Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Románia - Magyarország 43:40

2009.01.15. 02:08 Molnárgörény

Ez nem egy kézilabdameccs végeredménye, bár az is lehetne. A hét végén (talán szombat éjjel, de meglehet, hogy vasárnapi hír volt) sokat hallgattam az InfoRádiót, és épp arról volt szó, hogy eddig ennyi ember fagyott halálra a két országban. (Bocsánat, nem keresgélem ki a linket, keresse ki maga, aki nem hiszi).

Nos, valamit a kormányunk megint nagyon elcseszett. Romániában 23 millióan laknak (legalábbis ennyi román munkavállalóval ijesztgetett annak idején az MSZP), míg nálunk jó, ha még megvan a tízmillió. Továbbá jelenleg Románia része Erdély, ahol ezúttal valami mínusz 31 fokos hideget mértek. Nem is beszélve a legalja.hu és hasonló site-ok tényleg elképesztő román képeiről: a lovaskocsi mellett az utca közepére szaró sokszonyás cigányasszonyról, a hihetetlen teherverdákká átalakított régi Trabantokról és Daciákról, stb. A papírforma szerint ott kéne megfagyniuk az embereknek, elvégre nekünk annyi gázunk van, hogy még Szerbiának is jut belőle...

Egyszóval 23 millióból egy hidegebb országban 43 a megfagyott halott, 10 millióból meg 40.

Köszi, Gyurcsány! Plakátold ki: megcsináltuk! Sikerült simán verni Romániát a fagyhalál-mutatóban is! Hamarosan legyőzzük Albániát csecsemőhalandóságban, Szlovákiát magyarellenességben, és San Marinót fociban - bár ez utóbbi még nem biztos...

Belorussziát már nem tudjuk megelőzni áldemokráciában és a vezetés diktátorkodásában. Ez megtörtént már akkor, amikor Őszödi Fittelina úr kormányfői bársonyszékbe eresztette a valagát...

73 komment

Címkék: politika gyurcsány fagyhalál

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr33878829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.15. 16:32:54

Na, a demagógia istene is megkapta a maga cafatát.

nolan 2009.01.15. 16:49:23

Szevasztok. Friss hús vagyok. Sokat nem fogok fecsegni,írni,inkább csak olvasgatni ,ne adj isten művelődni járok ide. Nagyon jó írások vannak itt. Érdemes olvasni.Sajna okos nem vagyok,de hegeszteni szeretek...meg úgy általában a kétkezi melót...hátha jelent valamit.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.15. 21:53:31

József Attila letargiáját is felülmultik, mert nem csak emberek alszanak az utcán, hanem meg is fagynak, és újra kuncog a krajcár.
Akik a kommunizmus építését hírdették, most azok lettek kapitalisták. Ezt is sikerül előbb-utóbb ránk rogyasztaniuk. (a demogagógia helyett csak a tények "világ proletárjai" -most gáza ellen)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.16. 10:24:46

Persze, Mavo, Gyurcsányt szidjuk, ahol érjük. Talán nem véletlenül.

Nolan: üdv. Én nem szeretek hegeszteni:-) Tudok ugyan, egész jól, de nem szeretek. Nem szeretek dolgozni: ami munka, azt szeretni anakronizmus, hiszen kényszerből csináljuk. Ki tudja, ha horgásznom kéne munka gyanánt, nem is élvezném annyira. Bár (sajnos) ezt még nem tudtam kipróbálni:-)

Arvisura: Mavo még mindig nem válaszolt arra, hogy miért nincs kisnyugdíjas-bűnözés, ha a bűnözési hajlamot tényleg a körülmények szülik. Merthogy most a fűtetlen lakások kisöregei fagynak meg, nem a putricigányok. Utóbbiak ugyanis lopnak fát, minden további nélkül.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.16. 14:54:47

mg,

ha nem baj, demagógiába nem folynék bele, talán annyit, hogy 60 feletti öregek már nemigen bűnöznek, ami szerintem nem csoda, szerinted meg a cigánybűnözés melletti érv.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.16. 15:53:43

:@ Nubek: Gyurcsány elvtárs nem azt mondta, hogy ki kell jönni az utcára, hanem azt üzente, akinek nem tetszik húzzon el!
Kossuthnak a regimentje, Fletónak a szavahihetősége fogyott el (IMF).
:@mavo: 60 felett tényleg hülyeség kiegészítő jövedelemért bűnözni (fizikailag sem lenne egyszerű), habár sokaknak tényleg csirkefarhát a luxus, hanem a 16 évenként megduplázódó Győzike kulturszinten termelt szemét a léhaságra ad példát, a segélyezett, 6 elemis, ténfergő szülő miféle mintát ad a családipótlék és szoc. juttatások miatt megszült gyermekeknek, ha nem egyenesen a bolti lopásra nevelik (gyermekbűnözés növekedése), vagy iskolai rablásokra bíztatják.
Helyettük fagynak meg néma, vagy tisztességes és egyszerű emberek. Van itt szociálpolitika, de közben szép lassan kihal a magyarság. Értem én: olcsó föld, jó víz, jó hely -(még nem Gáza!)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.16. 18:25:49

Mavo: ha a nem jobboldaliságáról közismert Moldova a börtönkönyvében nem írna pár öreg cigány börtöntöltelékről, akik nyugdíjaskorban is szépen megbízhatóan ülnek, akkor ez még érv is volna.

A szimpla nyugdíjas nem megy el még fát lopni sem, holott az tényleg nem volna olyan nagy bűntett, ha csak saját tüzelőnek vinné (a sok hektár erdőt egy méteres magasságban csonkoló cigányok persze eladják a fát, nem eltüzelik, az csak a link szöveg). Megfagynak, de nem nyúlnak a máséhoz. Ez a különbség...

Arma Gedeonka 2009.01.16. 21:02:04

Görény, te ugye Németh Zsolt írói álneve vagy?

Most láttam a TV-ben Merkelt Putyinnal sokórás berlini tárgyalás után mosolyogva kezet rázni és kiállni az északi áramlat mellett. Eszerint Merkel logikusan az ukránokat hibáztatja. Ő is Gyurcsány bábja?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.16. 21:20:29

Németh Zsolt az én írói álnevem. Bajsza legalábbis neki is van, tudtommal. Csak ő nem ilyen okos.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.16. 21:23:22

Merkel? Gondolom, ha neki gáz kell, nem fogja Putyint a kamerák előtt leköpni. De javíts ki, ha másképp vélekedsz.

Az északi vezeték a németeknek azért jó, mert az nem megy át román, szerb, stb. instabil országokon, akik adott esetben szintén csapzáráshoz folyamodhatnak. Jó volna neki az iraki gáz is, csak az még bizonytalanabb... Mit tegyen, ha nincs máshol? Benyal Putyinnak, és úgy tesz, mintha nem utálná...

Arma Gedeonka 2009.01.16. 21:25:13

@Molnargoreny:
Ha te okosabb vagy, nem tudnál az ő hülye szlogenjeitől jobbat kitalálni? Igazából nem ehhez a bejegyzéshez szól, hanem az előzőhöz.
Az szerintem is botrány, hogy emberek fagynak meg és persze hogy felelős a kormány.
Nemsokára éhen is fognak halni...

Arma Gedeonka 2009.01.16. 21:26:58

@Molnargoreny:
ha érted, miért nem köpi le Merkel Putyint, miért várod el ezt a bátor cselekedetet Fletótól, főleg, hogy ő a te kontódra is lenne olyan vakmerő?

Arma Gedeonka 2009.01.16. 21:28:45

@Molnargoreny:
iraki gáz Merkelnek? Ő akasztatta fel Szadit?
Ő robbantatott 2 toronyházat Frankfurtban? Meg kell azért az iraki gázért dolgozni...

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.16. 22:40:21

Ugye nem is olyan fontos a megfagyott 40 magyar ember!?
Kicsit morbid: épp a németek mennek gázért (annó elpazarolták) és az oroszokhoz (akik szarrá verték őket az amerikaiakkal együtt).
Hol kerék, hol talp. Ilyen a történelem.
@Arma Gedeonka: Merkelnél még nem ebédelt Putyin (Bush igen). Fletótól azért ne tessék ilyen ízléstelenséget elképzelné, mert először önmagát kellene szembe köpnie.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.16. 22:42:46

Németország nagy, gazdag és erős. Magyarország meg nem az. Paradox módon ha egy gazdag ország vezetője nyal be, az lehet taktika, hiszen valamilyen szinten összevethető felek közötti gesztusról van szó. Ha egy kis, kiszolgáltatott ország vezetője nyal: az bizony siralmas. Merthogy nekünk nincs más, csak a büszkeségünk. Ha nem egyenes a gerincünk, hamarosan a seggnél találjuk az orrunkat. Pici ország ne taltikázzon hízelegve, úgyse kap érte jutalmat...

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.17. 14:03:45


lesz majd nekünk naCIONista konzervativizmusunk ha a Fidesz még sokáig paktál a konzervítorium.hu és udvartastása brigádokkal

www.hirszerzo.hu/cikk.gaza_holokauszt_es_peepshow.93866.html

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.17. 14:07:32



vegyük már észre, hogy a magukat konzervatívnak mondók oldaláról is ugyanúgy össze lehet verbuválni a supranacionális gazdasági hatalom érdekit kiszolgálókat

és a konzervatív oldalról ezek főleg a cionisták leszenk, mert nem a magyar hazához és nem a magyar néphez kötődnek

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.17. 14:18:59


majd a neoliberálisok helyett megkapjuk a neokonzervatívokat

azok se lesznek "magyarabbak", hazaszertőbek, azok sem az ország és lakosságának érdekét fogják szolgálni

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.17. 21:47:42

Nem jók a víziók ebben a hidegben, hamar megdermednek. Az stimmel, hogy egyik kutya, másik ebadóval terhelt.

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.17. 23:44:16


sok dolog volt már a történelemben mely vízió s vágykép volt csupán
s ami valóság lett arra nem gondolt egy se csak később nézett bután

mondták, mire lehull a levél megtér házába lovas és utász
s nem jegyezték fel azt ki szólt, hogy addig még négy év is lejár

így ülök én is itt és elhal szavam majd évszazaddal a vérengzés után
s nem lesz lábjegyzet semmilyen könyben, hogy volt ki szólt

csak új vadak támadnak a régiek nyomán

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.17. 23:55:54


csak a magyar oly bolond, hogy fajtája kezét üres eszmékre váltsa a tusán

s harcoljon azért mi elpattant szikraként üres hűlt helyet hagy csak maga után

s míg máshol eszmék kényszerű örve mög'tt kéz nyúl kéz után

mi késsel nyúlunk társunk kezébe, véres bélyeget vágva rá ostobán

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.18. 16:36:05

@Perecz úr: Van olyan tiszta, aktuális cél, ami ezt a kettészakadt országot egységre szólítaná? Szerintem nincs. Vannak a rendszerváltás nyertesei és hozzájuk csapódott haszonlesők, akik elérték, hogy újra megerősödjön az idegen érdekeket kiszolgáló, saját zsebre dolgozó "politikus" köpenyegforgató, funkcióbitorló társaság. Nem az arcukat kellene néznünk és a hangjukat figyelnünk, hanem ilyen hétköznapokon is a kezüket. A honi pártokba bújt elit (tisztelet a kivételnek) egy nagy temetkezési vállalkozás. Csak szöcvegben van szolgálat, részvét, sajnálat. Az ingyenélőket eltartó szociálpolitika nélkül már mindegyiket agyonverték volna. Most Ők a szavazóbázisuk. csakhát az IMF se sokáig tud erre Providencia mértékű hitelt adni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.18. 21:02:58

1. aki 62 éves koráig csak annyit ért el, hogy kisnyugdíjas legyen utána, az garantáltan nem fog bűnözni, mert egyszerűen fél bűnözni.

2. "a fűtetlen lakások kisöregei fagynak meg, nem a putricigányok"

Lehetek demagóg? Meg azok a hajléktalanok, akikhez tudatlan emberek nem menhelyeseket hívtak, hnem a mentőket, akik gyakran leszarják. Nekem volt ilyen esetem, elhajtottak a 112-n, nagy mázli, hogy tudtam szerezni telefont alapítványhoz, azok pár perc győzködés után legalább megígérték, hogy kimennek és elhelyezik.

Továbbá egy kriminalizált társaság kriminalizáltként fog működni. És ez csak rosszabbodni fog, amíg a fehérek így állnak a kérdéshez. És persze amíg a cigányok a többségi társadalom elutasítása miatt csúszik lefelé, és a végén tényleg lesz cigánybűnözés. Amiért a cigányok többsége és a fehérek többsége egyaránt felelős lenne.

(érdekes amúgy, hogy legyen az égszakadás-földindulás, sós mogyoró, kakukkfű, atomtemető, neked a cigányok garantáltan eszedbe jutnak tetszőleges témáról)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.18. 21:04:55

Ja, egy apróság: Romániának jelentős fosszilis energiahordozó tartalékai vannak. Vagy nem furcsa, hogy a környéken mindenki sír a csap elzárása miatt, csak ők nem?

Donehogawa 2009.01.18. 22:26:57

T. Mavo,

a cigányok nem elhanyagolható hányada riasztóan kevés hajlandóságot mutat a többségi társadalomba való beilleszkedésre, vagy egyáltalán a békés egymás mellett élésre. Erről nem tudomást venni olyan hiba lenne, ami a törvénytisztelő cigányokat is hátrányosan érinti.

T. Molnárgörény,

Moldova legutóbbi könyvéből tudható (sőt ettől függetlenül is tudható), hogy a cigányok nagy részét igenis sújtja a többségi társadalom előítéletessége, és a többségi társadalomnak (legfőképpen pedig a mindenkori politikai elitnek) igenis van felelőssége abban, hogy a cigányok túlnyomó többsége akkor is nehezen tudna integrálódni, ha minden tőle telhetőt elkövetne ennek érdekében.

Ez a cikk egyébként talán mindkettejük figyelmét megérdemli, függetlenül attól, hogy kinek a tollából való, és hol jelent meg:

www.szombat.org/romaugyi+illuziok+ellen.html

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.19. 08:06:43

„a cigányok nem elhanyagolható hányada riasztóan kevés hajlandóságot mutat a többségi társadalomba való beilleszkedésre”

nagyjából 20 évig kezelte a többségi társadalom másodrangúként a cigányokat. Jé, ezek után sok cigány szarik a többségi társadalomra.

Hogy mik vannak ...

Donehogawa 2009.01.19. 11:15:04

T. Mavo,

a többségi társadalom nem húsz éve kezeli másodrangúként a cigányokat, hanem évszázadok óta. De ennek a ténynek a kimondása nem oldja meg a nagyrészt a tényből fakadó problémákat. Ettől nem nő meg a beilleszkedési készség abban a cigány fiatalemberben, akinek utoljára a nagyapja jutott rendszeres munkalehetőséghez, még valamikor az 1945-öt követő másfél-két évtized építkezésein. A szóban forgó cigány fiatalember számára magától értetődő norma a segélykövetelés, ezzel szemben egyáltalán nem magától értetődő norma a magántulajdon tisztelete és az erőszakmentesség. A szóban forgó cigány fiatalember viszonylag kevés Camus-t olvasott, ezzel szemben sok hollywoodi szemetet látott, és az erőn kívül jóformán semmi mást nem tisztel. A szóban forgó cigány fiatalember - és hozzátartozóinak zöme - csak akkor fog késztetést érezni a beilleszkedésre és a normakövetésre, ha egyrészt - törvénysértés esetén - világos, egyértelmű és kikerülhetetlen szankciókkal találja magát szemben, másrészt ha hatékony ösztönzést kap az életmódváltáshoz. (Például ha tudja, hogy a családja csak akkor jogosult segélyre, ha a gyerekei rendszeresen járnak iskolába, viszont minél jobban tanulnak a gyerekek, annál több segélyre jogosult a család.)

Arma Gedeonka 2009.01.19. 12:10:48

@Donehogawa:

A most elszabaduló világválság végleg megszünteti a cigánysegélyezés anyagi forrásait, viszont megszünteti majd a PC-terrort is, ami mostanáig akadályozza a "világos, egyértelmű és kikerülhetetlen szankciók"-at a cugányok bűnözésével szemben.
Majd kiderül, hogy tényleg képtelenek-e felfogni a cigányok, hogy mi az a magántulajdon. Szerintem a többség tanulni fog az elején agyonlőttek példájából.

Persze a válság hozhat olyan káoszt is, amikor tömegével pusztul el mindenki, bőrszjnre tekintet nélkül. Ez viszont a cigányoknak szelekciós előnyt jelentene, mert kevesebbel beérik,
Majd meglátjuk. A boldog békeidőknek vége.

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2009.01.19. 16:39:24

@Donehogawa: azért érdemes lenne elgondolkozni azon, hogy a cigányság mit tett meg az utóbbi fél évezredben itt, Európában, hogy ne másodrangúként kezeljék őket.

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2009.01.19. 16:47:30

@Donehogawa: 1990-ben vezették be, hogy a családi pótlékot alanyi jogon kapják meg a családok, előtte pedig munkához, keresethez kötötték. Szerintem ezt is vissza kéne állítani, ha már itt tartunk. Egyébként az Ön által leírtakkal egyetértek.

Ezzel párhuzamosan viszont azt is meg kell oldanunk, hogy ennyivel több munkahely is legyen, ahol dolgozni tudnak.

Donehogawa 2009.01.19. 19:23:58

@Gabor79:

Azon, hogy a cigányság mit tett Európában az utóbbi fél évezredben, szerintem nem érdemes gondolkozni, mert az ilyen gondolkozás nem vezet sehová. (De ha mindenáron gondolkozni akar ezen, jusson eszébe, hogy a cigányságnak köszönheti Európa a flamencót, Django Reinhardtot, Szakcsi Lakatos Bélát, hogy csak néhány példát említsek.)

Az, hogy a családi pótlék alanyi jogon jár, agyrém. Még egy gazdag országban is agyrém volna, itt meg pláne az.

A munkahelyteremtés örökzöld téma minden politikai formáció számára. Talán az a legfőbb baj, hogy mindenekelőtt őszintének kellene lenni hozzá, márpedig az őszinteség a világnak ezen a részén ritkán szolgálja a szavazatmaximalizálást. A képzetleneket foglalkoztatni képes könnyűipari ágazatokat nem a távol-keleti konkurrencia tette tönkre, hanem a minimálbér bevezetése, és percek alatt temérdek munkahelyet lehetne teremteni, ha eltörölnék a minimálbért, de aki ma Magyarországon ezzel kezdene kampányolni, aligha kerülne hatalomra.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.19. 22:18:58

Donehogava@:
A tánc és zene előtt kenyérre és vízre van szükség. Azt pedig az írás tanúsága szerint munkával kell kiérdemlni. Az államot nem a keljfeljancsik megtollasodására találták ki, mint nálunk a pártocskák tákolmányait (bár egyre általánosabb a limonadejoe demokráciákban), hanem arra, hogy megszervezze az ott élők mindennapjait: munka, jog- és közbiztonság, stb. Ez a romák első kibúvója- dógoznék csak nincs meló.
Erre épül minden politikájuk. A gyermekáldás hozza az ingyenélést, mert erre ösztönzik őket. Másokkal tartatják el Őket.

És általában:
Rasszizmus nélkül "kutyából soha nem lesz szalonna"- a fél évezred is kevés. Egy országos roma jogi képviselő a 13 éves lányanyaság kapcsán így fogalmazott: "ez a hagyományunk. "
A bokáját sem ütötte meg a megrontó 17 éves kölyök. Aztán az erdők csonkolásába fogott cigányok érdekében Kuncze úr "megélhetési" bűnözést emlegetett.
Hogyne romlana a helyzet minden irányban, amikor a gyengébb ellenállás irányába terelgetik a hazai romákat!?
A közszolgálati rádióban szombaton és vasárnap 1-1 óra jut cigány sorselemzésre és cigánykultúra címen propaganda showra, miközben magát a rádióadók neveit is eltörölték, hogy ne kellje Kossuth és Petőfi nevét naponta többször kimondani (vagy szégyeljük a legatyásodó unió előtt?). Petőfi vers még véletlenül se kerül elő. Ezzel egyidőben nézzék meg a pesti színházi műsorösszeállításokat, hallgassák meg a hangadó "sztár" zsidó színészek vélekedését a magyarságról, élvezzék a trágárkodást humornak tartó kóbi komádiásokat. Úgy lehet fényes nappal verni és veretni a magyart, ha demokráciát és liberalizmust, egyenlőséget hangoztatva csengő-bongó filléreket dobálnak a romák közé (segély), köztörvényes üggyel gyanusított vezetőikkel világba ordíttatják, hogy halmozottan hátrányosak.
Hát persze. Hat elemivel tömegesen a XXI. században, az atomkorban árokásából nő a GDP (gondolja a kókadtok nélküli nemeszempé).

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2009.01.19. 23:06:21

@arvisura: egyetértek a leírtakkal. Mellesleg én ma délelőtt szembesültem azzal (nem hallgatok rádiót) egy cikk kapcsán, hogy már nincs Kossuth-rádió (se a többi), ezt szégyennek tartom.

Egyébként miért hívod a cigányokat romának?

Donehogawa 2009.01.20. 00:26:25

@arvisura:

Ahhoz, hogy két ember szóba álljon egymással, nem kell mindenben egyetérteniük, de elegedhetetlenül fontos közös nyelvet beszélniük. Ön és én nem közös nyelvet beszélünk. Az Ön által használt nyelv meggyőződésem szerint nem alkalmas értelmes kommunikációra, legfeljebb féligazságokból összefércelt rögeszmék hajtogatására, paranoiás magyarkodásra és meddő acsarkodásra. Ezzel a nyelvvel bizonyára sikert arat az Önhöz hasonlóan gondolkodók körében, de azt nem nevezném kommunikációnak, ha sok egyformán gondolkodó ugyanazt szajkózza/bégeti/üvölti/lihegi.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.20. 07:43:57

@Donehogawa
Nem kell megsértődni! A térképen itt még Magyarország szerepel.A szociálpolitika és a kisebbségpolitika, a halmozódó hátrányos helyzetűek száma soha nem emeli ki ezt a megharmadolt országot a szarból.
Ha humanitárius érvei vannak gondoljon Afganisztánra, Irakra, ahol magyar katonák fegyverrel óvják a nyugati és izraeli mundér becsületét.
A tórát nem itt kell hirdetni. Én nem tudok héberül. Amit leírtam az egyfajta vélemény. Vaslószínű eltévesztette az agitációs címet,rossz helywen psoztol (Keresse meg a kapcsolat.hu portált, tapsolni fognak a bégetésáének, lihegésének, üvöltésének- és még tagdíjat sem kell fizetni!)

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.20. 09:02:24

@arvisura:

összetéveszted a dolgokat szerintem

ez a faszitt szimpla cionista, s mint ilyen a nacionalista és konzervatív halmaz tágabb tartományába tartozó nem a kapcsolat.hu hanem sokkal inkább a
konzervatorium.hu
kegyeltje

ahogy kaptunk "mérleg nyelve" liboldó pártot a komcsik mellé

majd kapni fogunk ugyanabba a szerepbe kohnzervatívot is a nmzetiek mellé

nehogy már a magyar politikai kormányzat kontrol nélkül maradjon

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.20. 09:25:04


az ilyen @Donehogawa: féle nyálkás stílussal mindig becsúk valami szarkupac társaság akiknek ez az ország nem jelent igazi hazát, mégcsak egységes egésznek sem tekintik s ennek megfelelően nem is a egész ország közös érdekét mozdítják elő

Donehogawa 2009.01.20. 11:12:46

@arvisura:

Nem egészen világos számomra, hogy Ön egyszerűen csak egy indulatos ember, aki jobban szeret vagdalkozni, mint gondolkozni, avagy tényleg ennyire... hogyismondjam... mérsékelt szellemi képességekkel rendelkezik. Mivel azonban nem vagyok időmilliomos, a blogolvasásra és kommentelésre szánható időmet kénytelen vagyok olyanok számára fenntartani, akik tisztában vannak az eszmecsere szó valódi jelentésével. Gyógyszerfelírási jogom nincsen, így attól tartok, hogy nem tehetek Önért (és Perecz úrért) semmit.

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.20. 15:32:28


jav.:
az ilyen @Donehogawa: féle nyálkás stílussal mindig
BECSÚSZIK
valami szarkupac társaság {a hatalomba}

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.20. 15:50:18

@Donehogawa:

de tehet: megkereshetné az igazi hazáját ahelyett, hogy a "fentebb stílt" a mucsai magyarokra pazarolja

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.01.20. 17:17:04

@Donehogawa: Én nemszeretnék megfertőződni. A gyógyszer pedig annak hiányzik, aki feje fölül eladták Lipótot. Bizonnyára ismeri: ez egy szabad ország, a bolondnak pozitív előjogai vannak. Ahhoz is joga van, hogy másokat sértegessen, ha nem fúj vele egy követ.
"Nagy az Isten állatkertje,..csak alacsony a kerítés."

nullnick 2009.01.20. 18:25:16


Görény veled meg mi történt egy év alatt?


"Kommentár nélkül
2007.09.26. 23:23 Molnargoreny

Következzen megint némi copy/paste másolás Kertész Péter blogjáról. Bár nem igazán vagyok az összeesküvés-elméletek híve, de kezdek arra gondolni, hogy néhány agresszív cionista voltaképpen a "minél rosszabb, annál jobb" elvét vallja, és akár pogromot is kiprovokálna (feltéve, ha ő maga nem kerül bele), hogy az egyébként toleráns és a szélsőségekre Kelet-Európában messze a legkevésbé hajlamos Magyarországot végre valódi antiszemita országnak láthassa-láttathassa. Hihetetlen. Egyszerűen szégyen, hogy ez a mentalitás létezik, és hogy nincs, aki ez ellen a szavát okosan, de határozottan fölemelje."


ma már csak a tolvajcigányokról szólsz nyíltan, a cion- meg érdekzsidókról már nem?

cz4 2009.01.20. 22:29:09

Valaki rakjon már szájkosarat @Donehogawa-ra, mert még meg találja marni önmagát.

web.spiderwoman 2009.01.21. 09:39:55

Tegnap olvasgattam a cigány-elméleteidet MG, és hát nagyon sánta a dolog. Szívesen elmondom miért gondolom, de gondolom, nem pont ide kellene. Szóval hová mondjam?
(Mondjam?) :)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.01.21. 14:44:35

göri:
olvasd el úgy a liberalizmusos bejegyzésemet, hogy nagyon nem polkorrekt dologra gondolsz, akár itt magyarországon is.

inkább nem is írtam le. de gondolatbűn még nem létezik...

de, épp ez a legjobb, amit írtam, többféle síkon is értelmezhető helyesen.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.21. 18:59:35

Elolvastam, de nagyon nem illett bele a nézetembe.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.01.22. 19:00:10

csúnya lenne, ha mind pont ugyanazt gondolnánk.
azért kíváncsi lennék, hogy neked mi a delta ahhoz képest.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.25. 22:02:39

@Donehogawa:

szomorúan azt kell mondanom, egyetértek túl sok mindenben.

Perecz úr · http://preview.tinyurl.com/5fkl8z 2009.01.26. 04:49:44


@Donehogawa:

@mavo:


A vége nagy baromság lett, Donga. A magyar gyereknek ki ad több pénzt, ha jobban tanul?
Legfeljebb a szülei.

A cigánynak fizesse az egész ország?
Csak a cigány legyen jobb teljesítményre ösztönözve jutalmazással?

A cigányok iskolatámogatását kössék a teljesített évhez. Minden évfolyamért csak egyszer kaphasson támogatást. És nem pénzzel kell ösztönözni, amit a putriba visz haza

HANEM ki kell emelni a putriból, kollégium tisztességes étkeztetéssel és tanuljon.

A tanterv meg neveljen magyarságra és legyen tisztességes magyar állampolgár a purdé.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.26. 08:02:10

@Perecz úr:

Úgy egyébként nem értek egyet azzal, amit szokott írni, jelen mondókájában pölö a magyarságra nevelés című marhaság hasogassa a fejemet, de ez már kiindulási pont.

Nem, nem kell magyarnak nevelni a cigánybűnözőket. A társadalom hasznos részét képező _cigányoknak_ kellene őket nevelni, akik tisztességes magyar állampolgárok.

Sokan hájpolnak, ha egy magyar ott a messzi Nyugaton magyarként ér el sikert, nem?

Ez hiányzik a cigányoknak itt és most. Hogy sikeres polgárok lehessenek. És a sikeres polgár tanulás és/vagy tehetség által lesz sikeres.

Vagy nem?

a szoclib még kómában is lop 2009.01.26. 08:26:11

@mavo:

"Sokan hájpolnak, ha egy magyar ott a messzi Nyugaton magyarként ér el sikert, nem?

Ez hiányzik a cigányoknak itt és most. "

Akkor menjenek a cigányok nyugatra sikert elérni.
Én támogatom.

:)))))

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.26. 10:34:27

A Nyugatra ment magyarok hová menjenek tovább?

Az miért lenne baj, ha a cigányok haszos _cigány_ polgárai lennének Magyarországnak?

És így tovább ...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.26. 15:03:16

@Donehogawa: Voltaképpen nem igazán mond Ön mást, kedves Donehogawa, mint én, a cigánykérdésről szóló korábbi posztjaimban. Nevezetesen: abszolút következetes és kemény szigor a bűnözés ellen (akár súlyosbító körülményként kezelve, rasszizmusnak nevezve a "hááá' mee' cigány vagyok" - védekezést), családtámogatás csakis úgy és akkor, ha a család a többségi elvárások szerint neveli a gyerekeit (óvoda, iskola), továbbá a "cigány kultúra" másokat ijesztő-irritáló megnyilvánulásaival szembeni intolerancia. Például ma fel kellett menjek kórházunk egyik belgyógyászati osztályára valamiért, és ott délelőtt 10-kor, amikor a személyzet a legnagyobb munkában van, mintegy tíztagú cigánycsalád támasztotta a nővérpultot (munkaidőben, természetesen számos harmincas életerős férfi is köztük), és olyan hangerővel "csevegett", hogy azt mind a dolgozók, mind a betegek igen nehezen tolerálták - csak épp senki nem mert szólni. Két okból. Egyrészt jött volna a "hááá' mee' cigány vagyok" és a kisebbségi "ombuccmanny" emlegetése, másrészt pedig a hatodikra sokáig ér fel a biztonsági őr, addigra a cigók laposra verhetik a nővéreket.

Mavo: az, hogy a cigányok rendes cigány polgárok lesznek-e, elsősorban rajtuk múlik. Ezt ugyanis akarni is kell és tenni is kell érte.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.26. 18:26:18

@Molnargoreny:

„az, hogy a cigányok rendes cigány polgárok lesznek-e, elsősorban rajtuk múlik”

Nem. Rajtuk _is_.

Sőt. mint minden hasonló esetben a többség felelőssége kicsivel nagyobb. A folyamat nem a cigányok közti irdatlan munkanélküli rátával indult, az éppen hogy a többség műve. A cigányok bő 70%-a dolgozott 20 éve, és ők nem önként mentek a nyomorba, hanem a többség taszította ki őket.

Ez persze elég nagy részben a Kádár-rendszerbe automatikusan beépülő csapdák (a cigányok képzése célirányosan folyt a enm éppen slágerszakmák irányába, amelyek nagy hányada azóta értéktelen. Ezen a renszerváltás magasságában célzott újraképzések segíthettek volna, csak az persze pénzt és törődést igényelt volna, annál sokkal egyszerűbb volt simán az utcára küldni őket, és félrenézni, hogy majd megoldódik a probléma magától.

Aki cigány korábban dolgozott, a java részének képzettsége 92-93-tól szart sem ért, hova a fenébe mehetett volna értékelhető szaképesítés nélkül? Aztán a nagy élrenézés közben felnő a második munkanélküliségben felnőtt nemzedék, azok abból a környezetből saját erőből elég nehezen fognak kitörni.

A bűnözés elleni szigorral egyetértek, ha nem kíséri faji megkülönböztetés. Ehhez persze az is kell, hogy ne ítéljenek el bizonyíték nélkül cigányokat csak mert kézre esnek, és persze az is, hogy ne lehessen rinyálni, hogy mert cigány vagyok, azért basztanak (még ha sokszor jogos is), de a kettő csak egyszerre fog menni.

Ja, a kiabálás. A fene se tudja, nekem eddig a tisztességes köszönés, és a nem „na, leereszkedek a cigókhoz” hozzáállás bejött. Furcsa módon engem soha nem akart megverni a legcsúnyább kinézetű cigány sem, pedig nem kettővel és nem hárommal beszéltem életemben, és nem mindig békés kezdéssel.

Emberekről beszélünk, talán innen indítsunk.

Donehogawa 2009.01.26. 21:43:31

@Molnargoreny:

Részben egyetértek Önnel, de úgy gondolom, hogy a többségi társadalomnak nagyobb a felelőssége, mint annak a cigánynak, aki önhibáján kívül nem sokat tud a tanulás értékéről, és akinek már az apja sem dolgozott rendes munkahelyen. (Nem, nem azért, mert genetikailag munkakerülő, hanem azért, mert olyan helyre született, ráadásul olyan bőrszínnel, ahol és amilyen bőrszínnel művészet lett volna munkát találni). Egyetértek azzal, hogy egy cigány által elkövetett bűncselekmény esetén ne lehessen hátráltatni az igazságszolgáltatást rasszizmus emlegetésével, de ugyanilyen fontosnak tartom azt is, hogy ne emlegessen senki "cigánybűnözést", ilyesmi ugyanis egyrészt nem létezik - bűnöző cigányok vannak, de "cigánybűnözés" nincs -, másrészt a kifejezés már önmagában véve sérti és megbélyegzi a becsületes és törvénytisztelő cigányokat is. Ez olyan terület, ahol a "politikai korrektség" nem a szemforgató eufemuzálás eszköze, hanem a tárgyilagosság alapkövetelménye.

Mindent egybevéve, azt hiszem, leginkább Mavo álláspontjával tudok egyetérteni.

Donehogawa 2009.01.26. 21:44:53

eufemuzálás=eufemizálás

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.26. 23:27:30

@Donehogawa: senki se fog itt egy szem egyértelmű elütésen (qwertzuiopő, mint tudjuk, ez a billentyűsorrend) lovagolni, remélem, szóval értjük az elütött szavakat, nem kell kijavítani:-)

A "cigánybűnözés" szó nem azt jelenti, hogy a cigányok bűnözők. Többször kifejtettem, hogy legalábbis én mit értek alatta. Vannak olyan bűnelkövetési formák, amelyeket (normális társadalomban kutatandó okból) csakis, vagy nagy többségében cigányok követnek el. Korábban többször is felsoroltam erre példákat. Ön korábban nem járt erre, azért néhányat elismétlek. Kizárólag cigányokat láttam eddig itt a piros, hol a pirosozni, szépen szervezetten, játékossal, csalival, biztosítókkal, védőemberekkel. Kizárólag cigány nagycsaládok elkövetési formája az a sokszor rablásba átmenő, zsúfolt járműveken történő zsebtolvajlás, amikor a 14 év alatti gyerekekkel járatják végig a hatos villamost, hogy lopjanak (ők nem büntethetőek), és rajtakapás esetén az addig tétlenül ácsorgó felnőttek védik meg a gyerekeket - sokszor masszív erőszakot alkalmazva a zsbetolvajt elkapó sértett ellen. Kizárólag cigányok űzik azt a segélycsalás-formát, amikor a két család állami gondozásba adja a gyermekeit, majd papíron keresztbe-örökbefogadják (a gyakorlatban persze mindez nem történik meg, ki-ki marad saját szüleinél, csak így több a segély, nagyságrenddel).

Sorolhatnám még, korábban több ilyet is felsoroltam. Vagyis: a cigánybűnözés olyan, kifejezetten cigányokra jellemző bűnözésforma, mely más etnikumnál nem fordul elő - továbbá az elkövetők általában életvitelszerűen ezt csinálják, nem alkalmi elkövetők. Sajnos, ez egy jól meghatározható önálló entitás.

a szoclib még kómában is lop 2009.01.27. 00:00:07

@Donehogawa:

a palesztinokkal mikor leszel ilyen szolidáris?

vagy csak az a lényeg, hol lehet szembemenni a közvélekedéssel?

csak az a lényeg, hogy hol mivel lehet ellenébe menni a magyar érdeknek?

Donehogawa 2009.01.27. 00:16:56

@Molnargoreny:

Ami az elütéseket illeti, én kevésbé vagyok optimista, mint Ön, de ennek nincs különösebb jelentősége.

Az, hogy Ön mit ért "cigánybűnözés" alatt, egy dolog. A kifejezést még az Ön értelmezésében is aggályosnak tartom (ugyanis rossz vért szül), abban az értelemben pedig, ahogyan sokan mások használják, elfogadhatatlannak. Meggyőződésem, hogy ezen a ponton nincs létjogosultsága szemantikai csűrés-csavarásnak. Az Ön - belátom: jóhiszemű és tárgyilagos - értelmezésétől nem nehéz eljutni (pláne némi alkohollal és/vagy személyes sérelemmel és/vagy több-kevesebb rosszindulattal terhelten) a kurucinfo gyomorforgatóan alattomos "szellemiségéig". De ez a kisebbik baj. A nagyobbik baj az, hogy a "cigánybűnözés" emlegetésével önkéntelenül is együvé tereli az összes cigányt. Ha azt akarja, hogy a törvénytisztelő cigányok ne a bűnözők, hanem a törvénytisztelő nem cigányok iránt mutassanak lojalitást, szerintem célszerű lenne tartózkodnia a "cigánybűnözés" kifejezés használatától. Márpedig biztos vagyok benne, hogy ezt akarja.

a szoclib még kómában is lop 2009.01.27. 00:22:47

@Donehogawa:

és a palesztinokkal szemben mikor leszel ilyen megértő?

Donehogawa 2009.01.27. 00:40:25

@a szoci még kómában is lop:

A palesztinokat illetően nem csak leszek megértő, hanem voltam és vagyok is. Mélyen együttérzek azokkal a palesztinokkal, akik önhibájukon kívül szenvednek, és fontosnak tartom, hogy kapjanak meg minden lehetséges humanitárius segítséget. A Hamasz és a többi hasonló szervezet tagjaira és támogatóira viszont nem terjed ki az együttérzésem.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.27. 00:43:52

@Donehogawa: ebben téved. Most is van cigány munkatársam, aki hol éjjel, hol nappal keményen dolgozik. A mentőknél is volt. Lapozz vissza a "Ny. József ..." című íráshoz. A keményen dolgozó cigányokban az a közös, hogy a nem cigányoknál sokkal jobban utálják-gyűlölik a lumpen, bűnöző cigányokat. Ami teljesen érthető, nekik van erre a legtöbb okuk.

Donehogawa 2009.01.27. 01:05:22

@Molnargoreny:

Tartok tőle, hogy nem tévedek. Ha az előítéletesség és a gyűlölködés túllép egy bizonyos szintet, és az elszigetelt villongások tömeges zavargásokig, pláne polgárháborús helyzetig fajulnak, az emberi társadalmak rendszerint polarizálódni szoktak. És egy ilyen helyzetben sajnos háborús logika érvényesül, más szóval azok is a barikád mögé húzódnak, akik egyébként nem kívánkoznak oda, általában ugyanis azokat lövik le először, akik középen maradnak, vagy közvetíteni próbálnak. Gyanítható, hogy a szóban forgó helyzetben a polarizálódás nem a törvényekhez vagy a munkához való viszony, hanem bőrszín mentén zajlana.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.27. 01:11:39

@Donehogawa: Ez így igaz, többször leírtam korábban, hogy ha az olaszliszkai-zámolyi-kiskunlacházai ügyeket nem büntetik meg iszonyú keményen és kellő gyorsasággal, akkor az egyik következő ilyenből kirobban majd a pogrom. Bőrszínre. És azok fognak meghalni (Murphy...), akik semmi rosszat se tettek, a gazemberek meg elmenekülnek - de később visszajönnek megbosszulni, meg behajtani az antirasszista kártérítéseket.

Egyébként a dolgozó cigányok kényszer nélkül nem vállalnak szolidaritást a lumpenekkel. Épp azért, mert ők a normális együttélést többre tartják annál, minthogy az erre képtelen barnabőrűekkel összehaverkodjanak. Zavargásban is inkább csak magukat védenék, ha kellene nekik.

a szoclib még kómában is lop 2009.01.27. 01:14:00

@Donehogawa:

ó igen, előítéleteskedni és gyűlölködni borzasztó és veszélyes, ilyet csak izraelben szabad a cionista zsidóknak szabad

akik foszforbombával megszórják gázát

AMI ELŐL A HAMASZ SZÉPEN ELBÚJIK AZ ALAGÚTJAIBA ÉS CSAK A CIVIL LAKOSSÁG SZÍVJA MEG

külhonban az előítéletesség veszélyezteti a zsidók érvényesülését, ezért külföldön az olyat irtani kell, helye csak izraelben van

maga ocsmány

Donehogawa 2009.01.27. 01:32:11

@a szoci még kómában is lop:

Még egyszer - utoljára - közlöm Önnel, hogy nincs gyógyszerfelírási jogom, ezért nem tehetek Önért semmit. Kérem, szíveskedjék ezt a jövőre nézvést is irányadónak tekinteni.

Donehogawa 2009.01.27. 01:39:15

@Molnargoreny:

Félek, hogy a tömeglélektan szabályai erősebbek az Ön előfeltevéseinél.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.27. 01:48:47

@Donehogawa: nekem van gyógyszerfelírási jogom:-)

Pogromszerű zavargásban nincs tömeglélektan, csak a támadók oldalán. A megtámadottak nem tudnak tömeggé válni, általában, ami egyben azt is jelenti, hogy nem is kell okvetlenül bőrszín-alapúan szolidaritást mutatniuk. De inkább ne lássuk meg, kinek lenne igaza...

Donehogawa 2009.01.27. 02:10:46

@Molnargoreny:

Ami a gyógyszerfelírási jogot illeti, csupán azt igyekeztem jelezni, hogy meddő vagdalkozásra inkább nem szánnék az időmből, másra viszont nem tartom képesnek az engem megszólítót.

Tömeglélektan szerintem a megtámadottak esetében is van. (Lásd Ku Klux Klan kontra Black Power) De a lényeget az utolsó mondatába csomagolta, és ezzel a mondattal maradéktalanul egyetértek.

vaffanculo 2009.01.27. 20:26:58

sztem a kómás szoci faszmagyar:)
FUCK.HU

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.01.27. 23:43:50

Lehet, de egyelőre még óvatosabb nála, Vaffanculo...
süti beállítások módosítása