

szerintem én is nyomtam egy smiley-t a kommentem mellé
:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.05. 18:42:26

Mondd csak, mi van, ha az ügyeletes doktornő netán izraelita? Nem mindnek kampós az orra, és az intim zónában sem identifikálható nők esetében a dolog... Tudod, a zsidók mind egyetemre-főiskolára nyomulnak, sanszos, hogy a dokinéni esetleg az...

szarkaláb 2008.06.05. 19:12:20


a dokinéni nem az

az ingatlanügynök néni az :)

na és?
:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.05. 19:18:55

Legalább nem diszkriminálsz, ez rendes tőled:-)

Én tudtommal még nem voltam zsidóval. Mondom: tudtommal. De ami késik, nem múlik...

szarkaláb 2008.06.05. 19:30:31


ha az ingatlanos nénire gondolok - ha ez általános körükben - akkor bánhatod :)

persze hogy erről megbizonyosodjak, hogy álalános-e vagy sem, Izráel összes leányát ki kellene próbálnom :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.05. 19:35:02

Nem lehet minden nőt megizélni.

DE TÖREKEDNI KELL RÁ!

szarkaláb 2008.06.05. 20:07:55


én (egyszerre csak) egyre törekszem
:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.06. 00:33:34

Én konzervatív vagyok, de nem ennyire. Végtére is kettővel még úgy-ahogy elbírnék, csak már jönnének!

szarkaláb 2008.06.06. 00:53:58


én szeretem szeretni a nőt, kettőt egyszerre nem lehet

(nem, szeretni az nem elsősorban sexet jelent, azt is ostobaságnak tarom, mikor a "szerelem művészete" szófordulat alatt sexuális technikákat, parktikákat értenek, akkor is ha maga Ovidius Naso használja így)

szarkaláb 2008.06.06. 01:00:48


a pornót meghagyom a zsidóknak
:D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.06. 01:08:19

És ha pl. egypetéjű ikrek? Akkor annyira egyformák...:-)

Néha a lángoló szerelem nélküli szex is jólesik. Mindkét (vagy több) félnek. Nem akkora bűn az... Tudod, az vesse az első követ...

szarkaláb 2008.06.06. 01:18:10


akkor adj egy követ :)

nekem nem esett jól, és nem vagyok hajlandó úgy tenni, mntha jó lett volna, csak azért mert ma

ez az "trendi" a "laza"
a "hú de fasza"

szarkaláb 2008.06.06. 01:23:19


ha a biológiai lényünk mellett a leki-szellemit is vállaljuk és nem vagyunk hajlandók emberként mégis a bennünk lakó állat mögé bújni iiletve azt előtérbe helyezni csak mert ma ezzel tömi a média az emberk fejét,

akkor valószínű a sok hülye "divatmajom" "hajlandó lenne" rájönni, hogy egyáltalán nem olyan fasza ha csak úgy belóg a fasza valahova

ha a pornózsidóknak az kell, hát csinálják
oszt vetítsék a jeshivában

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.08. 11:21:06

Először is: a nagyon és mindenben erkölcsös embereket nem szeretem. Több okból. Egyrészt, mert róluk derülnek ki gyakorta a legerkölcstelenebb gazemberségek. Másrészt, mert ha tényleg ilyenek, akkor minimális megértést se tanúsítanak a különben jóravaló többiek egy-egy gyengesége irányában, és az efféle erkölcsbírák csinálják meg a legkeményebben emberellenes rendszereket. Továbbá: a magát marha magas piedesztálra helyező ("lelki-szellemi") embereket megint csak nem nagyon kedvelem. Merthogy ők meg éppen a biológiai lényüket nem vállalják, aztán erre még büszkék is.

De a saját hozzáállásomat nem fogom neked magyarázni: ugyanis egyrészt nem érzem, hogy bármiféle erkölcsi vagy akármilyen jogod lenne az elszámoltatásra, másrészt meg nem is állsz annyira közel hozzám, hogy effélékről komolyan beszéljek veled.

De megnyugtatlak: a szex, akár a "nem törvényes" szex iránti affinitás egyáltalán nem zsidó specialitás. Ebben nem látok az egyes emberfajták között fikarcnyi különbséget sem.

szarkaláb 2008.06.08. 18:50:33


megint olyan kijelentést tulajdonítasz nekem amit nem állítottam

sehol nem írtam olyat, hogy a sex iránti affinitás etnikai különbségeket mutatna

bár fene tudja mi jönne ki ha ezt is megvizsgálnák
(ha már az intelligenciától indultunk)
:)


a pornó egyébként nemcsak a sexet jelenti hanem az ipart, az abban rejlő üzleti lehetőséget illetve annak kiaknázását - tessék így érteni

és akkor majd nem beszélsz itt mellé sex iránti affinitásról

(meg esetleg elolvashatod mégegyszer a nikem url-jén levő cikket)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.08. 19:03:52

Ja, nem mondod direktben, csak így:

"a pornót meghagyom a zsidóknak
:D"

Namármost, hülye azért én se vagyok. Hiába pakolgatsz mindenféle hangulatjelet oda, észre lehet venni, hogy az valójában mikor pusztán eufemizálójel.

szarkaláb 2008.06.08. 19:12:00


a :D hangulatjel előtti megjegyzéssel a nikem url-jén levő cikkre utaltam vissza
ezt szolgálta megerősíteni a hangulatjel is

azt hittem ez érthető lesz

no meg már le is írtam az előbbi kommentemben

szarkaláb 2008.06.08. 19:23:46


na adok még egy bónusz segítséget

nekem problémám "a kiválasztotság" kulturális mémjével van

ha ez probléma és elitélendő valamelyik népnél, akkor elitélendő másiknál is

hacsak nem akarja a világ többi része hagyni magát kiválasztottak jármába hajtani

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.08. 20:32:57

Akkor netán a keresztény egyházakat is be kéne csukni? Merthogy az is azt tanítja, hogy miénk az egyedül üdvözítő vallás...

szarkaláb 2008.06.08. 20:51:05


a keresztény tanítás nem szelektál származási alapon

de még a hitben mást vallókat sem különbözteti meg negatívan

nem tanít arra, hogy bármi okból különb lennél másoktól, sőt követőitől alázatot és szolgálatot követel

(az, hogy voltak/vannak magukat kereszténynek vallók, akik ezt nem tartják be, az hogy az egyház mint földi intézmény tökéletlen, még magát a tanítás tartalmát érintetlenül hagyja)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.08. 21:07:23

Hát, mintha valami olyasmit mondana, hogy az örök élet csak a Krisztusban hívőknek adatik meg, de biztos én tévedek.

Meg aztán hallottam mindenféle keresztes háborúkról, meg valamiféle máglyákról, de az biztos csak mese volt.

Méghogy a más hitet vallókat nem különbözteti meg negatívan? Csak azt mondja, hogy azok pogányok, és a pokolba kerülnek. Különben semmi baj velük...

szarkaláb 2008.06.08. 21:16:56


Krisztus meghívása mindnekinek szól, származástól függetlenül

Krisztus nem tanítja, hogy el kell pusztítani a más hitűeket, tehát okosabban teszed, ha a keresztes háborúkat és a máglyákat nem keverd ide - feltéve, hogy arról akarsz beszélni, hogy a keresztény tanítás (lásd még: evangélium) mit hirdet

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.08. 21:20:47

A meghívás viszont annyit jelent, hogy meg kell térni az egyházba, nem vendégeket hív... A zsidó vallásban is van betérés, bár a feltételek szigorúbbak és a procedúra elég sokáig eltart.

szarkaláb 2008.06.08. 21:31:35


az ószövetségi kiválasztottság születés alappján jár, anélkül hogy bármit tenni kellene érte

a keresztény vallásban mindegy milyen nép fiaként születsz, az alapján még nem leszel érdemesebb

nem gondoltam, hogy ilyen értetlen(?) vagy :)
az általad prezentált mentalitást a polidilin jellemzően a szoclibet pártfogoló nikektől látni

de legjobb ha előveszed az újszövetséget (már jut ilyen otthon az esetleges tóra mellé :) )

szarkaláb 2008.06.08. 21:32:31

jav: már HA jut ilyen ...

szarkaláb 2008.06.08. 21:52:23


az meg minden vallásra sőt általában az ideológiákra jellemző, hogy önmagukat tartják helyesnek

ez inherens tulajdonságuk, enélkül megszűnnének létezni
azonban akkor az egységes erkölcsi rendszerek is megszűnnek, amik a működőképes emberi közösségek alapjai

és ezek az erkölcsi rendszerek azok, melyek lehetnek kirekesztőek (törzsi elvek) és befogadóak (csak a közö elvek számítanak)

az inkvizíció is részben a törszi mentalitás megjelenése volt, amit aztán a keresztény egyháznak idővel egyre jobban sikerült levetkőzni, és épp saját tanítása volt ennek a motorja, amivel az egyházi gyakorlat egyre inkább ellentétbe került és választhatot, hogy meghasonlik és eltűnik, vagy megtér saját tanításához, ami nem kiválasztottságot, hanem szolgálatot hirdet

szarkaláb 2008.06.08. 22:02:07


"A zsidó vallásban is van betérés, bár a feltételek szigorúbbak és a procedúra elég sokáig eltart."

erről az jut eszembe, hogy lehet kérvényezni a regisztrációs adó egyedi megállapítását, de ahhoz Békéscsabára kell elmenned
:)

mdorka 2008.06.08. 22:26:38

Szerintem innentől kellett volna valahogyan leállítani ezt a parttalan vitatkozást, ugyanis a két "keresztény" úriember attitűdje teljesen világos. Kár velük gyötrődni:

"Sajnos el kell keserítselek, a választott nép is ugyanolyan anyagból van mint a gójok, csak a felsőbbrendűségi tudat még aljassá is tesz.

Ennyit tanulhattaok volna a soahból. Persze ahhoz, hogy a lélek is tanuljon ne csak az ész, ahhoz alázat is kell. Az meg nem fér össze a felsőbbrendűség tudatával. A népirtás annál inkább.

Ahogy azt kedves rokonaidat is prezentálják:

www.youtube.com/watch?v=QH0o_07BBk0"

Kisebbrendűségi komplexusból, unalomból, identitászavarból, vagy csupán kapaszodók egészséges koordinátarendszer hiánya, sorozatos sikertelenségek , vagy mit tudom én mi miatt vannak emberek, akik útálják a zsidókat, ugyanakkor ezt élvezik is.

Valamiféle pótcselekvésnek érzékelem ezt a dolgot, nem lehet, nem is érdemes kapálózni ellene, fölösleges. Bizonyos szinten túl.

Ez a fajta, érzelmi alapú, meggyőzhetetlen antiság nagyon gyakran éppen a z eredetileg nagyon is "filo" emberekből váltódik ki, miután mindenféle érdekes tulajdonságokkal szinte misztifikálják a zsidózságot, aztán valami miatt csalódnak egy jó nagyot, és besértődnek zuzammen az egész zsidóságra.

Hagyni kell, majd elmúlik. Vagy nem. Hadd lessék a rajzfilmekben, hogy ki zsidó Mézga Paula, Máris szomszéd, sárkányfűérus, Shrek, Mekk Elek, Hufnágel Pisti Kockásfülű nyúlból a gonosz dagi feketehajú..

Vagy zsidó szexoldalakat keresgélnek ki, olvasnak el nyálcsorgatva, aztán felháborodnak, hogy fúj, miket csinálnak...

Csupán egy javaslat.. Nem fognátok meg egymás kis puha kezecskéjét, CZ4, és zsidópornó.org, és sétálnátok át mondjuk SF pajtihoz?
már ha zs.pornó és SF nem egy és ugyanaz a személy:)))

És ha nem múlik el, akkor én speciel úgy vagyok vele, hogy pont leszarom. Mondjuk átsétálhatnátok kézenfogva

mdorka 2008.06.08. 22:28:15

Bár semmi közöm hozzá. Ha jólesik, folytassátok. nem az én blogom, nem én mondom meg itt ki a nem kívánatos. Bocs MG:

szarkaláb 2008.06.08. 22:32:32


kedves spenót

a szombat.org szerinted zsidó sexoldal?

ez az hét poénja még így az utolsó pillanatban :)

mdorka 2008.06.08. 22:36:44

Nem arra értettem,természetesen. Volt belinkelve egy oldal pajzán kis angol nyelvű szövegekkel. De lehet bizony, hogy azt terembura linkelte, neked. Igen.

A lényeg viszont nem ez.

mdorka 2008.06.08. 22:38:43

Milyen gyors reakció. Egész nap itt csücsülsz, ugrásra készen? Ez is SF-re vall:))

szarkaláb 2008.06.08. 22:39:05


akkor én arról lemaradtam, de nem is vagyok rá különösebben kiváncsi

szarkaláb 2008.06.08. 22:40:56


spenót csak nem összeesküvés-elméleteket gyártasz?
:)

mdorka 2008.06.08. 22:41:02

fogadjunk már keresed is....

szarkaláb 2008.06.08. 22:43:15


sajnos ebben is tévedsz :)

egyéb hagymázas fantazmagóriák a ma estére? essünk túl rajta amíg itt vagyok :)

mdorka 2008.06.08. 22:44:22

de lehet.. az is lehet, hogy csak hasonlít a stílusotok..
De most már
fellőtték a pizsamát.!

mdorka 2008.06.08. 22:46:32

Nincs több hagymáz,meg fantazmagória,ne reménykedj.

Menjen aludni édes fiam. késő van.

szarkaláb 2008.06.08. 22:52:29


kéremszépen ez ellen tiltakoznom kell

az én stílusom senki máséval össze nem téveszthetően a klasszikus műveltség, a finom elegancia és a fanyar humor karakteres keveréke
:)

szarkaláb 2008.06.08. 23:49:29


az az apróság is érdekes, amikor az iparból visszajön a illető alig kétharmada fizetésért a tanszékre közalkalmazotti kutatónak, mert közlik vele a gyógszergyárban, hogy megfelelő "törzskönyv" hiányában ne is számítson bizony szintnél magasabb pozíciókra, és elégedjen meg a rábízott munkafázissal

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.06.08. 23:57:24

Szokásos, igen elterjedt hiba azonosítani az erkölcsöt a nemi erkölccsel. Az "erkölcstelen nő" kifejezésről mindenkinek azonnal egy olyan csaj ugrik be, aki össze-vissza kefél. Véletlenül se az, hogy esetleg lenyúlta bátyja elárvult gyerekének örökségét, pedig ilyesmi is előfordul és milliószor amorálisabb, mint az előző magatartásforma. És akkor még nem beszéltünk olyasmiről, amikor valaki úgy visz csődbe céget, hogy a végén munkások nem kapják meg jogos járandóságukat (ez a bűn is égbekiáltó, még akkor is, ha van olyan miniszterünk, aki elkövette - és nem bánta meg).

A szex csak azért problémás, mert igen jó emberismeret (és önismeret) valamint önfegyelem nélkül könnyű valóban súlyos bűnbe keveredni a révén. Aki házasságban él, pláne ha gyerekek is vannak, még nagyobb felelősséget visel.

Nem gondolom, hogy minden félrekúrás automatikusan házasságtörés is (ebben megengedőbb vagyok, mint a római katolikus egyház), de a kockázat kétségtelenül fennáll. Ha valaki azért adja a fejét válásra, mert "szerelmes lett", az gazemberség. Márpedig a szexnek csak-csak van valami köze a szerelembe eséshez, a szerelem pedig hajlamossá tesz mindenféle őrültségre.

Nem mintha magát a válást feltétel nélkül ellenezném. Van valóban félresikerült házasság, amikor ez az egyetlen kiút a pokolból, minkét fél érdekében. De azért cserbenhagyni valakit, akivel amúgy semmi komoly bajunk, mert szebbet, fiatalabbat, egészségesebbet, gazdagabbat, izgalmasabbat találunk, egyszerű árulás (amellett többnyire ostobaság is, mert ezeknek a dolgoknak az a természete, hogy nem maradnak úgy).

Ugyanígy morálisan rossz, ha ilyen okból az ember a családjától vonja el a pénzt, pláne ha fattyat is nemz házasságon kívül: ez már a születendő gyermekkel szemben is ronda dolog. Az se szebb, ha a nő szed össze kakukktojást házasságon kívüli kalandból, de még az óvatlanságból hazahurcolt nemi betegség is erkölcsi megítélés alá esik.

A házasság igen komoly dolog, az biztosít az ember életének formát, az adja az otthont és egy csomó közös felelősséggel jár. Az ilyesmit bizalom nélkül nem lehet csinálni. A félrelépésekkel többnyire együtt járó titkolózás ezt alááshatja, de a másik puszta bizonytalanságban tartása is rossz vért szül. A teljes nyíltság, őszinteség is könnyen álságos lehet, mert az ilyesmit nehéz úgy előadni, hogy a másik ne érezze mellőzöttnek, visszautasítottnak, csökkent értékűnek magát.

Láttam pár olyan lányt is, akinek szinte egész élete ráment házas emberrel folytatott tartós, de végsősoron reménytelen kapcsolatra, márpedig a partner is emberi lény, aki normális életet érdemel.

Általános szabályt nem mernék felállítani. De mindenképp sok tapintat, beleérzőképesség, bölcsesség kell az ilyen ügyek kezeléséhez és még így is fennáll a végzetes megcsúszás kockázata.

szarkaláb 2008.06.09. 00:04:11


a magam részéről nem tarom azonosan egyenlőnek az erkölcsöt a nemi erkölccsel
egyik komentemben sem írtam ilyet

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.06.09. 00:12:34

www.szombat.org/2005/0506zsidoporno.htm 2008.06.08. 21:31:35
"legjobb ha előveszed az újszövetséget (már jut ilyen otthon az esetleges tóra mellé"

No néd'da kis pornóbarátot, Göri, hát nem lezsidózott!? De még libsizett is.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 00:31:35

Lehet, hogy spenótnak igaza vagyon. és SF-fel állunk szemben. Mindenesetre kezd ölég lenni belőlük. Állok elébe egy Tordai-tesztnek, de nekik ezt nem vizuálisan, hanem orálisan kell elvégezni...

Ja, hogy liberális. Persze. Épp most ordibált velem a szadeszos főhülye a kerületben, hogy "ez szélsőséges undorító stb.", mikor bátorkodtam azt mondani, hogy az iskolában meg kéne védeni a tanulni akaró normális tanulókat a 2-3 évvel idősebb és csak tanköteles, de erőszakos cigánypurdéktól. Baromi liberális vagyok erről lettem híres...

szarkaláb 2008.06.09. 00:35:29


én ilyet nem állítottam, kérem

és a magam részéről nem szeretnék felesleges harcokba bonyolódni MG-vel, intelligenciája tiszteletreméltó, de volt egy-két (szándékos vagy szándékolalan) csúsztatós válasza

és "hülye" azért nem vagyok, hogy szó nélkül hagyjam magam :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 00:46:16

Terembura, elég meglepően - hiszen alig ismerjük egymást személyesen - egyezik a éleményünk nagyon sok dologban.

Én a félrelépést három alapfeltételhez kötöm:
1/ Kakukkfióka gyártása tilos
2/ Kórság importja/exportja tilos
(e kettő könnyen közös nevezőre hozható, a minőségi kotonok korában, ez a technikai rész).
A harmadik bonyolultabb, itt a morális rész.
3/ Az állandó partnert semmilyen módon nem szabad közben elhanyagolni, illetve - ha rá is jön, avagy eleve tudja - nem szabad úgy viselkedni, hogy azt érezze: háttérbe szorult, illetve a feláldozására készülünk. Továbbá az alkalmi kapcsolatot nem szabad hiú ábrándokkal hitegetni.

Összességében a félrelépésnek hosszú távú kapcsolatban megvan a maga helye, mert a mellőzése sokszor többet árt az állandó kapcsolatnak, mint a diszkrét végrehajtása. De teljesen igazad van abban, hogy jelentősen kulturáltnak kell lenni, hogy ne sértsen meg senkit maradandóan a dolog.

szarkaláb 2008.06.09. 00:52:52


Igazából nem értem MG, hogy miért védesz egy alapvetően elfogadhatatlan mentalitást, a kiválasztottság, felsőbbrendűség tudatát, mely egyszerre központi eleme a náci ideológiának de a zsidó hagyománynak is.

szarkaláb 2008.06.09. 01:29:43


hát srácok, amit itt összeírogattok a házasságon kívüli kapcsolatról, abból kb. az jön le, hogy
amíg diszkréten és kellő elővigyázatosággal mentek félre, és a külső partnert csak szexuális eszközként kezeletik azzal a premisszával, hogy ennek ő is tudatában legyen, addig az egész rendben van

hát halljátok, a nemi erkölcs nem egyenlő úgy általában az erkölccsel, de ki sem ragadható belőle

amit pedig itt leírtok az kb. a Serengeti "erkölcsei"

bár ennek a faramuciságát termbura valahol még érzi is ("Márpedig a szexnek csak-csak van valami köze a szerelembe eséshez"), de azért túlteszi rajta magát :)

MG felvetődik bennem a gondolat - bár nem vittem végig a logikáját magamban, tehát lehet nem iagzolódna -, hogy nem is annyira különbözöl a liberálisoknak nevezett szociáldarwinistáktól, csak épp más célcsoportot választotok a vélekedéseteknek

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 02:23:45

No, mintha kérdeztük volna a véleményed...

A Serengeti erkölcsit illetően olvass több Kittenbergert és Széchenyi Zsigmondot.

Továbbá te biztos világéletedben hűséges voltál és monogám, meg soha nem kívántál meg senki mást. Mert te vagy a legerkölcsösebb. Csakhogy én az efféléktől... (lásd fentebb, már megírtam).

Te egyszerűen bolsevik vagy - mármint a metodikát illetően. Van egy masszív élcsapatélményed (a te erkölcsöd a legjobb/legszebb, mindenki más pária), és valahol ezért zavar, hogy például a zsidó vallásban is van valami efféle, az a bizonyos "Isten kiválasztott népe"-szöveg. Aki nem bír együttélni saját erkölcsi esendőségével, az bizony szocialista (mindegy, hogy sztálini vagy nemzeti, a lényeg azonos, csak a hangsúlyok mások).

Baromi szar lehet úgy élni, ha akarsz épp dugni egy jót, és volna valaki, aki szintén, akkor centizgetni kelljen a Bibliát vagy bármit (akár a Kommunista Kiáltványt), hogy most ezt éppen szabad-e és erkölcsös-e...

szarkaláb 2008.06.09. 02:40:58


hát a minősítgetéseket már nincs is kedvem cáfolni, de úgy gondolom, nincs bennük igazad
mindenesetre odáig eljutotál, hogy címkézgess

más. szvsz egy szimpla felindutságból elkövetett aktus nem különb sajátkézi munkánál, ha egyébként valamiféle lelki-szellemi igénye is van az embernek a sex kapcsán, nemcsak biológiai

de persze ki mivel hajlandó megelégedni

néha biztos unalmas a horgászat, aztán ha olyan a zsákmányra adódik alkalom lehet másmilyen botot kapsz elő :)
a méreten alulit azért remélem visszadobod :)

szarkaláb 2008.06.09. 02:44:11


áhh nem esik ez nekem jól, nem akarlak én téged piszkálni

kár, hgy ilyen merev vagy és címkézel meg skatulyázol

pedig egyébként jófej lennél

szarkaláb 2008.06.09. 02:59:23


a címkézésedre annyit mégicsak reagálnék:

azt hiszem az természetes, hogy NAGY ÁLTALÁNOSSÁGBAN (nyilván nekem is akdnak hibáim) azt tartom helyesnek, ahogy magam vélekedek ill. cselekszem. ha nem így lenne, másként vélekednék, cselekednék.

ettől még nem gondolom azt, hogy más ne tarthatna mást helyes vélekedésnek ill. cselekvésnek, csak legfeljebb a saját szemszögömből én azzal nem feltétlen értek egyet

szarkaláb 2008.06.09. 03:00:43

bocs, ha a skatulyádból itt-ott kilógok :)

cz4 2008.06.09. 10:12:02

"Hadd lessék a rajzfilmekben, hogy ki zsidó Mézga Paula, Máris szomszéd, sárkányfűérus, Shrek, Mekk Elek, Hufnágel Pisti Kockásfülű nyúlból a gonosz dagi feketehajú.. "

"Nem fognátok meg egymás kis puha kezecskéjét, CZ4"

Nyilván érted az iróniát és nyilván maximálisan korrekt lépés valakit hátbatámadni.

Látod, fáradtságot nem kímélve idecuccolod a helyre kis erkölcsi piedesztálodat, ugyan szédülsz kicsit, magas az neked, de azért fékezett habzású minihitlerként pezsegni kezdesz, oszt' kiderül, hogy amit te erkölcsnek délibáboztál, az egy jó porciónyi, friss, meleg gőzölgő kutyaszar.

Az ember meg állhat neki bakancsot pucolni, miután belelépett a mondandódba, ejh.

mdorka 2008.06.09. 10:56:40

Kedves cz4.
Magának arra van szüksége, amit a nickem jelent..
Mivel úgy látom kedveli a "hücpe" "azeszponem", "mikve" "szanhedrin" szavakat, és előszeretettel használja is azokat, hadd bővítsem tudását némi kellemes kifejezésekkel is.. ideje van, affinitása van hozzá, miért ne tudná meg, mi hiányzik az ön életéből véletlenül.. Az élet szép:))) Kezdjük akkor az aleffel: . א

tessenek kiszótárazni, ízlelgetni..........
אהבה

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.06.09. 11:38:34

zsidoporno 2008.06.09. 00:52:52
"nem értem MG, hogy miért védesz egy alapvetően elfogadhatatlan mentalitást, a kiválasztottság, felsőbbrendűség tudatát, mely egyszerre központi eleme a náci ideológiának de a zsidó hagyománynak is"

Nem védi. Magyarázza. Normális vallásos zsidó a választottságot nem úgy érti, hogy az hatalmaskodásra jogosítja fel, hanem úgy, hogy az több kötelességet ró rá, mint amennyi másokat terhel. Igaz, nem minden zsidó normális. Saadya Grama rabbi esetét pl. bőven tárgyaltuk itt tavaly (nálunk Naftali Krausz visz hasonló vonalat).

molnargoreny.blog.hu/2007/07/03/no_keretik_lefasisztazni_iv_a_zsidokerde?fullcommentlist#c590504

Másrészt viszont ezt a fajta vallási hóbortot nem minden zsidó teszi magáévá, sőt. Naftali Zeligman (alias Yaron Yadan) pl. a fél életét annak szenteli, hogy lebunkózza az ilyesmit jól.

Enlightenment, education, and freedom from religion
www.daatemet.org/?LANG=en

Letter to My Rabbi
By Naftali Zeligman
www.talkreason.org/articles/letter1.cfm

A képlet tehát korántsem olyan egyszerű, mint ahogy beállítjátok.

"Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk"
Eféz. 6,12. mazsola.iit.uni-miskolc.hu/biblia/uj/efez/chap006.html#para_12

Ami igazán veszélyes, az mindig szellemi természetű. Mint pl. Szabó Miklós cikke a Szentkoronáról.

Hetek - III: évfolyam, 37. szám, 1999. szeptember 18
Szabó Miklós
Országjelkép vagy államforma-szimbólum
www.epa.oszk.hu/00800/00804/00080/5596.html

A kulcsmondatok itt kezdődnek: "A magyar királyok címfelsorolásában olyan cím is szerepel, hogy „jeruzsálemi király”, stb."


zsidoporno 2008.06.09. 01:29:43
"kb. az jön le, hogy
amíg diszkréten és kellő elővigyázatosággal mentek félre, és a külső partnert csak szexuális eszközként kezeletik azzal a premisszával, hogy ennek ő is tudatában legyen, addig az egész rendben van"

Légyszi élj előbb 30 évig házasságban becsülettel, aztán térjünk vissza a témára. De úgy kell intézned, hogy ha a balsors különös játékaként feleséged valamikor megbetegszik, bizton számíthasson arra, hogy zokszó nélkül ágytálazod, még csak nem is éreztetve vele, hogy ezzel áldozatot hozol. Fordított felállás esetén neked se kelljen attól szoronganod, hogy elfekvőben rohadsz el, ilyenkor is bizton számíthass a szeretetteljes gondoskodásra s azt jó szívvel el is tudd fogadni. A lényeg az, nem úgy véled vagy reméled, hogy így lesz, hanem tudod - függetlenül az esetleges érzelmi viharoktól. Valahol itt kezdődik a házastársi hűség.

szarkaláb 2008.06.09. 11:58:45

a félremenéshez hogy jön az ágytálazás?

szarkaláb 2008.06.09. 12:03:59


ágytálazásért cserébe lehet félremenni?
hm?
szóval hogy?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 12:06:43

Igen ám, spenót, csak az indapass olyan, hogy ha több nicket használsz és utóbb a másikkal lépsz be ugyanazon IP-címről, akkor átírja err az összeset. Vagyis a nicked most "spenót". Tényleg spenótra van szüksége neki? És hol van abban az alef?

Mellesleg az álnevezés azért nem működik, mert a rendes nickedet is végig átváltotta spenótra, vagyis ez a nick is könnyen azonosítható, korábbi hozzászólásokból.

Terembura: pontosan azt mondtad megint, amint elmondhattam volna - ha akartam volna, mert én ezt már lassan megunom. Éppenséggel itt taglaltuk korábban Graama rabbi masszív fasiszta nézeteit, illetve volt szó Izrael állam törvényeiről, melyben a faji megkülönböztetés létezik (és a gyakorlatban még inkább, mint a jogi rendszerükben).

Zsidóban van szar ember. Sőt, van bőven, mint ahogy minden nép fiai közt akad elegendő. Az is valószínű, hogy jobban látszanak, mert a zsidók az átlagnál tényleg értelmesebbek, ezért a jellemileg szar ember zsidók is sokszor feltűnőek, jó állásban vannak, beszél róluk a média. Lehet és kell szidni őket: elsősorban, mint embereket, de ha erre az antiszemitázás a válasz, akkor mint zsidókat is.

Csakhogy ebből, meg egy többezer éves hittételből egy népet (? vallást? emberfajtát?) en bloc minősíteni és gyűlölni a hülyeség netovábbja. Egyrészt: a zsidók is épp elég ellentétet szítanak saját magukon belül, vagyis az efféle összeesküvés-elméletek ordas nagy marhaságok. Másrészt: az ember eleve magát minősíti le, ha félig is komolyan gondolja, hogy egy tízegynéhány milliós kisebbség egyáltalán megpályázhatja hatmilliárd fölött az uralmat. Merthogy akkor az a hatmilliárd idióta kell legyen, beleértve téged is, másképp nem menne a dolog. Harmadrészt a zsidók éppúgy vesztik el a vallásukat, mint a szekularizálódó nyugati világ a kereszténységet. Tóra, Talmud a többségük kezében sose volt, honnan a bánatból tanulnák ki azokat a bizonyos felsőbbrendűségi technikákat?

Azonfelül pedig: majd ha neked is lesz 30 (na jó, nálam csak bő 25) éves állandó társad, majd akkor okoskodj arról, hogy mennyire jellemtelen meg erkölcstelen néha egy-egy félrekettyintés. Általában az idealista kategóriákban lángoló fiatalok ennyire erkölcscsőszök - aztán később az értelmesebbje rájön, hogy nem a szex körül forog a világ, és egy-egy alkalmi szextől még nem kell szétrúgni mindazt, amit addig felépítettek. Nem is beszélve a gyerekekről. Önmegtartóztatás, persze. Nagyon okos vagy. Próbáld ki pár évig, aztán ha a pszichiáter kikezelt a mindenféle pszichoszomatikus izéből, akkor vitatkozhatsz megint.

szarkaláb 2008.06.09. 12:07:04


bár van egy érzésem hogy ebben a fejtegetésedben van némi(?) személyes érintettség, szóval végülis nem muszáj válaszolni

szarkaláb 2008.06.09. 12:15:21


az előző az teremburának ment nem Mg-nek

Mg:
újra csak összekeversz dolgokat.
én nem azt mondtam, hogy egy félremenéstől fel kell rúgni egy házastársai, családi közöséget, de ez már az érintett felek döntése

én azt mondom, hogy nem kell félremenni (nem úgy értem, hogy nem szabad, hanem úgy, hogy nem muszáj - csak hogy te is értsd :) )

cz4 2008.06.09. 12:16:24

Elnézést, én csak elküldtem spenót2-t a halál faszára a hátbatámadásért, nem tudom mit kell a viszontválaszában annyit körülményeskedni. Nem annyira bonyolult dolog ez...

szarkaláb 2008.06.09. 12:19:21

Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 12:06:43

"Csakhogy ebből, meg egy többezer éves hittételből egy népet (? vallást? emberfajtát?) en bloc minősíteni és gyűlölni a hülyeség netovábbja."

Én nem is ezt tettem.

Hanem az ilyen típusú hittétel, mém (szelektív) elfogadását kritizáltam.

szarkaláb 2008.06.09. 12:33:19


"Próbáld ki pár évig, aztán ha a pszichiáter kikezelt a mindenféle pszichoszomatikus izéből, akkor vitatkozhatsz megint."

én ezt inkább a mo-i politikai környezetben való szerepvállalás kapcsán mondanám el

:)

szarkaláb 2008.06.09. 12:34:55


persze a gátra ilyen időkben is ki kell állni, sőt ilyen időkben kell aztán csak igazán

mdorka 2008.06.09. 12:36:33

Molnárgörény..
tényleg..:D hülye inda. Node nem baj, spenótra is szüksége lehet, az sose árt. A spenót jó, legfőképpen pedig zöld..
alef meg ott maradt a hozzászólásban úgyis..


Hátbatámadás.. ?
hüpp.. hüpp..szipp.

most besértődtem és elmegyek sírni.. mert cz4 elküldött a halál faszára:))c vxbnxdsw

:))) a betűsor a macska volt. végigtrappolt a billentyűzeten..direkt otthagytam..

cz4 2008.06.09. 12:59:35

spenót2:
Azért ne essünk túlzásokba, meg sem próbálnálak megbántani. Bár kétségkívül vicces látvány, ahogy valaki egy szemetesvödröt sérteget, de ezen túlmenően fáradozásának egyéb haszna nemigen mutatkozhatik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.06.09. 14:10:41

Zsidópornó:
"én ezt inkább a mo-i politikai környezetben való szerepvállalás kapcsán mondanám el"

Aha. Szóval aki normális, kívül marad (illetve finom célzás arra, hogy mert benne vagyok, hát hülye is vagyok).

De akkor hogyan normalizálódhatna a magyar politikai élet, ha ezt minden "normális" gyakorlattá tenné? Vagy előbb ki kell nyírni mindenkit, és csak aztán?

Továbbá: engem valódi civilként kétszer választottak újra egyéni választókerületben, ami Budapesten példátlan. Majd négy év önkéntes szünetet (illetve, eredetileg abbahagyási elképzelést) követően azok a korábban ellenfélként velem szemben állt emberek hívtak vissza és juttattak be, akikkel még pereskedtem is. Azért, mert néhány év távlatából ők gondolták úgy, hogy amit én itt csináltam, az tiszteletet érdemel.

De nyilván hülye vagyok.

Szóval én a magam részről itt fejezem be a vitát veled, mert tényleg nem látom értelmét tovább taglalni. Őrizd az előítéleteidet bátran, majd leszel te is idősebb és talán bölcsebb. De azért ha látsz egy szép zsidó lányt, azért csak nyugodtan szerelmeskedj vele, ne félj, nem lesz semmi bajod, és az ilyesmi nem szégyen. Még akkor se, ha netán éppen félre-úton jársz...

szarkaláb 2008.06.09. 15:15:08


"(illetve finom célzás arra, hogy mert benne vagyok, hát hülye is vagyok)."

ebben tévedsz. nem gondoltam ilyet. a te velem kapcsolatos hozzállásodba, képzetársításaidba képzelve magamat azonban az a kis pajzán örömöm azért megvolt már előre, hogy te biztos így fogod venni :)

mindenesetre évek politikai harcai, melyek sokszor feleslegesnek vagy kilátástalannak tűnnek, nyomot hagynak ez emberen

én egyébként érdekes meg jófejű embernek tartalak (ilyet te rám biztos nem fogsz mondani), ha nem címkéznél olyan könnyen még szembe is dícsérnélek talán :)

"majd leszel te is idősebb és talán bölcsebb" és akkor majd a vértben álló, zordon, eltökélt várvédőt talán egy teremburához hasonló szelídebb szavú emberre cseréled (akkor majd nem zavar lecsapott sisakrostély sem)

szarkaláb 2008.06.10. 22:20:21

jav.:
akkor majd nem zavar lecsapott sisakrostély sem A KILÁTÁSBAN

Mdorka 2008.07.28. 20:30:07

Mió megvan? :-) Biztos nagy már. Mondtam É-nek, hoyg lány a kandúrkának vélt cica, azt mondta, ki van zárva:)) Továbbra is lány?:)
Az enyémek már vadásznak. Zaza madarat hozott, a cirmos meg kisegeret.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.28. 21:14:48

Hát már hogyne volna meg. Ma vittem oltatni (másodszor). Lány bizony, de az nem baj, örülünk neki és nagyon kedves cica.

Pilgrim 2008.07.28. 22:50:39

A szüleimnél menetrendsszerűen jönnek a kismacskák - szerencsére nemrég ivartalanította őket az állatorvos barátunk, úgyhogy a tavaszi volt az utolsó alom. Mindig nehezen tudtuk őket elpasszolni, pedig gyönyörű kismacsek volt mindegyik, de ennyit nem könnyű. Most is van náluk 3 felnőtt, de ezek állandók. Lényeg a lényeg, sohasem hoztam onnan kicsit, mert úgy gondoltuk, hogy nem tudnánk nekik megfelelő környezetet biztosítani itt a városban. Erre a tegnapi kirándulásunk alkalmával a pilisi erdők mélyén találtunk egy kirakott kicsit, el is hoztuk, befogadtuk. Nem tudtuk volna otthagyni és olyan jóságos természetű, hogy menhelyre sem volt szívünk elvinni. Ma voltunk vele orvosnál, minden rendben van vele. Ő is lány amúgy. Göri, ti fogjátok ivartalanítani? A miénk csak lakásban lesz, utódokat nem tervezünk, úgyhogy október-november környékén ajánlatos lesz megejteni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.30. 04:49:05

Lehet, hogy egy menetet megengedünk neki, még nincs eldöntve. Egy adag cicust még el lehet passzolni valahogy...

Mdorka 2008.07.30. 17:43:02

Mi is így vagyunk vele. Egyszer hadd legyen gyereke, aztán muszáj lesz óvintézkedéseket tenni.

Srí 2008.07.31. 21:53:16

Egyszer feltétlenül, Göri. Én nem engedtem (rábeszélésre), azóta is bánom. Mikor eteti azokat az édes csöppeket, azt annyira jó látni. És a közeletekben cseperedik a csipet csapat, de jó lesz nektek. Csak a faluban láthatok piciket, nagynéha. Olyan igazán pici cicát csak ilyenkor láthatsz. Mire megkapod, nagyobacska már. És el lehet ajándékozni, igen. Majd segítek a "hogyan"ban. De szép apukát válassz, lehetőleg vöröset. A vörös cicák nagyon kelendőek.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.31. 22:31:54

Hát, ez nemigen választás kérdése, mert nem tartom bezárva, és ha majd rájön a kufircolhatnék, hát aki kapja, marja...

Vörös kandúr éppen akadna (ha kissé ferde hajlamú is, lásd fentebb), de azt már most, pici korában elzavarta Mióka, a hatalmas kandúr meg elmenekült a csepp kis cicus elől, úgyhogy ebbeő aligha lesz később nász... Bár, ki tudja.

Pilgrim 2008.07.31. 22:59:54

Nekem is a vörösek a kedvenceim, volt is 5 alom belőlük, mivel hagytuk, hogy legyen. De elajándékozni már nem volt olyan egyszerű.

Igazából komoly problémák csak akkor lehetnek a "nem hagyásból", ha nincs a cica ivartalanítva és mégsem lehetnek kölykei. Ha pár hónapos korában ezt megejtik rajtuk, észre sem veszi a hiányát. Úgy gondolom, hogy a sok árva macskát látva a menhelyeken az az állatvédelem szempontjából a leghelyesebb, ha az ember megteszi már jó előre az óvintézkedéseket.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.08.01. 02:16:30

Azért a macska és a kutya között jelentős különbség, hogy a kóbor macskák különösebb gond nélkül megélnek, míg a kutyák erre magyrészt képtelenek. Ha van valakinek fölös macskaszaporulata, és már felnőttként elengedi valahol, az messze nem ugyanaz, mint kidobni egy kutyát. A már vadászni tudó macskák ugyanis önellátóak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.04. 15:23:23

Erről az énekes madarak és a mogyorós pelék szerintem máshogy vélekednek... A természetbe a családból kivetélt kutya is simán életben maradhat, ha talál legalább egy társat. A kutyák falkában tudnak csak eredményesen vadászni, de úgy tönre is vágják sok ezer hektár vadállományát. A macskák viszont egyedül vadásznak.

A teljesen idióta állatvédők általában elefántra méretezett szemellenzővel tájékozódnak, nem képesek rendszerben látni az életközösségeket. A felesleges kínzás nélkül agyoncsapott selejt vagy felesleges kölyökállatért szerintem kisebb kár, mint ha tartós bezártságra, szenvedésre ítélik, vagy ha az élő környezetet rongálják velük. Kisebb az egy évre eső össz-szenvedés mennyisége, a leninisták kedvéért. (Csak megjegyzem, hogy oly gyakran irtják ki saját, az öröklési jogban már jogalany magzatukat a saját szívük, vagy szextulajdonuk szíve alól ugyanezen harcos állatvédők. Lehet, hogy az elembertelenedés túlkompenzálása a tabuisztikus állatvédelem?) A "természetbe kiengedés" sem okozna ekkora problémákat, ha az emberiség a racionalizmus jegyében nem irtja ki a csúcsragadozókat. Ahol élnek farkasok, medvék, parlagi sasok, ott nem sok elvadult háziállat kóborol.
süti beállítások módosítása