Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Magyarország a pirézeké?

2009.06.07. 16:16 Molnárgörény

Ha a polkorrektség és az elmebetegség közötti - normális esetben elég széles - határzónát nézzük, akkor bizony meg kell állapítanom, hogy az Országos Választási Bizottságnak vaskosan sikerült átszédelegnie a Lipótmező oldalára. Nem is beszélve arról, hogy olyan precedenst szolgáltattak a pártsemlegesség és a szimpla emberi tisztesség hiányáról, amelyre alig-alig akad példa.

Elvileg az OVB állandó tagjait úgy kellene kinevezni, hogy abszolút pártsemlegesen, csak a törvényeknek alávetve, stb. stb. érveljenek és döntsenek. Az Alkotmánybíróságnál a kettős jelölési választási rendszer úgy-ahogy biztosítja - na, nem az alkotmánybírák pártsemlegességét, de legalább azt, hogy a bal- és jobboldal emberei nagyjából egyforma arányban jussanak be. Ez a rendszer az OVB-nél nem működik. Az eredmény: a liberálbolsevik kormányzat odatehette elnöknek Szigeti Pétert (seggnyalójukat), sőt, elnökhelyettes pedig az a Halmai Gábor "alkotmányjogász" lehet, aki a 168 Óra nevezetű sajtóipari hulladék rendszeres kormányellenes publicistája volt az Antall-kormány idején (de Orbán ellen is számos írást publikált).

Az OVB, kiegészítve a kellő számú balliberális pártsutyerákkal, mostanában már a semlegesség látszatára sem ügyel: nincs az a jobboldal-ellenes kezdeményezés, amit ne fogadnának kitörő örömmel és lelkesedéssel. Ugyanakkor a baloldali valós gazemberségek teljességgel hidegen hagyják az OVB többségét... Ennek a fantasztikus testületnek még ügyrendje sincsen; nemrég hosszas vitát folytattak arról, hogy kéne lennie, de aztán a többség (benne az elnök, alelnök) azzal ütötte el a kérdést, hogy erre nincs törvényi felhatalmazás. Vagyis: az elnök úgy vezeti az ülést, ahogy akarja, ha ad szót a tagoknak, akkor ad, ha nem, akkor pedig nem. Kiszámítható, hogy mely tagok fejthetik ki elnöki közbeszólás, rendreutasítás és hasonlók nélkül az álláspontjukat, és kik azok, akiknek már szájuk kinyitásáért is keményen meg kell küzdeniük...

A nemrég történt eset szinte hihetetlen. Egy "magánszemély" megtámadta a Jobbik kampányszlogenjét, miszerint Magyarország a magyaroké. Egy normális országban ugyebár ez evidencia: aki például bármelyik szomszédunkban megpróbálná kétségbevonni azt, hogy mondjuk Románia a románoké - annak ellenére, hogy ott bizony a tömbmagyarság léte Erdélyben joggal tehetné ki a mondat után a kérdőjelet - annak az eszekerekét az ottani választási bizottság alighanem a legnagyobb franciakulccsal igazítaná helyre.

Nem így a mi OVB-nk. Nekik sikerült megállapítaniuk: ma Magyarországon alkotmányellenes azt kimondani, hogy Magyarország a magyaroké. Az érvelés egészen fantasztikus:

Az Országos Választási Bizottság a beadványozó által megjelölt bizonyítékok alapján megvizsgálta a Jobbik Magyarországért Mozgalom honlapján (jobbik.hu) elérhető választási szóróanyagokat. A kifogásolt „Magyarország a magyaroké!” kampányszlogennel kapcsolatban a testület az alábbi tényállást állapította meg. Az Alkotmány 68. § (1) bekezdése alapján „a Magyar Köztársaságban élő nemzeti és etnikai kisebbségek részesei a nép hatalmának: államalkotó tényezők”. E rendelkezés értelmében a jelenleg Magyarországon elismert 13 nemzeti és etnikai kisebbség valamennyi tagja a magyar társadalom része, államalkotó tényező. Ezen kisebbségek szempontjából kirekesztő, és az Alkotmánnyal ellentétes minden olyan megnyilvánulás, amely Magyarországot a magyar nemzetiségű többséggel azonosítja.

A sérelmezett választási szlogen a Bizottság megítélése szerint nem arra vonatkozik, hogy Magyarország a magyar állampolgároké, hanem egyértelműen nemzetiségi megjelölésként használja a „magyaroké” kifejezést. Ezáltal a Magyarországon honos nemzeti és etnikai kisebbségeket kirekesztő, alkotmányellenes tartalmat hordoz, amelyet nem befolyásol, hogy tényállításként vagy politikai véleményként van megfogalmazva. Az alkotmányellenes tartalmú, egyben a választópolgárokat – a magyarországi kisebbségek státuszára nézve –félrevezető szlogen alkalmazása a választási kampányban sérti a jóhiszemű és rendeltetésszerű joggyakorlás elvét.

Ezután már tényleg csak az következhet, hogy nem lesz szabad például magyarnak vallanom magam, mert nyilván az is kirekesztő. Továbbá alkotmányellenes a "Magyarország" megnevezés is, hiszen nem szerepel benne az elismert 13 kisebbség, holott ők államalkotó tényezők. Az SZDSZ kifogást fog benyújtani (amit természetesen elfogadnak), hogy nem elég az országnévbe a 13 kisebbséget beírni, mert ez esetben a buzik kirekesztése fennmaradna, nemkülönben a narkósoké és a pedofiloké, tehát az országnévbe őket is be kell vonni.

Már látom lelki szemeimmel, ahogy a következő olimpián a "magyar" csapat a nyitóünnepségen húsz méter hosszú szalaggal vonul fel, mert csak arra fér ki a "Magyar többségi, valamint német, horvát, szlovén, szlovák, szerb, ruszin, cigány, román, lengyel, görög, bolgár, örmény, ukrán kisebbségi, továbbá egyenjogú homoszexuális, kábítószerélvező és pedofilország" felirat. A koronás országcímerről lekerül a korona, továbbá az árpádsávos fasiszta címerfél helyébe a szivárványszín sávozás kerül, rajta a 13 kisebbség felsorolásával, valamint keresztbe tett fecskendővel a narkósok, szőrös fenékbe tolódó hímvesszővel a buzik, és cukrosbácsival a pedofilok jelképeként. Hogy mindez elférjen, a címert jelentősen meg kell majd nagyobbítani; a hármashalom ugyanakkor (mivel Nagy-Magyarországra emlékeztet) szintén alkotmányellenes lesz, helyette sírgödör kerül a magyarok számára, a kettőskeresztet pedig fordítva tűzik mellé, nehogy a sátánistákat is kirekesszük...

Én a Jobbik helyében nem fellebbezném meg a határozatot, hanem a fentebb idézett két bekezdést óriásplakátokra vésném a következő kampányban. Ennyit még az átlagember is elolvas - és talán elég embernek nyílik ki a bicska a zsebében tőle...

A másik apró megjegyzésem, hogy volna egy abszolút alkotmánykonform kampányszöveg: "Magyarország NEM A ZSIDÓKÉ!" Merthogy a zsidóság nem kívánt nemzeti-etnikai kisebbséggé válni (vallási csoportként pedig nem illetheti meg több védelem, mint a katolikusokat, vagyis a semmi...), amikor pedig már igen, akkor nem jött össze elég aláírás. Aki ebbe antiszemita tartalmat akar beleérteni, hát tegye; a célom nem ez volt. Azt kívánom bizonyítani, hogy egy tényleg kirekesztő és diszkriminatív szöveg (mert a "nem a zsidóké" egyértelműen ez, és valaki ELLEN irányul) az OVB mai jobbra harapó alkotmányrágcsálásán szükségképpen át kell menjen, míg egy olyan szlogen, amely nem a 13 vagy akárhány kisebbség ELLEN irányul, hanem a magyar többség MELLETT és a magyar többség fejének büszke felemeléséért szól, az simán "alkotmányellenes".

Mindenesetre az OVB minden olyan tagja szégyellheti magát, aki megszavazta, hogy Magyarország nem lehet a magyaroké. Nem felejtünk!

31 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr691169460

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vidékfejvesztés vagy területfejvesztés? 2009.10.21. 16:44:52

Arról is győzködöm magam, hogy a vasúti közlekedés leállításának - és így a sínek, biztosító berendezések szabad prédává tételének - nincs semmi köze a jövő évi választásokhoz és a szavazatvásárlásokhoz. Sem úgy, hogy a legszegényebb térségek közlekedé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.06.07. 16:52:03

Ez raritás =Ritkóság! Azért kapnak ezek a "független" OVB vezetők olyan -átlaghoz képest- szép apanázst, hogy ne legyenek részrehajlók. Perez úr megüzente a helyes magatartást. Hiába mondja a többség, hogy Magyarország a tolvajoké, korrupt politikusoké, hivatalnokoké, pártmacsalnikoké - semmi foganatja. Kolompírorbán mán monnya, hogy meghatározó tényező a cigányság, kéri a jogokat! Hogy nem ítélték el, nem kóterolták még be, azt nem itt itt a végeken intézik, sőt a putriban lakók sem kérték.
Hofival szólva: Magyarország a Gyurcsányé is vót..., most aztán mennyi maradt belőle. Vissza kellene venni legalább azt, amihez bűncselekmény kapcsolódik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.07. 16:54:48

Rytkó Emília (aki szintén nem egy észlény, és szépen alájátszik az OVB-nek) nem a Bizottság tagja, csak az Országos Választási Iroda vezetője, így ezen döntés meghozatalában nem vehetett részt.

Mdorka 2009.06.07. 17:09:57

Szzzz.
(rendben, felszisszenés megvolt) Vastagbetűs kiemelések szembeszökkenésén túl többit inkább nem olvas.
Így jár aki kattintgat jobbra balra, hogy beköszönjön.

(lac 1 meg a többiek kéretik nem ugrani, már mentem is:-)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.07. 17:13:10

Pedig ha elolvasod, Dorka, a vastagbetűs rész alatti kiegészítést, akkor talán kissé árnyaltabban fogalmazhattál volna.

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.06.07. 19:34:31

én sokáig el sem hittem ezt a történetet, ez egyszerűen nagyon durva hazaárulás

nincs a pokolnak olyan bugyra, ahol elég nagy büntetést lehetne mérni az ilyen OVB tagra

eMM2 2009.06.07. 21:47:06

No majdnem ide kapcsolódik.(Végül is végsö soron OVB ügy.)
MG! Téged kérdezlek mint jogvégzett embert és önkormányzati képviselöt a mai esetemröl.
Szóval nem engedtek szavazni.A régi lakcímemröl kijelentettek mert eladtuk az ingatlant új cím meg nincs mert csak.Tehát a lakcímkártyámon nem szerepel lakcím csak személyi szám.(az is minek mert ugye arról volt szó hogy az alkotmányellenes)
Ennek örömére a régi választókörzetemben már fönt sem voltam a listán de sebaj menjek csak máshová na ott majd elfogadják a szavazatom mert ott lehet így is szavaznom mondták,ez a szavakókör direkt ilyen.Hát nem lehetett.Ott meg megint csak azzal jöttek hogy hát ha nem vagyok listán akkor nem lehet.Erösködtem persze, mire jött a jegyzö hogy jegyzökönyvet ugyan fel tud venni az esetröl de a a listára nem vehet föl.Mire kérdeztem hogy ez hogy van mért nem gyakorolhatom az állampolgári jogaimat,
-Azt kérdezzem az okmányiródában majd máskor állítólag ök mulasztottak el felrakni pont a lakcím hiány miatt és slussz.
És nem csak én jártam így.Míg ott jegyzökönyveztünk jöttek még ketten ugyanezzel a gonddal.
Na most akkor akinek nincs lakcíme az már nem is szavazhat? Ez így biztosan alkotmányos??? Az már másodrendü állampolgár?
Ennek fényében már nem is nagyon csodálkozom a relatíve alacsony részvételi arányon.
Mi a véleményed az esetröl?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.06.07. 21:48:35

Az országhatárokra kéne egy tábla:
"Welcome to Absurdistan. For your convenience, please leave your common sense behind - it won't be of any use here. Have a pleasant stay!"

(Angolul nem tudó olvasók kedvéért:
"Isten hozta Abszurdisztánban. Az Ön kényelme érdekében kérjük, hagyja hátra józan eszét - az itt teljesen haszontalan. Érezze jól magát!")

Az AB határozata egyébként smafu az OVB-elnökéhez (?) képest, azaz hogy szerinte a befogadó (?) "Amerika az amerikaiaké" szlogennel szemben a Jobbik "Magyarország a magyaroké" szlogenje kirekesztő. Magyarán morális ítéletet hozott a Jobbik felett, ami abszolút nem az ő tisztje.

Agyrém.

lac1 2009.06.07. 22:02:32

Én egyáltalán nem lepődök meg.
Sőt, ez bizonyítja azt, hogy eddig is mondtam/mondtunk, mind igaz. Akár ideáról akár emberről, akár vallásról, akár fajról, akár bőrszínről.
Szia Dorka. Ne sértőggyé'!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.07. 23:23:38

eMM: nem tudom, mi a teendő ilyenkor, valszeg korábban kellett/lehetett volna bejelentkezni, illetve igazolást kérni, hogy hol akarsz szavazni.

Mindenesetre a Jobbik eredményébe alighanem az OVB hülyesége is belejátszott, mert ennek az ügynek is híre ment, és az effélét nem nagyon tolerálja az átlagnép...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.06.07. 23:42:47

Szerintem kissé erőltetett ez az egyszerűsítés.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.08. 00:13:28

@Molnargoreny: "Magyarország NEM A ZSIDÓKÉ!"

Nem kell ez a negatív hozzáállás. Ennek ugyanis nincs vége.

"Magyarország NEM A VIKINGEKÉ"
"Magyarország NEM A SKÓTOKÉ"
"Magyarország NEM A BASZKOKÉ"
"Magyarország NEM A PUNOKÉ"
"Magyarország NEM A LITVÁNOKÉ"
"Magyarország NEM A ZULUKÉ"
"Magyarország NEM A SZINGALÉZEKÉ"
"Magyarország NEM A DAKOTÁKÉ"
stb.

Magyarország - mint a neve is mutatja - a magyaroké. Ki másé lenne? Ezt természetesen (hogy ne legyen alkotmányellenes) úgy kell érteni, hogy azok a magyarok, akiké az ország.

Normális esetben ez az összes magyart jelenti. Pontosan úgy, ahogy a Monroe elv értelmében Amerika az amerikaiaké (angol eredetiben: America for the Americans, spanyolul: América para los americanos). A dolog iróniája persze az, hogy az angol "American" kifejezés az USA állampolgárait jelöli, míg spanyol megfelelője, "americano" Észak- Dél- és Közép-Amerika lakóit összefoglaló néven. Ebből aztán az azóta eltelt majd' 200 évben számtalan vicces(!?) félreértés származott. Ugyanis nagyon nem mindegy, hogy a doktrína az összes gyarmatosító hatalom kizárását jelenti az Amerikák területéről, vagy csupán az európai hatalmak imperialista vállakozásai ellen irányul, miközben az USA hasonló kezdeményezéseit feltétlenül érvényre juttatja (akár katonai erő alkalmazásával is, de titkosszolgálati és főként gazdasági eszközök bevetésével mindenképp).

Továbbá. Ahogy az "Amerika" terminus terjedelme kétértelmű, Magyarországgal (meg a magyarokkal) ugyanaz a helyzet. A jelenlegi (csonka) Magyar Köztársaság kétségtelenül (nagyrészt) magyar ország, de hogy ez lenne a tulajdonképpeni Magyarország (Sacrum Regnum Hungariae) egyetlen legitim jogutódja, erősen vitatható. Ha van egyáltalán jogutód, akkor erre a címre a Szlovák Köztársaság, Erdélyország, Ukrajna, Ausztria és Szerbia egyes részei, sőt, Horvátország is jogot formálhat. De szerintem nincs. Magyarország 1944 március 19.-én megszűnt, azóta inaktív. Ha meg nem is halt egészen, de ájult, mélyen aluszik.

Ezért talán próbát kell tenni a "Magyarország a Szentkoronáé!" jelmondattal (tehát hogy az Ország - áttételesen - mindazoké, akik tagjai a Szentkoronának). Egyrészt azért, mert ez vitathatatlanul igaz. Másrészt talán elég hangos ahhoz, hogy felverje az alvót. Harmadrészt nagyon érdekes lenne látni, mi az OVB állásfoglalása ezzel kapcsolatban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.08. 08:08:20

@terembura: Ejnye, legalább Te olvasd el rendesen:-) Hogy Dorka első indulatból válaszol a vastagbetűs részre, az hagyján, de Te... Hát nem azt írtam én éppen, hogy nem kell ez a negatív hozzáállás? Ezt írtam utána erről:
"gy tényleg kirekesztő és diszkriminatív szöveg (mert a "nem a zsidóké" egyértelműen ez, és valaki ELLEN irányul)"
Ez csak egy - elég ütős - példa volt arra, hogy az OVB skizofréniáján ez bizony átmenne, mert a zsidóság nincs benne a 13 bevett kisebbségben, vagyis ha az alkotmány betűjét rágjuk tovább, akkor nem tartoznak bele az ott nevesített államalkotó tényezőkbe.

Különben meg miért írod, hogy nem a dakotáké? Egyelőre dehogynem...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.08. 10:36:06

@Molnargoreny: "nem a dakotáké? Egyelőre dehogynem"

Háát, szegények egyelőre a Lakota Köztársaság területét se mondhatják magukénak. Pedig ott vannak a Fekete hegyek.

Independent States of America - Lakota
molnargoreny.blog.hu/2007/12/21/lakota?fullcommentlist

Amúgy persze, olvastam, de ez csak azt mutatja, milyen hülye a provizórikus alkotmány (mármint hogy törvényileg nevesített kisebbségek taxatív felsorolását ide lehet rángatni).

Az is igaz, hogy a Szentkorona jogai mostanság legfeljebb de jure, in abstracto érvényesülnek, de facto semmiképp.

Ezért mondom, hogy ezt az egész katyvaszt úgy lehet legmegfelelőbben kezelni, ha most rögtön _felajánljuk_ legalább a nekünk jutott Ország-részt a Szentkoronának. Vegye birtokba ismét, cselekedjék vele tetszése szerint. Akkor legalább nem lenne kétséges, kié is az ország.

Persze nem elég a felajánlást valami homályos-misztikus szimbolikus szinten végrehajtani, hanem ténylegesen vissza kell állítani a hagyományos magyar Alkotmányt. Közjogi vonatkozásban mindenképp, de a jogfolytonosságon esett sérelem tisztességes orvoslására az Interregnum alatt elfajult viszonyokba valószínűleg mélyebben bele kell nyúlni.

Nem egyetlen választási ciklusra szóló program. A munka - az összes tradicionális formai és tartalmi megkötöttség tiszteletben tartásával, azaz a Szentkorona jóváhagyásával és akaratának megfelelően - akár évtizedeket is igénybe vehet. De legalább bele kellene vágni.

Minden felemelkedés lemondással és ön-átadással kezdődik. Csak nem mindegy, kinek adjuk át magunkat és azt, amiről úgy véljük, a miénk.

Ez az EU-kaland nem tart örökké. Arra is gondolni kell, utána mi lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.08. 12:02:30

@terembura: Én igazán nem értek hozzá, azért kérdezem: A perszonálunió hatálya alá eső országok is a Szent Korona részei? Mer akkor ne hagyjuk ki Lengyelországot se...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.08. 12:46:16

@Kitalátor feljegyzete: "perszonálunió"

Nem, nem. A Szentkorona országai (teste) alapvetően Magyarország, Horvátország és Erdélyország. Esetleg még Halics. Az Őrség, Bánság, Csallóköz, Felvidék, stb. persze tradicionálisan Magyarország része. Lengyelország viszont sose volt a Szentkorona birtoka, az önálló királyság.

Mondjuk Bécs státusza vitatható, ugyebár. Jeruzsálemről nem is beszélve, amire egész határozottan kiterjed a korona fennhatósága. Lesz még ebből gond.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.08. 14:34:13

Nekem úgy rémlik - bár történelmet meglehetősen régen tanultam - hogy Horvátországgal perszonálunióban voltunk. Legalábbis úgy indult a "kapcsolat"...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.08. 15:04:59

@Kitalátor feljegyzete: "Horvátországgal perszonálunióban"

Úgy is lehet mondani. Csakhogy ez a Persona nem a Király maga, hanem a Szentkorona. A Korona ugyanis személy. Transzcendens személy, "Isten küldötte" (angyal, מלאך). Akinek azonban nincs érzéke az ilyesmihez, annak nem muszáj foglalkoznia ezzel az aspektussal. Tudniillik a Szentkorona egyben jogi személy is, ez pedig már az immanens szemlélet számára is jól definiált fogalom.

Horvátországnak egyébként igen széleskörű autonómiája volt, saját Országgyűléssel is rendelkezett (Sabor).

WeryWickedWitch 2009.06.08. 15:17:07

Mdorka: Tudod, elég sok baj származott már abból, hogy az emberek csak a kiemelt szöveget olvasták el illetve hallották meg. Ha úgy tetszik: Hitler sem tudott volna ennyi embert az oldalára állítani, ha nem csak a címszavakat skandálják, hanem ismerik az egész tervet. Ha valaki csak a vastagbetűt olvassa, az inkább ne is olvasson. A félreinformáltságnál még a tudatlanság is jobb.

És most mi lesz ebből az ügyből? Per? Új szlogent kell majd választani? Esetleg "Magyarország majdnem a magyaroké!"?

Viszont személyes véleményem, hogy Nagy-Magyarországot nem kellene annyira visszasírni, mert még ezen a kis területen sem tudnak rendet tartani "vezetőink". A sátánistákat meg nem bántani, mert ők legalább felvállalják hogy azok, de a Kossuth téri kupolás épület tetejére még nem tűzték ki a fordított keresztet, pedig ott miséznek e hitnek az igazi követői.

OFF: Kicsit idegennek érzem magam itt, mert nem állatos az avatarom... //OFF

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.08. 16:03:10

@terembura: nem azokra a dakotákra céloztam (nem mintha nem tudnád:-)

Nagy-Magyarország földrajzi egység is. Csakis a Duna eredt a határokon kívül, és csakis a Duna hagyta el. Ott nem volt olyasmi, hogy a Láposba öntjük a ciánt, és egy másik ország szopik.

Komolyra fordítva: a "Magyarország a Szentkoronáé!" jelszót abszolút mindenben támogatom. Azért, amiért leírtad.

Kitalátor: Horvátországot Könyves Kálmán voltaképp elfoglalta, a perszonálunió úgy jött létre. Lengyelország esetében volt olykor közös király, de Lengyelország ettől még nem a magyar, hanem a lengyel korona alatt volt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.08. 16:11:02

... a törökök elől menekülő szerbeknek is volt országgyűlése, korábban, mint a magyar rendeknek...
(úgy tudom)

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.06.08. 16:29:19

@WeryWickedWitch: "Nagy-Magyarországot nem kellene annyira visszasírni"

Igaz, visszasírni semmiképp. Restaurálni kell, helyreállítani.

Ennek első lépése az, hogy "ezen a kis területen" rendet teszünk. Azaz ilyen-olyan vezetők helyett a Szentkoronára bízzuk magunkat.

A gazdasági integráció kényszere a technológia változásával erősen csökkenni fog, sokkal kisebb lesz az a területi egység, ami képes jó színvonalon ellátni lakóit. Ez egyben azt is jelenti, hogy az EU mostani formájában nem maradhat fenn, szétesik. Azért esik szét, mert úgy barkácsolták össze, hogy annak kevés nyoma él az európai nép szívében, összetartani pedig gazdasági abroncsokkal próbálják - igen gyönge, omlékony kötőanyag. Az ilyesmi nagyobb vihar után (ami ugye a történelem vissza-visszatérő motívuma) magától nem áll újra össze és ezen könnyet is csak kevesek ejtenek.

Nagy szétesés, felfordulás idején mozgásba jönnek a dolgok. S ha van tradicionális, élő kristályosodási pont, amire a nép tekintetét függesztheti, amihez cselekedeteit, reményeit igazítja, meglepő változásoknak lehetünk tanúi.

Ennek híján a süllyedés megállíthatatlan, mert a gödörnek NINCS feneke. Soha nem is volt.

WeryWickedWitch 2009.06.08. 23:58:41

@terembura: "Azaz ilyen-olyan vezetők helyett a Szentkoronára bízzuk magunkat."

Ez mit jelent? Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan ezekben a körökben, de ez valami kód? Hogy bízzuk magunkat a Szentkoronára? Magára a tárgyra? Vagy legyen királyunk? Ezt pontosan most hogy érted? Mert egy monarchia sem működne jobban mint ez most. Jobban mondva nincs is különbség. Most sincs beleszólásunk, hogy ki vezessen, mert nincs választék. Egyik romlottabb mint a másik. Most a nagy remény a Jobbik, de már várom mikor derülnek ki ott is a "turpisságok". Kiben lehetne bízni?

"Nagy szétesés, felfordulás idején mozgásba jönnek a dolgok. S ha van tradicionális, élő kristályosodási pont, amire a nép tekintetét függesztheti, amihez cselekedeteit, reményeit igazítja, meglepő változásoknak lehetünk tanúi."

Most leírtad Artúr királyt és Adolf Hitlert is. A nagy szétesés és felfordulás nem garancia a pozitív változásokra, de még a változásokra sem. Az elmúlt száz év orosz történelem erre kitűnő példa (hogy most ne csak hazait mondjak).

"Ennek híján a süllyedés megállíthatatlan, mert a gödörnek NINCS feneke. Soha nem is volt."

Ezzel egyet tudok érteni teljes mértékben, de most honnan varázsoljak (mint WWWitch :-) egy Artúr királyt? Megint csak az a kérdés, hogy kiben bízzunk?

"Ez egyben azt is jelenti, hogy az EU mostani formájában nem maradhat fenn, szétesik. Azért esik szét, mert úgy barkácsolták össze, hogy annak kevés nyoma él az európai nép szívében, összetartani pedig gazdasági abroncsokkal próbálják - igen gyönge, omlékony kötőanyag."

Az EU a mostani formájában azért Sem maradhat fenn, mert a tagországok mind a maguk gesztenyéjét, paelláját, pancake-jét, rösztijét stb. sütögetik. Mi meg ott is csak kukták vagyunk. Viszont a jelenlegi társadalomban nem lehet elvárni (mivel nem utópiában élünk), hogy mindeki feladja a saját érdekeit a közös jóért - ami egyébként ötletnek nem rossz (lásd kommunizmus) csak éppen nem valósul meg. Az EU lehetne jó dolog is. Lehetne. De ott legalább a tagországok egy részénél otthon rendben vannak a dolgok. Nincs utopia, nem lehet minden tökéletes, de rend van. És ha megbillen a rend, akkor a népnek megvan a hatalma, hogy azonnal, de békés úton cselekedjen. Jó lenne bízni a a Szentkoronában, de én jobban bíznék pl. a Svéd koronában (és most nem a pénznemre gondolok). Ez nagyon anti-nacionalista tőlem, és elszomorít a gondolat, hogy ilyen egyáltalán eszembe jut. De ez van. Összefoglalva a kérdések: Hogyan legyen végre rend? Képes e a magyar társadalom rendet tenni ennyi év igénytelenség után?

Frederick (törölt) 2009.06.09. 07:51:27

Kedves Molnárgörény! Kedves Terembura!

Ez valójában reagálás a Kampány a hülyéknek cikkre, de ide is beleillik.

Morvai Krisztina, Vona Gábor meg a többi "hiteles személy" nem véletlenül azt mondja, amit Önök szeretnének hallani. Ez a szavazás lényege. Azt mondom, amit az emberek szeretnének, azok szépen rámszavaznak, és örülök, hogy úgy mennek a dolgok, ahogy én szeretném.

Volt egy korszak, amikor az SZDSZ is azt mondta, amit sokan hallani szerettek volna. Aztán jött a fekete leves. Sokáig Kuncze Gábor is "hiteles személy" volt, aztán sokan csalódtak benne.

Én nem akarok csendőrséget, mert lenne egy sejtésem, kikből verbuválódna. Értelemszerű, hogy nem akarok még több Olaszliszkát, de még több olyan esetet sem, mikor az ostoba náci, "volt" gárdista lefejezi a barátnőjét. Csendőrség volt a Horthy-korszakban is, ahol leverték a paraszt vagy a munkás veséjét, ha az nem volt hajlandó dolgozni, mi több még panaszkodni is merészelt a rendszerre. A Kádár-korszakban a csendőrség helyett a munkásőrség működött detto azonos eredménnyel. Most pedig Magyar Gárda...

A JOBBIK állami terrorról beszél, de mikor Magyar Gárdát alapít és csendőrségről beszél, számomra felmerül a kérdés: vajon ők használnának-e állami terrort, ha módjuk lenne rá?

Értelemszerű, hogy nem akarok cigánybűnözést, de a rasszizmus terjedését sem kívánom. Az a náci gárdista gyerek lefejezte a barátnőjét. Az milyen bűnözés? A cigánybűnözés és a rasszizmus a számomra okozat, és nem az ok. Fel lehet oszlatni egy Magyar Gárdát, börtönbe lehet csukatni egy csomó roma bűnözőt - újratermelődnének. Az ok a korrupció. A cigányok társadalomba való integrálására kiadott hatalmas pénzek rejtélyesen eltűntek. Persze erről senki nem beszél...

Szomorúnak tartom, hogy olyan tisztességes nacionalisták, mint Önök, pont olyan embereknek tapsolnak, akik rengeteget tanulhatnának Önöktől. Itt a Görénylyukon tisztább hazaszeretetet találok, mint a JOBBIK berkeiben. Kedves Molnárgörény, kedves Terembura, ha már a hitelességnél tartunk, Önök nekem hiteles személyek, de Vona Gábor és Morvai Krisztina nem hiteles személyek. (Még akkor sem, ha Morvai Krisztinának van egy tiszteletreméltó múltja; gondolok itt a családon belüli erőszak elleni fellépésére.) Ha tenni akarnak valamit az országért, akkor vegyék át a JOBBIK vezetését, mielőtt teljesen szétrothadna a párt, vagy alakítsanak egy saját pártot, ami egy tiszta magyar nacionalizmust képviselne. :)

Az összes magyarországi párt belerúgott ebbe az országba. (Kivételt képez a vadonatúj LMP. Most feszülten várjuk, mit tesznek le az asztalra. Vajon tesznek valamit az országért, vagy ők is belerúgnak egyet?) Most lehet találgatni, melyik párt adta a nagyobb rúgást. Ugye, Önök itt az MSZP-t és az SZDSZ-t nevezik meg. Viszont én nem azt nézem, hogy ki adta a nagyobb rúgást, hanem azt, hogy megrúgta. Lehet, hogy a JOBBIK kevésbé fájdalmas rúgásokat adott, de megrúgta. Én pedig nem fogok olyan pártot támogatni, aki belerúg az országba...

MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ! - Gyönyörű mondat, csak kár, hogy populista. A legjobban az ilyen szép mondatokkal lehet szavazókra vadászni. Engem a szép mondatok nem fognak meghatni, mert én tetteket akarok látni. Szép szavakat mondani könnyű. Aztán azt sem szeretném, ha valahogy így jönne ki a dolog:
MAGYARORSZÁG A JOBBIKÉ!

Ez nem támadás, hanem vélemény. Remélem, nem sértettem meg Önöket. Nem azt volt a célom. Tény, hogy ez az ország megérdemelne egy tiszta nacionalista szervezetet, de nem a JOBBIK-ot.

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2009.06.09. 07:55:49

@WeryWickedWitch: idézet a wikipédiából:
Őfelsége a Szent Korona személy (jogi személy)
- A Szent Korona a magyar állameszme megtestesítője
- A Szent Korona teste az ország teste, vagyis az ország földje
- A Szent Korona tagjai a korona országainak polgárai
- A Szent Korona minden hatalom és jog forrása, a legfőbb felség
- A Szent Korona a mindenkori uralkodó fölött áll, az uralkodó a Korona nevében kormányoz

hu.wikipedia.org/wiki/Szentkorona-tan

Az ország vezetői ennek fényében kéne hozzák törvényeiket és döntéseiket, azaz felelősek lennének az országért és minden állampolgáráért, ezért dolgoznának.

hu.wikipedia.org/wiki/Szentkorona-tan#A_Szentkorona-tan_magyar.C3.A1zata

Jelen pillanatban senkiért és semmiért sem felelősek, és ez meg is látszik. Az alkotmányunk rossz, ráadásul szabadon megválasztott képviselőink 1990-ben kivették belőle a saját visszahívhatóságukat (ez utóbbi persze nem tartozik a témához, de fontosnak tartom emlékeztetni erre az embereket).
Én úgy értelmezem, hogy az alkotmányt már a tan elveinek figyelembe vételével kéne újra létrehozni, s az ország minden állampolgárának (különösen a vezető politikusoknak) is e cél érdekében kéne dolgozniuk, így juthatnánk legkönnyebben egyről a kettőre.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.09. 11:58:18

@Frederick: Kedves Frederick!

Lehet, hogy igazad van. Mármint abban, hogy a Jobbikból lesz idővel a rosszabbik. Volt már példa effélére. De az a példa, amit felhozol, semmi esetre sem igazán lényeges; gondolok arra, hogy a gárdista gyerek lefejezte a barátnőjét.

Felteszed ugyanis a kérdést: az milyen bűnözés? Nézd, megválaszolom. Semmi esetre sem ugyanaz, mint az arctalan, bárkire lecsapó cigánybűnözés. Nehogy azt gondold, hogy "kisebb" vagy "enyhébb", csak MÁS.

Magyarországon a gyilkosságok, életveszélyes sértések többségét még mindig nem idegenek terhére, hanem családon-ismeretségi körön belül követik el. Hogy valakit lefejeznek vagy csak agyonütnek, az nem igazán számottevő különbség az áldozat oldaláról nézve... De az áldozat a tettes BARÁTNŐJE volt. Vagyis más szavakkal: ismerte, őt választotta, alighanem szerette is.

Gondolom, a tettes korábbi megnyilvánulásaiból lehetett tudni, hogy félhülye, erőszakos, stb. Ehhez képest a barátnő mégiscsak vállalta a "barátnői státust". Nem, nem felelős azért, hogy megölték - de annyi tény, hogy a saját döntése vezetett több áttételen keresztül ide. Ha valakiről láo, hogy félbolond, nem leszek a szeretője...

Az a fajta erőszakos cigánybűnözés, amikor meglincselnek egy arra hajtó, könnyű balesetbe kerülő (nem azt okozó, ugyanis a hibás az útra futó purdé volt) vadidegent: félelmetesen más. Amikor fejszével rontanak rá a falopást tettenérő vadőrre, amikor az aluljáróan abszolút brutális (és fölösleges mértékű, de olykos ölésig fokozott) durvasággal rabolnak ki nyugdíjasokat, amikor falun sok helyen rettegni kell minden éjszaka, hogy hányan, milyen eszközökkel ellátva, mennyire részegen és milyen céllal másznak be a kertedbe - az bizony nagyon más. Itt az áldozat nem válaszhat. Nem azért válik áldozattá, mert rosszul választott, mert esetleg tudatosan felvállalt egy olyan kockázatot, amit nem kellett volna.

Éppen ezért: lehet, hogy a Jobbik nem megoldás. Lehet, hogy eldurvul. Csak egy nem lehet: hogy egy félhülye miatt kimondjuk, hogy akkor pokolba az egész társasággal. Elvégre ezzel az erővel az MSZP-t is le kéne írni a csepeli gyilkosa miatt, aki ráadásl korábbi disznóságait akarta leplezni az elkövetett gyilkossággal, és nem is személyében félhülye volt, hanem előre megfontolt szándékkal, aljas indokkal ölt. De önmagában ez előttem nem diszkreditálná az MSZP-t sem, elvégre egy párt képtelen kiszűrni a soraiba igyekvő jellemtelen gazembereket.

Hogy a Jobbik belerúgott-e az országba, azt én nem látom egyelőre. Nem is volt rá módja, nem lévén hatalmi helyzetben. A Magyar Gárda mint szervezet eddig - a ráfogottakon kívül - semmi rosszat nem tett, egy embert nem vertek össze. Hogy olykor hülyeséget, meg durván nyilatkoztak? Ki nem?

Meg kell várni az értékítélettel, amíg a Jobbik a "hivatalos" politikában szerepelhet. Majd akkor ítéljünk. Egy szóval sem állítom, hogy mélyen megbíznék bennük (Morvaival kapcsolatban eltér a véleményünk, nekem az október 23-i üggyel kapcsolatos munkássága nagyon meggyőző), de csak azért, mert néhány marha van köztük, attól az még nem automatikusan nyáj... Elégre a Fidesznek is megvan a Deutsch Tomikája, aki Demszky babérjait kergeti a szanaszét kúrásban és ostobább, mint hat pár rendőrcsizma...

Dicséretedet köszönjük, de azt ne várd, hogy ostromolni kezdjem a Jobbikot és átvegyem benne a hatalmat (Teremburát nem tudom, de róla se gondolnám). Nincs is ennek realitása, meg aztán amikor én egyszer (a rendszerváltákor) megfáztam egy párttal (SZDSZ), akkor azt mondtam, hogy engem párt egyszer vert át. Hívtak már ide-oda, de nem mentem; az, hogy hívás nélkül jelentkezzem, szóba sem kerülhet. Még ha hívnának, akkor is valószínűleg elutasíanám a dolgot. Egyszerűen azért, mert való igaz, hogy sok dologban nem értek egyet velük.

Most több okból támogatom a Jobbikat. Az egyik az a bizonyos OVB-döntés; amikor egy pártnak ekkora természetjog-ellenes ellenszelet fújnak, akkor civil virtusból is oda kell állni. A másik, lényegesebb ok az, hogy a Jobbik (egyelőre) a mostani status quo és "alkotmányosság" ellenfele. Nagy kérdés, hogy a rendszerbe bejutva fennmarad-e ez a fajta rendszerváltó tempó? Mert ha nem, akkor a továbbiakban semmiben nem fogom őket támogatni; ha netán a húsosfazék mellé ülve változna az álláspont. A Fidesszel is ez a fő bajom: hogy valójában ők sokkal inkább a személyes sikert hajszolják, mint az ország érdekét. Diszkrétebben, mint a bolsevikok, többet hagyva az alattvalóknak, de ők is alattvalóknak tekintik a népet. Közelről látom eléggé, sajnos nagyon is tudom, hogy így van.

Még egy apróság: a Jobbik előtt a MIÉP volt a fasiszta közellenség. Aztán a kisgazdák széthullása után milyen szépen fegyelmezetten fenntartották a kormánytöbbséget, noha nem kaptak érte semmit, sőt, a jellemes Fidesz fel se vállalta, hogy a MIÉP támogatása nélkül nem tarthatott volna ki 2002-ig. Ha Csurkáék tudtak konszolidáltan politizálni, a Jobbik is tudhat, csak ki kell várni, hogy mutassák meg.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.09. 16:48:42

... azok a bizonyos felügyelőbizottsági tagságok ...

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.06.09. 21:11:05

@Molnargoreny: "A Fidesszel is ez a fő bajom: hogy valójában ők sokkal inkább a személyes sikert hajszolják, mint az ország érdekét."
Egyetértek és minden parlamenti pártnak (szétrobbant frakciónak) ez a rákfenéje, sőt - egy korábbi írásodból- az MSZP gründolta valamennyit.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.06.12. 22:59:32

@arvisura: Hát eddig nem mennék el, de hogy annak idején az időzített bombákat bepakolták, az már szinte bizonyos.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.09.15. 15:32:54

@Molnargoreny: Szerintem a Jobbik sem kivétel, nem mentes az időzített bombáktól.
Azok a Jobbikhoz nem, vagy csak részben köthető radikális nemzeti csoportok (Pl. Bombagyár) sem, amelyek pedig már mutattak egyszer-egyszer - ugyan rendkívül rövid felezési idejű - valódi alternatívát. Valódi vezéreik ugyan meggyőződésem szerint mentesek a direkt szocialista kapcsolatoktól, de egyes alvezér-alakoknál nem lehet tudni, hogy a fogyasztott tudatmódosító (serkentő) szerek vagy azok átmeneti hiánya határozza-e meg személyiségük nárcisztikus torzulását, vagy pedig a fiatal Sztalin mintájára irtják ki - egyenlőre csak a közösségekből - azokat, akik nemhogy másként, de egyáltalán bárhogy is gondolkodni mernek.

Csak jó volt valamire az a MuMÓ!
Merthogy nem is példa nélküli, hogy egy irányzat kisebbsége kikiáltja magát többségnek, a konkurenciát kisebbségnek, aztán akik nem állnak át hozzájuk, azokat fizikailag is megsemmisítik. Arra sem árt emlékezni, hogy a nemzeti és nemzetközi szocialista pártok között több példa is volt már tömeges átigazolásra.

Minden valószínűség szerint a Teleki által is rasszistáknak nevezett MSzP-tagság és szavazóbázis (no meg jópár "szakértő") is a Jobbiknál fog kikötni, mert a másik utódpárt, a Szili Katalin által szervezett "sopánkodó szövetség" a rózsaszínűeket gyűjti majd be, és persze lesz valami komolyabb vér(eres)vörös internáci szervezet is. Aztán remélhetőleg, ha már majd a Fidesz is elvérzik a szétlopott ország irányításában, koalícióra is lépnek, hasonlóan a szomszédainkhoz...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2009.11.08. 19:08:46

2009.06.07. 16:16 Molnargoreny:
"a fentebb idézett két bekezdést óriásplakátokra vésném a következő kampányban"

Elég megjeleníteni a plakáton ezt a tárgyszerű tájékoztatást :

Az Országos Választási Bizottság
189/2009. sz. határozata szerint tilos azt mondani, hogy „Magyarország a magyaroké” .

Az idézőjeles rész természetesen nagy betűkkel, vastagon szedve.

www.election.hu/hu/ovb/hatarozatok/2009/2009-2475.html
süti beállítások módosítása