Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Védi Magyarország a cigány kultúrát!?

2008.03.24. 19:50 Molnárgörény

A Magyarországon élő nemzeti kisebbségek jogait az ország kiemelten kezeli. Kisebbségi önkormányzatok működnek mindenfelé (nemegyszer a képviselt kisebbség nélkül...), és a mai pocsék költségvetési helyzetben is bőven van pénz kisebbségi kulturális pályázatokra. A "cigány hagyományőrzés" varázsszó kapásból nyitja a költségvetési erszényt - sőt, ha netán nem nyílna, a "rasszista döntés" varázsszó is bevethető...

Miből is áll az a bizonyos cigány kultúra? Először is: a cigányok erősek, legalábbis ha többen vannak. Továbbá rendelkeznek a fiatalság forradalmi hevületével, és büszkén elvetnek bármiféle ókonzervatív tekintélytiszteletet. Még sorolhatnánk tovább a magasszintű családi összetartást (a szülők és nagytestvérek mindig megvédik a villamoson a leleplezett zsebelő purdékat), a leleményességet (erről a HÉV-vezetékek sokat mesélhetnének), és azt a sok-sok előnyös kultúrsajátosságot, melyek a cigányságot egész Európában  megbecsült, értékes néppé teszik. Annyira értékesek, hogy különösen becsülendő kultúrahordozó személyeiket az európai államok biztonságuk érdekében szorosan őrzik...

Fordítsuk most komolyra a szót. Hogyan lehetséges, hogy egy tanórán a tanár mélységesen megalázó, súlyos - és ami azt illeti, fizikailag is veszélyes - durva inzultálása miatt a rendőrség nem lép azonnal és keményen? Miközben érdekes módon a hatóság teljes gőzzel veti rá magát a szekrénybezárós diákcsínyre (ami tényleg nem több), és különös élvezettel nyomoznak a tizenévesek mobillal megörökített pajzánkodásai után... A két ügyet összevetve bármelyik normális jogérzékű embernek egyértelmű kell legyen, hogy több nagyságrendnyi különbség van a szex és a nyílt, durva, órán történő tanárverés között - vagy talán nem???

Mit is mond az általam rengetegszer bírált, demokratikus módon soha el nem fogadott mai magyar alkotmány? Ezt:

8. § (1) A Magyar Köztársaság elismeri az ember sérthetetlen és elidegeníthetetlen alapvető jogait, ezek tiszteletben tartása és védelme az állam elsőrendű kötelessége.

Namármost a fizikatanárnak alapvető joga van az életéhez, testi épségéhez, emberi méltóságához; foglalkozása gyakorlása közben tehát ahhoz, hogy taníthasson, osztályozhasson (nem úgy, ahogy vascsővel "rendeli" a diák tőle, hanem ahogy ő értékel, a diák tudása alapján...) - emellett még ráadásul közfeladatot ellátó személynek is minősül. Miért lehet büntetlenül megtámadni az órán? Az alkotmányban ott a válasz:

68. § (1) A Magyar Köztársaságban élő nemzeti és etnikai kisebbségek részesei a nép hatalmának: államalkotó tényezők.
(2) A Magyar Köztársaság védelemben részesíti a nemzeti és etnikai kisebbségeket. Biztosítja kollektív részvételüket a közéletben, saját kultúrájuk ápolását, anyanyelvük használatát, az anyanyelvű oktatást, a saját nyelven való névhasználat jogát.

Ha a két alkotmányos rendelkezést és a rendőrségi jogalkalmazási gyakorlatot összevetjük, akkor félelmetes következtetésre juthatunk. Soroljuk fel az ismert tényeket:

1/ A rendőrség nyomoz, ha öt diák pár percre szekrénybe zár egy másikat (majd kiengedi), mert szerintük ez személyi szabadság megsértése
2/ A rendőrség nem nyomoz, ha két diák a tanórán megtámad egy harmadikat és összeverik (ráadásul a megtámadott nem üthet vissza, mert boxoló, és ha sporttudását verekedésre használja, eltilthatják).
3/ A rendőrség nyomoz, ha egy diáklány szexel, felveszi és felteszi valaki ezt a netre (a lány saját örömére tette, amit tett, pénzmozgásra nincs adat - a felvétel ténye gusztustalan, de minden teljesen önkéntes volt).
4/ A rendőrség nem nyomoz, ha egy tanárt tanórán nyíltan megfenyeget és inzultál egy diák - minden szempontból kimerítve a zsarolás, mint erőszakos bűntett ismérveit (jobb jegyet akart így kizsarolni).
5/ A 2/ és 4/ esetek tettesei cigányok voltak. Az 1/ eset tetteseinek etnikai hozzátartozására nincs adat, a 3/ esetben szereplő lány nem volt cigány (legalábbis a videón nem látszott annak).
6/ Az alkotmány ugyan védi az emberi jogokat, de védi a kisebbségi kultúrát is.

KÖVETKEZTETÉS: A magyar hatóságok jelenleg a cigányság kultúrájába tartozónak és alkotmányos védelem alatt állónak kezelik a gátlástalan erőszakot a tanintézményekben, akár a diáktársak, akár a tanár ellen, és önként lemondanak arról, hogy hivatalból üldözzék.

Kérdés: Az ehhez hasonló erőszak, és a mások emberi jogainak teljes és látványos semmibevétele is a cigány kultúra része? És ha igen: mikor jutunk el oda, hogy a nyílt utcán elkövetett rablást vagy zsarolást sem fogja a hatóság önként üldözni, legfeljebb kelletlenül, feljelentésre, és akkor is csak addig, amíg Horváth Aladár vagy valamelyik hasonló hivatásos bűnpártoló ki nem nyitja a mocskos pofáját?

Matyi hívta fel a figyelmemet a saját blogjában közzétett levélre: ez az amerikai közoktatás állapotát írja le (élethűen, az én családom is élt ott, hosszú ideig). Matyi szerint pár éven belül az ottani helyzet Magyarországon is valóra válhat.

NE VÁLJON! Pokolba a liberalizmussal, a diákjogokkal, a gyermek szabadságjogaival - legalábbis abban az értelmezésben, ahogy ma használják. Lapozzatok vissza oda, ahol Fekete Istvánról írtam. Nos, az apja tanító volt - és a rendfenntartás abszolút normális eszköze a saját termésű mogyoróvessző volt, otthon és az iskolában egyaránt. Diákjogok? A diáknak joga volt tanulni, joga volt emberré válni, és joga volt tisztelni a tanárát - egyben ez kötelessége is volt! Fekete Istvánból ember lett, nem is akármilyen: előbb katona, majd gazdász, végül országos hírű író - aki írásaiban rendre meg is köszönte utólag az atyai mogyoróvessző munkáját...

Nem kell a magyar iskolában fémdetektoros kapu és biztonsági személyzet. Ekég volna a tanároknak visszaadni a jogot a határozott fegyelmezésre és büntetésre. Igen, ebbe végső esetben a fizikai fenyítés is beletartozik! Érdekes, hogy Angliában - ahol a pálcázásnak évszázados hagyományai vannak - maguk a diákok is tüntettek, amikor azt a félreértelmezett liberális kurzus megtiltotta (és máig is kirívóan népszerűek azok a mgániskolák, melyekben a fizikai fenyítés engedélyezett!). Nálunk is ez volt a hagyomány - csak fel kell éleszteni (akárcsak a mai töketlen-polkorrekt rendőrség helyett a jó öreg kakastollas egységet, amely két perc alatt lerendezett egy tyúklopást - úgy elkardlapozták Kánálást, hogy annak garantáltan hónapokig nem jutott eszébe lopni...).

Az emberi jogok fontos dolgok. Ha azonban felemás módon kezelik őket, akkor MINDIG AZ ÁRTATLANOK JOGAI SÉRÜLNEK! A jogokkal rendkívül egyszerű visszaélni - és ami azt illeti, és a kötelességeket a jogokkal egy szintre, ha ugyan nem eléjük helyezném. Joga annak legyen, aki a kötelességeit betartja! Ezért nagyon helyes a mostani tanárverés miatti feljelentő-akció: a hatóság nem térhet ki egykönnyen, állást kell foglalnia. Az eset megtörténte nem vitatható, a súlyossága sem; kíváncsi vagyok, hogy a rendőrség és a polkorrekt hazugságügyi és polgárveretési minisztérium mihez fog kezdeni ezzel (én alighanem külön, saját feljelentést írok, mert szerintem még a sokkal súlyosabbnak számító zsarolás is megáll).

Polkorrektek figyelmébe: most tessék fanyalogni azokon a szemét rasszista szülőkön, akik nem akarják efféle cigányokkal fertőzött iskolákba járatni a gyermekeiket. Kedves polkorrektek: itt a lehetőség a demostrációra, be lehet íratni a gyerkőcöt ebbe a középiskolába (fizikából azért különóra kell majd, mert a tanár idegszanatóriumba került) - elvégre a cigányokat nem szabad szegregálni, nemdebár???

42 komment · 1 trackback

Címkék: cigány emberi jogok cigánybűnözés kisebbségi kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr52394965

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kitalátor 2008.03.26. 16:10:26

TanárverésAz MSzMP Megyei Pártbizottsága "tulajdonából" "érdekes módon értékesült" Hajdú-Bihari Napló internetes oldalán  "Diákjától kapott verést a tanárnő Romániában"  címmel igyekszik egyszerre borzolni és nyugta…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.24. 21:20:24

Kedves Molnár!

(ezt a választ a blogomba is bekopizom a rend kedvéért. A viszontválasz helyétől függ, hogy hova reagálok a későbbiekben.)

A linkelés ellen kifogásom nincs. Természetesen ettől a te postod tartalmával 100%-ig nem értek egyet.

Először is szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy sem akkor nem volt divat a testi fenyítés, amikor én jártam iskolába (nyolcvanas évek) sem amikor anyám. (hatvanas) Anyám idejében annyi maradt meg, hogy a férfi testnevelés tanár felajánlotta, hogy aki nem akar egyest vagy intőt kapni kap egy tockost. Ez ugyan elég fájdalmas volt de nyoma nem maradt. Természetesen csak fiúknál volt alkalmazva. A mogyoróvessző térdepeltetés, vonalzó inkább a világháború előtt volt divat. (gondolom az idősebb Fekete is ekkor hadakozott vele)
Tehát: Ezek nélkül az eszközök nélkül is lehetet fegyelmet tartani. Persze ekkor még tanították és súlya is volt a Kosztolányi versnek, ami a Tanár az én apám címet viselte. Ráadásul még a kommunizmus ateizmusában is kimonda-kimondatlanul meg volt a rangsor: Isten-haza-család-pedagógus. Mára ebből már semmi maradt. Ma a tanár a társadalom által szánva-szánt szerencsétlen hülye, akit felváltva piszkál a sajtó, a fönökei ill. a szülők is.

Azt írod nem kell mágneskapu és rendőr. Valóban úgy gondolod, hogy ahol csak ezzel lehet rendet tartani ott a mogyoróvessző is elégséges lenne? Amikor mogyoróvessző volt a divat akkor egy gyerek NEM IS MERTE megkérdőjelezni ennek a legitimitását. Ne feledkezz meg arról sem, hogy a fenyítés csak a gyerek ellen akkor ér valamit ha a szülő ezt ,ha máshogy nem hallgatólagosan legitimálja. De ma az a divat, hogy a szülő berongyol az iskolába. Jobb esetben befújja a tanerőt az igazgatónak, utálják a gyerekemet címszóval rosszabb esetben, agyonverik a pedagógust. Ezt, hogy akarod kivédeni szintén mogyoróvesszővel?

Mindenestre én is jobban örülnék ha ezeken a jelenségeken az amerikai filmekben szörnyülködhetnék nem az esti tévéhíradóban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.24. 23:24:02

Kedves Matyi: annyiban teljesen igazad van, hogy a mogyoróvessző legitimitásához kell a szülői beleegyezés (mármint az, hogy a tanáriba ne az igazgatót összeverni jöjjön be a Lákátos család). Azok ellen biztonsági őr vagy szolgálati fegyver kellene.

Ámde azért vedd észre, hogy a mogyoróvessző és hasonlók nem is olyan rossz dolgok ám. Évszázadokig elműködöt a világ így - és ezt ötven év alatt sikerült szétverni. Mi van helyette? Lakatos, aki nekimegy órán a tanárjának.

Vissza kéne állítani a mogyoróvessző erkölcsét. Merthogy akkoriban a felnőttek tisztelete ÁLTALÁBAN is szabály volt, és még a lumpen utcagyerek se szólt be a felnőtteknek. Maugli-féléknek abban a világban nem osztottak lapot.

Igaz, a gyerekek nem merték a tekintélyt kétségbe vonni. Akkora baj ez? Képzeld: én is rácsapok a gyerekeim seggére, ha okot adnak rá. Teljesen természetesnek veszik a dolgot...

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 00:12:51

Nem baj a tekintély elv. Én csupán arra céloztam, hogy anyám gyerekkorában sem volt ilyen eset és akkor sem kellett verni. Sajnos az az érzésem, hogy morálisan vagyunk már olyan mélyrepülésben,(társadalmi szinten) amit a körmös már nem állít meg.

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.03.25. 00:13:16

Úgy gondolom a bajok gyökere mélyebb. Azok élveznek egyenlő jogokat, akik sem tudással, sem munkával nem is próbálnak egyenlők lenni. Ők a politika négy évenkénti bázisát jelentik, akik cserébe pozitív diszkriminációt élveznek, s lassan minden tekintetben az Ők szintjükre züllik minden vissza. Halat kapnak akkor, amikor az évgtizedeken át dolgozó nyugdíjas lassan éhen hal. A tankötelezettség 18 évig tart. Egyszerűen egyik iskolából a másikba lehet átrugni. A többség -rosz mintákat látva- a napi szükségleteit akármilyen úton meg fogja szerezni.
Szóval jogrend kellene, mégpedig a teljesítmény alapján biztosított egyenlőség, nem pedig előjog az élősködésre, lopásra, hazudozásra. És ez nem előítélet.
Az én falumban szép sorba húzták fel a szocpolos házakat, ész nélkül vállalják a sok gyermeket a családi pótlék és szociális segélyek miatt. Nem egy döngeti a mellét: ő a farkával dolgozik és nem güzül 8-10 órát.
Jól jár a lakás tervezője, az építője, mert kilophatják, amit ki lehet (meg aki a lakhatásit kiadja).
Aztán állambácsi pártkatonái erre kellene nézzenek 2-3 év múlva. Putrik sora újra.
Akkor kellett volna az unióba lépnünk és furulyázni a demokráciát, ha önellátó emberekké sikerült volna nevelni ezt az előjogaitól szárnyakkal ellátott társaságot.
Nem félnek. Még szép. Minden minisztériumban ott egy kisebbségi szakavatott, a kereskedelmi televíziók pedig szentesítik ezt a szemfényvesztő áldemokráciát.
Vertek itt már rendőrt, Debrecenben a kórházi orvost akarták agyonütni, mert egy hozzátartozójuk meghalt.
Félek, hogy ebben a megosztott magyar társadalomban nagyobb zavart is lehet csinálni, mint az USA-ban. De mit tegyen egy jobb érzésű ember? Zárak, lakatok, riasztók még csak-csak védik otthon. Az utcán már nem olyan biztos a jelenlét, főleg este.
A rendőrséget meg kár emlegetni. Káosz van mindenütt, és ez a gazdasági helyzet romlásával, összeomlásával szinte kiszámíthatatlanná válik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 00:40:58

Matyikám, de ha els se kezdjük, mitől fogunk a lejtőn valaha is megállni???

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 10:12:31

El lehet kezdeni. De szerinted hány szűlő fogja legitimálni, hogy verjék a gyerekét egy olyan világban, amikor már a buktatást is meg kell magyarázni? Itt nem feltétlenül a cigány szűlőkre gondolok.

irrelevant 2008.03.25. 11:16:49

Egy apró megjegyzés (és kiemelném, hogy ezzel nem a cigányokat, főleg nem ezt a cigánykölyköt akarom védeni, aki inzultálta a szerencsétlen tanárát):

Én nem bízom abban a mogyoróvessző-erkölcsben. Tudod te, Görény, hogy hány beteg lelkű, emberi hulladék tanár van újabban az oktatásban? El tudod képzelni, hogy milyen lelki sérülést okoznak ezek már most a gyerekeknek, hát még ha egyéb (testi-lelki) terrorizáló eszközöket adnánk a kezükbe?

Minden tiszteletem a jó tanároké, de az a helyzet, hogy manapság nem csak a diákokkal van óriási baj, hanem a tanárokkal is.

dekoninckx (törölt) 2008.03.25. 11:20:09

Már azért is megverik a tanárt, mert a gyerekét elültette egy másik mellől, nem kell ehhez mogyórfavessző sem. A dolgok végérvényesen (de legalább 20 évre) el vannak cseszve, köszönjük liberalizmus, modernizmus meg akármizmus, a vessző csak olajos fa lenne a tűzre.
Egy megoldás van :) minden értelmes ember menjen el külföldre, hagyjuk magukra a dolgozni, alkotni nem képes társadalom legalját, lássuk, hogy boldogulnak orvos, tanár nélkül.) Vétlen áldozatok sajnos lennének, igen, mint pl Tarnabodon...) :( Az nem jó, ha pl. a cigók mennek el, mert normális országból ezeket hazatoloncolják, kíváncsi leszek a kanadai kalandra.
A másik jó eszköz lenne tóta w "nitrogénbombája", szelektíven vagy kis hatótávolsággal.
Magyarország innen kintről nézve sajnos egy rákos daganathoz kezd hasonlóvá válni.

irrelevant 2008.03.25. 11:26:55

Egyébként az én általános sulimban a szegregáció kiválóan működött. Bár, nem is volt az igazi szegregáció.

Volt minden évfolyamon három osztály, egy matekos-angol-számtech, egy németes, meg egy képzőművészetre specializálódott. És volt a második emelet egy féltermébe felpakolt, úgynevezett "b" osztály, ha jól emlékszem, körülbelül 10 cigánygyerekkel és egy magyarral (ők voltak azok, akiket muszáj volt felvenni, mert a környéken laktak, de a felvételin nem mentek át). A színvonal olyan volt, hogy ki volt írva a terem ajtajára, egy füzetből kitépett fél lapra, hogy 5.-8. b osztály, és 12-13 évesen még mindig a kis- és nagybetűkkel ismerkedtek. Szerencsés voltam, mert engem csak egyszer vágott gyomorszájon az egyik b-s a folysón, minden ok nélkül.

Megjegyzem, a németes és a képzőművészetis osztályokban is voltak cigányok, de velük abszolút semmi baj nem volt. Viszont ha valami magyarbálinti indíttatásból a b osztályt feloszlatták volna és belekényszerítették volna a másik három osztályba, az rohadtul senkinek nem lett volna jó.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 11:27:26

Te lehet, hogy igen molnár. De azok a szűlők, akiknek felteszik a kérdést alsóban, hogy bukjon-e a gyerek vagy sem azok általában nemmel felelnek. Így a gyerek eljuthat ötödik osztályig úgy, hogy még a másodikos anyag sincs elmélyítve teljesen.

NA ezeknek a szűlőknek meg éppen nem lehet majd beadagolni, hogy milyen jó a mogyoróvessző.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 11:40:21

Ötvöspéter: a jelek szerint te vagy az igazi tomcatista (mindig engem piszkálsz azzal, hogy miért nem tudok a "főnök" álláspontjáról...): amit a beteg lelkű tanarakról írtál, azt teljesen ugyanezzel az értékeléssel publikálta tegnap TC az én cikkem után a Bombagyáron. Érdemes elolvasnod!

Látod, a gyakorlatban azért megérted te is a jobber szegregacionistákat (bár te egyelőre a szegrega nélküli cionistákat is:-)).

Tudod, valahol ez az, amit mindenhol érvényesíteni kéne. Én azt is röhejesnek láttam, amikor az ombudsman a csövesek egészségügyi ellátásában vizsgálta nagy szigorral, hogy van-e diszkrimináció. Mármost ha bent fekszel a kórházban, vajon mennyire komálod, amikor egy hóttbüdös hulladékot melléd fektetnek, aki ráadásul mihelyt kijózanodik, rögtön azt nézi, hogy mit lehet lopni? Van-e neked, TB-befizetőnek emberi jogod arra, hogy egy három éve nem fürdött csövingerrel NE zárjanak össze egy kórterembe? (Megfürdetik, persze, de azért az utána is vastagon büdös, tapasztalatból udom).

A közös konzervatív nevezője ezeknek a dolgoknak az, hogy bár az emberi jogok oszthatatlanok és korlátlanok (nem relativizálhatóak, mint a mai alkotmányban), de egy nagyon súlyos feltétel van azért. Nevezetesen az, hogy jogokra az hivatkozhat, aki a kötelességeit is teljesíti, és a mások jogait nem sérti. Aki pedig nem ilyen, annak egy dologra van joga: hogy befogja a pofáját...

irrelevant 2008.03.25. 11:42:59

Nem olvastam TC kommentjét, de majd elolvasom.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 11:51:25

Például ez áll benne:

"No igen, de ne felejtsük el, hogy a tanár fogalma manapság Magyarországon nem egészen azt jelenti, amit Fekete István korában. Ma a tanár - bocsánat, "pedagógus", és ki ne ismerné a régi viccet a pedagógus és a pedofil közötti különbségről - rendszerint egy életbe belefásult, frusztrált, kicsinyes hatalmi vágyaktól szenvedő, kezelésre szoruló elmebeteg. Nem mind, persze hogy nem, de nagyjából annyi tisztességes tanárt lehet találni manapság, mint ahány korrupciótól mentes rendőrt, vagy hálapénzt el nem fogadó orvost. Vagy ufót.

Belegondolni is rossz, mivel járna, ha egy átlagos tanárnak mogyorófa vesszőt adnánk a kezébe, nesze, öcsisajt, üssed, akit akarsz. Abban az iskolarendszerben, amelyik gyerekkortól besúgásra és ököljogra neveli a gyerekeket? Ahol a hierarchia törhetetlen, ahol ember és ember között osztálynyi különbség van, ahol a gyerek fel sem fogja, hogy a tanár is ugyanolyan ember, mint ő, aki nem fegyelmezni, hanem oktatni hivatott, hogy vele jót kíván tenni, és nem csak öncélúan egzecírozza? Mi lenne a vége, ha testi fenyítés jogával hatalmazzuk fel az ideggyenge, üvöltözve csapkodó, beszélni is néha képtelen, koffein- és cigarettafüggő kudarchalmokat?

Megmondom, mi lenne a vége: a vessző vígan csapkodna mindenkit, aki kellően megalázható, akinek az apja nem jön be másnap visszaadni ugyanazt baseball-ütővel, akinek éppen nem tetszik a pofája, vagy akit a tisztelt vörös kommunista tanár bácsi túlságosan rasszistának, fasisztának talál. Merthogy a legtöbb iskola tanári kara ma is tele van meggyőződéses kommunistákkal. Gondoljunk csak arra, hány iskolában volt már balhé egy aprócska árpádsávos kitűző miatt, miközben a cigányoknak a súlyos bűncselekményeket is elnézik."


Te meg ezt mondtad:

"Én nem bízom abban a mogyoróvessző-erkölcsben. Tudod te, Görény, hogy hány beteg lelkű, emberi hulladék tanár van újabban az oktatásban? El tudod képzelni, hogy milyen lelki sérülést okoznak ezek már most a gyerekeknek, hát még ha egyéb (testi-lelki) terrorizáló eszközöket adnánk a kezükbe?

Minden tiszteletem a jó tanároké, de az a helyzet, hogy manapság nem csak a diákokkal van óriási baj, hanem a tanárokkal is."


Egyszóval, Péter, lassan megpályázod a Bombagyár szerkesztőségét?:-) A mostani kommented alapján simán beférsz!

TC postjának linkje:
www.bombagyar.hu/index.php?post=755

irrelevant 2008.03.25. 12:11:36

Köszi, már átfutottam. Hát igen, ezen nincs mit vitatni :D

irrelevant 2008.03.25. 12:37:21

Kösz nem, ez csak véletlen egybeesés :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 13:13:57

Nem kell szabadkozni, nem vétek ám amikor gondolkodik az ember...

Mindketten azt nézitek el picit, hogy én nem a mogyoróvesszőt tartom alfának és omegának, az csak ultimum refugium és az elv megtestesülése. Az elv pedig az, hogy tekintélyre igenis szükség van. Olyanra, amely nem vitatható, illetve vitatása nem demokratikus vitához, hanem szimpla büntetéshez vezet.

A tekintélyrombolás Nyugaton is megfigyelhető: ott is a marxista árnyalatú egalitárius liberalizmus felelős érte. Itt meg nettó a marxizmusban eltelt néhány szörnyű évtized.

dekoninckx (törölt) 2008.03.25. 14:50:36

Szükség van a tekintélyre, ez egyértelmű, meg a mogyoróvessző szimbolizmusa is. De miként lehet az elmúlt évek erkölcsi rombolását visszafordítani, még azelőtt, hogy késő lenne? Én a '80-as években voltam iskolás, de akkor legalább még a suliban volt fegyelem.
Mellesleg a tekintélyre addig van szükség, amíg vannak okosabb és segfejebb emberek. Utóbbiak persze mindég lesznek, még az előbbiek ki is pusztulnak.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.25. 14:51:07

Igazából a felülről jövő támogatás hiányzik ehhez, attól eltekintve, hogy tényleg vannak beteg lelkű tanarak. Nem látják akkora problémának, hogy hatékonyan tegyenek ellene.

Szerintem, ha deklarálva lennének a kötelességek, a jogok, és biztosítva van nyilvánosság, van fellebbzési és kivizsgálási lehetőség - azaz senkinek sincs előnye, ellenben minden rossznak megvan a következménye, az tiszta helyzetet teremtene.

Pl. köttetnék a tanulóval és a szülővel egy szerződést, amit aláírnak, mielőtt iskolába beléphet a gyerek. Ebben le lehetne írni mindent; vállalta, kész. A szerződésben csak ésszerű és nyilvánvaló dolgok lennének benne, s a szerződés rögzítené az azonnali következményt is. A túlkapások ellen meg ott a kötelező nyilvánosság, ami ha sérül, akkor a tanár repül.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.25. 14:52:13

Bármilyen rombolást drasztikus ellenható erővel lehet megállítani, visszafordítani. Lásd statárium...

Csak félek, becsúsznának nem teljesen polkorrekt elemek, amikor nevén nevezik a gyereket... :)

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.03.25. 14:59:01

Szépen összegereblyézzük az egérutat a politikai elitnek, mert a lényeg "egyiketsem" utolsó mondatában elkezdődhetne: magyarul beszélni magyarországon, nevén nevezni a dolgokat, nem engedni a tényekből prédikációs ámokfutást rendezni.
Egy külhonban élő ismerősöm a honi állapotokat értékelve azt kérdezte:
-Szarul álltok tényleg, ha már kormányszóvivőknek csak cigány származásura futja.

Mondtam Neki, hogy tisztességes embernek nehezére esne a szemforgatás, hazudozás.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 17:52:50

Roppant érdekes cikket találtam: www.origo.hu/itthon/20080325-szulei-elott-felel-a-tanarat-megrugo-diak.html

Egyébként mg és tc álláspontjának többszöri elolvasása után még mindig az-az érzésem, hogy a blogomon leírtak fognak megvalósulni.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 18:23:08

off: Kedves Molnár!

Találtam egy érdekes témát ebből lehetne a következő post:

bkvfigyelo.blog.hu/ /villamos kisiklatásra gondoltam./

on.

vaffanculo 2008.03.25. 19:41:25

Na, akkor most visszatértem eredeti nickemhez, ui a vaffanculo jobban kifejezi azt, amit erről gondolok, mint a szelíd Vaffi:)
Szal, Göri tök igazad van:( Katasztrófa, hogy ez a geci polelit a szavazatok érdekében hagyta idáig rohadni a helyzetet. Sajnos nem látom a javulás semmi jelét. Göri, legyél min. elnök és oldd meg:)
Komolyan, én is egy ganajtúró rasszista vagyok, mert nem adtam a kölköket a kerepesi oviba, ill. isibe, itt ui eléggé felülreprezentált a nemzetiségiek aránya:)
Qrvára utálom az erőszak minden formáját, de itt egyet kell értenem veletek, nem nagyon van más megoldás.
Göri, Péter, örülök hogy 1et értetek:)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 22:07:18

Matyi, van nekem mit írnom, írj róla nyugodtan ha akarsz, hiszen van sjaát blogod:-)
Amúgy lehet, hogy amit te írtál, az valósul meg. Nem kizárt; de hogy drasztikusan fejezzem ki magam, hát be is baszna...

irrelevant 2008.03.25. 22:28:49

vaffanculo :))))))))))))))
Hát igen, a ritka pillanatok egyike.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 22:47:05

Nem annyira ritka, csak te igyekszel akkor is polkorrektebb lenni, amikor szíved mélyén nem akarnál, én meg a sarkamra állok akkor is, amikor dialektikusabb a véleményem amúgy. Tudod, az acél melegszik és keményedik, ha ütik (és nem a szexuális irányultsága változik ezzel...).

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.25. 23:34:59

"Amúgy lehet, hogy amit te írtál, az valósul meg"

Sajnos. Csak azért gondolom mert szvsz. jobbat ti sem tudtatok alternativaként felmutatni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.25. 23:41:10

Hát, Gabrilo is most produkált egy sallerpárti posztot az Against all modernityn... Itt nem szólt hozzá, de én azt is rokon álláspontnak tartom az enyémmel.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.03.26. 19:21:53

Kedves Hozzászólók, főleg Otvospoter!
"hány beteg lelkű, emberi hulladék tanár van újabban az oktatásban"-írod.
Akár még igazad is lehet.Azonban lesülne a bőr a képemről, ha ezt szó nélkül hagynám. Ebben a helyzetben ezt kiemelni egyszerűen aljasság.
Nyilván úgy véled, akinek nem inge, ne vegye magára.Nem tudom, te mivel foglalkozol, de gyanítom, nagy átlagban ugyanannyi beteg lelkű, emberi hulladék van a te pályádon is meg minden más pályán (a bloggerek és a kommentelők között is).
Ha nem lettek volna tanáraid, már rég visszamehettél volna a fára, de ha csak egy is volt, akit ma is becsülsz, ilyet nem írhatsz le.
Tiltakozom!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.26. 20:38:01

Sasika: igazad van, különösen abban, hogy a tanári szakma semmivel nem rosszabb, mint bármelyik másik.

Nekem alapvetően szerencsém volt (jó, hát "elit" gimnáziumba jártam), általában nagyon jó tanáraim voltak, de azért például én is kifogtam matematikatanár-osztályfőnöknek a félidióta párttitkárnőt... A rendszerváltás után napközis tanár lett a gimnázium általános iskolai részlegében, arra pont jó volt...

Sőt, tanári pofont is láttam (kapni nem kaptam, bár egyszer-egyszer szóba jött volna). Érdekes módon semmi probléma nem lett miatta, senkinek, főleg nem a tanárnak. Igaza volt, és kész. De ezt a diák is tudta, esze ágában nem volt emberi jogi síkra terelni, igaz, a nyolcvanas évek elején ez még nem is úgy működött.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.26. 22:10:25

Gabrilohoz megpróbáltam kommentelni de nem jelent meg.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.27. 09:13:00

Majd megjelenik később: ha nem olvastad volna, Gabrilo előzetes moderációra állította magát, mert valaki odaokádott neki és bepipult. Elsőre azt írta, hogy csak egy hétre, de aztán vagy úgyfelejtette, vagy direkt úgyhagyta. Egyébként nem szokott moderálni nagyon széles határok között, csak meg kell várni, míg belép és kiereszti a kommentet.

Azt nem tudom, hogy ez a rendszer mennyire működik, ha pl. kiteszik Index-címlapra és bezúdul a talonba ötven komment...

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.27. 10:07:03

Hát ez is egy megoldás de a "pergő" vita folytatását sajnos ellehetetleníti.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.27. 12:00:46

nol.hu/cikk/486467/

Itt a következő. A cikkben reagáló szűlőről el tudo képzelni mg., hogy beszáll a mogyorófavessző projektbe?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.28. 12:15:37

Kedves Matyi, ahogy azt a cikket olvasom: a "demokrácia" emberi jogi verziójának totális kudarca látható. Legyünk már egy kicsit "fasisztábbak"! Az ilyen kirívóan közösségellenes magatartásra a válasz ne a delikvens jogainak patikamérleges figyelembevétele legyen, hanem az ellenerőszak - voltaképpen önvédelemből.

Tudod: joga annak legyen, aki a kötelességeit teljesíti. Aki nem, annak kuss!

irrelevant 2008.03.28. 13:51:20

Sasika!

Igazad van, nyilván a botanikusok, ornitológusok, vasútgépészek és antikváriusok között is sok hulladék ember van, csakhogy:

1. ezek a szakmák nem alkalmasak arra, hogy gyerekek tömegeinek a lelkét nyomorítsák meg egy egész életre.

2. Az ornitológusok kezébe senki nem akar nagyobb hatalmat (mogyoróvesszőt) adni.

3. A tanárokról beszégettünk, nem pedig az ornitológusokról, ezért nem írtam oda más szakmákat is.

vaffanculo 2008.03.28. 19:06:08

há má szávázzunk rája ki lopháttá má megin el a kábelt, vázze:

index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/347669/

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.03.28. 20:44:46

"hanem az ellenerőszak - voltaképpen önvédelemből."

Igen csakm int mondtam volt a szülők mnapság nem igen veszik be , hogy gyermekük ellen nemcsak, hogy erőszakot nem de még rossz osztályzattal való szankcionálást alkalmazzanak. És ez nemcsak a roma szülő gyerekére vonatkozik. A konrét estre visszatérve: Ennél a soproni lánynál az a mogyorófa veszző szintű fegyelmezés csak további agressziót szülne. Ennél többet meg valószinű egy tanár sem akar alkamazni mert nem ezért ment erre a pályára.

Playmobil Soldat 2008.03.28. 21:48:25

Vaffi, erre mondják azt, hogy "a Szergej-mozdony szábjá rá a rövidnádrágot árrá rája, aki illlyet tesz".
süti beállítások módosítása