Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

A kahaniták üzenete

2008.07.08. 21:49 terembura


Itt egy másik élő minta (a fordítás hevenyészett, az álláspont ütős). Aki ezt kívánja majmolni, nem a barátom. De attól még lehet jelentkezni!


Kahanénak igaza volt!

Tartsuk életben az autentikus zsidó gondolatot a Tóra fénye által! ... A Kahane blog büszkén mutatja be a Meir Kahane1 z"tl h"yd2 rabbitól származó videók, hangfelvételek, cikkek és tóramagyarázatok legszélesebb gyűjteményét, valamint számos kapcsolódó linket, úgy mint Tóra, zsidó aktivizmus, Izrael földje, stb.


2006 július 11, kedd

Tettleges fellépés a jeruzsálemi útálatosság-parádé ellen


Néhány hírforrás (például Jpost, Ynet és mások) beszámolt azokról a plakátokról, melyek ellepték jeruzsálem egyes Haredi3 negyedeit.

A szórólap (lásd alább) 20000 sékelt4 ajánlott bárkinek, ha megöl valakit, aki részt vesz a Meleg Büszkeség Világnapján, amit a program szerint a Szent Városban tartanak augusztus 10.-én. A perverz parádén lesz ifjúsági szám, különösen 15-25 éves "fiataloknak", transzvesztita "szépségkirálynő" választás és "meleg filmfesztivál".

A plakát részletesen elmagyarázta, hogyan kell olyan fegyvereket készíteni, amikkel megtámadható a parádé.

Bár ez utóbbi fejlemény a rendőrségben és hatóságban hisztériát keltett, sokan azt mondják, mindez valójában nem komoly vagy éppen vicc. Annyi bizonyos, hiába ölik a parádézókat, nem látszik lehetségesnek a húszezer sékel begyűjtése (másrészt nem is ez a lényeg...). De gyakorlatilag mindegy, mert akár tetszik ez a hatóságoknak, akár nem, bármit mondjanak is, a parádé meg lett fenyegetve, Istennek hála.

Tovább kell imádkoznunk valamennyiünknek, hogy ez a rettenetes undorparádé meg ne történjék. Ovadia Yoseph, Elyashiv, Mordechai Eliyahu, Shapira és az összes többi - bármilyen állású - Rabbi (beleértve a Haredi Közösséget), mind kikelt ez ellen, felszólítván az istenfélő zsidókat, hogy tóduljanak Jeruzsálembe megakadályozni a parádét, ha bekövetkezik (a rendőrség még leállíthatja a biztonsági kockázat miatt).

Bár, mint már mondtuk, nem az a lényeg, hogy Jeruzsálemben lesz-e vagy Tel Avivban (még ha persze Jeruzsálem sokkal rosszabb is lenne). De akárhogy is, megengedhetetlen, hogy ilyesmi folyjék BÁRHOL Izrael Földjén!

Aki közületek nem tud eljutni Izraelbe a parádé napjáig (augusztus 10), mondhat fohászt illetve fax/email/telefon útján felveheti a kapcsolatot különböző izraeli illetve jeruzsálemi hivatalnokokkal és nyomást gyakorolhat rájuk, vessenek véget ennek az ocsmányságnak, akadályozzák meg bekövetkeztét.

Addig is, itt a plakát képe, csak mulattatásul...

A "fegyverek"5 neve "Alkalmi Shlissel" [gyújtóbomba], "Slissel Tüske" és "Szatmári Kereplő".

Yishai Schlissel volt az a bátor Zsidó, aki tavaly - követvén Fineás6 példáját az eheti olvasmány szerint - saját kezével tette meg ami az akkori kisebb jeruzsálemi Meleg Parádé megzavarásához kellett. Jelenleg 12 éves börtönbüntetését tölti, mert hármat megkéselt a fajtalanok közül szodomita parádéjuk kellős közepén.

Áldja meg STN Yishai Schlisselt a Béke Szövetsége ("Brit Shalom") által, ugyanúgy, ahogy Fineással tette.
Yishai Schlissel (áldott legyen):     


1 Meir David Kahane rabbi (alias Michael King, alias David Sinai) amerikai-izraeli ortodox rabbi, 1984-86 között a Knesszet tagja (izraeli parlamenti képviselő) a Kach párt színeiben, amit (illetve utódszervezeteit) később mint rasszista-terrorista alakulatot betiltottak ott, bár ehhez az alkotmányt is módosítani kellett. A '84-es választáson 1,2%-ot kapott, ami ma már nem lenne elég, mert időközben felemelték a parlamenti küszöböt 2%-ra (akkor még csak 1% volt). 1990 november 5.-én gyilkolták meg a manhattani Marriott szállóban mondott beszéde után, a gyilkos személye máig tisztázatlan.

Politikailag Nagy-Izrael híve volt ("A te magodnak adom ezt a földet Égyiptomnak folyóvizétõl fogva, a nagy folyóig, az Eufrátes folyóvízig" 1 Móz. 15,18), deportálni akart az Izrael által kontrollált területről csaknem minden arabot, ha lehet pénzért (fejenként 40000 dollár), ha nem, akkor erőszakkal, törvényen kívül helyezte volna zsidók és gójok szexuális kapcsolatát, demokrácia helyett olyan teokratikus államot akart, ahol csak zsidónak lehetnek politikai jogai, bevezette volna a Halahát (zsidó vallási jog, olyasmi mint muszlimoknak a Sarija). Eszméinek jegyében és azok hatására számos gyilkosság, terrorcselekmény történt világszerte.

2 z"tl: zecher tzaddik livrocho - emlékezzünk az Igazra, hogy megáldassunk
h"yd: hashem yanakem damam - Isten [szó szerint: a név] bosszulja meg a vérét

3 A Haredi irányzat az ortodox zsidóságon belül is a legkonzervatívabb, szokták ultra-ortodoxnak is nevezni, bár ők maguk nem szeretik ezt a meghatározást. Moshe Sofer (1762 - 1839) pozsonyi rabbi nyomán visszautasítják a felvilágosodás teljes eszmerendszerét, vele együtt a zsidók emancipációját (egyenjogusítását) is, különösen az asszimilációs fenyegetés miatt. Megjegyzem ez nem jelenti, hogy kevesebb joggal is megelégednének, mint mások, épp ellenkezőleg többletjogokra tartanak igényt, sőt, megszabnák magát a jogrendet is. Ja, ők nem, persze, mindent ráfognak Istenre. De ilyen esetben ez szabvány eljárás.

A mozgalom gyökerei tehát Magyarországra nyúlnak vissza (a tiszteletreméltó Sofer rabbinak igen sok tanítványa volt). Az 1867. évi XVII. törvénycikk megszületése után Báró Eötvös József kultuszminiszter kezdeményezésére 1868. december 10-től 1869. február 23-ig a pesti vármegyeháza üléstermében tanácskozó Egyetemes Gyűlésről kivonultak, mert a törvény a polgári jogegyenlőség biztosítása mellett egyben eltörölte a Communitas Judeorum (zsidó község) addigi jogi-közigazgatási autonómiáját, polgári ügyekben hatályon kívül helyezte a Halahát, míg a cserébe felajánlott "bevett vallás" státusz és a magyar közjogi rendszerbe való betagozódás (a zsidó "egyház" Felsőházi képviseletét is beleértve) nem tűnt számukra csábítónak.

A szintén Magyarországon fogant szocialista-nacionalista gyökerű világi cionista mozgalmat (az első politikai cionista Natonek József jászberényi rabbi), mely a (poszt)modern Izrael állam megalapításához vezetett, mindig is elutasították, magát az államot tulajdonképpen el sem ismerik (bár többségük aktívan részt vesz a politikai életben, pártjaik egyelőre a mérleg nyelve szerepét szokták betölteni). Nagy részük kivonja magát a katonai szolgálat alól, a férfiak 60%-a munkanélküli, állami segélyen él és vallásos tanulmányokat folytat. A különböző Haredi csoportok Izrael zsidó népességének 10-15%-át teszik ki (6-800 ezer fő az 5,4 millióból, az USA-ban további félmillió), és az arányszám a korai házasság és nagy családonkénti gyereklétszám (átlag 6-7 gyerek) miatt gyorsan növekszik. Ha a népesedési trend folytatódik, néhány évtizeden belül többségre jutnak.

4 Egy sékel napi árfolyamon több mint 45 Ft, tehát a vérdíj forintban majdnem egy milla.

5 Az ellentüntetők dobtak szarzsákot és hugyospalackot is, no meg követ. Azt nem tudom, ordították-e némiképp inadekvát módon azt is, hogy "Szopj le, buzi!". Lehet, hogy ez hazai újítás.

6 4 Móz. 25 számol be Fineás tettéről. A nép Moáb leányaival paráználkodik (tehát konrétan: nem buzulás, hanem fajgyalázás folyik). Mikor Fineás (Eleázár fia, Áron papnak unokája) meglátott egy ilyen párt, "felkele a gyülekezet közül, és dárdáját vevé kezébe. És beméne az izráelita férfi után a sátorba, és általdöfé mindkettõjöket, mind az izráelita férfit, mind az asszonyt hason".

Zimri, a Szálu fiának legyilkolása és a midiánita nő - Kozbi, Czúr leánya - hasbaszúrása jó húzásnak bizonyul, mert Isten megenyhül, megelégszik huszonnégyezer halottal (ennyit akasztottak addig) és Fineásnak a Békesség Szövetségét adja a tettért. Ennek megerősítéseképp odasúg Mózesnek, hogy "Támadjátok meg a Midiánitákat, és verjétek meg õket" (mert hátha nem örülnek a hercegnő hasbaszúrásának annyira). Shalom.

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr36559520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simon1 2008.07.10. 14:10:35

A plakát jó. Jövőre fordítással terjesszül Budapesten! (Hátha a héber felirat véd a nácizástól)

simon1 2008.07.10. 14:32:05

Azt azért hozzá kell tennem, hogy ez már egy kicsit radikális az én izlésemnek is. De azt hiszem, hogy sok dolgot átvehetnénk az Izraeli modellből. (pl. állampolgárság, sorkötelezettség stb.)

simon1 2008.07.10. 14:40:11

Ja, és megnézném Jan Slota képet ha magyar telepek (akár kibuc rendszerű) építésébe kezdenénk a határ túloldalán.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.10. 19:20:04

popej 2008.07.10. 14:10:35
"Hátha a héber felirat véd a nácizástól"

Na de könyörgöm! Ezek TÉNYLEG nácik.

cz4 2008.07.10. 21:21:19

Figyelembe véve a liberálisok alaptézisét, mely szerint a kirekesztés ilyen formája nem tolerálható semmilyen mértékben, továbbá az ehhez kapcsolódó liberális kommentárok szerint undorító, ocsmány és gyomorforgató, aki ilyet tesz; azt kell mondjuk:

A liberálisok szerint a zsidók undorítóak, ocsmányak és gyomorforgatóak.

[függöny, tapsvihar]

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.10. 21:34:23

Bocs, cz4, semmiképp sem "A" zsidók. Egyes zsidók igen. Mások meg nem ilyenek. Figyelj jobban, légyszi.

Meir Kahane rabbi kemény 1,2%-ot kapott az 1984-es parlamenti választáson.

cz4 2008.07.10. 21:57:11

"semmiképp sem "A" zsidók. Egyes zsidók igen. Mások meg nem"

Én egyetértek veled, de a liberálisok* sajnos nem: számukra az összes feketeruhás, nagymagyarországos, árpádsávos-zászlós fiatal náci. Tehát nem "egyes" zsidók. Hanem "a" zsidók.

Mármint a liberálisok* szerint.

* - alatt értve például a Hollán Ernő utcai "nácik haza" skandálókat és a médiában eszerint nyilatkozókat. Azaz nagyjából mindenkit.

simon1 2008.07.10. 22:41:59

Azt hiszem, hogy ez a típusú definíció (legalábbis a tömegek számára) már megváltozott. Már nem az a náci, aki embereket koncentrációs táborokba zár, nem az aki a saját felsőbbrendűségét hirdeti, és nem az aki a (szerinte) alacsonyabb rendűeket nem tekinti embernek és akár a meggyilkolásuk sem okoz lelkiismereti problémát. A náci az, akire az arra kiválasztottak azt mondják. Az nem számít, hogy az illető klasszikus értelemben vett liberális esetleg.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.11. 10:59:49

popej 2008.07.10. 22:41:59
"náci az, akire az arra kiválasztottak azt mondják"

Pontosan ez az, amit határozottan vissza kell utasítani: nem csak - és nem is elsősorban - azért, mert becsületsértő, hanem mert kiüresít egy olyan fogalmat ("náci"), amit egy specifikus nézetrendszer és/vagy magatartásforma (végsősoron politikai szervező elv) számára kell fenntartanunk. Éspedig azért kell fenntartanunk, mert egyébként kidobjuk a nyomorult XX. században felhalmozott történelmi tapasztalat felét az ablakon.

Reason in Common Sense
Vol. 1 of "The Life of Reason"
George Santayana
DOVER PUBLICATIONS, INC., NEW YORK
This Dover edition, first published in 1980, is an unabridged republication of volume one of The Life of Reason; or the Phases of Human Progress, originally published by Charles Scribner's Sons in 1905.

Chapter XII - Flux and Constancy in Human Nature
www.gutenberg.org/files/15000/15000-h/vol1.html#CHAPTER_XII_FLUX_AND_CONSTANCY_IN_HUMAN_NATURE

"Continuity necessary to progress.

Progress, far from consisting in change, depends on retentiveness. When change is absolute there remains no being to improve and no direction is set for possible improvement: and when experience is not retained, as among savages, infancy is perpetual. Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."

(Folytonosság nélkül nincs haladás.

A haladás nem merül ki a változásban, a megőrzéstől függ. Ha a változás abszolút, nem marad javítanivaló lény és a lehetséges javításnak nincs iránya: ha a tapasztalatot nem őrzik meg, mint a vadak, akkor a gyerekkor örök. Aki nem emlékszik a múltra, ismétlésre ítéltetik)

cz4 2008.07.11. 16:28:49

A lényeg viszont ennyi: a buzi zsidókat máshol is rühellik. ;)

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.11. 16:55:42

Buzi palesztinoknak rosszabb, mivel azokat - ha megtudják róluk - megöli a családjuk. Ezért a moszad vadászik a palesztin buzikra és rögtön beszervezi őket informátornak. Ezt tudván aztán az összes többi palesztin megöli őket, ha rájön, nem azért, mert buzik, hanem mert kémek.

cz4 2008.07.11. 18:36:22

Ezért van az, hogy a buzi zsidókkal több baja van az embereknek. ;)

simon1 2008.07.11. 22:20:21

Az van, hogy átalakulnak bizonyos fogalmak, és a polkorrektség jegyében (azt hiszem) elkezdik használni az emberek. Ilyen a "meleg" kifejezés, ami a buzeránsok rétegnyelvéből került a köztudatba, de számtalan ilyen van. Ilyen a "náci" is, mert hogy lehet egy zsidó náci?! Hát úgy, hogy a Gestapo módszereit és Nemzetiszocialista Német Munkáspárt által vezetett Németországban elkövetett gaztettket bőven túlszárnyalják azok a módszerek amivel a saját hazájukat vezetik. Csak ez tabu. De ebben is az a legizgalmasabb, hogy a demokrácia bajnokai képesek hirszerzői jelentésekek hamisítani nem létező tömegpusztító fegyverekről és ezek alapján a jelentések alapján háborút inditani úgy, hogy tudják, azt hogy a baráti náci államban nukleáris fegyverek is (nem csak vegyi és biológiai fegyverek) vannak (ahogy M. Vanunu óta tudjuk). Valamint az is érdekes, hogy a demokrácia bajnokai miután kiborult a bili annyit sem mondtak, hogy bocsi. Ellenben (helyi) áldozatokat tekintve már lassan túltettek a megdontött diktátor sokéves működésén -amellett, hogy destabilizálták az egész térséget.
Kicsit elkanyarodtam, de sajnos marad, hogy náci az akire a kiválasztottak azt mondják. Mert hiába mondom, hogy pl. "A. Sharon egy szarházi náci szemétláda", ha egyszerűen neki "mentessége" van, mert ő bizony zsidónak született, és nem lehet náci akkor sem ha rengeteg embert gyilkoltatott meg, üldözött el és terelt "menekült táborba".

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.14. 17:56:28

Nácik egy faszt, vallási őrültek.

Hatamaki 2008.07.15. 12:25:27

Popej: a náci is csak egy olyan 'gúnyneve' volt a nemzetiszocialistáknak, mint most az mszp-nek a maszop, a fidesznek meg a zsidesz, stb. (Igen, kisbetűvel mind!) És egy zsidó nem attól 'náci', hogy gestapós módszereket alkalmaz, hanem mert ideológiailag azonos egy nemzetiszocialistával. Csak Németország helyett izraelt élteti (érdekes: amerikában ez patriotizmus). Gaztetteiket még csak nem is titkolják. Azt hiszem, hogy a Discoveryn láttam egy riportot valami nagyfejes izraelivel, aki nyíltan mesélt egy akciójukról. Egyiptomba hatoltak be (moszad ügynökök voltak) nőknek öltözve, hogy kinyírjanak egy általuk veszélyesnek ítélt egyiptomi férfit. Utcai lövöldözés, kivégzés, minden volt ott. Vagy például a ’náci-vadászataik’, amikor simán megsértik az egyes államok szuverenitását, ergo önbíráskodnak.
Nácik, vagy vallási őrültek? Szerintem mindkettő, mert a zsidó(ság) szeintem inkább vallási irányzat, mint extra embercsoport. És most nem az übermensch egójukra gondolok, hanem arra hogy izrael egy vallási csoport által alapított állam (amit egyes irányzataik nem fogadnak el.).
Éppen ezért vannak bajban izraellel, mert nemzeti öntudatuk nincs, csak vallási összetartásuk(hevrosz, ha jól emlékszem).
Egyébként a mai p.c. nyelvjárásban annyira torzultak a szavak jelentései, hogy én még magamat sem merném definiálni. Liberális hazafi? Nem akarok kiirtani senkit, de senki se élősködjön rajtunk. És igenis merjünk büszkék lenni magyarságunkra, mint ahogy az amicsik is a sajátjukra. Csak ne szálljunk el annyira. Szóval hiányzik egy kis egészséges nemzeti öntudat, amit nem a ’nyugat ’ majmolásával kellene pótolni.

simon1 2008.07.15. 14:30:26

Hatamaki: Vitatkoznék egy kicsit veled. A németek szeretik a szép hosszú összetett szavakat rövidíteni, és így lett a Nazionalsozialistische rövidített megfelelője a Nazi ami semmilyen pejoratív felhanggal nem rendelkezett, mivel ez volt előbb a 'demokratikusan' megválsztott vezető párt, majd állampárt. (ilyen rövidítés pl. a Stuka, vagy a Gestapo is -hogy a kornál maradjunk)
A zsidóság egy érdekes képlet, mert -engem speciel- kicsit az angolnára emlékeztet, mert bárhogy akarod megfogni (meghatározni) mindig kicsúszik a kezedből: saját magát mindig másképp definiáló társaság (ha csak az állampolgársági szabályokat nézed=> egyértelműen származási alapon definiál) és mindig van, aki elhatárolódik. Ilyen pl. az 'egyház', mert ilyen szervezett valami nincs, csak hitközségek szövetsége(i) van(nak), de abból viszont jó sok (gyakran elég ellenségesek egymással is). A zsidó nacionalizmusról jó példa a Szombat című folyóirat készített interjút Müller Péter (Sziámi) -val. (ami érdekes módon eltünt az oldalról csak a Google cach-ben található meg "Minden oldalról zsidó vagyok" címmel).
A diverzáns/fedett akciók megítélése minig két oldalú, mert akik végrehajtják -gyakran nehéz körülmények között, ellenséges területen- azok számára komoly siker, másnak az államszuverenitás megsértése stb.
Nekem nem az a problémám Izrel állam fennállásával, hogy van, hanem az, amilyen módszerekkel fenntartják azt, illetve, hogy ezek után még kioktatnak, hogy milyen nácik élnek itt. (mindezt úgy, hogy már visszatelepült, mert túl sokszor rángatták be tartalékosként 'védeni' "Erec Jiszróél"-t)

Les_Pool 2008.07.15. 20:37:14

:) Érdekes, az előző poszthoz képest a kommentek számát figyelni. Amíg az előzőben kivont szabjával rohantak a liberalizmus felkent lovagjai megvédeni a melegeket, ebben a posztban valahogy szájzárat kaptak. Elvégre zsidó nem lehet intoleráns és punktum. :)

nyúlbéla 2008.07.15. 21:52:10

"Én egyetértek veled, de a liberálisok* sajnos nem: számukra az összes feketeruhás, nagymagyarországos, árpádsávos-zászlós fiatal náci."

És nem?

A hasonlat nem stimmel hiszen a zsidók, mint olyanok nem egy annyire szoros entitás, mint a feketeruhás nagymagyarországos árpádsávos fiatalok...


a zsidók nagyon sokfélék, most nemcsak a vallásról beszélek, hisz nagyobb részük ateista... de még a származásuk és kultúrájuk is nagyban különbözik egymástól, ők csak attól zsidók, hogy szinte mindegyiküknek van elgázosított, vagy egyéb módon kinyírt rokona.

ha nem lenne folyton rájuk mutogatva, már rég nem is lennének zsidók. De amíg megy a mindennapi holocaust-tagadás addig nem tehetik le ezt a bőröndöt, a megölt rokonaik bőröndjét.

Az biztos, hogy nincs egy olyan közös hitük, mint a feketeruhás árpádsávos, nagymagyarországtérképes, feketecsizmás gyerekeknek. és főleg nincs bennünk ez a fajta elementáris gyűlölködés, nem nekik van szükségük ellenségképre, hanem az árpásávoséknak.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.07.17. 15:38:09

Sziasztok, Görivel mi van? Ezer éve nem láttam. Remélem, nyaral valahol.

Pilgrim 2008.07.17. 22:12:45

Szia. :) Legutóbb azt mondta Göri, hogy elmenőben van, szóval biztos valahol ő is a vízparton tölti napjait. Én is most 2 "elmenés" között vagyok éppen, kivételesen.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.18. 01:04:17

mavo 2008.07.14. 17:56:28
"Nácik egy faszt, vallási őrültek"
Hatamaki 2008.07.15. 12:25:27
"Gaztetteiket még csak nem is titkolják"
popej 2008.07.15. 14:30:26
"kioktatnak, hogy milyen nácik élnek itt"

Bizony. Itt van pl. Moshe Tavor esete. Kicsit se vallásos, nem is őrült, viszont mocskos náci gazember, tömeggyilkos - még dicsekszik is vele! Nyugdíjaztatásáig állami alkalmazott (titkosszolgálati mackós), egy hónappal az interjú után, 90 éves korában meghalt.

Israel's Moshe Tavor: The Mossad's Safecracker, Translated Article at Historama.com | The Online History Shop

The Safecracker
First Exposure: The Safe Breaker of the Mossad
By Sagie Green, 'Magazine for Passover'; Yediot Achronot; 18 April 2006, pg. 6-10

www.historama.com/online-resources/articles/israel/moshe_tavor_mossad_safecracker.html

A pasi a háború végén Olaszországban harcolt a brit hadsereg zsidó brigádjában. Mikor véget ért a háború, nyolc társával megalakította a bosszúálló csoportot és miközben továbbra is brit katonaként szolgáltak, magánakciókat indítottak olasz, francia és belga állomáshelyeiken. Felöltötték a brit tábori csendőrség egyenruháját, akiről úgy vélték, hogy náci vagy kollaboráns, azt elhurcolták az erdőbe, ott rögtönítélő bíróságként halálra ítélték, majd Moshe Tavor, mint az osztag hóhérja, erős kezével megfojtotta az illetőt.

"A kivégzés az én dolgom volt - mondja szárazon - és higgye el, nem remegett a kezem. Felemeli a kezét - Most tán remeg?

- Hogyan ölt?
- Általában, hogy az ember ne hagyjon nyomot, jobb ha mindent szárazon tesz.
- Mit jelent a "száraz"?
- A fejlövés "nedves": van golyó, a vér kifolyik. Ha folyik a vér, véres lesz a furgon. Ha a furgon véres, vizsgálat következik. Vizsgálat lesz és nyomok. Tehát megfojtottam, így ni. Tiszta munka.
- Honnan a technika?
- Nem tanultam technikát. Egyszerűen a két kezemmel fogom a torkát és szorítom, aztán vége. Ez a nyomozás után volt, mikor beismert dolgokat, mondjuk hogy felelős ezért és ezért az auschwitzi vagy birkenaui szállítmányért. Nem tagadhatta, mert írásos információnk volt. És abban a pillanatban, amikor beismerte, a furgonba tettük. Az egyik ülésen ketten ültek mellette kétfelől a mieink. Tartották, én meg szemben ültem. Azért választottak engem, mert erős a kezem.
- Szemtől szembe tett mindent?
- Igen. Csak pár perc, míg abbahagyta a légzést. Aztán bedobtuk a vízbe: mindíg volt a furgonban vas. A holttesttel olyan ponthoz értünk a folyónál, ahol tudtuk, mély a víz, lábára kötöttük a vasat, hogy a test elmerüljön, mert ha feldobja a víz, akkor vizsgálat indul, megtudják ki és mi volt. Így viszont nem. Eltűnt.
- Nem állt ellent, nem ordított, kiabált?
- Nem bírt kiabálni, mit kiálthatott volna? El volt zárva a torka. Nem értette, meglepetés volt. Ültem vele szemben, tartottam pár percig, mígnem tudtam, meghalt.
- Honnan tudta?
- Már nem rázkódott. Ernyedtebb érzés volt a kéznek, nem lélegzett. De mindegy, ha olyat eresztettünk a vízbe, aki még élt, az se rossz.

Kéri, hogy tisztázzunk valamit.

- Nézze, a fiúk ok nélkül is öltek németet. Mentek vagy hárman, felgyújtani egy német házát és ott. Vagy akik szó szerint legázolták őket kocsival. A konvoj áthajt valami falun, a sofőr elgázol pár gyalogost, aztán azt mondja, baleset. Végül a brit sofőrök sztrájba kezdtek, nem akartak velünk dolgozni."

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.07.18. 16:23:18

Akkor jó pihenést Görinek is, neked is Pilgrim és mindenkinek!:)

Les_Pool 2008.07.19. 17:11:08

Nyúlbéla, ez egy tipikus egyoldalú álláspont, ami privilegizálja és relativizálja a szenvedést.

A "feketeruhás, nagymagyarországos, árpádsávos-zászlós fiataloknak" és nekünk többieknek is megvannak a történeteink a gulágokra hurcolt nagypapáról, aki bár egyszerű honvéd volt, mégis 6-8 évet húzott le Sztálin ólombányáiban.Halálos betegen egy listával tért haza, amivel titokban végigjárta a hasonló sorsúak családjait, hogy hírt vigyen, férjük, fiúk él-e, vagy már meghalt. Vagy a megerőszakolt nagymamák, illetve az ávós börtönökben egy életre tönkretett emberek történetei.

Ha már relativizálunk, akkor csapjunk bele: A zsidók ellenségeit a világ végéig üldözték, még most 90 éves fogatlan vén niemand-okat is hajkurásznak több, mint 60 év elteltével.

Nekünk viszont meg lett magyarázva, hogy ha felelősségre akarjuk vonni az ávós senkiháziakat, akkor nácik és antiszemiták vagyunk, sőt az, hogy az ávós kölykek a gazdasági hatalmat megtartva szívják a vérünket és teszik tönkre az országot, az a világ legtermészetesebb dolga.

Közben meg néhány zsidó elszólásából feltűnik, hogy aki közülük az ötvenes években illetve a Kádár rendszerben nem tartozott a "brancshoz", annak éppenséggel nem volt egy leányálom akkor zsidónak lenni, de ha a kommunista senkiháziak kiállnak "antiszemitázni", akkor valahogy nem hallom a "Ne az én nevemben"-t....

Persze ezt is meg kell értenünk, mert őket (és csakis kizárólag őket) akkora trauma érte, hogy el kell fogadjuk, hogy ha bármelyik zsidó gengszter előhívja az antiszemita kártyát, akkor a döntő többség egységfrontba tömörül mögötte. :-/

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.19. 20:40:13

Értem.

Moshe Tavor és társai büdös nácik, az ötvenhatban akasztgató "pesti srácok" meg hősök.

Így megy ez.

Tassadar 2008.07.19. 23:40:13

Látom nem értetted meg mit írt Les_Pool.

cz4 2008.07.19. 23:49:37

"főleg nincs bennünk ez a fajta elementáris gyűlölködés, nem nekik van szükségük ellenségképre"

"A" zsidóknak nem. Egyes zsidóknak meg igen. És persze ők írnak könyveket majd a zsidóságról a zsidóságnak. Olvasdcsak:

-----
"Ott élt, és rájött, hogy õ zsidó. Addig is tudta, meg azt is tudta, hogy az apja munkaszolgálatban halt meg, de valahogy ezt nem érvényesítette.

Elolvasta Jules Isaacot és a Poliakoffot, az antiszemitizmus történetét, tényleg, ugye, elkeserítõ mûvek (az Isaacot én is elolvastam, a Poliakoffot nem, mert nem tudok franciául és ez három vastag kötet volt, de a Béla elmondta nekem). Mindig, ahogy mentünk haza, elmondta. Az európai kultúra minden nagy alakjáról kiderült, hogy zsidógyûlölõ volt. És ez még ment, bár kicsit nehezen tûrtem, de ment: már Bachra is rosszakat mondott, hogy leste, hogy mikor hal meg valaki, hogy írhasson egy kantátát. És egyszer azt mondja a Béla nekem, hogy ti. Erre jól emlékszem erre a pillanatra, mentünk egy füstös utcán, azt mondja, hogy ti. Mondom neki, hogy Béla, te most kikrõl beszélsz? Azt mondja, ti gojok.

Hát mondtam neki, le vagy te szarva, Béla! De hiába mondtam. Addig azt hittem, hogy ha nem is barátok, de haverok vagyunk. De nem, ki lettem rekesztve. Attól fogva én voltam a ti: én öltem meg azt a sok millió zsidót, én írtam kantátákat, és nem bírtam kimászni a gödörbõl. Õ el is ment, elhúzta a csíkot, kimentek Izraelbe. Most Efraim Israelnek hívják, és valaki utána kiabált a jeruzsálemi utcán, hogy: Béla! És nem fordult hátra, mert õ nem Béla, ami érdekes, de valahogy tarthatatlan. "

Innen a részlet, ni:
www.vedegylet.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=805

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.07.20. 18:30:30

Különben az ultra-orthodoxokról egy cimborám azt mondta, hogy eléggé nagy szálkák az izraeli gazdaságnak: ők telepednek előszeretettel az arabok nyakába ( vagyis a nyakuk helyébe, hajrá bulldoser ), nem dolgoznak, egész nap max. imádkoznak, és az állam tartja el őket.

Párhuzamba állítva: a zsidó államban a cigányok és a nácik egy közös halmazt képeznek. (:

cz4 2008.07.22. 01:49:59

"2008.07.08. : Erősen antiszemita jellegű, a melegek lemészárlására felszólító cikk izraeli extrémista oldalokról összeszedett információkkal, ábrákkal, fegyverekkel, erősen antiszemita, uszító jellegű képpel ábrázolva" - idézet a nácivadászról (amelyet Tomcat letiltatott, állítása szerint)

Én sejtettem eddig is, hogy Terembura is náci, de most végre mindenki láthatja. ;)))

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.07.22. 07:10:53

Dmo: izraelben mennyi cigány létezik?

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.07.24. 19:17:24

Már most mit értünk cigány alatt.

Effektíve segélyből él? Csekk.
Életmódjával árt másoknak? Csekk.
Kiszaporodja a lakosság többi részét? Csekk.

A palesztinokat sem kell félteni. Azok meg a nyóckeres' magatartást rakják, csak nekik éles fegyverük van, és meg tudják indokolni avval, hogy őket tényleg szopatják az ultrák.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.25. 23:58:45

mavo 2008.07.19. 20:40:13
"Moshe Tavor és társai büdös nácik"

Bizony, hogy azok. A kilenc tagú Bosszúálló Osztag százakat gyilkolt le. Nem harci cselekmények során, hanem a háború után, a megszálló reguláris hadsereg részeként, tehát abszolút hatalmi pozícióban.

Az ilyesmi, ha bárki más teszi, a háborús bűncselekmény minősített esete, nem évül el, hivatalból üldözendő akár országhatárokon keresztül is. Ehhez képest például az Osztag - és az egész (mintegy 600 fős) Zsidó Brigád - parancsnoka (egyben a Bosszúálló Osztag "főbírája"), Haim Laskov (1958-ban) vezérkari főnökségig vitte a később létrejött cionista állam hadseregében, végül - haláláig - katonai ombudsman. De még ezt megelőzően, 1953-55 között Nagybritanniában tartózkodik, filozófiát, közgazdaságtant és politológiát tanul, katonai kiképzést(!) is kap.

Közben bár a brit - és természetesen az izraeli - államhatalom is tudván tudja, hogy a Zsidó Brigád miket művelt Laskov parancsnoksága alatt, eszükbe se jut érvényt szerezni a törvénynek, letartóztatni, bíróság elé állítani, szóval tenni azt, ami elemi kötelességük. Ehelyett inkább elhalmozzák minden lehetséges megtiszteltetéssel. A Britek egyetlen - valamennyire értékelhető - ellenlépése az, hogy a Zsidó Brigádot nem engedik megszállt német területre lépni, hanem (miután rémtetteik miatt a velük együtt dolgozó brit katonák körében már lázadás fenyeget) leszerelik és szélnek eresztik az egész társaságot Torinóban.

Moshe Tavor (alias Karpovics Mózes) védekezése, hogy mindezt a Hagana (akkori zsidó terrorszervezet) tudtával és jóváhagyásával tették, továbbá hogy bírósági tárgyalás után végezték ki áldozataikat, nevetséges lenne, ha nem volna egyszerre szánalmas és hátborzongató. Mikor a komédiában a nyomozó, ügyész, ügyvéd, bíró és hóhér egy és ugyanaz, mikor tökéletesen hiányzik mindenféle törvényi felhatalmazás, a cselekmény - jogi értelemben helyesen - nem minősíthető másként, mint bűnszövetségben, előre megfontolt szándékkal elkövetett gyilkosságnak. Ha ezt sorozatosan, gyakran ismétlik, akkor tömeggyilkosság. Ha mindezt reguláris hadsereg megszálló alakulata teszi, akkor még háborús bűncselekmény is ráadásul. Az, hogy maga Tavor jól alszik, lelkifurdalása nincs, nem menti a tettet, sőt.

Yishai Schlisselt - helyesen - 12 év börtönre ítélik, mert egy embert mellbeszúrt késsel, kettőt pedig megsebesített a kezén. Ezzel szemben a tömeggyilkossal, aki saját kezével fojtott meg sokakat, sikeres és közmegbecsülésben eltöltött élete végén Izrael legnagyobb példányszámú hetilapja (a Yedioth Ahronoth) húsvéti melléklete készít enyhén szimpatizáló riportot, afféle "kis színest". Mintha megbicsaklott volna az arányérzék, nem?

És Mavo, azért a jópofizásnak is van határa, megbocsáss. Az ötvenhatos forradalmat iderángatni már a "bornírt baromság" kategóriájába tartozik.

cz4 2008.07.22. 01:49:59
"Én sejtettem eddig is, hogy Terembura is náci, de most végre mindenki láthatja"

Úgy tűnik, tényleg lehúzta a lapot a netről a nácivadász. Természetesen a Google cache őriz mindent, tehát iktassuk ide ezt a - még ha tranziens - gyalázatot is.

74.125.39.104/search?q=cache:tybI2Ckkd_sJ:nacivadasz.blogspot.com/2008/07/nci-bnz-dosszi-bki-tams.html

Megjegyzem fél év múlva a WaybackMachine is mutatni fogja - nem olyan egyszerű törölni valamit a netről.

www.archive.org/web/web.php

Nos, az egy dolog, hogy olyasmit írnak Göri számlájára, amihez neki semmi köze, mert - ismétlem, ha hülyébbeknél még nem esett volna le a tantusz - ő nem én és én nem vagyok ő.

Ennél sokkal lényegesebb az, hogy az "erősen antiszemita jellegű, a melegek lemészárlására felszólító cikk izraeli extrémista oldalokról összeszedett információkkal, ábrákkal, fegyverekkel, erősen antiszemita, uszító jellegű képpel ábrázolva" (azaz jelen cikk) egyetlen - valóban extremista - kahanita weblap szó szerinti fordítása (a képek is eredetiek), tehát semmiféle "összeszedés" nem volt. Jegyzetekkel meg - az érthetőség kedvéért - kénytelen voltam ellátni, azok azonban szigorúan tényszerűek. Az sem elhanyagolható, hogy a buzikhoz való hozzáállását nem helyeslem, hanem elítélem, ugye.

Marad az "erősen antiszemita" jelleg. De miért is? Aki tényleges zsidó bűnözőket nyilvánosan bírál és elítél, nem azért mert zsidók, hanem mert bűnözők, az ettől mindjárt antiszemita lenne? Csodálatos!

Szerintem épp ellenkezőleg: tőrőlmetszett antiszemita (zsidóellenes) tett az, ami az elhatárolást elutasítja, ellehetetleníti és a tisztességes zsidó többséget ilyen mocsokkal mossa egybe. A Magyar Nácivadász Szövetség eljárásmódja épp ilyen, hogy konkrét legyek.

cz4 2008.07.26. 23:20:40

Nácivadász barátunk nem unja még, sőt osztódással szaporodik (nacikhaza.blogspot.com).

Feltehetően ugyanazokról (ugyanarról) van szó, és nem kicsit furcsa, hogy a nyíltan uszító és n+1 büntetőjogi kategóriában mellközépig gázoló blogjai(k) vidáman működhetnek annak ellenére, hogy TC minden bizonnyal folyamatosan bombázza az abuse@blogspot-ot.

Pedig még nem is egy független szervert kellene kilőni egy független szolgáltatónál, csupán a szolgáltatónak a devnullba dózerolni az oldalakat, ahogy a szabályzatuk egyébként elő is írja.

cz4 2008.07.26. 23:43:53

Mindamellett aranyos, hogy a teljes magyar média azonnal és egyszerre felkapta az oldal születését, miközben hasonló tematikájú oldalak azért voltak már korábban is.

Szóval annak ellenére, hogy bár úgy tűnik, az egész katyvaszt egy pattanásos, súlyosan sérült lelkű internetfüggő hiperaktív kiskamasz ontja magából, mégis van médiaháttere, mégis uszíthat kedvére és láthatóan nem félve semmilyen törvényes felelősségre vonástól, minden létező és kurucinfón túli határt is messze átlép.

Az mondjuk vicces, hogy TC-et lazán hülyére veszi (vödrözés, proxy), de legalább kirángatja talán a mesevilágából.

cz4 2008.07.27. 00:17:46

No, én reportoltam a blogspotnál, a blogok konkrét, gyilkosságra felszólító idézeteivel. A választ majd posztolom, ha.

cz4 2008.07.28. 23:20:24

Mondjuk a nacikhaza egyre jobban beindult, s az valami kurucos mediahack lehet igazából. Mindenesetre azt sikerült bebizonyítaniuk, hogy súlyosan uszító blogok simán működhetnek, ha antinácik.

Biztos kihozzák majd belőle, hogy a Google tulajdonosai zsidók, azért. Pedig kár, mert ez önmagában is vérlázító.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.07.29. 23:13:18

Terembura!

"Aki tényleges zsidó bűnözőket nyilvánosan bírál és elítél, nem azért mert zsidók, hanem mert bűnözők, az ettől mindjárt antiszemita lenne?"

A neobolsevik szóhasználatban igen, ugyanis rájuk teljesen jellemző a zsgeri rasszizmus. Igaz, ez a fajta rasszimus kissé "más", én 2. tipusúnak nevezem.

Az 1. tipusú rasszizmus valamely népcsoport minden tagját megbélyegzi, bünteti, pusztán származási alapon, a 2. tipusú rasszizmus meg bizonyos kisebbségi rasszok tagjait ab ovo felmenti a felelősségre vonás és a büntetés alól. (lásd pl. nemzetiszavak.net/cikk/3.htm) Fenntartom, hogy a 2. tipusú rasszizmus a kegyetlenebb, mert ezzel a fajta felmentéssel lehetetlenné teszi, hogy az adott kisebbség integrálódjon a többségi társadalom értékrendjébe. Pontosan a származás miatti felmentés vezethet el a későbbiekben a valódi - nem pedig szájkaratéval és kemény csattogó billentyűzetekkel végrehajtott - népirtáshoz.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.30. 01:02:06

A nácikhaza című honlap nem a nácivadász osztódásos verziója, hanem annak éles paródiája, vagyis a kettő semmiképpen nem azonos forrású, hacsak valami tréfás kedvű idióta nem egyszerűen jobbos-balos stílusgyakorlatokat végez.

cz4 2008.07.30. 01:55:49

MG, ez feltűnt nekem is (bár az első bejegyzéseknél még nem volt nyilvánvaló, hogy ez csupán irónia, vagy tényleg ennyire elvadult), de ettől még az uszítás uszítás marad. A Google nem mérlegelhetné, hogy ez most vicc avagy komoly.

Ahogy nem is mérlegeli, hagyja mindkét blogot a helyén. A kurucot meg töredékért bedaráltatták (és a Google is megtenné), így akkor ennyit ez (felhasználási) elvekről és a korrektségről.

Így nácinak lenni nem önmagában elfogadhatatlan (ahogy annak kellene lennie), csak a (világ)hatalom jelenkori széljárása miatt. Ami egyúttal azt is jelenti, hogy hasonló borzalmak bármikor bekövetkezhetnak, náciktól és nyilasoktól függetlenül.

Következésképpen nincs mit elítélni a mai újfasisztákon és nyilasokon, hiszen a hatalom maga az, amely ezekből az ideákból poklot teremt.

Azaz lényegében az egész antifasiszta mozgalom alapjaiban értelmetlen, így a nácivadász a maga nemében tökéletes. Pont azt nyújtja, ami fundamentumából következik: a nyers fasizmust.

Antifasizmus = fasizmus (ha valaki lát egy élő antifasisztát, köpje le, köszi).

www.miertcion.blogspot.com 2008.07.31. 16:58:07

Az a bizonyos Fineás inkább Pinkász lesz... valamit elnéztetek, vagy nem jó átirást használtatok.

www.miertcion.blogspot.com 2008.07.31. 17:02:10

"Dmo: izraelben mennyi cigány létezik?"

Legfeljebb néhány ezres, mind az arabok, mind a zsidók által kitaszitott közösség.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.07.31. 19:50:58

Igen, Pinkász. Ami ugyanaz, mint a Fineás. Ha követed a linket, arra is rájössz, hogy Károli Gáspár fordítására támaszkodtam, ő pedig így írta át. Ha ez hibásnak minősül, akkor Jézussal is gond van, mert eredetileg az ő neve is Jeshuának, Jehoshuának vagy minek hangzott. Valószínűleg ugyanaz a név, amit más esetben Józsuénak ír át Károli, akkor azonban a hadvezérre utal, aki Mózes halála után, a Honfoglalás idején irányította a zsidó hadakat.

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.08.03. 19:48:46

Azért tovább gondolásra érdemes, hogy egy félig katona-államban (Izrael), ahol a törvény és paragrafus írott és íratlan formája keményen szabályozza a polgár mozgásterét, a cigányok nem vertek gyökeret.
Nálunk sem ártana legalább az önfenntartás erejéig rászoktatni a munkára, a környezetszennyezés okán a tisztálkodásra és alapvető emberi normák gyakorlására, a XXI. század okán a "sírig tartó tanulásra" ezt a jámbor népséget. "Segíts magadon, az Isten is megsegít".
Piacgazdaságban másokon élősködtetni a prominens szavazókuncsaftokat nem szép dolog!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.04. 15:32:03

Adott élettérből - az ökológusok tapasztalatai szerint - "ellenség", azaz fogyasztó szervezet nem tud kipusztítani egy fajt sem, de az erőforrás-konkurrens könnyedén...

Cypriánus 2008.10.13. 18:37:14

boldogult Yeshayahu Leibowitz jeruzsálemi professzor találóan mondta a Kachra, hogy ők a judeonácik...
Minden népnek megvan a szemetje.

Cypriánus 2008.10.13. 18:45:17

Popej, azért Sharon és Kahane kb. mint Orbán és a Kurucinfo. Izaelben érdemes némi időt tölteni, mielőtt véleményt próbál alkotni az ember. Nekem sem tetszik nagyon sok minden ahogy az arabokat kezelik,(a múlt feldolgozásáról-1948-nem is beszélve) de náci országnak nevezni Izraelt nem enyhén túlzás, hanem óriási hülyeség.
A náci parlamentben nem ücsörgött egy csomó zsidó képviselő, a zsidók nem kaptak magas összegű szociális segélyeket, és a héber pedig nem volt a III. Birodalom egyik hivatalos nyelve. A Waffen-SS-be nem vonultak be büszkén pajeszos-kaftános ortodox zsidók, vagy extrémfurcsa hászid szekták tagjai (mint ahogy a beduinok 15%-a, a drúzok 85%-a bevonul az izraeli hadseregbe).
süti beállítások módosítása