Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

No, kéretik lefasisztázni II. - a cigányokról még egyszer

2007.06.18. 01:54 Molnárgörény

Kedves olvasóim, igazatok van abban, hogy ez a cím kissé primitív provokáció. Nem is az értelmes olvasóknak szól a kihívás, hanem a szokványosan ostobáknak, akik esetleg idetévednek.

Vizsgáljuk tovább a cigánykérdést. Célozzuk meg a tabut: lehetséges, hogy a rasszizmusnak van valamilyen alapja? Ezt a kérdést "politikailag korrekt" helyen szigorúan tilos feltenni. Amerikában hatalmas felháborodást váltott ki az a vizsgálat, melyben azt találák, hogy a négerek IQ-ja alacsonyabb, agresszivitása magasabb a fehér populáció hasonló értékeinél (IQ-ban egyébként az ázsiaiak lettek a bajnokok, ha jól emlékszem, nem a fehérek). Bömbölt a média, fasizmust ordítoztak, ahogy azt kell. Az adatok azonban adatok maradnak: a "politikai korrektség" amúgy nem más, mint a fehérember kollektív bűntudata a gyarmatosításokért, megszállásokért, miegyébért. Gyorsan felállították annak idején a soha be nem bizonyított, és nem biológiai, hanem politikai (és legitim módon nem cáfolható) axiómát, hogy "Minden ember egyenlő". Fenét...

A cigányoknál egy nagyon súlyos tapasztalati adat amellett szól, hogy a cigány populáció bizony felelős a saját nívójáért és társadalomellenes magatartásáért. Ez az adat az, hogy a cigányokról alkotott többségi ítélet lényegében egész Európában azonos! Az ősdemokrácia Angliában is félnek tőlük, részben gyűlölik is őket, bár ott jelentős négerellenesség is van. A rendkívül toleráns Finnországban ezt az egy népcsoportot utálják sokan... Még a balkáni államokban is jelentős cigányellenesség van, holott ott sokfelé a közerkölcs sincs sokkal a cigányoké felett...

Ugyanakkor igaznak látszik, hogy a cigányság képtelen saját valódi elitet kialakítani (a kőgazdag seftelő, aki lopott színesfémekkel kereskedik, hiába milliomos, a társadalom a tevékenységét nem ismeri el elitnek). Néhány politikai karrierlovagon túl a vékony cigány értelmiségi réteg közös ismertetőjele, hogy viharsebesen asszimilálódik a helyi többséghez. Mondhatni, felfelé kihígulnak a cigányok közül. Aki kifejezetten cigány értelmiségiként azonosítja magát, az szinte mind politikai szerepet akar kapni (és általában sikerrel, hisz nincs kemény verseny).

Tehát a cigányokat Európa-szerte (ugyanazért, lásd előző írás!) utálják és félnek tőlük; továbbá nincs és nem is képződik számottevő értelmisége, amely felemelhetné a népet. A tanulás nem számít köztük követendő mintának - szinte deviancia... Ott is igaz mindez, ahol diktatúramentes évszázadok álltak rendelkezésükre az életformabeli asszimilációhoz - vagyis egyszerűen nem megy a dolog...

Egyszóval: fölösleges magunkban keresni a hibát! Ha Angliában nem sikerült a probléma megoldása, nekünk se kell önmarcangolást tartani. Vélhetően a cigány "kultúra" lehúzó ereje akkora, hogy ellene nem lehet sokat tenni, és nem kizárt, hogy a cigányok örökölt magatartásformái sem teszik lehetővé, hogy ne legyen a deviancia és a bűnözés aránya közöttük kiugróan magas.

Nehéz elfogadni - főleg elfogadtatni! - azt, hogy nem a többségnek kell újabb és újabb próbálkozással, áldozattal, ilyen-olyan programmal megpróbálni a cigányokat "felemelni", hanem egyszerűen rá kell őket kényszeríteni a társadalmi normák tiszteletbentartására. Vagyis: a nulla tolerancia itt szükséges! A bitorló Gyurcsány a rasszizmussal szemben hirdetett meg effélét (összemosva a "cigányozást" a "zsidózással"), holott a cigánybűnözés ellen kellene végre a lehető leghatározottabban és keményen fellépni.

Bármiféle pozitív diszkrimináció csak olaj a tűzre! Nem a támogatásra érdemes keveseknek jut belőle, hanem a csirkefogók élnek vele vissza. A tyúktolvajt is bezárni, ismétlődés esetén a lehető leghosszabb időre; a börtönben dolgoztatni őket keményen. A rengeteg link leszázalékolást felülvizsgálni, mégpedig olyan orvosi bizottságokkal, melyeket komoly rendőri erő biztosít (no lám, a kórházbezárás egyetlen haszna: most lesz erre orvos...), és az orvosok a delikvensek felé névtelenek. Ha a gyerek nem jár iskolába: ne legyen családi pótlék érte! Ha pedig zsebeskedik: azonnal nevelőotthonba, a résztvevő szülőket meg a börtönbe (mondjuk a nevelőotthonok színvonalát kéne javítani a maihoz képest). Ami pedig a legfontosabb: a magyar nemzetiség legyen a kisebbégekkel egyenrangú, tehát ha a cigány csak magyarhoz tör be a klasszikus cigánytörvényt még betartva, akkor rasszista cselekményért is vonják felelősségre. Keményen becsukni kiskorú veszélyeztetéséért (is) mindet, aki a gyerekéből tolvajt, rablót nevel.

Egyszóval: szigor, szigor és megint csak szigor. A szakképzetlen cigányok tömeges foglalkoztatását leginkább az ország megtisztítására lehetne felhasználni: erre persze kell közpénz, de inkább erre, mint segélyekre. Az igazságosság is ezt kívánja: aki látott már cigánytelepet, a minősíthetetlen mocsokáradatban szinte elmerülve, tudja, miről beszélek. Amelyik pedig nem működik együtt, attól megvonni mindenféle támogatást, segélyt miegyebet.

A cigányokkal mindenféle lelkifurdalás nélkül úgy kell bánni, mint hagyományosan a rossz gyerekkel. Ha békében marad, mindent megkaphat, de ha rossz fát tesz a tűzre, azonnal és keményen érkezzen a büntetés. Így - ha egy ilyen politika egy emberöltőn át kitartana - a fejükbe lehetne verni, hogy a lumpen életmód nem veszélytelen, és nem hivatkozási alap arra, hogy a többségi társadalom eltartsa őket. A törvény súlyától való félelem persze nem kultúraalakító erő: de tüneti kezelésnek elsőre megteszi. Arról nem is beszélve, hogy ha nem ezt az utat választja az ország, akkor az indulatok felgyűlése után előbb-utóbb robbanás jön majd.. A közszigor észlelése a társadalom strukturálatlan bosszúvágyát és gyűlöletét a cigányok felé képes volna csökkenteni, míg az ultraliberális süket szövegek a gyűlöletet nem fékezik, hanem táplálják.

22 komment

Címkék: politika jog bűnözés cigány rasszizmus gyűlölet kisebbség görénylyuk deviancia

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr80100774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.18. 02:44:21

Érdemes megnézni a múltbéli tényeket is, pl. mi volt a helyzet a századelőn és a cucializmus idején velük.

Fontos lett volna kiemelned azt, hogy mi alapján integrálható egy etnikai csoport a többségi társadalomba: házasság, iskola, munka, nyelv.

Házasodni egymás közt házasodnak, iskolába járnak, de a többségük épphogy eljut a 8 általánosig, munkája a 70%-nak nincs (állandó). Egyedül nyelvileg asszimilálódtak valamennyire. Ezért van az, hogy a többsége magyarnak tartja magát, népszámlálásnál is a cigány népesség kb. 1/10-e van kimutatva.

Egyébként korrekt a cikk. Bár kicsit fasiszta. :-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 02:51:53

Házasodni egymás között házasodnak, így van: kivéve a közülük kitörő értelmiségieket és a cigány életformát hangsúlyosan elvetőket, akik a lehető legnagyobb asszimilációs vágytól hajtva lehetőleg vegyesházasságot kötnek, így az asszimilációjuk sikeres is.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2007.06.18. 03:53:35

Természetesen a törvények betartására mindenkit minden törvényes eszközzel rá kell kényszeriteni, igy a cigányokat is. Ehhez hatékony bünüldözés kell (ami most nincs).

A büntetés szigorának fokozásánál sokkal fontosabb lenne a villámgyors felderités és a kiemelkedöen jó felderitési arány, azaz hogy gyakorlatilag biztosra vehesse a csávó, hogy lebukik. Mondjuk az már az abszolút minimum, hogy a rendör ne féljen a bünözötöl.

Ugyanilyen fontos lenne a gyors birósági eljárás. De tényleg gyors, max néhány hetes. Ha a következmények biztosan és gyorsan sújtanak le a bünözöre, az csodákat tud tenni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 12:13:20

Kedves Terembura, ehhez én azt is hozzátenném, hogy meg kell szüntetni a körözésekben a politikai korrektséget: ha a tettes cigány, így kell körözni is. Továbbá ne hivatkozhasson cigány voltára, mert az nem érdem, így a bűnüldözés se legyen rasszista, amikor elkapja őket.

Amit írtál, azzal pedig teljességgel egyetértek. De ma ez vágyálom, akkor ítélnek róla, amikor már évek teltek el - és az eltelt időre hivatkozva (is) enyhítik a büntetést! Eretnek gondolat, de én felvetném, hogy az emiatti különbözetet az igazságszolgáltatás résztvevői között kéne elosztani, akik elhúzták az ügyet...

Shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2007.06.18. 14:21:29

Megihlettél, és én is írtam egy átfogó cikket a témában, amiben a végén hivatkoztam rád is.

A cikk itt elérhető:

href.hu/x/2x00

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2007.06.18. 22:17:40

Van más, szelidebb, de szerintem nem kevésbé hatékony javaslatom is.

Minden cigánytelepre óvodát (de tényleg oda, a közepibe). Ugyanakkor a gyereknevelési segély kifizetését az ovilátogatáshoz kötni - mondjuk min. 4 éves kortól.

A magyar óvodai nevelési rendszer abszolút csúcstechnológia, nincs párja a világban. De tényleg nincs. Ezért nem lepusztitani kell, hanem minden lehetséges módon fejleszteni.

Az, hogy a hazai közoktatás a folyamatos forráskivonás ellenére még nem omlott össze, annak köszönhetö, hogy az óvoda egészen kiváló alapokat ad. Viszont a purdék ezt is megússzák, legnagyobb szerencsétlenségükre.

Tudom mit beszélek. A kislányom 6 éves korában New Jerseyben kezdett iskolába járni úgy, hogy egy kukkot sem tudott angolul. Viszont elötte 3 évig járt magyarországon oviba. Persze én elfogult vagyok, de nem a saját véleményemet mondom, hanem az ottani tanitónöjéét: a gyerek tornymagasan osztálytársai fölött állt minden képességét tekintve (mozgás, rajz, társas interakciók, stb.), a nyelvet (az egyetlent, amiben hátránya volt) pedig fél év alatt tökéletesen elsajátitotta. Ettöl kezdve a szókincse, szövegértése is kimagasló lett.

A leghatározottabban NEM csodagyerekröl beszélünk: itthon is jó képességünek számit, de egyáltalán nem szuper-gyerek, csak átlagos "jótanuló".

Szóval a különbség (ami igazán nagyon látványos volt), abból származik, hogy nálunk van óvoda, amerikában meg nincs. Legfeljebb gyerekmegörzö, mindenféle módszertani megalapozottság nélkül, jó esetben lelkes amatörök által müködtetve. Ja, óvónöképzés sincs.

Mást ne mondjak, az oviban minden gyerek megtanulja, hogyan kell használni a szappant.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.18. 23:09:07

Terembura, feltételesen egyetértenék. A problémák a következőek:
1/ Melyik óvónéni lesz ott hajlandó dolgozni?
2/ Ha az óvoda jelentései alapján vonják meg a családi pótlékot, ki és hogyan fogja az óvónőket védeni a munkahelyen, hazamenet és otthon?
3/ Ki fogja finanszírozni az óvoda biztonsági személyzetét, illetve hogyan oldják meg az egészségügyi problémákat (tetű, illetve a higiénia teljes hiánya miatti fertőzések)?

Egyébiránt az óvoda csakugyan jó dolog, és most már 1 évvel suli előtt kötelező is. Az én kislányomat 6 évesen, évvesztesként "eltanácsolták" az óvodából - mármint úgy, hogy azt mondták, hogy jobban tesszük, ha iskolába visszük, még ha nem is tanköteles. Most meg az iskola találta ki, hogy ugorjon osztályt, mert a tempója túl gyors a társakéhoz képest, és ez már okozott gondokat. Ő se csodagyerek szerintem, csak nagyon érdeklődő és jól működik a logikai rendszere. Viszont katolikus iskolába járatom - ott védett, többek közt a lumpen cigányok agresszív gyerekeitől is, meg aztán a világnézet se válik hátrányára.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2007.06.19. 01:05:25

Jó kérdések.

Nyilván rendet kell tenni a cigánytelepen, mielött civilizált intézményt oda lehet telepiteni. Ez tisztán hatósági eszközökkel nem megy - bár azokat is be kell vetni.

Szerintem itt az egyháznak, elsösorban a római katolikus egyháznak lennének nagyon sürgös feladatai.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.19. 01:14:01

Erre a klasszikus sztálini kérdés a válasz:
"Hány hadosztálya van a pápának?"
A cigányok vallásossága ugyanis rendkívül külsőséges. Kereszt a nyakban, pap a temetésen - na de a tízparancsolat akár hozzávetőleges betartása az nem megy. Meg se próbálják. "Ne lopj!"
Nem tudom, hogy az egyház kényszerítő eszköz nélkül mennyi sikert érhetne el - a spanyol inkvizíció meg kissé elévült.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2007.06.19. 08:00:36

Hadosztálya a pápának nincs sok, de pápa van, katolikus egyház van, a Szovjetúnió kommunista (bolsevik) pártja elsö titkárának meg se hadosztálya, se országa, se semmije mára, ö maga sincs.

A spanyol inkvizició nem igazán egyházi intézmény, a végrehajtás ott is az állami hatóságok dolga volt. Néhány parancsolat mögött most is ott áll a törvény. Legalábbis a "Ne lopj!" és "Ne ölj!" parancsok végrehajtását elvileg ki lehet kényszeriteni. A feladat csupán annyi lenne, hogy ezt át kell ültetni a gyakorlatba is.

Tízparancsolat href.hu/x/2x5i

Azaz: minden cigánytelepen legyen rendörörs. De még ezt sem kell ilyen diszkriminativ módon megfogalmazni. Ott legyen rendörörs, ahol a bünügyi statisztikák szerint halmozódnak a büncselekmények.

Óvoda, iskola körül sem a pedagógusoknak kellene rendet tartani, legalábbis akkor nem, ha puszta gyerekcsinynél többröl van szó. New Jersey-ben pl. (két évet húztunk le ott) volt rendör az iskolában, az intézkedett, ha kellett - ott volt az irodája is. Pedig az nagyon békés kisváros volt, csak a folyó túlpartján gyilkoltak hetente.

Ugyanigy az óvoda- és iskolalátogatás ellenörzése is hatósági feladat, ha ennek anyagi következményei vannak.

Az ingyen segélyezésnek véget kell vetni. Ugyanazt a pénzt, amit most szociális segélyre költünk, közmunka-programokba kell átcsoportositani. Segély csak annak jár, aki valóban rászorul, pl. nincs lába.

A közegészséget veszélyeztetö magatartás ellen szintén fel lehet lépni hatósági eszközökkel, de a szigor mellé oktatást, szeretetteljes felvilágositást is kell társitani.

Nagyon világosan tudomásul kell venni és hangosan ki is kell mondani, hogy a gyerek nem akkor van kész, amikor kibújik az anyjából, hanem amikor becsülettel fel lett nevelve és kijárta az iskolát. Következésképp a gyerekvédelmi törvényeknek is érvényt kell szerezni, a veszélyeztetett gyereket ki kell emelni a családból, fö szabályként ideiglenesen, végszükség esetén örökre. Ehhez normális háttérintézményeket kell biztositani, olyanokat, amik legalábbis nem veszélyeztetik jobban a gyereket, mint az a környezet, ahonnan kiemeltük.

Cigányokról sok rosszat lehet mondani, de a gyerekeket tényleg szeretik. Csak éppen nem okosan - ha a gyerek sir, hogy nem akar iskolába menni, akkor nincs szivük kényszeriteni. A gyerek elvételének réme többnyire önmagában is elég nagy fegyelmezö erö, csak ritkán kell vele ténylegesen is élni.

Az iskolaorvosi, védönöi hálózatot meg kell erösiteni, biztositani kell a gyerekétkeztetést, hogy legalább a hiányos táplálkozástól és az ebböl következö testi- és szellemi visszamaradottségtól megmeneküljenek a purdék.

A felszines vallásosság még mindig jobb, mint a semmi. A cigány missziót mindenképp sokkal nagyobb erövel kellene folytatni - Del-Amerikában elég nagy tapasztalata van a katolikus egyháznak abban, hogy lehet szörnyen lepusztult népességet kiemelni a mocsokból, tanulni kell tölük.

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2007.06.19. 21:11:23

Terembura, az ötleteidet én is jónak tartom. A segélyezésnek én sem vagyok híve, a támogatásnak inkább. Szerintem mindenképp támogatni kell a sok gyereket vállaló családokat, viszont - és itt magamat ismétlem - az apának cserébe legyen állandó munkahelye fizetéssel, a fizetés pedig legyen arányos a vállalt gyerekek számával.

A gyerekvállalás felelősség kérdése. Ha valaki nem tud elég pénzt előteremteni, ne vállaljon gyereket.

És ezen apropóból eltörölném az abortuszt is, az emberek viselkedjenek felelősen az ilyen dolgokban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.20. 12:48:53

Gábor, ahogyan te írod, szép lenne, de sajnos egy bizonyos értelmi szint és lelki beállítottság alatt ez nem működik. "Az apának legyen állandó munkahelye" - egyrészt, kérdés, hogy van-e apa (nem biológiai, hanem családi értelemben), másrészt, ha nem akar dolgozni, akkor mi lesz?

"Ne vállaljon gyereket" - persze. A magyarok többsége így tesz, ha nincs elég pénze. A cigány gondolkodása ellentétes: ha van 3-4 vagy több purdé, állambácsi fizet rájuk annyit, amennyiből már a minimális megélhetés megvan (szar körülmények között, de ez őket nem zavarja). Pontosan az a tudatos technika, hogy felcsináltatni magát 14-15 éves korban (na jó, van hogy csak 17-18), aztán sitty-sutty, megvan a három rajkó már húszévesen. Jöhet a családi pótlék, segély, miegyéb, hisz "a gyerek ártatlan, az nem tehet semmiről, azt nem lehet éhenhalasztani". Igaz. Csakhogy épp a felnőtt cigányok azok, akik a gyereken át tartatják el magukat a többségi társadalommal. Ez nem volna baj, ha a gyerek rendes emberré nőne fel, csakhogy ugyanolyan lesz, mint a szülei.

Terembura elképzelése jó, de észre kell venni, hogy csak a hangsúlyokban különbözik az enyémtől. Ugyanis kemény szigor nélkül végrehajthatatlan. Akkor működne csendőrpofon-mentesen, ha a cigányok döntő többségében élne a felemelkedési vágy. Sajnos, ez nincs így: az "el akarunk lenni, mint a befőtt"-filozófiát vallják. Őket - a segélyezésen túl - hagyják békén, mondanák ki, ha mernék.

petr[off] 2008.12.03. 11:42:45

"Gyorsan felállították annak idején a soha be nem bizonyított, és nem biológiai, hanem politikai (és legitim módon nem cáfolható) axiómát, hogy "Minden ember egyenlő". Fenét..."

Ti, nacik pld. alacsonyabbrenduek vagytok.

Karakó 2009.06.12. 04:05:13

Tanmese a kirekesztés ellen küzdő kirekesztőknek!!!

Egy kisebbségi (sváb)
levele zsidó és cigány polgártársaihoz!!!!


Őseim a ti őseitekhez hasonlóan évszázadokkal ezelőtt ezt az országot
választották hazájuknak. Mivel minket senki nem kényszerített arra, hogy itt

éljünk, ezért jogosan várta és várja el a befogadó ország, hogy elfogadjuk :

első a magyarok érdeke. Mi svábok nem érezzük magunkat elnyomottnak, hiszen
beszélhetünk, tanulhatunk németül, ápolhatjuk hagyományainkat. Ahogy ti
is.

Természetesen nem felejtettük el azt a sötét, kommunista
korszakot, amikor a svábokat tömegesen deportálták, málenkij robotra
hurcolták
őket, házaikat elvették, sokukat névmagyarosításra kényszerítették. Akkor
persze
liberálisok, fajvédők, népszavás idióták nem tiltakoztak. Gusztosokban és
mohácsikban nem keltett félelmet a Munkásőrség, a kommunisták
felfegyverzett,
bakancsos, egyenruhás párthadserege.

Nagyszüleimtől is mindent
elvettek. Anyu így lett Brauer helyett Bányai, és ráadásként a
középiskolából is
kirúgták. Mégsem lettek megélhetési bűnözők. Kemény munkával előlről kezdték
az
életüket, ahogy még nagyon sok sváb. Híresek is a svábok a spórolásukról.
Persze
országokat még ma sem tudunk felvásárolni.

Vallom, hogy minden
fajnak, rassznak, etnikumnak és nemzetiségnek vannak jellemző tulajdonságai.
Nem
vagyunk egyformák. Ez a különbözőség az egyik fontos része a kriminológiában

alkalmazott profilalkotásnak.

Milliárdos ingatlanpanama,
tőzsdespekuláció - " zsidóbűnözés "

Színesfémlopás,
emberölés különös kegyetlenséggel 200 Ft-ért, csoportosan elkövetett
garázdaság
kapákkal és kaszákkal felfegyverkezve - "
cigánybűnözés "

Ha majd a svábok között is
elszaporodik egyfajta bűnelkövetési módszer, én nem fogok tiltakozni a
svábbűnözés szóösszetétel
használata
miatt.!!!!!
Sőt, elsőként fogok elhatárolódni a bűnöző
életmódot folytató sváboktól.

Fiamat a tisztességes, becsületes
életre nevelem. Kitűnő tanuló és nem szokott "gyerekcsínyt"
elkövetni.

Zsidók és cigányok! Szörnyű lehet itt élnetek, hiszen
mindenkit gyűlöltök és nem értitek miért gyűlöl meg benneteket mindenki.
Vajon én, mint sváb származású, miért nem érzékelem a kirekesztést? Mert
mi elfogadtuk a szabályokat.

Megszerettük ezt az országot,
Magyarországot a hazánknak tekintjük. Ti csak egy gazdatestnek, amin
parazitaként élősködtök.

Ha nem érzitek itt jól magatokat,
gondoljatok ex-miniszterelnökötök szavaira :
"El lehet innen menni!".


Barátsággal:
Sárdi László

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.12. 11:10:27

Ezt így konkrétan fölösleges 4x egymás után.

Karakó 2009.06.12. 13:41:45

beragadt - lefagyott - önálló életre kelt - stb

Elnézést! Megkérem SZÉPEN - aki teheti - legyen szíves törölni. Köszönöm!

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.12. 13:53:22

@Karakó: Töröltem.

De ettől függetlenül. Kár idemásolni ekkora szöveget, mikor lehet linket is csinálni.

szombathely.jobbik.hu
Egy kisebbségi (sváb) levele zsidó és cigány polgártársaihoz
Zoli op csütörtök 04 június 2009 - 12:36:19
szombathely.jobbik.hu/news.php?item.196.2

Igaz, itt az aláírás Ritzel Rita, Bonyhád, nem pedig Sárdi László. Érdekes, hogy mindketten szóról-szóra ugyanúgy fejezik ki magukat. Ezek a svábok valóban csodálatosak.

Karakó 2009.06.12. 14:30:44

@terembura: Köszönöm.

(én levélben kaptam egy havertól - afféle terjesztő -, de már sajnálom is, annyira azért nem érdekes /pillanat hevében.../ tényleg jobban kell vigyáznom )

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.12. 23:12:08

Effélékből elég sok terjed,a feleségem most egy ilyet hozott haza egy háziorvosi rendelőből (bemásolom, nem találom a neten) - a polkorrekt reklám mintájára készült):

"Nincs munkaviszonyom, nem vagyok diák és nem hordok 120 grammnál könnyebb aranyláncot. A világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül csak a megyében félmillióan értik, amikor azt mondom: "kandesz rakló". magyarnak hisznek, ha külföldre megyek, és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén gondolok anyámra, mindkét apámra és a tizennégy különböző vezetéknevű féltestvéremre. Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló. Enyingen mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai.
Magyarország, én benépesítelek!"

Hát, nem mondható, hogy ne volna benne igazság, sajnos...

bigtimmy 2009.11.09. 04:04:27

Kedves, drága, aranyos Molnárgörény! Ha te rasszista vagy, akkor én is! :)) Szerintem ebben megállapodhatunk.

Ugyanis én, mint cigány is utálom a cigányok többségét.

Mellesleg sosem értettem, hogy azért, mert valaki cigány, mi a francért kell úgy viselkedni, ahogy.
Én pl. imádom a cigányzenét, járok cigánybálba, sőt volt idő, mikor magam is zenész voltam.
Elmondható, hogy tipikusan cigányos lelki alkattal rendelkezem, és bizonyos szokásaim is igen jellemzőek. Egyszóval én úgy gondolom, hogy egy igazi, vérbeli cigány vagyok.

Mindemellett dolgozom, ahogyan az egész családom, hellyel-közzel még az iskolai végzettségem is magas (cigányokhoz képest mindenképp...).
Gyűlölöm a bűnözőket, a pofátlanokat, az élősködő parazita állatokat, és akiknek 3 db x az aláírásuk... a bűzölgőket, a primitíveket... szóval minden egyebet, ami a cigányokat jellemzi általában.

Nekik köszönhetem azt, hogy felsőfokú végzettséggel olyan munkát végzek, amit szinte 8 általánossal is el lehet végezni. És nekik köszönhetem azt is, amikor megalázó módon kipakoltatják a táskámat a boltban. Ahogyan azt is, hogy a magyarok (akik nem ismernek) teljesen más szemmel néznek rám. Az anyukámat - aki egy tök jól szituált, csinos, okos nő - több munkahelyen elutasították már csupán azért, mert cigány. Volt, ahol ezt konkrétan megmondták neki. Na jó, ez még akkor volt, mikor nem voltak mindenféle kisebbségi érdekvédelmi szervezetek. De én is találkoztam már olyan kifogásokkal állásinterjúkon, hogy a szőr is felállt a hátamon.

Így aztán egy idő múlva belefáradtam, és abbahagytam az álláskeresést. Nagy nehezen, protekció árán kerültem be egy kórházba. Azóta sem tudtam váltani, amit szintén ezúton szeretnék megköszönni "drága tesvéreimnek"!!!

Nem olyan régen pedig vásároltam az Auchanban, mikor is egy házaspár férfi tagja, aki előtt a sorban álltam, letámadott, hogy azonnal takarodjak a sor végére, én úgyis csak egy rohadt büdös tróger cigány vagyok, biztos nagyon ráérek. Ezt így, ebben a formában. Mondjuk nem hagytam magamat, szépen kiosztottam őket, mert mondjuk ez az ő szegénységi bizonyítványuk, de azért csak elgondolkodtató. Szerintem kínaiaknak, cseheknek, németeknek, angoloknak stb. ritkán mondanak ilyet. Vajh, miért pont egy cigánnyal történik ez???!!

Nos ezek azok a dolgok, amelyek miatt simán meg tudnám ölni az én "kedves, aranyos tesvéreimet", akik miatt az egész életem egy nagy szívás.

Egyébként érzik is, hogy utálom őket, mondják is mindig, hogy rasszista vagyok, meg hogy fennhordom az orrom, mert én orvosok mellett dolgozom. :))

De egyébként megkaptam már azt is putris,
már-már sz@rszagú cigánycsordától, hogy én büdös cigány vagyok. Na az volt csak a poénos szituáció. Még ki is hívták rám a rendőröket a semmiért. Hozzáteszem, pont egy "szendvicsfeltét" hívta ki őket (egy körözött). Ennyi esze nem volt. :))

Hát ennyit a cigányokról. Egy cigány szemével.

Mellesleg ha valamelyik netán olvasná ezt az írást, mert véletlenül tud olvasni, és épp erre járt, üzenem neki, hogy bármilyen hihetetlen, a kisebbségnek illik a többséghez alkalmazkodni, és nem fordítva.

Sajnos, hiába van sok cigány, aki ezt így gondolja, sokkal több olyan van, aki nem. És amíg ez így van, addig lesz rasszizmus, és teljesen jogosan.

The End.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.11.11. 15:09:22

@bigtimmy: "Sajnos, hiába van sok cigány, aki ezt így gondolja, sokkal több olyan van, aki nem. És amíg ez így van, addig lesz rasszizmus, és teljesen jogosan."

Talán nem ilyen rosszak a számarányok, meg nem ilyen éles a határ, hogy csak abszolút rendes meg gazember van. Sok cigány ha lehet, simliskedik, de ha erélyesen rászólnak, vagy a dolog kockázatos, tud normálisan élni-viselkedni (főleg, ha tud legálisan megélhetéshez is jutni). Az ilyeneket egyrészt munkához kell segíteni, másrészt keményen fogni (munkahelyi főnökként, de rendőrként is, ha kell), hogy ne érezzék azt, hogy simliskedni módjuk van. A baj ott van, hogy az egyértelműen gazemberek számaránya elfogadhatatlanul magas, a megbüntetésük pedig túl enyhe, illetve a velük szembeni kőkemény fellépés egyre inkább a rasszizmus-ordibáláson bukik meg.

Aki lop, rabol, netán gyilkol, azt szó nélkül sittre kell vágni, az a tiszta ügy. Ha pedig arra hivatkozik, hogy azért ítélték el, mert cigány, még rá kéne tenni egy-két évet rasszizmusért és kiváltság-követelésért. Lenne itt rend...

Amúgy nem te vagy az első rendes, becsületes cigány, akit munkahelyen közelről ismerek. Nem véletlenül írtam le többször, hogy éppen az ilyen cigányok utálják legjobban a gazember cigányokat, mert miattuk szenvednek indokolatlan hátrányt. Sok félhülye "liberális" fasisztázgatott már ezért, persze leszarom, mert tudom, hogy igazam van. Természetes is, hogy pusztán bőrszín és származás alapján semmiféle közösséget nem vállalnál a szarláda alakokkal, akiktől mindenki fél is. Miért is kéne velük szolidárisnak lenned? Illetve, ha egy becsületes cigány ész nélkül kiáll a bűnöző cigányokért, meg lehetne tőle kérdezni, hogy akkor a bűnöző nem cigányokkal szemben mi a kifogása? Nem a bőrszín adja a közös értékeket, hanem az, hogy otthagyhatjuk a táskánkat az asztalon, és tudjuk, hogy ugyanaz lesz benne később is...
süti beállítások módosítása