Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Csak egy cigánybűnöző...

2009.07.19. 14:32 Molnárgörény

Ejnye, de kínos. Bár mindenféle eszközzel próbálta halogatni, de bejött a papírforma, és nem sikerült mentelmi joggal menekülnie számos disznóságából az Országos Cigány Önkormányzat elnökének, a hírhedt Kolompár Orbánnak. Ez a csirkefogó - aki emellett a legaljasabb rasszisták egyike, és csakis az a szerencséje, hogy nálunk a magyarellenes rasszizmust nem büntetik - több alkalommal is milliókat lopott el a cigányoktól.

A saját fajtájától.

"Tisztességes" cigánybűnöző házon belül nem lop. A cigányok klasszikus erkölcskódexe a magántulajdont (mármint a másokét) semmire sem becsüli, de azt megköveteli, hogy a tolvaj cigány ne a másikat lopja meg. Kolompárnak már ez is smafu: a régi cigányerkölcsöt elvetette, a magyart meg nem volt hajlandó megtanulni. Kolompár Orbán fogta magát, és egyszerűen kivett úgy ötmilliót a kasszából, és hazavitte. Nem ez volt az egyetlen eset: egy 13 milliós támogatás több mint felét is elcsórta, továbbá 140 millió kapcsán is megpróbált hamis számlákkal bűvészkedni (hogy itt mennyit lopott pontosan, azt nem tudom, és sajnálom is az időt kinyomozni).

Mellesleg az EU-képviselősdi próbálkozása is csak újabb gyanúsításba torkollt, mert hamis ajánlások miatt újfent feljelentették.

Kolompár Orbán tehát nem egyéb, mint egy szimpla, aljas cigánybűnöző. Persze, ártatlanság vélelme, satöbbi - de azért ne gondolja senki, hogy a mai magyar polkorrektségben az ügyészség vádat emelne, ha az nem volna bombabiztos... A tárgyalás alighanem csak formaság, és Kolompár megy oda, ahol a kolompárok oly nagy aránya foglal helyet. Egy szép karrier csúf vége...

Na de mit is mondott Kolompár a cigánybűnözésről? Persze, mi egyebet, minthogy olyan nincsen... Ha egy kislányt durván molesztálnak Kiskunlacházán, akkor az csak gyerekcsíny. Naná: elvégre egy cigánybűnözőnek miért kéne a cigánybűnözés létét elismernie? Elvégre magára terhelő vallomásra senki sem kötelezhető...

Ami engem zavar, az a furcsa kettősség. Kolompár az OCÖ elnöke (más kérdés, hogyan lett az, milyen simlivel játszotta ki az elvileg többséget alkotó Lungo Drom jelöltjét - ámbár nem mintha Farkas Flórián sokkal több megbecsülést érdemelne nála...). Ha egy jobboldali, netán "szélsőjobboldali" politikus egy félferdét mond, azonnal megindul a kórus: bizonyítva vagyon, kérem, hgy ezek mind-mind fasiszták. Amikor Csurka elhíresült dolgozatával kapcsolatban Antall azt találta mondani, hogy azt írói munkássága részének tekinti, olyan össztüzet kapott, hogy nosza. Merthogy egy országgyűlési képviselőnek nem lehet a baloldali megmondók szerint "írói munkássága", vagy magánvéleménye...

Kolompárnak lehet. Ha közjogilag nézzük: ő a magyar cigányság első számú választott képviselője - aki egyben többrendbeli, jókora lopásoktól-sikkasztásoktól kezdve választási csaláson át mindenféle gazemberségért bíróság elé kerül. Vagyis: a cigányság reprezentánsa egy masszív cigánybűnöző. Aki ráadásul saját népét lopta meg sorozatosan. Valahogy a sajtó mégse nagyon akarja ezt így felvetni, és senki le nem írja: ha Kolompár bűnözőként OCÖ-elnök lehet, akkor saját "példamutatását" kivetíti bizony az általa képviseltekre is. Nem is beszélve, hogy miképp nyilatkozhat bárki a cigánybűnözésről, aki maga is az egyik tettes, továbbá a cigányellenességről egy olyan alak, aki többet lopott a cigányoktól bárki másnál...

Örvendjünk tehát: Kolompár Orbánnak lehet "írói munkássága". Akkor is, ha nem tud írni. És amikor lop - mégha OCÖ-elnöki posztját felhasználva teszi is ezt - akkor sem a cigányság reprezentánsa, hanem legfeljebb egy szegény, megtévedt megélhetési félártatlan. Legalábbis a balliberális sajtó nagy-nagy engedékenysége alapján...

Hogy mikor lesz ennyire toleráns a sajtó egy jobboldali, netán "szélsőséges" politikussal? Vélhetően akkor, ha már az összes cigánybűnöző elfoglalja méltó helyét a börtönben, és a cigány tyúktolvajokat a falvakban a kakastoll rettenti vissza attól, hogy más holmijára kezet emeljenek...

46 komment · 1 trackback

Címkék: politika cigánybűnözés

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr181254711

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jövő elkezdődött; rendszerváltás; tarka magyar, fidesz 2009.08.11. 17:34:38

A jövő elkezdődött  Hát hírrel hirdessétek: másként lesz a holnap! A robotika rohamos ütemben fejlődik. Az 1800-as években a munkások körében hangos, véres elégedetlenség tört ki, mikor lecserélték a két...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.07.19. 18:32:14

Oda kerül, ahová való. Néhány zsidó politikust leszámítva ennél a kolompír fejűnél (meg a szlovák szélsőségeseknél) nincs ádázabb ellensége a magyarságnak. Soha nem felejtem, amikor ez a szutykos, füstösfejű a Duna parton egy lavorban mosatta az árpádsávos zászlót. Az ügyészség, VPOP példát kellene statuáljon az ilyen földszintes haramiával.
Remélem halmazatiként nem tud indulni a következő eus választáskor sem. A cigók meg örülhetnek, mert a vezetőjük ott lesz velük (ha a szocialisták is úgy akarják!)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.19. 19:17:09

Igazán nem kötekedésből, de a cigánybűnözés olyan bűnelkövetési módokat takar, amiket 95-99%ban cigányok követnek el.
Vagyis Color Bán nem cigánybűnöző(, hiszen pl a választási csalás nem egy tipikusan cigányok által elkövetett bűn, mivel a cigány hagyományosan nem választ, mármint nem úgy), hanem fehérgalléros bűnözős, aki mellesleg cigány.

Egyébként az egész ÖCO röhej, a kormány (parlament) a mi pénzünkből épített ki egy legitim etnikai maffiát.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.07.19. 21:08:33

A sikkasztás tényleg nem cigánybűnözés, de a rendkívül primitív elkövetési mód az bizony rájuk jellemző. Még Moldova is megírta, hogy a cigány az csak tagad, meg se próbál normálisan védekezni; akkor is tagad, ha már mindent rábizonyítottak fehéren-feketén. Abban igazatok van, hogy a sikkasztás afféle fehérgallérosnak nevezhető bűnözés.

A finom részleteket (a linkelt anyagokban) is érdemes megfigyelni. Kolompár sikításai nem fehérgallérosak, hanem halálprimitívek. Kivette a pénzt a kasszából, és semmiféle elszámolással legtöbbször nem is próbálkozott. Úgy gondolta: hátha nem nézi majd meg senki a dolgot... A tényleges fehérgalléros sikkasztás az olyasféle, mint a Princz-ügy vagy a Tocsik-ügy, amelyeket évekig tárgyalgattak, végül a tettesek szépen megúszták. Kolompár abszolút primitíven csinálta a dolgot, elvitte a pénzt, és azt hitte, hogy az senkinek se fog hiányozni. Mihelyst rákérdezett valaki, már le is bukott azonnal.

Karakó 2009.07.20. 03:00:56

@Molnargoreny: Bocs, Görény úr, de nekem is vitatkoznom kell: logikai hiba van! És, amit hozzáfűztél magyarázatot, gyengus.

Kicsit átcsorgatva ide a nyelvészkedést a másik topikból, a "cigánybűnözés" (így egybeírva) jelzős szerkezet, a jelző NEM az elkövetőt, hanem a bűntett fajtáját jelzi (minősíti, kategorizálja). Ezek a típusok: kis értékre elkövetett lopás (tyúk, tüzifa, stb), csoportos garázdaság, különös kegyetlenséggel elkövetett gyilkosság vagy ennek kísérlete vagy testi sértés, ahol az erőszak mértéke exponenciálisan felülmúlja a számítható haszonszerzés mértékét, nemi erőszak - akár azonosneműekkel.

Ebben az értelemben, a "cigánybűnöző" (szerepel vagy 10x a posztban) SEM az elkövető "minőségére", hanem az elkövetettek jellegére utaló jelzős szerkezet. Ad absurdum, egy magyar, sváb, tót vagy rác is lehet "cigánybűnöző", ha megteszi, hogy betör egy 80 éves nyanyához, megerőszakolja, kinyomja a szemét, 66 késszúrással megöli, majd elvisz a házból 3.000 HUF kp-t (ennyit talál).

A sikkasztás (itt kb erről van szó, semmiképp sem lopásról) akkor is fehérgalléros, ha primitíven, és akkor is, ha többszörös "papír-fedezettel" követik el (részletkérdés - pl. nagy rafinériával lehet ellopni egy radírt is az iskolában úgy, hogy még véletlenül se téged gyanúsítsanak, hanem a padtársadat). Értelmezésem szerint: pl. egy erdőt el lehet lopni papíron, szerződéssel - az fehérgalléros. Ha szekérrel, Ladával-utánfutóval lopják (gyakorlatice), az akkor is cigánybűnözés, ha végül semmi sem marad (az eredmény tehát szinte ugyanaz), mert "apránként", és "fáradságos munkával" volt...

Az, hogy Kolompár az országos főcigány, sztem a "politikai kalandorság" kategóriája, az ezzel összefüggésben nyilván felmerülő korrupció, megvesztegetés, választási csalás, egyéb visszaélések, mind-mind fehérgallérosak, semmiképp sem jellemző a cigányokra. Csak pont ez.

Ha az elkövető "milyenségére" akarsz utalni, akkor meg külön kell írni. Ez egy cigány bűnöző. Vagy, egy CIGÁNY bűnöző. Ennyi.
(fogadd szeretettel ezt a kis korrekciót - egy rasszistától)

after80 · http://sasfeszek.blog.hu 2009.07.20. 06:48:43

"Jó" példát mutat a romafhürer. Saját fajtáját is meglopja.

bryan 2009.07.20. 20:33:01

@Molnargoreny:
A nagyobb összegű sikkasztás az elkövetés átgondoltságától, körülményektől függetlenül nehezen belepaszírozható a mégoly definiálatlan, nyúlós, látványosan ellentmondásokba ütköző "cigánybűnözés" körébe. A poszt arra jó volt, hogy megmutassa, a radjobb milyen kevéssé egységes a szó használatát tekintve. Ideje lenne valami össznemzeti dzsemborit tartani, hogy rájöjjetek végre mi is az a "cigánybűnözés": v1: Minden bűncselekmény amit cigány követ el? v2: Vagy minden olyan bűncselekmény amit többségében cigányok követnek el? v3: Esetleg a megélhetési bűnözés szinonimája? v4: Minden olyan bűncselekmény, amit elbénáznak? v5:" (Karakó)
De jó lenne, ha lenne önkéntes bevalláson alapuló etnikai statisztikák készülnének az elkövetők származásáról. Lennének nagy koppanások, meg fejeknek vakargatása minden oldalon. Például az USA-ban az derült ki, hogy a legtöbb feketék által elkövetett bűncselekmények az áldozata is fekete. Valószínűleg a cigányokkal kapcsolatban is ez derülne ki. De sajnos ez egy darabig nem fog kiderülni.
@Karakó:
"[1] kis értékre elkövetett lopás (tyúk, tüzifa, stb), [2] csoportos garázdaság, [3] különös kegyetlenséggel elkövetett gyilkosság vagy ennek kísérlete vagy [4] testi sértés, ahol az erőszak mértéke exponenciálisan felülmúlja a számítható haszonszerzés mértékét, [5] nemi erőszak - akár azonosneműekkel.
1, Gyárból, irodából történő lopások miben különböznek ettől? Kis értékű, könnyen megúszható lopás mindkettő.
2, Fradi-Újpest? Szórakozó részeg suttyók által lerúgott kukák? Soroljam még?
3, Ugye ez csak vicc? A különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés nem köthető etnikumhoz, pl. a tipikus sorozatgyilkos fehér, középkorú férfi, tkp. minden híres sorozatgyilkosra illik ez a leírás. A kocsmai bicskázás ellenben valószínűleg inkább cigány műfaj, de arra inkább a hirtelen felindulás jellemző, (bár vannak ellenpéldák is).
4, A nagydarab kidobóalkatúak, akik véresre vernek, mert rádőltél a kocsijukra, vagy csak mert be vannak nyomva, azok is cigányok? Vagy ők keresnek ezzel valamit?
5, Nemi erőszak szintén nem köthető etnikumokhoz, régi hagyományai vannak, a börtönökben szinte mindenhol jelen van, akármilyen ott az átlagos bőrszín, A nőkkel szembeni erőszak szintén megfigyelhető nem-cigányoknál is, nem kis számban.
Tényleg jó lenne, ha lenne valamilyen pontos definíciója a "cigánybűnözésnek", mert addig amíg nem határozzátok meg, mit jelent, addig csak indulatok keltésére és manipulációra alkalmas.
@TaTa86.:
Már többször majdnem egyet értettünk, és most is, vigyázz, még megfertőz a liberális métely. :)

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.07.20. 21:48:04

@bryan: nem tudom mekkora koppanás lenne! "Például az USA-ban az derült ki, hogy a legtöbb feketék által elkövetett bűncselekmények az áldozata is fekete. Valószínűleg a cigányokkal kapcsolatban is ez derülne ki. De sajnos ez egy darabig nem fog kiderülni. "
Az igaz, hogy nem könnyű beazonosítani a cigányt -ha önként nem vállalja- és nyelvészek dolgoznak újabbnál újabb szóvirágokon a mimózalelküek érdekében.
A rendőrségnek kifejezetten tiltják, hogy mosdási szokásokra, bőrszínre utaló szó kerüljön a jegyzőkönyvbe. Ennek ellenére a vagyon elleni cselekmények egy jelentős részét (egyre nagyobb összegre és egyre inkább csoportosan, szervezetten) romák követik el. Ennek egy része titulálható "megélhetésinek". Összefügg ez a közbiztonság általános állapotával, a munkanélküliséggel. A bűncselekmények döntő többségét nem cigányok sérelmére követik el -mit lophat egyik éhenkórász a másiktól.
A mosdatásukra viszont ingyenes jogvédőhálózat, ombudszmanok, miniszterelnöki biztos, minisztériumi szakreferensek, meg az isten tudja miféle közpénzpocsékolók vannak eltartatva. Helyette tanulásra és munkára kellene ezt a töménytelen pozitív diszkriminációt fordítani, és mértéktartásra inteni őket a gyermekvállalásban- főként ha ez jól jövedelmez a kezdetekben, de az után is másokkal akarja felnövekvő utódait eltartatni.
Összegezve: próbáljon meg valaki két veszekedő cigány közé állva békítgetésbe fogni. Mérget vehet rá, hogy kiverik a fogát.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.20. 23:59:54

@bryan: Az lehetetlen! Gyorsan elolvasok néhány Lipusz-cikket a kurucon...

@Molnargoreny: Ebben van valami. Bár ahogy az Móricka (meg TaTa) elképzeli az összes sikkasztás elég primitív, nem olyan mint amikor a tökéletes bűntényt akarják megcsinálni, csak Kolort úgy látszik el akarják távolítani, és így hirtelen lebukott.
(Pl ki ne vágná hogy a Sulinet Express/m4/m6/postabiciklik/Combinó stb stb stb bizony egyszerű lopás. Ez is primitív, a legalapvetőbb óvintézkedéseket nem tették meg Kókáék, hogy elfedjék a bűnt. Sőt ott virít címlapon, mindenki láthatja "Ezek lopnak".)
Szóval szerintem Kolor nem rosszabb a Deákné vásznánál, vagy Cusinál, egyszerűen kiesett a pikszisből.

bryan 2009.07.21. 00:01:44

@arvisura:
Ha beazonosítja magát, akkor sem lehet statisztikát készíteni a bűncselekmények elkövetőinek etnikai jellemzői alapján valami rosszul értelmezett pol. korrektség miatt.
"A bűncselekmények döntő többségét nem cigányok sérelmére követik el -mit lophat egyik éhenkórász a másiktól."
Helyette inkább a Rotschildhoz hasonlatos vidéki gazdáktól lopnak. :)))
Mindenkinek van valami kis dolga amit ellophatnak. Nézd meg az uzsorásokat, az ő kuncsaftjaiknak nagy része cigány, és ők maguk is gyakran azok.
"tanulásra és munkára kellene ezt a töménytelen pozitív diszkriminációt fordítani"
Nem látom a "töménytelennek" a pozitív diszkriminációt, de szerintem is jó lenne munkahelyeket teremteni, meg az oktatási rendszert gatyába rázni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.21. 09:18:20

@bryan: "Nem látom a "töménytelennek" a pozitív diszkriminációt, de szerintem is jó lenne munkahelyeket teremteni, meg az oktatási rendszert gatyába rázni."

Szerintem meg nem kell hülyének nézni az embert, akkor sem ha cigány. A cigány azért maradt életben mert tudott alkalmazkodni. Nem kicsit, nagyon.
Kőfejtőbe az összes lumpent napi 12 órára, és nem kell semmilyen pozitív diszkrimináció, meg kérlelés és magyarázat, hogy miért is kell a rajkót elküldeni a suliba. Rájön ő magától. Meg a kis Szauronnak is leesik, hogy csak nem akar ő is rongyokban járni, és gyakorlatilag rabszolgaként gályázni...
Ez az oktatási rendszer annyira nem szar. (Igaz a kormány hadat üzent a szakmunkás-képzés ellen, mert ugye az drágább, mint egy gimnázium.) Ha a cigányok akarnának akkor be tudnának illeszkedni.

bryan 2009.07.21. 14:37:03

@TaTa86.:
Ez a fránya számok miatt sem járható út. Nincs elég magyar, még az underclass cigányokkal és nem cigányokkal együtt sem, hogy eltartsák a (jövőbeli) nyugdíjasokat. A "kőbánya" pedig, nem hogy nyereséget nem termel, ha rabokkal bányásztatsz, de kifejezetten veszteséges is. Ráadásul még a mostaninál is jobban kiélezi az ellentéteket, a nyugat háborgásáról nem is beszélve. Sőt az ilyen kőbányába valahogy egy idő után mindig kerülnek politikai foglyok. Szükségünk van a cigányokra épp annyira mint nekik ránk. Az erőszakos asszimiláció minden formáját kipróbálták velük szemben. akik itt vannak azokkal szemben ez nem vált be. Új módszerekre van szükség.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.07.21. 14:40:16

A cigánybűnözéstől nagyon nem idegen a csalás! Az itt a piros, hol a piros primitív átverése, a gagyizás (réz eladása aranyként) általam sokszor említett, kifejezetten cigánybűnözési formák: itt a pirost nem cigány nem is szervez.

A magatartás - és a primitívség - mindenben azonos az itt a piros hol a pirossal. Ez nem igazi sikkasztás. Kivette, elvitte, nem számolt el, és azt hitte, hogy mint a pirosozóknál, itt is jön majd az oldalvéd, ha a vesztesek el akarják verni.

Azért sorolom ezt a cigánybűnözéshez, mert a primitív, a következményekkel nem számoló, azokat elhárítani meg se igen kísérelő stílus, és az alkalom azonnali kihasználása ide sorolja. Az OCÖ elnöke nem az utcán fog pirosozni, hanem kimarkolja a pénzt a szervezet zsebéből és szó nélkül hazaviszi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.21. 19:25:42

itt állítólag orvosok vannak, ez igaz lehet?

"Ha már rokkantnyugdíj csalás, akkor legyen a durvább rész is. Rendszeres az, hogy éppen terhes cigányok arrol beszélgetnek, h milyen gyógyszert mikor és meddig kell szedni, hogy a gyerek sérülten jöjjön napvilágra. Nagyobb szoctám miatt. Eddig megoldásnak a Augmentin Duo-t és panadolt is hallottam, de a Duo az amit jobban szeretnek. Ez után esetleg nem akar valaki nyomozni?"

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.21. 20:52:22

@bryan: A kőbányát nem konkrétan kell érteni.
Csak van olyan munka amit lehet velük csináltatni. Szerintem máshogy nem lehet csinálni, mint megmutatni, mi a következménye az antiszociális életnek, a köv nemzedék már értékelni fog minden pluszt.
Persze ehhez le kéne lőni a fajvédőket. :P

bryan 2009.07.21. 23:44:14

@tesz-vesz:
Urbanlegend. Ha vannak is ilyen esetek, (amit nem igazán hiszek), az tuti, hogy nem nyilvános helyen beszélnék meg a trükköket, abból lincselés lenne, akár milyen bőrszínű ember hallja ezt meg. A linkelt cikk sem tud ilyen esetről,legtöbbször az azt beszélik, azt híresztelik stb. fordulatok vannak a cikkben. Egyébként igen undorító, rágalmazó, utalgató, sejtető, gusztustalan cikk ez.
@TaTa86.:
Lehet, hogy a te értelmezésed szerint fajvédő vagyok... :)
Korlátozott számban vannak közmunka lehetőségek, amiknek komoly költségei vannak. Elég rosszak a foglalkoztatottsági adataink, elég sok tartósan munkanélkülink van, rettenetes költségei lennének a közmunkáknak, amik nem is feltétlenül érnék el a várt eredményeket. A közmunkák ilyen kiterjesztései jóléti társadalmakban mindig csak ideiglenes megoldásként működhetnek. A monoki kezdeményezéssel az a bajom, hogy akik támogatják, legtöbbször nem is látnak tovább ennél. Dolgozzanak izzadjanak, addig sem szotyiznak a posta előtt. De ez így roppant kevés.
Oktatásba kéne inkább rettenetes mennyiségű, jól elosztott pénzt ölni. Nem csak a gyerekeknél, hanem felnőtteknél is. Ezen kívül vállalkozásokat kéne vinni azokra a területekre ahol a legtöbb baj van. A közmunka nem ad önbecsülést, annál már az is jobb, ha útépítéseken gályázol. Érdemes megnézni egyébként, hogy az építőiparban a legdurvább melókon hány "lusta" cigány dolgozik,ők már most is "kőbányában" vannak. De a legtöbb meló amihez hozzájutnak idénymunka, és legtöbbször nem bejelentett, emellett naná, hogy gyakran felveszik a segélyt is, ez nem cigány dolog, a többség mindenhol ezt tenné. Viszont az ilyen életformával a következő generációt megfosztják a továbblépés lehetőségétől.
Mennem kell, még folytatom.

Karakó 2009.07.22. 01:55:17

@bryan:

"A közmunkák ilyen kiterjesztései jóléti társadalmakban mindig csak ideiglenes megoldásként működhetnek."

Jóléti társadalom - ez helyzet, vagy cél, vagy mi?

"Dolgozzanak izzadjanak, addig sem szotyiznak a posta előtt. (...) A közmunka nem ad önbecsülést,..."

Amíg mi azon filózunk, hogy vajon az emeszpére vagy a fideszre, esetleg a jobbikra vagy az elempére, netán "lecseréljük" a teljes pol.elitet, addig felnőtt egy komplett nemzedék, aki a szüleit (nagyszüleit) egy percig sem látta dolgozni (eladni a munkaerejét - haha). Esetleg seftelni, "helyezkedni" (MK előtt kígyózó sorban) vagy mérlegelni ("a Józsiék fáér' mennek, de csak tízezret ad, és késő éjszakáig... megvárom inkább, amíg kiengedik a Marciékat, náluk tizenöt a napszám, s estére mindig itthon voltak...)

Ezeknek hogy magyaráznád el, hogy dolgozni nem csak és nem feltétlenül a "busás" fizetség, vagy a "felemelkedés reményében" lehet, hanem egyszerű "kondi-tartás", "értelmessé tenni a napot"-címen, és - tényleg - "önbecsülésből" is lehet (kell?)?

Karakó 2009.07.22. 02:39:11

@bryan:

Meg hát, néhol posta (iskola, vasút, stb) sincs már (csak kocsma, az ugye nem állami). Akkor, mi előtt szotyizzanak a munknélküliek?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.22. 14:12:57

@bryan: Nem azért téged még nem fajvédőzlek le. De majd meglátjuk. ;-)

A közmunkáról egy szót sem írtam. Én rendes rabszolgamunkára gondoltam. Olyanra, amit sok cigány most is végez. Ugyanis elég nagy gyökérség hogy amíg az egyik fele a belét kidolgozza az alulfizetett feketemunkában, addig a másik otthon veri a f*szt, 3szor annyiért.
A közmunkában pont az a baj, hogy az is ajándék, és egy idő után olyan dolog ami "jár". Nem elég motiváló.
Az persze kérdés, hogy milyen munka lenne ez, nem vagyok HRes. Mindenképpen olyan kell ami nyereséges, válság van, és szopás. :(

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.22. 15:04:01

@bryan: lincselés ? ebben a gerinctelen országban? ne viccelj te nem állsz a realitás talaján, ha elüt az autó 5 en továbbmennek és csak egyg segít
de akko rmi az a szabolcsi újság eggyel alata?

bryan 2009.07.22. 16:19:29

@TaTa86.:
Az is probléma a közmunkával (rabszolgamunkával, ez esetben az elnevezés mindegy), hogy ki fog szorítani egy vállalkozót, aki esetleg ugyanazt a munkát drágábban, de talán jobb minőségben csinálta volna meg, mint a "rabszolgák" és az kiadás helyett bevételt jelenthetett volna. A magam részéről elegem van az államból kicsit. Nagy lomha, ahol megkerülhetetlen szerepe van, (pl: egészségügy oktatás közbiztonság) ott rosszul működik, ahol pedig nem is kéne ott lennie ott meg folyton beleütközöm. Nem szeretnék több állami feladatot látni a mostaninál. Az önkormányzatoknál hasonló a a helyzet, talán csak a korrupció még az államinál is nagyobb jelenléte különbözteti meg őket. Ez nem jelenti azt, hogy a közmunka ördögtől való lenne, de azokat a problémákat, amiket tapasztalunk nem fogja megoldani.
@tesz-vesz:
Ír a cikk egyetlen esetről, amit bebizonyítottak? Nem. Tud ilyen esetről a rendőrség? Nem. Említ a cikk akár egyetlen konkrét esetet? Nem. Akkor miről beszélünk? Ennél ocsmányabb cikket még a magyar sajtóban is ritkán olvasni.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.07.22. 22:56:07

Hiába agyalunk jobb és bal oldalról, a lényeg: válságban az íratlan erkölcsm szart se érnek a törvényeink.
Ép ésszel magyarázza el nekem valaki, miért kell halmozottan hátrányos helyzetű gyermeknek az óvodába beíratásért 20 ezret leszámolni? Elment itt az esze mindenkinek az Oktatási és Kulturális Minisztérium környékén? Azért nő napi900 millióval az államadósság (ha csak ennyivel??!!), mert a tankötelezettség teljesítéséért még fizetünk. Aztán ingyen tankönyv, és természetesen tértési díj nélküli étkeztetés biztosítása, meg az egészségügyi ingyenesség, meg a családi pótlék, gyermekvédelmi támogatás.
Föntebb már jelezte valaki: a szülőket meg kell tanítani a törvény tiszteletére, betartására. Ha nem megy szépen, akkor csúnyán. Nem televízióval felszerelt cellákba kell teleltetni őket. kosz és piszok szemétdomb az egész ország. Takarítsanak! Százszor meggondolja, hogy a gyermeke reggel ott legyen az oktatási intézményben, ha a törvény erre kötelezi.
Aztán itt van ez a "közmunka". Közelről látom mennyire pénzpocséklás. Fenn az égbolton a nap csoda, hogy le nem sétál kora délelőtt a sok lógó-lötyögő közmunkás ténfergését látva. Attól lesz Magyarország felzárkóztatva az unió vezető országaihoz, hogy félművelt majmokkal koptatjuk a seprűt, a szél helyett kotorgattatjuk a szemetet egyik helyről a másikra. Mi ebben az értelmes és értékteremtő?
Azt leszámítva, hogy van olyan munkatársam, aki közel húsz év munkaviszony után annyit visz haza, mint akit tegnapelőtt behívtak közmunkára.
Mit érdekli ez a milliókat kereső egyetemi rektor urakat, a Tudományos Akadémia besötételt palettái mögött hűsölő tudósainkat, akik végignézték ezt a 20 éves siralomvölggyé válást. (A magukat politikusnak mondó önző társaság hozzá nem értésére már a betűt is fölösleges pazarolni).
Kolompár is szereti a feneketlen demokráciát (óbégatni), mint a cuslagjános.
De olyan vezetőink vannak, akiket megtűrünk birkaságunkkal a nyakunkon, és olyan cigányságunk, akiknek a többségi társadalom undora, közömbössége, meg a szavazóbázist olcsón megvásárló politika miatt nyílt ki a csipája. Kezdődhetnek az alkotmányunk úgy: minden ember egyforma, de pozitív diszkrimináció illeti meg a cigány embert a Magyar Köztársaságban

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.07.23. 02:07:29

@tesz-vesz: Az Augmentin az egy penicillinszármazék (amoxicillin+klavulánsav), és mint ilyen, a legkevésbé teratogén antibiotikumok közé tartozik (a sima penicillin terhesség alatt is korlátlanul alkalmazható), így e nekem rémhírnek tűnik. Igen alkalmatlan ez a gyógyszer arra, hogy fogyatékosságot okozzon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.07.31. 10:30:17

Ahelyett, hogy örülnél, hogy egy cigánybűnöző végre magyar módra bűnözik, mint százezernyi magyar társa, akik persze nem magyarbűnözők.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.07.31. 10:33:16

"Rendszeres az, hogy éppen terhes cigányok arrol beszélgetnek, h milyen gyógyszert mikor és meddig kell szedni, hogy a gyerek sérülten jöjjön napvilágra."

Na, aki tudja, hogyan állnak a cigányok a gyerekeikhez, az elég pontosan tudja, hogy ez a faszság a zsidók elleni vérváddal pont egy kategória.

Karakó 2009.07.31. 22:25:46

@mavo: Igazad van! (Görény úr szakmai érvelése ellenére is sejtettem én, hogy sok valós motívum lehet ebben a "látszólagosan mendemonda"-ban)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.04. 15:54:58

@mavo: Hm, nekem mutattak cigányasszonyok olyan korombeli cigány rokkantnyugdíjast, aki - a rokonai, szomszédai állításai szerint - attól lett testi-lelki roncs, hogy az anyja mákteáztatta, amíg kijárt az út mellé a testét árulni. Persze amit a cigányok mondanak...

Erzsebet 2009.08.04. 16:29:55

Az exférjem és nővére is mákteáztak gyerekkorukban, míg a szülők építkezéssel voltak elfoglalva. Jelenleg 50 körül vannak, sikeres, diplomás emberek.

bryan 2009.08.06. 20:34:49

@Kitalátor feljegyzete:
Azért az kicsit más mikor a fogalmatlan hülye elcsesz valamit, mint szándékosan megnyomorítani a a gyerekedet.
@Hír-Mond-O:
Menj már a picsába ezzel a szarral!

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.08.06. 23:07:00

Draskovics földszintes vitéz és nagyotmondó pártdarázs a cigány sorozatgyilkosság témában tartott meghallgatást zártkörűvé tetette, majd a kormány tehetetlensége (vagy érintettsége??) okán az elhangzottakat 20 évre titkosíttatta. Hadd ne tudja a hétköznapi robotoló mekkora balfasz ül a miniszteri székben!
Mi lehet nemzetbiztonsági kockázat egy szégyenteljes népnyúzásban? Egy újabb hamis videóvetítés?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.12. 22:48:15

@bryan: én ezt nem ocsmánynak hívnám.
valószínűleg kapott egy fülest az újságíró.
és ennek próbált utánajárni. nem sikerült neki.
de mivel már két pletykát is hallottam lehetségesnek tartom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.12. 22:49:55

@bryan: még egy pletkya:
"Ezen kívűl valóban "házasítanak" -valójában csináltatnak gyerekeket- unokatestvérek között is, mert a korábbi szinvonalat nézve, biztosan hülyébb lesz."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.12. 22:54:27

@mavo: én itt már megkérdeztem, tőled h zsidó vay e, mert rendszeresen ilyen ostobaságokat beszélsz.

mavo.blog.hu/2009/06/13/fustos_ejszaka_blues

csak egy zsidó lehet ilyen degenerált :D

bryan 2009.08.18. 00:41:29

@tesz-vesz:
"Hozzászóló: kisjozansagot , 2009.02.03, 14:03
Súlyosan sérti a cikk az újságírói etika alapelveit"
Ezt a kommentet olvasd el, nagyjából az én véleményemet mondja el. A pletyka nem pletyka, ha csak egy ember mondja, ha két ember mondja, hogy látott disznót repülni, nem fogod elhinni, ha viszont olyasmit hallasz, ami a korábban bevált sémáidba beleillik, akkor azt egyből elhiszed. Ez rám és minden emberre egyaránt igaz (lásd Józsika és a kiskunlacházi eset).
tesz-vesz · kkbk.blog.hu 2009.08.12. 22:48:15
Ha nem tud utánajárni, nem írja meg, vagy egészen máshogy írja meg. Normális esetben a cikk végkicsengésének olyasminek kellett volna lennie, hogy senki nem tudta igazolni ezeket a pletykákat, semmilyen alapja nincs a híreszteléseknek, de ha mégis hallunk ilyen esetekről arról időben beszámolunk.
Az unokatestvérek közötti házasságok minden zárt közösségben gyakoriak, legyenek azok uralkodóházak, zsákfalvak, vagy egy adott ország arisztokratái. Ennyi erővel azt is mondhatnád, hogy a Habsburgok direkt debileket akartak tenyészteni, akik könnyen manipulálhatók.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.20. 09:52:57

@tesz-vesz:

bazmeg, te tényleg ekkora fasz vagy? Még hány blogon kérdezel rá, hogy zsidó-e vagyok?

De csak neked, válasz, ha eddig lemaradtál róla:

polmavo.blog.hu/2009/07/22/jonnek_a_dult_keblu_melymagyarok_megint

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 21:18:56

@mavo: csak egy blogon kérdeztem meg zsidó vagy e,a tiéden

és szerintem te egy orbitális nagy vörös zsidó paraszt vagy, akit felkéne kötni egy tisztességes országban, egy moslékzsidó.

apád meg ávós volt szerintem aki magyar nőket erőszakolt a börtönben, de nem tartotta bűnnek, mert egy barbár volt, meg amúgy is a magyarok mind fasiszták, azért nem is emberek.
régóta figyelem, olvasom már a gyerekes, ostoba, hulladék hozzászólásaidat.
nekem ez a véleményem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.20. 21:20:51

@bryan: te nem ismered a cigányokat. nem ismered milyen elvetemült, barbár lehet az ember
mi tismersz?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.21. 03:04:18

@tesz-vesz:

jogod van hülyének lenni, és úgy tűnik, ezt a jogodat nagyon szereted gyakorolni.

Ha valóban régóta figyelnéd a hozzászólásaimat, akkor tudnád (de mivel hazudsz, nem tudod), hogy apám kb. hét évet töltött gulágon (Sztálin halála után szabadult), és ha már az ávó szóba esett, az egyik ávóspince "vendégszeretetét" is megtapasztalta.

A "véleményed" többi része is pontosan ennyi igazságot tartalmaz.

Karakó 2009.08.28. 23:43:06

Na ja! A Gulág immár védjeggyé avanzsál - ott zsidók véletlenül se fordultak elő (fel?). Meg az "ávóspincékben"...

(drága jó magasságos, mi következhet még??????? kutyabőrrel igazolják a "hazafiságukat"? - esteleg....) Micsoda népség!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.30. 01:31:00

@Karakó:

én megértem, hogy bárkiről be tudod látni, hogy zsidó, ha muszáj, és valahol irígyellek is, sok ellenérv végiggondolását, sok tipródást megúszol, hogy igazad van-e.

Hiszen már hogy ne lenne igazad, ha mindenki, aki mást mond, mint te, az zsidó, és a zsidók (mint tudjuk) hazudnak?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.31. 15:45:43

@Karakó: Azt azért szeretném megjegyezni, hogy ha minden, I. világháborús hőstettei miatt kitüntetett magyar zsidó után kapnék 100-100 forintot, nem lenne gondom az "ingyenes" tankönyvek kifizetésével...
süti beállítások módosítása