Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Egyenes beszéd

2008.12.08. 02:05 Molnárgörény

A régi olvasók végigélvezhették azokat a vitákat - nemegyszer veszekedéseket - melyek Shadai, a Judapest alapítója és közöttem folytak. Olykor ezek a háború szintját is elérték - volt, hogy ő kitiltott engem a honlapjáról, én meg cserébe itt hegedültem el a nótáját jó alaposan.

DE!

Miközben ilyen-olyan csatározásokat folytattunk: ő soha nem vetemedett olyasmire, hogy például publikálja a civil nevemet és adataimat, noha perceken belül rájött, annyira, hogy meglepetésemre a privát e-mailomra írt egyszer levelet. Továbbá: még ha sértegettük is egymást olykor, valójában beszélő viszonyban maradtunk; még karácsonyi üdvözleteket is váltottunk, mert az ismeretség akkor is ismeretség, ha kutya-macska-barátság. Amikor az egyik barátja fiatalon meghalt, természetesen együttéreztem vele, és írtam neki. Ő is rájött, hogy nem vagyok az ellensége sem neki, sem a zsidóknak, és szépen kibékültünk.

Shadai írásai - rengeteg van belőlük - hol ilyenek, hol olyanok. A popkultúrában nem vagyok otthon (a zsidó popkultúrában még annyira se), így az ízlését nem tudom taglalni; a politikai írásaival hol egyetértek, hol nem. Egyet azonban nem lehet letagadni: hogy értelmes és logikus gondolatmeneteket vet képernyőre, akkor is, amikor az én véleményem eltérő.

Ám nem mindig eltérő. Sőt. A Judapesten megjelentetett néhány olyan alapvetést, ami előtt kalapot le. Az ilyen írások temetik be azokat a bizonyos árkokat, és szedegetik ki a maltert a "minden zsidó valahol bolsevik" antiszemita sztereotípia téglái közül.

Amit most írt - az megint csak egyenes és tisztességes beszéd. A pogrom az pogrom, akárki legyen a tettese, és akármelyik állam halogassa a beavatkozást. Ezt szépíteni, mentegetni, fényezni - pontosan az lenne, amire antiszemita érvrendszert lehet alapozni. Nos: ő nem mentegetett semmit, és nem is hallgatott. Azt mondta: szégyen. Igaza volt. Meg nekem is, amikor még a leghevesebb veszekedésünk során is éreztem (és ez talán kölcsönös volt?): ez az ember tisztességes.

Gratulálok, Shadai, emelem előtted viharvert öreg horgászkalapomat (más kalapot ugyanis nem hordok). Nem azért tisztelgek, mert (egyes ostobák szerint) "áruló" lettél. Nem lettél áruló: a korrektség nem árulás, hanem tisztesség. Úgy érezted, szólnod kell, és megtetted - nagyon helyesen. Ha ilyen emberek és ilyen vélemények reprezentálnák a mai magyar zsidóságot a Feldmájer-Tordai-féle alattomosok helyett, akkor az antiszemitizmus csak a Terembura klasszikus szólása szerintieknek ("egy százalék hülye minden társadalomban akad") lenne fenntartva.

Így kell ezt. Te, Shadai, vedd el az antiszemita-jelöltek munícióját; én meg igyekszem csillapítani azokat, akik közül a legtöbben nem gonoszságból vagy elvetemültségből, hanem csak tudatlanságból, ismerethiányból vagy buta klisék gondolkodás nélküli átvételéből táplálják indulataikat. Túl kicsi és túl rosszul áll ez az ország ahhoz, hogy csak úgy megengedjük magunknak, hogy zsigerből utáljuk egymást pusztán azért, mert te szombaton, én meg vasárnap gondolunk az égiekre...

Egyébként mókás dolog, hogy Shadai és Tomcat (akik szintén többször összecsaptak már a blogoszférában) mennyire hasonlítanak egymásra sok tulajdonságukban. Mindketten jó képességűek, egyaránt vegetariánusok (Shadainál a pont, mert ő legalább nem absztinens:-), mindketten képesek közösségépítésre, és - egyikük sem tudja leírni helyesen Paul EHRLICH nevét. Lássuk csak: 

"1908 - Paul Elrich elnyeri az orvosi Nobel-díjat az immunitás terén végzett munkájáért. Elrich találta meg a szifilisz ellenszerét és ő találta ki a kemoterápia kifejezést." (JP-idézet)

Nagyon ügyes volt, egyébként Ehlrich. Egyébként mit szólsz ehhez: 1918-ban Fritz Haber zsidó vegyész is Nobel-díjat kapott. (BGY-idézet)

 

Hát igen. Shadainak Elrich, Tomcatnek meg Ehlrich... Ejnye, no...

46 komment

Címkék: zsidó judapest shadai hebron

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr69810405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A bunkó rendőrt ütni kell! · http://tinyurl.com/bunko-rendort-utni-kell 2008.12.08. 07:24:48



Shadai, ha erre jársz (és MG)!


1.
Már bocsánat, de a JÓ BÜDÖS LÓF_SZT annak, aki úgy tesz, mintha ez valami kirívó eset lenne.

Csak annyi történt, hogy a ZSIDÓ TELEPESEK hatósági kiebrudalása MIATT most épp ott volt a média.

Azonban ilyenek természetesen akkor is történnek amikor nincs ott a kamera. (Ezért is indult el az a civil kezdeményezés, hogy kis videokamerákat kapnak a megszállt területen lakó palesztinok)


Csak egyetlen példa:

www.youtube.com/watch?v=Wx0X1gycCGQ


2.
Én semmi tisztességeset nem látok szinte ireguláris szabadcsapatokként funkcionáló, de facto és de jure MEGSZÁLLÓ telepesek és a saját hazájukban, saját földjükön békésen tevékenykedő Gárdisták párhuzamba állításában.

Már megint ez a tipikus szemforgatás és szétkenegetés, mint bármikor máskor is, ha az igazságtól kicsit is mocskosabbak lesznek, mint szeretnék.

A bunkó rendőrt ütni kell! · http://tinyurl.com/bunko-rendort-utni-kell 2008.12.08. 08:02:43


"Hozzáteszem: nem szeretem a palesztinokat, hiszen itthon elég sok rossz tapasztalatom volt velük kapcsolatban is, valutaüzérkedéstől a mindenféle egyéb csirkefogászatig."

Ebben azért van egy adag fasság doktor úr: próbálj meg gringóként megélhetést teremteni magadnak egy riói favelában, úgy, hogy egy szál ruhában, nyelvismeret nélkül esel be oda. Mert az a palesztin, aki idáig eljut, az is a 8ban húzza meg magát egy szál ruhájában, és nem a rózsadomb irodalakásaiban kap munkát és szállást.


Látszik az, hogy az egyetemen nem jutott arab, mégkevésbé palesztin szobatárs. Nekem jutott, zsidó is. A palesztin azzal kezdte az ismerkedést, hogy mikor meglátta a vadásztőröm, azt kezdet magyarázni, hogyan kell torkot átvágni. Egyébként csendes és tiszta volt, sőt még alkalomadtán segítőkész is.


A zsidó, mikor összerakosgatta magában, hogy nekem nem jön be az, hogy a szobában füvezik és még büdös nemzeti érzelmű is vagyok, azzal várt egy hétvégéről visszaérkeztemkor, hogy végigöntötte kávéval az ágyamat meg a falat.


No az előző hsz-omat szem előtt tartva te nyugodtan dícsérd shadai (jó, igaz, legalább írt róla - viszont egyáltalán nem minden tekintetben korrekt módon), én a magam részéről fenntartom a fenntartásaimat. Amit shadai meglépett ezzel a posztjával az inkább csak a saját köreiben jelentős. A külvilág számára csak akkor lesz/lehet/lenne jelentős, ha valamit ezáltal módosul a saját köreinek a szemlélete. Azt viszont magad is láthatod, hogy ott máris zsidóellenesnek kezdik bélyegezni. Sajnos a különböző formális és informális zsidó csoportosulások legtöbbje egy a külvilág felé borzasztóan szánalmas kicsinyes gyanakvó és gyűlölködő bagázs.

lehetne erről hosszú pszichológia fejtegetést írni, hogy valójában mi is feléjük a tipikus néplélek...

de hát minek más szarával bemocskolódni

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.08. 12:00:58

Hát, faszmagyar, ez, amit itt írtál:

"egy a külvilág felé borzasztóan szánalmas kicsinyes gyanakvó és gyűlölködő bagázs"

ez hajszálpontosan illik erre a két művecskédre. Még a logika se az erősséged, mert az általam dicsért Shadainak rovod fel azokat a kommenteket a JP-n, amelyek éppen az ő szövegét kárhoztatták, mondván, hogy eltúlozza a dolog jelentőségét.

Már megbocsáss: nehezen hiszem, hogy egy palesztint meg egy zsidót egy egyetemen egy szobába tennének (mert írásodból ez következik, hacsak nem volt időbeli eltérés) - ennyire egy kollégiumvezetés se hülye. Továbbá a palesztinok annak idején, még a Kádár-korban (amikor a véleményem róluk kialakult) egyáltalán nem úgy jöttek ide, ahogy írod. Intenzív nyelvtanfolyamra iskolázták be őket, ösztöndíjat kaptak végig (annyit, hogy abból kényelmesen megéltek), de cserébe a legtöbbjük az egyetem helyett az utcán lófrált és dollárral seftelt. Már amikor nem késeltek (egy mentőápolót is egy arab szúrt meg a kocsmában - más kérdés, hogy a mentősök törzskocsmájában történt az eset, és az arabot úgy összeverték, hogy három hónapig feküdt a Fodor szanatóriumban rehabilitáción, de utána se nagyon tudott járni... - a mentősnek szerencsére nem lett nagy baja).

"Saját köreiben". Gyűlölködj csak kedvedre - de ha nem vennéd észre, én azon dolgozom (jobbra és balra, zsidó és magyar irányba egyformán), hogy ne legyenek efféle, áthatolhatatlan "körök". Ha pedig a Terembura-féle egy százalékba akarsz tartozni, hát szíved joga...

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.12.08. 20:29:37

Shadai-nak a vegasága is múlóban van :D

cz4 2008.12.09. 12:51:44

"akik közül a legtöbben nem gonoszságból vagy elvetemültségből, hanem csak tudatlanságból, ismerethiányból vagy buta klisék gondolkodás nélküli átvételéből táplálják indulataikat."

Picit korrigálnám:
"akik közül a legtöbben nem gonoszságból vagy elvetemültségből, hanem csupán tapasztalatból merítik véleményüket, de ez semmiképpen sem indulat, amely tudatlanságból, ismerethiányból vagy buta klisék gondolkodás nélküli átvételéből származna."

Egy köcsög zsidó köcsögsége sokszor nem vonatkoztatható el attól, hogy zsidó. Lásd Popper Péter vagy az említett lincselő tarka izraeliek (vagy a kávéöntögető liberális éppen). Ez per definitionem a köcsögzsidóság. A meglepő (vagy nem meglepő) az, hogy a köcsögzsidók, ha éppen nem zsidóságukból fakadóan köcsögök, egyébként teljesen normális, tisztességes emberek, tanárok, orvosok, értelmiségiek.

Ezeket megvetni nyilván csak tudatlanságból, ismerethiányból vagy buta klisék gondolkodás nélküli átvételéből lehet, hiszen ők teljesen normális, tisztességes emberek, tanárok, orvosok, értelmiségiek.

Az antiszemitizmus alapvetően két forrásból táplálkozik: az egyik a köcsögzsidók köcsögzsidósága, a másik pedig az az összetartás, amely a köcsögzsidókat védelmezi.

Sajnálatosan Mo-n a zsidóság összetartó ereje éppen ez, így az antiszemitizmus gyakorlatilag bőséges és soha ki nem apadó forrásokból táplálkozik (amely emellett folyamatosan termeli a köcsögzsidókat az egyébként teljesen normális, tisztességes emberekből, tanárokből, orvosokból, értelmiségiekből).

Shadai és a jp érdeme mindeképpen, hogy megpróbálja a zsidóság összetartását ettől elszakítani és a tradíciókra, a közösségre ("Think Positive!") építeni. Respekt.

Még akkor is, ha Shadai emellett elsőrendű és rangú köcsögzsidó is egyben. Ő valószínűleg nem érzi magát annak, ahogy nyilván Popper sem gondolja ezt magáról, miközben egynehány megszólalásától nyílik a bicska az ember zsebében. Undorító volt, ahogy Shadai kiebrudalt téged, ahogy gyomorforgató az is, ahogy a liberálkonzik kiutálják, kitúrják maguk közül a valódi konzikat.

Nem kellene hasraesni sem a liberálkonzik, sem Shadai értelmes megnyilvánulásaitól. Értelmes emberek, nyilván vannak értelmes húzásaik. De ettől még a nyakadon ugrálnak röhögve, ha éppen úgy hozza a helyzet.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.09. 13:48:21

Szamárságot beszélsz, cz4 (nem először). A "köcsögzsidóság", ahogy te nevezed, ugyanis éppenséggel a köcsögzsidózásból táplálkozik, ha már erre hivatkozol. Ha valakivel éreztetik, hogy mint zsidót megvetik/lenézik/utálják, akkor adja elő azt, amit te "köcsögzsidó"-ként aposztrofálsz. Ez ugyanis nem egyoldalú játék. Tény, hogy az antiszemitizmust éppen elég sok zsidó megnyilvánulás valóban táplálja - és még csak azt se lehet mondani, hogy ez adott esetben nem érthető -, de fordítva ugyanez áll. Az eleve előítéletes hozzáállás kiváltja a legrosszabb reakciót abból, akihez így állnak hozzá. Ez egy olyan labda, ami ide-oda pattog. Mellesleg, ha engem valaki bunkónak néz és kezel, akkor hatszor olyan bunkó kezdek lenni azonnal, mint szoktam különben - mondhatni, köcsögzsidósági allűröket veszek fel.

Amikor tehát ilyen elméleteket állítasz fel a túloldali érzelmek tekintetbe vétele nélkül, akkor éppen azt váltod ki - önhibádból - amit kárhoztatsz. Olyan ez, mintha a tüzet benzinnel locsolgatva oltanád. Más kérdés, hogy megnyilvánulásaid alapján nem tartom kizártnak, hogy eleve ez a célod.

simon1 2008.12.09. 16:42:20

Azt hiszem, hogy kicsit furcsán kezditek nézni a dolgokat és csúnyán általánosításokba kezdtetek, ami nem szép. Attól, hogy valaki találkozott egy, azaz egy ilyen vagy olyan néphez tartozó emberrel azt nem lehet (szabad) általánosítani. Attól, hogy az arabok között vannak bicskázók, még nem minden arab ilyen. Attól, hogy egy zsidó kávét öntött valamiért az ágydba, még nem minden zsidó ilyen. Ez kb. olyan, mintha találkozol valahol jó messze egy bicskás cigánnyal és utána azt mondod, hogy minden európai ilyen.
Ahogy én látom: Az izraeli- palesztin ellentét szinte kibékíthetetlen, mert mind a két oldalon vannak szűklátókörű (néha erősen fasisztoid) emberek, akik tényleg az ellenség teljes fizikai megsemmisítésében látják a megoldást. A különbség az az, hogy az izraeliek jól fegyverzett reguláris seregekkel küzdenek egy elnyomott saját szabadságáért harcoló néppel szemben. Itt kiemelten fontosak a szarházi telepesek, akik csakazértis oda költöznek a palesztinok földjeire és elkergetik az embereket. Azok a telepesek, akik ha bennszülöttek nem hagyják magukat, hívják a hadsereget, hogy őket bizony bántják. Valamint az is elég 'érdekes', hogy ezeket a telepeket az állam erősen támogatja pénzzel, fegyverrel, katonával ami csak kell. (bár lassan elég komoly erőket kötnek le így, ami lassan problémát is okoz)
Az tényleg valami, hogy egy zsidó származású ember kimondta, hogy meztelen a király, de itt a kancellár az erősebb -meglátjátok.
A zsidókat -többnyire- mesterségesen fenntartott félelemérzettel próbálják összetartani a vezetőik (ahogy mostanában látjuk is), de ez egy másik történet.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.09. 17:19:21

Popej: a bicskás cigányt milyen alapon kéne európainak általánosítani, hiszen a cigányokkal egész Európában az a baj, hogy az itteni kultúrát nemhogy nem teszik magukévá, de nem is fogadják el/be. Egész Európában van cigányprobléma, a legtoleránsabb országokban is. A cigányok egyébként se európai eredetűek, tehát ez olyasmi, mintha a kínai büfés bicskázása alapján minősítenéd Európát...

simon1 2008.12.09. 17:27:10

OK. Azt hiszem megláttad a mondanivalóm lényegét. Akkor legyen szó bicskás európairól, akiről általánosítjuk, hogy az európaiak bicskáznak.
(Mellesleg, ha európából jött, miért ne lehetne európainak nevezni).

simon1 2008.12.09. 17:31:14

Ott sántít a kínai, hogy az jobb eséllyel elsőgenerációs bevándorló, míg a cigányok itt élnek már vagy kétszáz éve. Ilyen alapon lehet, hogy a magyarok sem európaiak, mert ázsiai eredetűek (ne firtassuk, hogy ázsia melyik végéből), vagy az itt élő zsidók, akik szintén vándorlás közben találtak itt hazát?

kranführer 2008.12.09. 21:03:20

Jellemző erre a helyre (a jp-re) hogy az első pár hozzászóláson belül valamelyik barom elkezd "Gárdázni". Mindennapi holokamunkat add meg nekünk ma...

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.12.09. 22:24:32

Érdekes, az arab (palesztin)-izraeli szembenállás foglalkoztat bennünket, miközben nekünk is itt és most legalább ennyi valós vagy vélt rendezetlen ügyünk van (romák, tót politikusok, a politikus éhenkórászaink,stb.)
Popej: a cigányok egy része már a törökök nyomán érkezett, aztán persze Mária Terézia idején is jött egy hullám.
A magyarok eredetéről pedig a német-francia-latin-görög forrásokat kellő fenntartással kell olvasni. Mást tanítanak a mai napig hunokról, magyarokról, mint a lényeg. És ugye Ficó úr mongol-rablóbetyárnak titulált bennünket. Én azt mondom: aki fél az kezd el hadakozni. Pillanatnyilag a szavak szintjén folynak pengevillongások. Egyszer a belső meggyőződés, a hit erejével robbanás is lehet a tirke-tarka etnikumokkal, áldemokratákkal szemben.

simon1 2008.12.10. 04:45:26

(Bocsánatot kell kérnem, mert a komment nem kapcsolódik szorosan a tárgyhoz és hosszú is)
Arvisura: Ezért írtam Ázsiát, mert az biztos. (az, hogy északabbi -a finnugor elmélet már csak az MTA-n állja meg a helyét, a világ összes más pontján sok kutatás cáfolta már meg-, vagy a délebbi -ezt pedig nem igazolta a 'hivatalos' történelem tudomány- részlet kérdés, ezért nem akartam ezzel foglalkozni)
Sajnos a cigány kérdés egy nagyon komoly probléma (a cigányoknak is, nekünk is). Az a legnagyobb baj -szerintem-, hogy igazán senki nem akarja megoldani. A magyar (-nak nevezett) politikusoknak és a jelenlegi cigány (jórészt bűnöző) vezetőknek is a feszültség szítása az érdekük. Sajnos jól megy nekik. Rendes oktatásra lenne szükségük a cigányoknak. Alternatívát kellene mutatni, hogy nem csak rablásból, meg 'kamatozásból' lehet jól élni. (Persze ez nem könnyű egy olyan országban, ahol a miniszterelnök céget alapít, hogy adót tudjon csalni -bocsánat: spórolni). Biztos vagyok benne, hogy több életképes alternatív modell van a cigányok oktatására (mert nekem is van elméletem és én csak érintőlegesen foglalkoztam a témával), mert az bebizonyosodott az elmúlt bő kétszáz évben, hogy a poroszos jellegű iskolarendszerben nem tudnak tanulni. Itt is látszik, hogy az iskolai integrált oktatás is egy elhibázott lépés. Aki ezt kitalálta, soha, de soha még csak nem is látott cigányokat közelről.
A tót kérdés megint csak egy érdekes és szvsz szintén mesterséges 'műbalhé', hogy elterelje a figyelmet a fontosabb dolgokról (ez most kapóra is jött pártunk és kormányunk számára, mert 'Mt nekünk gazdasági világ válság, hiszen a szomszédok verik a fradistákat!' /tudom, hogy nem így van pontosan, de nézzük sarkítva kicsit/. Ficónak és bagázsának szintén jól jön egy kis terelés, mert ott is bajok vannak (erősen meg kell húzni az övet ott is a recesszió miatt, ráadásul most vezetik be az Eurót, ami egyébként sem lenne könnyű /Stílusosan fogalmazva: annyira hiányzott nekik -a gazdasági vissza esés-, mint ablakos tótnak a hanyatt esés/
Szerintem a Kárpát-medence egy és oszthatatlan gazdasági, politikai és társadalmi egység. Én úgy gondolom, hogy az itt élő népek közössége a magyarság és nem egy önmagában létező nép, mint a legtöbb. Itt mindig befogadták a menekülésre kényszerítetteket (pl. örmény zsidók, tirpákok stb.) és ettől olyan szép színes a magyar kultúra. Szerintem a magyar nyelv és kultúra egy kulcs az összes itt élő kultúra között. (Én ha végig nézek a családfámon, hát igen sok nemzetiséget találok csak az utolsó négy generációban.) Az itt élő népek egészen az osztrák uralomig többé-kevésbé békében éltek egymás mellett. Amikor kitört itt a szabadságharc, és látták, hogy nem bírnak a magyarokkal, akkor kezdték erősíteni a viszályt, ami a mai napig tart.
Az itt élő népek jól keveredtek egymás között, (hiszen jól megvoltak egymás mellett) így lett a tót legénynek és a sváb menyecskének magyar gyereke. Szerintem ez a legnagyobb ereje ennek az országnak, hogy az itt élő népek képesek (lennének) együtt gondolkodni és cselekedni a saját életterükért. Ezt kellene belátni a magukat magyarnak, románnak (itt a Kárpátokon belüli részre gondolok), rácnak, tótnak stb. nevező politikusoknak, hogy hülyék, mert ez az ő országuk is ugyanúgy ahogy az enyém és a tied is.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.12.10. 09:34:40

Vajon ez a poszt miért nem került be a bombagyárba?

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.12.10. 10:10:01

refuse/resist! :mert "a jó szándék kevés", az utca pedig nem egyirányú.

popej: maximálisan egyetértek, ma is a divida et impera érvényesül. Én arra utaltam, hogy Petőfivel szólva: bár felül a gálya, és lent a víznek árja, azért a víz az úr. Kevésszer,de van rá példa a történelemben, hogy az összeugrasztottak rájöttek az érdekazonosságra és együtt fordultak szembe a nyomorult haszonlesőkkel.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.10. 14:31:47

R/R: nem minden poszt kerül be a bombagyárba. Ezt alapvetően magánjellegűnek szántam, mert a kettőnk viszonya (mármint Shadai meg én) azért nem közügy. De majd egy általánosabb poszt születik az efféléről, és az majd bekerül.

Popej: ha ez ilyen szép és jó lenne, akkor együttesen utasították volna el Trianont az itt élő népek. De nem így történt, sőt, ma sem látni esélyt arra, hogy a környező sovinizmus enyhüljön. A román politikus legfeljebb azt látja be, hogy Magyarország az övé is, de azt, hogy Románia a miénk lenne, sose fogja elismerni...

vaffanculo 2008.12.10. 22:08:30

megint off: ma láttam a híradóban, h Tatabányán (asszem) nem fizették ki az építőipari munkásokat, ezért ők visszabontották azt, amit beépítettek. bolsoj riszpekt nekik! több hónapi bérükkel tartoztak. egy tecsó építkezést mutattak, de nem t'om, h a tecsó fizetett nem, vagy más (mindegy, rohatt multi:). a munkásokat elvitte a gestapo rongálás miatt, ami a törvény betűje szerint valszeg rendben van. de a büdös picsába, a bérüket nem kifizetni szabad? körbetartozni szabad? valszeg már előre tudták, h nem fognak fizetni. kurvaország...
ugyanez van az eü-ben is: az OEP késve fizet, kórház késve fizet a beszállítónak, stb.
mindenesetre teccett a munkások akciója, terembura lassan a testtel 5lete jutot eszembe analógiaként. sok ilyen kőne, oszt majcsak észbekapna az a kurva politikai "elit"

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.12.11. 09:58:09

vaffanculo 2008.12.10. 22:08:30
"nem fizették ki az építőipari munkásokat"

Égbe kiáltó bűnök (Nagyszombati-kódex, 1512-1513)

Ártatlanoknak vére ontás, szolgált szolgának nem fizetés, özvegyöknek és árváknak megnyomorítása, természet ellen való bín.

mek.oszk.hu/06100/06196/html/kozep0050/kozep0050.html

A munkás bérének visszatartása (szolgált szolgának nem fizetés) égbekiáltó bűn. Egy kategóriába tartozik az ártatlanok legyilkolásával, tehát pl. azzal, amit a nácik műveltek minden "untermensch"-sel, akire rátehették a kezüket.

Ergo: igazságos világrendben hasonló büntetést érdemel.

Cypriánus 2008.12.11. 14:42:46

Hebronban, a pátriárkák sírja helyén különösen nagy feszültség, hisz mind az iszlámnak, mind a zsidóknak, mind akeresztényeknek szentnek számító hely.
a hebroni zsidó telepesek a leghülyébbek az összes közül, kb. mint a kurucinfó keménymagja zsidóban-csak kicsit több gépfegyverrel.
Többször előfordult az a megdöbbentő eset, hogy a Cahal szabadságolt katonái szüreteltek az araboknak -ingyen, segítségként-mert őket azért még nem merték megtámadni a"nemzet hősei". Hebron annyiban jó, hogy sok izraeli katona ott vesztette el végleg a hitét a Nagy Izraelben, és tele lett a hócipője az idióta telepesekkel.
Megoldás a palesztin-izreali konfliktusra végül is lenne, de azt senki sem keresi,...:(
ezért még a két-állam megoldás+LEGALÁBB 100 000 000 000 dollár pénzbeli kárpótlás a palesztinoknak 1948-ért alegjobb (bár az is szar, és nem ideális, de legalább megvalósítható)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.11. 15:43:53

Hát a kuruc "keménymagja" az legfeljebb verbálisan kemény. Azok még nem vertek össze senkit, tudtommal - sőt, eszük ágában sincs megjelenni akárhol nyilvánosan azzal, hogy "mi vagyunk a kurucok". Az szájkarate, a telepesek viszont állig fel vannak fegyverezve, és nem haboznak azt használni.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.12.11. 16:47:12

Na, korábban azt kérdezte valaki, hogy más bűncselekmény áldozataival is együttérzek-e.

Nos, igen. Vele is.

hvg.hu/itthon/20081211_megeroszakoltak_egy_amerikai_lanyt.aspx

Kíváncsi vagyok, mit fog félrepofázni a rendőrség... Biztos a jobboldali terror áldozatának állítják majd be...

Tomketbéla, Vonagábor, Orbánviktor és a Gárdafantom lehetett a tettes.

Cypriánus 2008.12.11. 17:17:09

teljesen igazad van, azért mondtam is, hogy plusz gépfegyverek...
a vilnai gettóban még a legvéresebb szájú széljobbos cionisták is csak szájkaratéztak még 1921-ben. Mindennek van kezdete.

Cypriánus 2008.12.11. 17:20:57

amúgy akurucosok valszeg gyávék, de táptalajt adhatnak náluk kevésbé gyáváknak. a XIX. századi magyargyülölő Deák-téri lelkész, Ján Kollár is híresen gyáva volt, a "szláv dicsőség" még szájkarate volt nála, de a tőle eredeztethető mai szlovák nacionalizmuson már valahogy nem tudok nevetni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.11. 19:41:38

Cypriánus: mi sem mutatja jobban a magyar toleranciát, hogy a Deák téren ezt meg lehetett tenni...

Cypriánus 2008.12.12. 10:05:42

abszolút igaz. 1848-ban ugyan rágyújtották a parókiát, és Prágáig meg sem állt, de ez aligha meglepő azok után, hogy az 1838-as pesti árvíz idején a csónakból azt ordította, hogy csak a németeket és a szlávokat mentsétek, a magyarokat hagyják vízbe fulladni...!!!Lelkészként!!!
többek között e korai vérgőzös szláv fajvédő sara az is, hogy a Deák-téri iskolában a karmai közé vetett kis Petrovics Alexander (a későbbi Petőfi) egy életre megutálta a szlovák nyelvet.Pedig kár, mert ha kétnyelvű költő lett volna, akkor eggyel több közös elem, és nem elválasztó lett volna. ( aközhiedelmmel ellentétben nem szlovák-szerb keverék volt-komolyan, ki volt az az idióta, aki ezt kitalálta vagy 100 éve?!-hanem Petrovics ágon is szlovák. A furcsa délszlávos név onnan ered, hogy a XVII. században sok horvát protestáns-akkor még volt ilyen-menekült a Felvidék nyugati részére , ahol beolvadtak a "helyi magyarságba" (szóval elszlovákosodtak). Egyébként Sopron környéke is ezért van tele horvát falvakkal.

Cypriánus 2008.12.12. 10:12:53

ja, Ján Kollárról, erről az aranyszívű emberről, a lelkészi hivatás eme mintapéldányáról, a magyarság nagy jóakarójáról nevezték el a csehszlovák hatóságok a ma is négyötöd részben magyarok által lakott Magyargúta községet!!!!(Kollárovo)
A község a 90-es évek óta próbál szabadulni a visszataszító nevétől ( az amúgy szlovák polgármester is már megpróbálta levakarni a nevét) -de a szlovák alkotmánybíróság határozata alapján a magasabb jó érdekében hagyni kell e neveket, így egy rakás magyarellenes nacionalistáról van elnevezve számos magyar település (Stúr, Hurban stb.)A "közjó" érdekében!

cz4 2008.12.12. 12:17:42

MG:
"Az eleve előítéletes hozzáállás kiváltja a legrosszabb reakciót abból, akihez így állnak hozzá."

MG, nem egyszerűen bunkóságról van szó, ezek a liberális, toleráns, értelmiségi emberek egész egyszerűen lemennek a legsötétebb kirekesztő, köpködő, fasiszta kutyába, majd utána nagy szépen csodálkoznak és felháborodnak, ha ez nem tetszik valakinek.

"Olyan ez, mintha a tüzet benzinnel locsolgatva oltanád. Más kérdés, hogy megnyilvánulásaid alapján nem tartom kizártnak, hogy eleve ez a célod."

Nyilván provokálok, de nehéz megállni, amikor a zsidókártyát mindenre ki lehet játszani és az mindig, mindent visz:

"Mellesleg, ha engem valaki bunkónak néz és kezel, akkor hatszor olyan bunkó kezdek lenni azonnal" - A szemet szemért, fogat fogért tipikus zsidó etika, s tökéletesen ellentétes a keresztényi erkölccsel. Mellesleg a nemzeti rad. oldalt is a zsidók verik szét mostanában - belülről.

Na, ugyehogyugye. Mondom, a zsidókártya az ultimate jollyjoker. :)

Cypriánus 2008.12.12. 13:35:12

CZ 4!
az meg hogy szembeállítod a zsidó és akeresztény erkölcsöt, meg tipikus széljobb dolog.
1) a sokat szidott Ószövetségben megtalálod, hogy ha éhes az ellenséged, adj neki enni, ha szomjas adj neki inni...!Utánanézhetsz!
2) a kereszénység egy zsidó irányzatként indult, mindmáig fő lényege hogy egy észak-izraeli zsidó ács a megtestesült Isten :) .
amúgy ha lusta vagy elolvasni az Ószövetséget, meg unod benne a sok történelmi kavarást és vérengzést, akkor zanzásítva elolvashatod-a Hegyi Beszédben!
persze, ott krisztológiai centrummal)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.12. 21:05:14

cz4, akkor én is zsidó vagyok, nincs más megfejtés. Annak ellenére, hogy az összes nagyszülőmnek megvolt a származási bizonyítványa a háborúban, tehát az ükszüleim között sincs egyetlen igazi zsidó sem. Megzsidultam valahogy...

Na hagyjuk. Szemellenző ellen nincs orvosság.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.12. 21:06:46

Cypriánus: azért valahol még mindig normálisabb nemzeti megnyilvánulás - ha számunkra visszataszító is - az efféle soviniszták emlékét őrizni, mint II. Szulejmánnak emlékművet állítani Szigetvárott, vagy teret elnevezni Rooseveltről...

cz4 2008.12.12. 22:47:14

"Megzsidultam valahogy..."

Egyszerű ez, úgy zsidulsz meg, hogy átveszed az értékrendszerüket. Ez nem probléma, de nézd meg mire mész vele. TC is megpróbált megzsidulni, aztán mi lett belőle: széttépték és most a fejére pössentenek. Azt hitte, tudja a tutifrankót, aztán kiderült, hogy nem beszéli anyanyelvi szinten a furfangos-kifúróst.

cz4 2008.12.12. 22:57:27

Cypriánus:

Nem tudom pontosan, de az Ószövetség ugye az a szent könyv, amelyben az Úr előírta a zsidóknak, hogy a leigázott népeket öregestül, asszonyostul, gyerekestül, kecskéstül ki kell írtani?

Különben igazából nem foglalkoznék a kereszténységhez képest egy marginális törpevallás tanaival, ha nem probléma. Inkább csak azt kérném, hogy azért mégse a köcsögzsidók érték- és érvrendszere legyen a zsinórmérték, ha lehetséges. Izraelben már nagyjából azért körvonalazható, hogy mire vezet ez.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.12.13. 00:42:17

Molnargoreny 2008.12.12. 21:05:14
"Megzsidultam valahogy..."

Isten hozott a klubban :-)

Akkor tehát mégis van legalább egy zsidó Magyarországon. Nem rég jártam a Diaszpóra Múzeumban Tel Avivban. Nagyon részletesen bemutatják egész Európát, az egyedüli fekete lyuk Magyarország. Egyszerűen semmi anyag nincs a magyar zsidóságról, zéró, nulla. Itt soha nem voltak zsidók, ma sincsenek. Herzl Tivadar, aki a Dohány utcában született, a Budapesti Evangélikus Gimnáziumba járt és mellesleg megalapította a cionista mozgalmat, mint "bécsi újságíró" szerepel. Natonek József (1813-1892) fehérvári rabbi, aki már cionista volt akkor, mikor Herzl Tivadart a szülei se ismerték, nem is létezett. Mint ahogy a pozsonyi jesiva se volt "a rabbinikus tudomány európai gócpontja", a sok száz magyar rabbiról, aki ott tanult, a múzeum nem tud semmit.

Cfátban van egy kis ház, a "Magyar nyelvterületről származó zsidóság emlékmúzeuma", egy idős pedagógus-házaspár tarja fenn. Az asszony szerint (apja-anyja pesti orvos) a Diaszpóra Múzeumnak van raktáron magyar anyaga, de azt mondták neki, hogy "az nem elég attaraktív" (whatever that means).

www.hjm.org.il/

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.12.13. 17:29:55

Ez utóbbihoz:
érdekes a velünk együtt élő zsidóság egy részének hozzáállása a magyarokhoz, magyar kultúrához és történelemhez (szélsőségesen pl: Heti hetes nagy megmondói), ugyanakkor izraeli kapcsolatuk, ottani elfogadottságuk, a magyar zsidósággal kapcsolatos alaposságuk (kivétel Pl:Halmos Sándor tevékenysége, s még vannak többen), ugyanakkor bombasztikus köröket rajzolnak (évi számtalan emlékezési lehetőséget intézményesítve) a Holokauszt köré, nem is beszélve a tálalást, melyben a magyarokra kirótt szerep mellett a náci németeké szinte elenyésző.
Mindezt a zsidó emlékmúzeum, a Jad Vasem kapcsán.
Itt is igaz: a történelmet utólag megírják, aztán lenyomják mások torkán (Ótestamentum).

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.20. 00:12:12

Terembura: tudod, azért az a szöveg elgondolkodtató (nem tudom pontosan idézni), hogy amikor Hitlerék a zsidókat vitték, nem szóltam, mert nem vagyok zsidó. Amikor a kommunistákat, nem szóltam, mert az se vagyok. Amikor a katolikusokat, nem szóltam, mert nem vagyok vallásos. És amikor engem vittek, már nem maradt, aki szóljon...

Ez mindenféle aljas diktatúrára érvényes, nem csak Hitlerre. Sztálinra és követőire szintúgy. Nem kellene eljutni odáig, hogy akármilyen részről megint efféle történjen - ide értve a "szélsőjobb" elleni félhivatalos állami terrort is.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.12.21. 00:40:14

Martin Niemöller német evangélikus lelkész versére utalsz (nemzeti konzervatív, kezdetben támogatta Hitlert, aztán szembefordult vele. 1937-től 45-ig volt lecsukva, előbb Sachsenhausenben, majd Dachauban). A leghitelesebb, 1976-os verzió így szól:

"Als die Nazis die Kommunisten holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Kommunist.

Als sie die Sozialdemokraten einsperrten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Sozialdemokrat.

Als sie die Gewerkschafter holten,
habe ich nicht protestiert;
ich war ja kein Gewerkschafter.

Als sie die Juden holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Jude.

Als sie mich holten,
gab es keinen mehr, der protestieren konnte."

(Mikor a nácik a kommunistákért jöttek,
hallgattam;
nem voltam kommunista.

Mikor lecsukták a szociáldemokratákat,
hallgattam;
nem voltam szociáldemokrata.

Mikor a szakszervezetiekért jöttek,
nem tiltakoztam;
nem voltam szakszervezeti tag.

Mikor a zsidókért jöttek,
hallgattam;
nem voltam zsidó.

Mikor értem jöttek,
már nem volt aki tiltakozzék.)

Ezért becsülöm Balog Zoltán, a Nemzeti Jogvédő Alapítvány, a Civil Jogász Bizottság, Dr. Morvai Krisztina tevékenységét.

www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=b052&p_stilus=&p_head=
www.nja.hu/
www.oktober23bizottsag.hu/
hu.wikipedia.org/wiki/Morvai_Krisztina

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.21. 15:54:05

Hát látod, én források nélküli emlékeket használok, de az interpretációm lényegileg megfelelt az eredetinek. Tények megjegyzése vonatkozásában szerencsére nem mindig kell a Cavinton.

Na elindulok, fel foglak hívni, feltéve, ha a rakoncátlankodó telefonom engedi.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.21. 21:47:45

"Ha valakivel éreztetik, hogy mint zsidót megvetik/lenézik/utálják, akkor adja elő azt, amit te "köcsögzsidó"-ként aposztrofálsz."

Brutálisan ott a pont. Na de cseréld csak ki cigányra ...

cz4 2008.12.21. 22:44:24

mavo, az ember nyilván sárkányfog-vetemény és nincsen remény, de azért az a szcenárió, hogy valakit le-buzipedofilliberálisoznak és ettől ő buzipedofilliberális lesz, az csak valami nagyon debil IQ mellett, erős kábítószerek hatása alatt és tömegpszichózisban (ezek együttes hatása miatt) fordul elő általában.

Az oké, hogy popperpéter ilyen, ezért köcsögzsidul be időnként, node volt neki anyukája és apukája, akinek rá kellett volna csapnia a szájára, amikor a fos éppen ömleni indult belőle. Az nem kifogás, hogy valaki zsidó. Konkrétan leszarom. Attól még lehet tisztességes ember.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.22. 15:52:43

"két-állam megoldás+LEGALÁBB 100 000 000 000 dollár pénzbeli kárpótlás a palesztinoknak 1948-ért alegjobb (bár az is szar, és nem ideális, de legalább megvalósítható)"

Legyen, de a sok della minimum 80-90%-át a környező arab államok kalapozzák össze, Szíriával és Jordániával az élen, akik többet tettek a Palesztin állam létrejötte ellen még magánál Arafatnál is, pedig az nagyon nagy teljesítmény.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.22. 15:59:03

cz4,

időnként nem érzem úgy, hogy neked is kijár a sapiens jelző. Duplán pláne nem. A hungaropithecus bambulus esetleg.

Akiről én és mg beszélünk, az már zsidó, nem kell zsidóvá válnia, tehát az egész faszság, amit előadsz buzizsidóvá váló nembuzizsidóról a fing szorgos fűrészelése.

Továbbá magasról leszarom Popper Péter önjelölt szellemi vezért, de nálam ez a faszsága nem bír összefüggésben lenni a zsidóságával. Nem azért fasz, mert zsidó, hanem mert mit tudom én agyára szállt az a kurva sok esze.

cz4 2008.12.22. 17:45:53

mavo, amikor valaki dübörögve veri a mellét, hogy demekkora zsidó és *ezért* neki mindent szabad és közben uszít/provokál akkor az összefüggésben van zsidóságával.

Hacsak simán elmeháborodott úgy, hogy közben zsidó, az egy dolog. De ha közben a blankoltat belenyomja az arcodba, hogy nézzed zsidó vagyok, az már minősített eset.

(Nem érdekes amúgy, csak ezért rühelleni fogják zsidókat, azokat is, akik hanukáznak de nem sok közük van a népük söpredékéhez. De nem érted, gondolom a *ZSIDÓ* tábla kitakarta a betűket a szemed elől vagy elvakított vagy nem tudom, oszt előkaptad a liberális közhelykönyvtárból "a nem azért fasz mert zsidó" című recsegős, szétkoptatott bakelitet.)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.23. 02:11:36

Mavo: "Ha valakivel éreztetik, hogy mint zsidót megvetik/lenézik/utálják, akkor adja elő azt, amit te "köcsögzsidó"-ként aposztrofálsz."

Brutálisan ott a pont. Na de cseréld csak ki cigányra ...

Cigányügyekben nyugodtan tarts rasszistának. Nem cserélhető ki a helyzet: ugyanis a köcsögzsidóvá váló (megtámadottsága miatt visszabunkólkodó) zsidó ember az amúgy művelt és kulturált. Ő tudja, milyen a társadalmi együttélés, csinálja is, csak ha baszogatják, elönti a szar az agyát. A lakásában azonban nem a parkettával fűt és nem a vécé sarkába szarik.

A köcsögcigány az meg egyszerűen mindig köcsög, nem kell se gyűlöletet éreztetni vele, se megtámadni. Az ingyen kapott tanácsi bérlakást átlag két hónap alatt amortizálja, a segílykét automata és söntéspult között egyenlően osztja meg, továbbá lop, rabol, olykor gyilkol is. Nem képes arra, hogy "nem köcsög" állapotba jusson, mert ahhoz a nettó 3 általános nem elég.

Ha pedig megint a cigányok életkörülményeinek tulajdonítanád az extrém magas bűnözésüket, akkor gondolkodj el azon, hogy kisnyugdíjas-bűnözés miért nincs? Ők se élnek jobban, de beletörődve eszegetik hetente egyszer hús gyanánt a csirkefarhátat. Holott legtöbbjük végigdolgozta az életét....

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.23. 15:05:16

mg,.

te tényleg nem vagy képes felfogni, hogy egy rakat cigány lakik száz méterre tőlem, és semmi bajom velük?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.25. 00:50:26

Örülj neki. Meglehet, olyan magasra nőttél, mint én. Engem is egyelőre még csak mentősként támadtak meg, csoportosan, pedig elég sokat járok éjszaka.

Amúgy meg semmit se válaszoltál. A "nekem nincs bajom velük" az nem egyenlő a "senkinek sincs baja velük"-kel. Nem győztél meg arról, hogy ha netán a 155 centis mamika botorkál a száz méterre létező cigányaid szeme láttára sötétedés után haza, akkor ép bőrrel megússza... Kisnyugdíjas-bűnözés hiányának magyarázata is elmaradt...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.01. 23:56:11

maradjunk abban, hogy ha cigányok kerülnek szóba, akkor valóban rasszistaként viselkedsz.

Ajánlott link: bvpszichologiahirek.blogspot.com/2008/12/roma-rasszizmus.html
süti beállítások módosítása