Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Lenyúlta azt, ami eredetiben is gyatra volt...

2007.07.28. 15:49 Molnárgörény

Most megtaláltam mavo poltikai tárgyú blogját (www.polmavo.blog.hu), mert amit idelinkel (www.mavo.blog.hu) a hozzászólasaihoz, az magánjellegűre vezet, ahol politika nincs is. Furcsálltam jó ideig, azt hittem, csak máshol szólogat be, neki nincs saját véleménye.

De van. Olyan, mint amilyeneket kommentel... "Bátor heterók" címen piszkálja a normális szexualitású embereket, gyorcsányt-zorbánt szidogat (persze a baloldalra csak pacsi, a jobbra pedig korbács...), csapkod össze-vissza. Nincs is ezzel semmi baj, akinek így sikerült a feje, használja azt, ami adatott.

Ami nekem fáj (meg furcsa is), hogy a címkefelhőjében vajon melyik kulcsszó vezet 17 előfordulással? HÜLYEMAGYAR. Bravó, mavo. Ez a felejthetetlenül gyatra Tóta W. Marha blogjának egyik kedvenc böffentése; mavo elirigyelte tőle, és mert saját hasonló ocsmánykodásra a jelek szerint nem tellett, hát le is nyúlta. Akár ha szart lopott volna a trágyatelepről...

Kíváncsi vagyok, hogy bármely szomszéd országban az efféle emberkék az adott többséget sorozatosan lehülyézve meddig maradnának veretlenek? Nem hinném, hogy egy "hülyeromán" szóval sűrűn felcímkézett blog gazdája Bukarestben ne kapna pár fülest...

Lehetne mindezt szólásszabadságnak nevezni, de ez elég álságos kezelése a jelenségnek. Ugyanis a nemzeti büszkeségünket szándékosan tipró-alázó vadszamarak égig ordítanak, ha mi kezdünk élni a szólásszabadsággal. Ha például Terembura leírja, hogy a zsidók egy általuk elkövetett tömeggyilkosságot ünnepelnek. (Terembura pontosítása: Nem egészen ezt irtam le. A zsidók a megmenekülést ünneplik, de közben áldottnak nevezik a tömeggyilkosságot elrendelö minisztert, továbbá boldogan azonosulnak a tömeggyilkosságot végrehajtó ösökkel. Ez nem pontosan ugyanaz, mint magát a tömeggyilkosságot ünnepelni. Viszont ez is türhetetlen a mai világban.) Ha én utolsó gazembernek tartom a pénzt követelő olaszliszkai cigányt. Ha Kitalátornak nem igazán rokonszenvesek a buzik, és az a véleménye - mellesleg aligha cáfolhatóan - hogy a hetero kapcsolat a normális és természetes, minden más ennél hátrább való.

Hát idehallgass, mavo, és ti is, vadliberális csahosaink! MAGYAROK VAGYUNK, MAGYAROK MARADUNK, keresztények (bezony...), heteroszexuálisok, stb. Ugyanolyan és ugyanannyi joggal, mint bárki magyargyalázónak van ebben az országban! Leszállni rólunk, de sürgősen - és amíg nem késő!

Ti pedig, nemzeti érzelmű barátaim, akik még nem nevezitek a Szent Jobbot tetemcafatnak, nem fingtok, amikor a Himnusz szól, és úgy gondoljátok, hogy a MAGYAR nem szitokszó, és nem a HÜLYE rokon értelme: ne védekezzetek! A ballibsi taktika az, hogy mindig nekünk kell elhatárolódni, védekezni, szenvedni mindenféle fasisztavád ellen. NEM VAGYUNK FASISZTÁK! Ne is törődjetek azzal, aki ilyet mond: csapjatok vissza annyival, hogy az illető visszafelé zsidózik voltaképpen, tehát szimpla antimagyar-rasszista. És, az ég szerelmére, emeljük-védjük ezt a sokat szenvedett kis országot, mielőtt végleg Kurvaországot csinál belőle a bitorló miniszterelnök, és mielőtt elnyomhatná a hangunkat a cigányok óbégatása, a buzik kamionról szóló macskazenéje és az ehhez kontrázó félhülyék ájultan szépelgő kórusa!...

 

68 komment · 1 trackback

Címkék: politika tóta w buzi fasiszta mavo

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr51127099

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: polmavo 2007.07.31. 16:03:11

Slide ReturnMost jól megkaptam. Pellengérre lettem, lehet köpködni. Le lett írva, hogy ez a mavo „piszkálja a normális szexualitású embereket”, valamint cúna elfogult: „a baloldalra csak pacsi, a jobbra pedig korbács [...] csapkod ös...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eMM2 2007.07.28. 21:51:36

Na kiváncsi vagyok mit fog erre mavo reagálni.:)
Nélküle sokkal unalmasabb lenne errefelé az élet.:D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.28. 22:43:09

1. Véleményszabadság van.
2. Nem a heterókat csesztetem abban a postban, hanem azokat, akik a hű de nagy poénként előveszik a heteró kaminautot.

És még valami: nem értem, miért kellene másoktól megvonnom ugyanazt az örömet, amit a lányom jelent, mert csak buzik.

És gondolom, a sixtusi freskók is szarok ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.28. 23:04:41

Ja, és én nagyjából abban különbözöm tőled, hogy nem verem magamat arra, ami vagyok. Pedig csak abban különbözöm tőled, hogy nem vagyok vallásos.

eMM2 2007.07.29. 00:58:24

Ja mavo azt még kihagytad hogy feltehetőleg Leonardo mester is buzi volt.De mégse ment körbe körbe Milánó utcáin a farkát rázva hogy ő mekkora meleg hanem a 4 fal között csinálta otthon.Persze akkor még jobb világ volt mert nem volt még szadesz.:)

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.29. 07:51:43

Kevés madár van, amelyik saját fészkébe piszkít. Magyarországon a logikusan magát magyarnak valló emberbe okkal - ok nélkül bele lehet rugni, leköpni, lefasisztázni. És teszik ezt a sertéstől írtózók, a született deviánsok, ateisták, volt pártkatonák, az államgépezet máig beépített mikulásai. Ez nem vitakultúra.
Ami pedig Mona Lisa és a helikopter, sixtusi kápolna freskója utalást illeti: azért ne rángassuk már bele a szarba, aki félezer év óta értéket képvisel!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.29. 18:23:32

eMM2,

"De mégse ment körbe körbe Milánó utcáin a
farkát rázva hogy ő mekkora meleg"

Miután ezt ilyen szépen felvázoltad, meséld el, mi történt volna vele, ha megteszi.

És mi egy heteróval. Ez utóbbi megesett akkoriban néha, még mielőtt.

eMM2 2007.07.29. 22:36:37

mavo koma most mi van?
De igen abban a korban valahogy nem tolerálták ha a "melegek" érts buzeránsok kérkednek a devianciájukkal.
Leonardo mesternek erre nem is volt szüksége.Úgyhogy én sem értem hogy jön ide a sixtusi kápolna.Te hoztad fel nem én.Már nem tudsz mibe kapaszkodni?
A következő hsz-edben az jön majd hogy bezzeg bezzeg a görögök meg a rómaiak,,,,,,,,,,,,

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.30. 08:58:13

eMM2 haver,

„De igen abban a korban valahogy nem tolerálták ha a "melegek" érts buzeránsok kérkednek a devianciájukkal.”

Sőt, ha ne adj Isten azt merted mondani, hogy a Föld mégse lapos, megüthetted érte a bokádat.

Még nem mondta neked senki, hogy változnak az idők?

PS: a sixtusi kápolnához Leonardonak mi köze? :-P

thcr 2007.07.30. 11:23:33

eMM2:

a buzik nem a buziságukkal kérkednek, hanem tüntetnek a házasság jogáért.

idegesít hogy itt mindenki úgy csinál mint egy funkcionális analfabéta és nem lehet értelmesen vitatkozni vele, értelmes érvekkel.

az, hogy az élet rendje, hogy a férfi nővel csináljon gyereket azért nem állja meg a helyét érvként, mert attól nem fognak a férfiak és a nők kevesebb gyereket csinálni, hogy a melegek összeházasodhatnak.
sőt, a homoszexualitás továbbá nem ragályos, ergo egy homoszexuális párkapcsolatban nevelt gyermek nem válik buzivá (itt meg kell jegyeznem hogy ezen a téren mavoval csak elméletben értek egyet, gyakorlatban úgy gondolom hogy a társadalom még 50-100-200 évig alkalmatlan lesz ennek a jognak az érvényesítésére).

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.30. 13:33:34

thcr,

haggyad mán ... aki azt hiszi, a hülyemagyar terminus konkrétan Tóta kopirálytya, az szerinted megérti? :-P

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.30. 15:05:17

Idézet thcr-től: "sőt, a homoszexualitás továbbá nem ragályos, ergo egy homoszexuális párkapcsolatban nevelt gyermek nem válik buzivá"

Ezzel nem értek egyet, ugyanis a gyerek nagy valószínűséggel azt csinálja, amit a szüleitől lát, ergo számára így természetes lesz az azonos neműek vonzódása.

Ez az azonos neműek közti házasság-téma tipikusan a "láb az ajtóban" praktika, azaz, csak nyissák résnyire az ajtót és én már benn is vagyok, ha házasodhatnak, rövid időn belül gyereket is vállalhatnak és így tovább.
Nem véletlenül nem tanácsolják született szellemi fogyatékosoknak és mozgássérülteknek, hogy vállaljanak gyereket, hisz az a gyerek nagy valószínűséggel nem tud teljes életet élni, miért tennénk kivételt a homoszexuálisokkal?

tistedur 2007.07.30. 15:15:28

Gabor!
a homoszexuálisok heteroszexuális családokban nőttek fel-az érveid alapján nem létezne homoszexualitás..
amit meg a mozgássérültek gyermekvállalásáról mondtál,az meg abszurd..a gyerek lazán élhet teljes életet mozgássérült szülő mellett..sőt,hallás-látás- vagy beszédsérült szülő mellett is..
(a szellemi fogyatékosság mellett is lehet gyermeket nevelni..a fogyatékosság mértékétől függ)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.30. 15:53:35

„rövid időn belül gyereket is vállalhatnak”

Be fogsz szarni, az ellenség keze betette a lábát.

Egy leszbi simán vállalhat gyereket, minden szerve megvan hozzá. És a buzi is tud gyereket csinálni, még mielőtt hümmögni kezdesz.

Azzal meg, hogy természetes lesz a gyerek számára az azonos neműek vonzalma, csak homofóbéknak van baja. A homoszexualitás ugyanis természetes jelenség, ellenkező esetben az a nem kevés próbálkozás, ami megkísérelte kiiktatni, sikeres lett volna.

thcr 2007.07.30. 18:08:25

az, hogy természetes lesz számára az azonos neműek vonzalma, nem jelenti azt hogy utánozni is fogja, ez egy baromság. a buziság nem tanult dolog, és nem is tanítható, ha neki nem lesz ingerenciája segglukba dugni a pöcsét akkor nem fogja odadugni, ellenben ha arra van ingerenciája akkor tökmind1 hogy szülei heterók-e, úgyis odateszi.

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.30. 18:53:56

tistedur: született szellemi fogyatékosok vagy sérültek esetében van esély a továbbörökítésre, azért nem ajánlják nekik a gyerekvállalást. Ezt nem írtam bele, így félreérthető volt, sajnálom.

tistedur és mavo: elfogadom az érveiteket, meggyőztetek. Viszont tovább kell lépni, és szeretnélek megkérni titeket, hogy segítsetek nekem a pedofília és a nekrofília melletti kampányolásban! Mindkettő megváltozott szexuális szokásokat jelent, ha jól tudom, tehát ugyanolyan másság, mint a homoszexualitás; miért tennénk kivételt pont e két hajlammal? Ezek az emberek is heteroszexuális családban nőnek fel! Miért ne lenne természetes, hogy valaki a hullákra vagy a gyerekekre gerjed? Ezeket is próbálták kiiktatni, eddig sikertelenül.

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.30. 19:15:01

MG Te voltál Kovásznán? Rokonságnál?

thcr 2007.07.30. 19:16:02

gabor: azért, mert a nekrofília esetében meggyalázod egy ember emlékét akinek szerettei vannak, a pedofília esetében pedig nem különválasztható, hogy a gyermekkel úgy élsz szexuális életet, hogy ő is akarja, vagy egyszerűen rábeszéled, és adott esetben akár maradandó lelki sérülést okozol neki. a gyerekek befolyásolhatóak, azért.

aki nem érti a különbséget, az nem is igazán érti hogy a pedofíliát és a nekrofíliát miért kell üldözni.

thcr 2007.07.30. 19:31:20

gabor: azért, mert a nekrofília esetében meggyalázod egy ember emlékét akinek szerettei vannak, a pedofília esetében pedig nem különválasztható, hogy a gyermekkel úgy élsz szexuális életet, hogy ő is akarja, vagy egyszerűen rábeszéled, és adott esetben akár maradandó lelki sérülést okozol neki. a gyerekek befolyásolhatóak, azért.

aki nem érti a különbséget, az nem is igazán érti hogy a pedofíliát és a nekrofíliát miért kell üldözni.

sodika · http://youtube.com/66masodperc 2007.07.30. 23:28:38

Féligmeddig igazad van. Viszont, ha védekezni nem is kell ellenük, de a támadás fontos!
Erre nagyon jó a saját fegyverük.
Eddig ők mondták ránk, hogy eljárt felettünk az idő, és hogy ők a "haladóak", de Orbán Tusnádfürdőn világosan rávilágított, hogy ez a trend megfordult, és mostantól mi vagyunk azok, akik a hazaszeretetünkkel okkal mondjuk rájuk, hogy lemaradottak, múltba révedőek! Vége a politikai korrektségnek, mi vagyunk a jövő, nem pedig ők!

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.31. 07:22:23

thcr: csak az érvelésük gyengeségére szerettem volna rávilágítani.

thcr 2007.07.31. 09:17:58

gabor: a gyengeség a Te érvelésedben van, vagy nevezzük rosszindulatnak, nekem mind1, miszerint ha valaki engedélyezni akarja a homároknak a házasságot, akkor az azért akarja mert olyan kurva liberális hogy minden szempontból szarik a racionalitásra. a homárok házasságának jogában van racionalitás (pl azzal hogy jogokat adunk nekik, nem veszünk el saját magunktól jogokat, továbbá ha én keresztény vagyok, attól nem maradok kevésbé keresztény hogy a homárok házasodnak, de buzibb se leszek tőle), a pedofília és a nekrofília legalizálásában viszont nincs semmi racionalitás.
az pedig hogy az ellenség keze lassan beteszi a lábát, és ha ma házasodhatnak akkor holnap még többet akarnak majd, egyrészt szimpla rosszindulat, másrészt meg senkiktől nem tagadhatsz meg jogokat mert attól félsz hogy utána vérszemet kapnak.

a buzik mindenképpen buzik maradnak, akár házasodhatnak, akár nem, a heterók pedig úgyis heterók maradnak ha a buzik házasodhatnak.
mi ebben olyan kibaszottul bonyolult??

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.31. 10:02:23

Szerintem először is illene tisztázni olyan alapfogalmakat, hogy mi természetes és mi racionális. Mindkét dolog meglehetősen relatív, és függ a társadalmi hagyományoktól, a szokásoktól és a kultúrától.

Mondok két példát:
1, bizonyos csendes-óceáni szigeteken élő törzsek nem házakban laknak, hanem egy nagy hodályban, aminek nincsenek falai, hanem cölöpökön van a tető, és az egész törzs egy helyen van. A szexuális életüket is itt élik, mindenki szeme láttára, az náluk természetes, hogy a legkisebb gyerekek is látják az akció(ka)t, mondhatni orgiákat rendeznek. Ugye, innentől kezdve nehéz definiálni náluk a pedofiliát, mert ki tudja, hogy ki mikor száll be.

2, Afrikában sok helyen él az a tévhit, hogy ha egy AIDS-es férfi szűz lánnyal szeretkezik, meggyógyul.

Te úgy gondolod, hogy a pedofília és a nekrofília egy beteges és üldözendő jelenség, mert egy olyan társadalomban nőttél fel, ahol ezek a dolgok nem tartoznak bele az értékrendszerbe. Én pedig úgy gondolom, hogy a homoszexualitás sem tartozik bele (az én értékrendszerembe legalábbis), ezért nem támogatom a terjesztését, reklámozását.

eMM2 2007.07.31. 10:13:30

mavo koma!
Ha neked a buzulás a haladással egyenlő akkor nincs miről beszélnünk.
A sixtusi kápolna meg Leonardo mester kora a hasonlat miatt írtam de ez neked sztem magas.
Úgyhogy rólad ennyit.

THCR ről még ennyit se.
Az a buzzancs aki meg papi ruhában bibliával a kezében lengeti a faszát köztéren az provokátor.És igenis NE legyen olyan hogy a melegek gyereket fogadhassanak örökbe.Tőlem házasodhatnak ha akarnak(lásd madárfészek c. alapmű:) de a gyermek az tabu.Mert tényleg eltanulja a "családmodellt."

thcr 2007.07.31. 10:18:32

gabor, megint csúsztatsz.
a homoszexualitást nem reklámozza senki, azok a buzik azért mentek ki parádézni, hogy a jogaikat megkapják. ha volnának jogaik, nem parádéznának.

megmagyaráztam már egyszer, hogy a nekrofília és a pedofília miért üldözendő. természetesen lehet más normák szerint is élni, de akkor most a te logikai eszmefuttatásod nyomán én is szeretnék így érvelni: lehet, hogy vannak olyan népek ahol a pedofília természetes dolog, a mi társadalmi berendezkedésünkben viszont egy gyereknek maradandó lelki sérülést okozhat, ha megbasszák. lehet hogy a pirézeknél ez nem jelent semmit, mert az ő társadalmukban ez természetes, de nálunk nem. és éppen azért, mert valakinek kárt okozhat, üldözendő.

azt viszont úgysem tudod észérvekkel megmagyarázni, hogy akár a mi társadalmunkban miért okozna kárt bárki másnak az, hogy két buzi összeházasodik. azért, mert nem okozna kárt senkinek. úgyanúgy néznek ki mint az átlag ember, pont azért, mert kénytelenek rejtőzködni az ilyen gondolkodásúak miatt mint te, és akkor is ugyanúgy fognak kinézni ha házasok lesznek.
és ismétlem, ha esetleg megint eszedbe jutna ez a baromság, mert elfelejted hogy 2 hozzászólással ezelőtt mit írtam, az hogy utána még többet fognak akarni egyszerű rosszindulat.
józan ésszel amúgyis be lehet látni, hogy ha a kormány engedélyezi is a házasságukat, az örökbefogadást úgysem fogják (ha van egy kis eszük).

thcr 2007.07.31. 10:21:08

eMM2, valami érdemit és értelmest nem is tudnál hozzáfűzni, csak ennyit? ez nem értelmes vita, én értelmes gondolatokkal próbálok érvelni de nem tudsz rá értelmesen válaszolni?

tistedur 2007.07.31. 10:40:34

Gabor!
amikor a századfordulón gyakori volt az,hogy egy komplett család lakott egy szobában,szerinted akkor a gyerekek nem tudtak a szexről?!
fura példákat hozol:az első példádnak semmi köze nincs a pedofíliához,a másodiknak meg semmi köze a nekrofíliához..
ráadásul a homoszexualitás meg van a természetben is:vannak homoszexuális állatok-innentől kezdve természetes

eMM2 2007.07.31. 10:41:17

Ja thcr.
Ha nem értek veled eggyet az nem értelmes akkor tényleg nincs miről beszélnünk.
Miért Te nem szerettél volna olyan lenni mint apád avagy a példaképed? És ha a szüleid buzik(két buzzancs egy házasságban) akkor bizony hajlamos vagy lemásolni.
Mondjuk a madárfészek nem erről szól dehát az Hollívody produkció mondjuk jópofa de nem kell így tenni.

thcr 2007.07.31. 10:46:03

eMM2: én alátámasztottam értelmes érvekkel a véleményemet, Te meg nem, ez a baj.

eMM2 2007.07.31. 10:57:48

Ja ha a példakép hasonlat neked nem értelmes kedves thcr akkor nincs miről "vitakozni".

tistedur 2007.07.31. 11:01:55

eMM2!
akkor miért lesz két heteroszexuális gyerekéből homoszexuális?!

thcr 2007.07.31. 11:11:30

már válaszoltak is helyettem :)

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.31. 11:21:02

thcr: kérlek, olvasd el még egyszer az előző hozzászólásomat, hogy megértsd, miért hoztam fel a két példát.

Az, hogy a homoszexualitást nem reklámozzák, nem igaz, olvasd el a pride.hu/article.php?sid=86 lapot, ha kicsit keresel, magyar reklámot is találsz.

Mi a reklámozás? Figyelemfelkeltés. Ha végignézed az idei homoszexuális felvonulást, ez bőven kimeríti a fogalmat.

Továbbá nem értem, hogy miért próbálod meg elvitatni azt a véleményem, hogy a homoszexualitás nem természetes?

"józan ésszel amúgyis be lehet látni, hogy ha a kormány engedélyezi is a házasságukat, az örökbefogadást úgysem fogják (ha van egy kis eszük)."

Miből vontad le a következtetést, hogy nem fogják az örökbefogadást engedélyezni? Abból, hogy minden igéret ellenére bevezették a vizitdíjat? Abból, hogy adócsökkentés helyett adót növeltek? Ugyan már!

Én elfogadom, hogy az olyan túlnépesedett társadalmakban, mint pl. az USA vagy Japán, elfogadott a homoszexualitás vagy a szingliség mint életforma, de a rendületlenül fogyó magyarság ezt a luxust nem engedheti meg magának, itt ezeket a dolgokat tiltani kéne az abortusszal együtt.

tistedur: "fura példákat hozol:az első példádnak semmi köze nincs a pedofíliához,a másodiknak meg semmi köze a nekrofíliához.."

Téged is megkérlek, hogy olvasd el az ominózus hozzászólást, egy szóval sem állítom, hogy a két példának köze lenne a két aberrációhoz.

"ráadásul a homoszexualitás meg van a természetben is:vannak homoszexuális állatok-innentől kezdve természetes"

Hűha. A természetben is van nekrofília, ha az indexen rákeresel, tavaly írtak egy homoszexuális nekrofil vadkacsáról, innentől kezdve ez akkor természetes szerinted?

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.31. 11:33:09

Javítom magam, rosszul fogalmaztam: természetesen tiltani nem lehet ezeket a dolgokat, viszont azt igen, hogy olyan filmeket, reklámokat hozzanak be, ami pl. a homoszexualitást ábrázol (mint tavaly az a cowboyos film). Az abortuszt viszont lehet tiltani.

tistedur 2007.07.31. 11:45:36

Gabor!
akkor is tiltanád az abortuszt,ha a magzat sérült,ha a magzat nemi erőszak révén fogant,vagy ha az anya élete veszélyben van?!

és ha nem a két felsorolt aberrációhoz van köze a két példának,akkor mihez?!
(ráadásul japánban nagyon alacsony a születési ráta.)
Gábor,te komolyan azt gondolod,hogyha valaki megnéz egy homoszexualitásról szóló filmet,akkor az homoszexuális lesz?!
magyarországon a házasságkötések száma is csökken:tiltsuk be azokat a filmeket is,amikben házasságon kívüli kapcsolatokat ábrázolnak? pl. rómeó és júlia?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 12:07:47

Hű, de egymásnak estetek:)

Mavo: a heteroszexualitás normális, a homoszexualitás nem az. Ennyi. Mindegy, hogy épp bűnnek, betegségnek, devianciának vagy egyébnek tartja az adott társadalom, nem normális dolog és kész. Attól, hogy állatoknál is előfordul, nem lesz normálisabb. A baj ott van, hogy Te és sok elméleti emberjogi harcos nem azt "követelitek", ami mai kultúránk szerint tényleg jár nekik - vagyis hogy békénhagyják őket, és zavartalanul élhessenek együtt -, hanem ennél többet. Az állatvilágban is keményen próbálják a normálisak a buzikat kinyírni; tulajdonképpen az embereknél is ez történik, némileg moderálva, amikor a buzi provokatívan viselkedik. Az emberi kultúra (helyesen!) elér a hallgatólagos toleranciáig, de az aktivista buzeránsokat a nagyon nagy többség utálja, mert irritálóak. Ma a buzik nem jogfosztottak, tehát valójában nincs miért ágálniuk.

thcr: ugyanez érvényes. Miért nem lehet a többség érzéseire is tekintettel lenni? Lehet, hogy a házasság nem túl sikeres intézmény manapság, de akkor is az a hagyomány, hogy különnemű emberek közt köttetik. Nehogy azt higgyétek, hogy csak a vallásosak tiltakoznak a buziházasság engedélyezése ellen: ha így volna, az tényleg kisebbség lenne, de valójában a vallástalan heterók többsége számára is visszatetsző, illetve sértő. Ordas csúsztatás az ellenérzéseket a vallással összehozni.

Minden homopártinak: ugyan, magyarázza már el nekem valaki, hogy miért van a fene nagy jogfosztottság? Az élettársi kapcsolatot a jog már de facto elismeri, a vagyonközösségi szerződést se csak különneműek köthetnek, az öröklésnek sincs akadálya, akkor meg mi a baj? A házasság szó a miénk, homoszexuális hölgyek-urak, és maradjon is az!

Kitalátor, arvisura: valamit félreérthettetek, én nem voltam Kovásznában (sajnos, már egyszer el kéne mennem Erdélybe, érdekelne...). Mostanában Pest megyéből sincs időm kimenni, nemhogy az országból... Erdélyi rokonaim nincsenek (ezt Arvisurának, hiszen Kitalátornak megírtam már valamikor), Nyugat-Magyarországból, illetve Szegedről származik az apai ág, Jászberényből és Budapestről az anyai.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 12:12:01

Szerintem kezdjük újra használni a nihil obstatot ... :-)

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.07.31. 12:29:50

Igazából ez az egész csak mellébeszélés, hisz valóban az a probléma, hogy ki mit és hova dug? Az elmúlt egy évben az államháztartás és az MNB adóssága 4 milliárd euróval nőtt, ez leosztva és átszámítva naponta 2,7 milliárd forintot jelent (Forrás: MNB, href.hu/x/32h7).

A kérdésem az, hogy ez a rengeteg pénz hova is ment el?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 14:50:12

Gábor79: ami az igenjeidet illeti, az talán túlzás. Abortuszügyben szerintem a génhibás gyermek, a nemi erőszak "gyümölcse", továbbá az anya életét (komolyan és valósan) veszélyeztető terhesség az a három kritérium, amikor a dolgot engedni kell, bár erős kontrollal. Bár kérdés, hogy az abortusztilalom hová vezetne, mert így épp a kulturálatlanabb felét lehet szaporítani a népességnek, ugyanis ők fognak "úgy maradni", míg az értelmesebbje védekezik, ha nem akar gyereket.

Mondjuk, eléggé offolás ez már, a poszt nem erről szól; ugyanakkor a világirodalom lényegében a félredugásról szól, tehát ez bizony nagy súlyú kérdés - az ezzel foglalkozó művek betiltása nem járható út. A helytelenítés elfogadható, bár ami azt illeti, egy-egy félrelépést én nem tartok halálos bűnnek... Érdekes probléma ez, de külön posztot érdemel, majd ott beszélünk róla.

Azt se hiszem, hogy homokos-filmet nézve magam is azzá válhatnék. Nem tetszik a szőrös segg, akárhányszor nézném, maradok a formás kis ciciknél. Mondjuk, nem is nézek efféle filmet, mert nem érdekel, ahhoz meg már öreg vagyok, hogy tematikus politikai nézetekkel bíró félhülye filmrendezők nevelő szándéka alanyaként töltsem az időmet.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 15:13:37

„Nem tetszik a szőrös segg, akárhányszor nézném, maradok a formás kis ciciknél.”

Na, innen már csak egy lépés, hogy elfogadd,

1. másnak meg a szőrös segg tetszik;
2. a gyerek ugyanígy van. Ha nem tetszik neki a szőrös segg, akkor hiába buzul a két papa, nem fog neki tetszeni. Ahogyan a buzit is hiába nevelte heterónak anyuci és apuci, buzi lett.

thcr 2007.07.31. 15:13:40

elnézést kérek mindenkitől de nincs kedvem még egyszer válaszolni mindenkinek mindenre itt is meg a kitalátor blogján is, úgyhogy valszeg post lesz belőle. ha lesz rá időm. :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 15:47:37

Mavo, a gyerekneveléssel egy súlyos probléma van. Nevezetesen az, hogy vannak sui generis buzik (akiknél nem tudjuk az okot, "maguktól" válnak azzá, normális családból, egyszerűen csak), de ez a rendellenesség tanult magatartásként is előfordul! A különböző átmenetek is sűrűn léteznek, biszex, stb. Aki azt mondja, hogy a családi minta nem hat a gyerekre, az aligha beszél komolyan... A kétapás "család" azt sugallja, hogy buzinak lenni normális dolog, de nem hiszem, hogy az apák ne preferálnák a saját beállítottságukat a "gyerekük" felé is. A buzik sem korrektek ennyire politikailag...

Vagyis a homokos-örökbefogadás bizony, a kétséges szexuális identitású gyermekek esetében bizony, növeli az elbuzulás kockázatát. Aki mást mond, az nem mond igazat. Éppen elég az a buzimennyiség, ami magától is kitermelődik, nem kell ezt még fokozni is... Érdekes módon a szexuális irányultság tanult volta az átmeneti esetekben nem számít vitatémának az orvostudományban, emrt általánosan elfogadott, de ilyenkor mégis mindenki elbeszél mellette vagy meg sem említi...

Mindazonáltal nem vagyok (ha meglepő is) teljesen ellene a homokosok gyermek-örökbefogadása engedélyezésének, de egyrészt nagyon szigorú válogatás után, másrészt ellentéte nemű gyerekre - már csak a "vérfertőzés" lehetőségének kizárására is. Jusson eszetekbe Woody Allen, aki ugyan nem buzi, de a nevelt lányával történtek azért elég gyomorforgatóak voltak. Nos, ha két leszbi fiút nevel fel, ennek a veszélye nem áll fenn.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 19:43:16

A kedvedért beraktam linket a postodra, tessék örülni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 19:47:22

„A kétapás "család" azt sugallja, hogy buzinak lenni normális dolog, de nem hiszem, hogy az apák ne preferálnák a saját beállítottságukat a "gyerekük" felé is. A buzik sem korrektek ennyire politikailag...”

Hát, be fog szarni, mert de. Tóta írt egy postot Szetey okán, abba kommenteltek bevallottan buzik is, természetesen szóba került a mire neveled kezdetű probléma is, és amelyik válaszolt, megírta, hogy ő inkább a heteró világképet tolná a gyereknek.

Ja, és én is úgy fogom nevelni a lányomat, hogy a buziság nem deviancia, és azt is el fogom mondani neki, hogy ne csodálkozzon, az emberek egy része ugyan talán kezdi már elhinni, hogy a Föld nem lapos, de buziság ügyben még mindig a Középkorban tart.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 20:05:48

Ha neked az egyenes szándékú idézőjel értelme nem világos, a nyelvtankönyvek forgatását ajánlom. Nem azt sugallja. Egészen mást sugall...

Egyébiránt a gyereknevelni vágyó buzik majd nyilván azt fogják palam et publice leírni, hogy ők bezony buzivá akarják nevelni az utódot. Csakis azért, hogy az örökbefogadást engedélyezzék, nemdebár?! Ez a kóros eltérés nem jár hülyeséggel, tehát ők is tudják, mit kell írni, hogy a céljukat elérjék. Ha meg a két "apa" örökbefogadott fia karcsú, formás 16 éves sráccá serdül, akkor persze egyikük se fogja a Woody Allen-szindrómát előadni, ugye? Pont akkor, amikor a férfi kapuzárási pánik a tetőfokán áll... Végtére is nem is vérrokon a gyerek, nem igaz?

Nézd, tőlem úgy neveled a lányod, ahogy akarod. Ha aztán egy másik lányt visz haza, az is a te dolgod lesz. Én az enyémnek már felvilágosítást kellett adjak, mert az interneten chatelt a Honfoglalón, és néhány félhülye kikezdett vele. Volt közte magát lánynak valló is, aki azt kérdezte, hogy tudja-e a (nyolcéves) gyerekem, hogy lánynak lánnyal is lehet?

Nem tiltom el az internettől, mert más hülyesége/szemétsége/aberráltsága miatt miért büntessem az ártatlan gyereket? Inkább elmondtam neki ezt-azt a nemiségről, miegyébről. De én nem vagyok politikailag korrekt, és a buziságot nem említettem követendő példaként, de még egyenrangúként sem. Egyébként a koraérett, komoly, értelmes kislány ösztönösen undorodik és idegenkedik az efféle beszólogatóktól - talán nem véletlenül...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.31. 20:37:44

Nézd, ezek ismét sztereotípiák, majd ha elhagyod, jöhet a párbeszéd.

Amúgy miért állsz meg a logikai sorban? ha a buziságból a pedofíliáig jutsz, akkor a következő lépés ugyanilyen logikával a pedofil pap, ugye.

Mert egyeseknek meg ez a fixa ideájuk. Jó, persze az ilyenek konkrétan varjúval vakuznak, de az meg az ő bajuk.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.31. 21:25:48

Nem illik a nyilvánvaló igazság elől azzal kitérni, hogy az sztereotípia. Ami meg a pedofil papokat illeti, hát ott az a nagyon találó tomcatpoló, miszerint a pedofília nem csak a katolikusoké... Alig hinném, hogy ez ne lenne igaz.

Ami meg a "sztereotípia"-fogalmat illeti: az emberek rendre ismert mintákat követnek, nem csoda, hogy típusos helyzetek alakulnak ki és hasonlóan oldódnak meg...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.03. 07:58:32

(Szexuális) Szabaccság, Élvtársak!
href.hu/x/38c4
Lehet-e kecskét örökbe fogadni?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.03. 08:12:55

Látod, Kitalátor, ilyen az, amikor valaki nem elég alapos: az általad belinkelt oldalon a csatlakozó alsó linket már nem nézted meg, mert ha megnézted volna, akkor tudnád, hogy lóval is lehet!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.03. 08:16:22

www.haon.hu/hirek/Orszagos/cikk/bizarr-szexbotrany-loval-edelgett-a-viharsarki-ovono/cn/news-20070713-03350480

A régi, de itt kötelező vicc: elviszik az óvodásokat az állatkertbe, és a csődörnek épp meredezik a dákója, mint az árboc. Móricka megkérdezi az óvónénit, mi az ott a ló hasa alatt? Erre az óvónéni elvörösödve annyit mond:
- Á, kisfiam az ott ... semmi...
Móricka ekkor odasúgja a többi gyereknek:
- Nézzétek ezt a rohadt kurvát, ennek már a lófasz is semmi!

No, a fenti linken az óvónéni semminél többre becsülte a fentnevezett mezőgazdasági lengőcsapszeget...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.03. 10:05:39

De, láttam. Az is egy természetes alternatíva a fenti érvek szerint, mert amit az állatok tesznek az természetes és jóó!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.03. 23:14:03

Persze. Amikor a nyársas agancsú szarvas kefélési előjátékként ledöfi a másikat, az is. Tudom, hogy most ironikus voltál (láttam, amint ezt a marhaságot fentebb mások leírogatták), nem neked mondom, hogy ennél nagyobb baromsággal kevesen érveltek még... Az ezt felvető uraknak javaslom, hogy szexeljenek úgy, mint az imádkozó sáska: ott ugyanis anyuci nemes egyszerűséggel dugás közepette lecsámcsogja apuci fejét. Sőt, ez náluk nem rendkívüli, hanem a normál ügymenet. Nos, természetbarát homopártiak: fel az imádkozósáska-szex egyenjogúsításáért!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.04. 10:25:38

Néhány példa a "természetes" szexualitásra: www.haon.hu/hirek/Humor/cikk/nyul-macskaval-tehen-a-gazdaval/cn/news-20070803-10113995


Off Szolg. közlemény!
A hozzászólások, pl a No kéretik lefasisztázni IV. feljegyzet alatt 07.11-ig látszanak csak. Lehet, hogy az én gépemben van a hiba? Hozzászólási lehetőséget sem mutat, csak szép fehér lapot, de azt hosszan.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.05. 12:31:17

Nem tudom, neked mi okozza ezt, én látom az összeset, augusztusi az utolsó. Nem lehet, hogy a Te gépeden van valami olyan megjelenítési beállítás, hogy csak az első 20/50/akárhányat mutatja? Ugyanis ott úgy egymásnak estek a hölgyek-urak, hogy valami 140 komment van, ha nem több.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.07. 15:27:51

Na, ismét kiderül, mit ér az ember, ha pomogács.

Csak szólok, egy turbómagyar kirakta ezt az írásodat a blogjára, de ne aggódj, nem veszkődött a forrásmegjelpléssel. S.L. „kollégáról” van szó, itt a blogpost:

reakcio.blogspot.com/2007/08/hova-hz-mavo.html

Szerintem bájos. :-)

Skoynay88 2007.08.09. 12:36:45

Szerintem pont oda illik az a szöveg akkor is : nem az a lényeg ki mondja hanem hogy mit mond :-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.09. 18:34:16

No, nethez jutottam (ha lassúhoz is) itt az üdülőben,

Mavo: ugye, nem akarsz azonosítani engem valójában azzal a S. L. nevű vadszamárral? Ez nem turbómagyar, hanem szimplán ostoba, emellett tisztességtelen. Kommenteltem (nem dicsérőleg), de előzetes moderációja van, aligha fogja kirakni.

Ahogy én megkülönböztetlek Trichinellától (mert ő suttyomban cenzor, és ezáltal tisztességtelen), úgy elvárom Tőled is, hogy ne vegyél egy kalap alá ezzel az illetővel. Nem engedélyeztem neki hogy idézzen, azt meg főleg nem, hogy forrás nélkül, és az különösen inkorrekt volt tőle, hogy kettőnk valós viszonyát (kemény vitapartnerek, de VITAPARTNEREK, és nem egymás vérét kívánó ellenségek) félrecsúsztassa.

Skoynay: pont fordítva. Nem az számít, mit mondanak, hanem, hogy ki mondja!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.11. 23:21:50

Probléma leküzdve, némi trágár beszéddel magamnak kommentálva.
Ilyenkor csak azt eszed, amit fogsz?
Jó fogyókúra lehet...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.13. 00:40:31

Molnargoreny,

hahó ... az a fasz lenyúlta a szövegedet, kirakta sajátjaként, erre felhívom a figyelmedet, és ki a hülye szerinted: én, mert persze olvasol a gondolataimban, te cáfolhatatlanul tudod, én fasz nem azt gondolom, hogy nyúlt tőled, á, dehogy: az csak a sunyi álcázás, hogy ezt írtam, nem, nem, inkább azt akarom sugallni, hogy te vagy.

Zsír, és köszke, és igen, az én kurva anyámat.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.14. 13:47:03

„Kommenteltem (nem dicsérőleg), de előzetes moderációja van, aligha fogja kirakni.”

Ördögöd van, bár ez blogspotos, ami nem jelez semmit, tehát lehet, hogy egyszerűnen nem törődik vele.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.14. 14:36:58

Mavo, az utolsó előtti beszólásodra: tényleg te vagy a hülye, de nem azért, amit gondolsz, hanem mert félig se olvastad el, amit írtam, és fröcsögni kezdtél. Ugyanis a ki nem rakott kommentemben épp lebasztam hogy nyúlt tőlem, és mocskos etikátlan alaknak nyilvánítottam - neked meg annyit mondtam, hogy remélem, azért, mert lenyúlta és más összefüggésbe helyezte az én írásomat, még nem azonosítasz engem vele, kiváltképp, hogy mindezt bármiféle engedélyem nélkül tette. Arra céloztam, hogy ő mindenféle gyalázkodással körítette az én szövegem, és ehhez nekem semmi közöm, és remélem, hogy ezt te is tudod. Szó nem volt itt sunyiságról, egyszerűen nem vagy képes hátsó gondolat nélkül olvasni semmit, ami nem szájbarágósan részletes.

Vagyis: elvárom, hogy ne vegyél vele egy kalap alá, mert engedély nélkül felhasználta a szövegemet, és többek között téged egészen alpárian (és inkorrekten) mocskolt vele. EZZEL nem azonosítom magam: én vitatkozom veled, szidlak is, ha szükségét érzem, de nem foglak l'art pour l'art lemocskoszsidózni - és arra céloztam, hogy nagyon remélem, hogy ezt te is pontosan tudod!

Megjegyzem, fröcskölő illetőnk nyilvánvalóan nem turbómagyar, hanem egy, a jobboldali gondolatokat lejárató ostoba hőzöngő fasz, aki emellett még önálló gondolatoknak is híján van, viszont "cserébe" tisztességtelen és gátlástalanul lop. Nem is értem, hogy találsz meg te ilyen blogokat, minden marhaságot olvasol?

Vazze Kitalátor, ha csak azt ettem volna, az mínusz 10 kiló lett volna, rettentő alacsony volt a víz és gébeken kívül egyebet nem lehetett fogni. A géb nagyon finom, de olyan pici, hogy senki se veszkődik a pucolgatásával.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.14. 21:11:05

Húbazmeg.

Nem veszlek egy kalap alá. Fogd már fel ...

Ha egy kalap alá vennélek, leszartam volna, hogy lopott tőled.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.14. 21:12:38

„Nem is értem, hogy találsz meg te ilyen blogokat, minden marhaságot olvasol?”

Mivel szinte alig moderálok, olvashatod a kommentjeit illetékes blogomban. Azaz blogjaimban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.19. 23:35:25

MG! Én ma mákos kalácsot is fogtam, hogy a sörösüvegről ne is beszéljek.
De én nem is kaptam ám be mindent amit fogtam, nem vagyok én olyan hajlékony...-

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.21. 01:03:23

Pedig megnézted volna, ahogy a sörösüveget bekapod - nehogy már a 25 forintot sajnáld!:)
süti beállítások módosítása