Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

A szélsőjobboldal skizofréniája

2015.09.29. 16:07 Molnárgörény

"Az ellenségem ellensége a barátom."

Normális esetben ez igaz, különösen a politikában, és még inkább a külpolitikában. Az országok közötti barátság-szövetség nagyon sokszor a közös ellenség hatására jön létre. Például a kisantant volt egyértelműen olyan alakulat, amely bármiféle komolyabb eredendő szimpátia nélkül, pusztán Magyarország fékentartására jött létre a Trianon utáni Csehszlovákia, Románia és Jugoszlávia között. A csehek ugyan szlávok, de a szerbeket, és főleg a muzulmán délszlávokat megvetették (még a tótokat is, ami azt illeti), és mindkét szláv népcsoportú ország lelkileg-önértékelésben messze a jöttment románok fölé helyezte magát. A csehek az oroszokat utálták, a szerbek szerették. Emellett még egymással szemben is voltak kisebb területi követeléseik: a románok a kárpátaljai román lakosságú falvakra tartottak igényt (tőlünk is kérték a terület megszállása után, de nem adtuk), a román-jugoszláv viszonyt pedig az élezte, hogy a Bánát is szerepelt a nagy-román elképzelésekben. Amikor Jugoszláviát lerohanták a németek, a területet végül saját kezelésben tartották, különben talán magyar-román háború tört volna ki miatta, amit Hitler a szovjetek elleni háborúja alatt semmiképpen nem tűrt el.

Egyszóval a kisantanton belül őszinte szeretetről véletlenül se lehetett beszélni, még rokonszenvről se, a szövetség viszont a magasabb közös érdek miatt hatékonyan működött mindaddig, amíg Németország időlegesen át nem rendezte Közép-Európa térképét.

De ott van a közel-keleti példa is. Most Szíriában lassan követhetetlen, hogy hány frakció, ágazat, vallási és politikai irány lövöldöz egymásra. Korábban, ötven-hatvan éve a frissen alakult Izrael elleni közös gyűlölet összehozta a muzulmánokat (alkalmasint az ott élő ilyen-olyan keresztényeket is), és az Izrael elleni első háborúkat rendre az összes környező ország egyszerre indította meg. Az egyiptomi kopt katona a Sínai-félszigeten lődözött a zsidókra, a szíriai síita-vahabita meg a Golán-fennsíkon. Ha nincs a közgyűlöletüknek örvendő zsidó állam közöttük, egymásra is ugyanolyan lelkesen lőttek volna!

Most a migrációs válság miatt az antiszemita szélsőjobb abszolút skizofrén helyzetbe került. Ők azok, akik a síró palesztin kisgyerekek drámai képeivel, a lebombázott gázai iskolákkal, a zsidó állam külső és belső határán épített grandiózus kerítésekkel kampányolnak, és Izraelt fasisztának minősítik.

Ugyancsak ők azok, akik az Európába gyakorlatilag erőszakkal bezúruló muzulmán migránsokat hordának, hódító terrorista csürhánek, miegyébnek nevezik, és azt szorgalmazzák, hogy legyen végre tűzparancs.

A szélsőjobboldaliak mindkét attitűdjében van igazság - de annak súlya és értéke eltérő. Eszem ágában nincs vitatni, hogy Izrael a saját állampolgár palesztinokkal szemben apartheidrendszert tart fenn, sőt, nekem is ez a véleményem. Mint ahogy abban is egyetértek, hogy a zsidó állam rendre erősen eltúlzott büntető intézkedéseket tesz egy-egy (akár teljesen eredménytelen) rakátatámadás után, amikor nagyságrendekkel több palesztint ölnek meg ilyenkor, mint amennyi zsidó a merényletekben elpusztul.

Csakhogy Izrael politikájával kapcsolatban nem hagyható figyelmen kívül, hogy (Egyiptomot kivéve) se a palesztinok, se az országot körülvevő többi muzulmán nép nem hajlandó semmilyen feltétellel sem végleges békét kötni. Ők nem engednek abból, hogy Izrael nem létezhet, és úgy tartják, hogy előbb-utóbb elsöpri a túlerő. Namármost egy olyan ellenséggel szemben, amelyik bevallottan a teljes pusztulását akarja, és csak a megsemmisülését fogadja el, a zsidó állam túlzott keménysége megérthető, ha nem is támogatható. A zsidók nem ostobák - sőt, ellenkezőleg -, így ha ténylegesen bízhatnának abban, hogy békében élhetnek, megállapodnának a környező országokkal, és saját palesztinjaikkal is. Ámde ez nem megy: a muzulmánok nem is titkolják, hogy bármilyen megállapodás csak taktikai jellegű, mint ahogy a komolyabb háborús vereségek utáni fegyverszünetek és békék is azok voltak.

Ha valaki zsigeri antiszemita, annyival intézi el ezt, hogy felőle minden zsidó megdögölhet. De ha valaki hajlandó belegondolni abba, hogy se egy néptől, se egy országtól nem várható el, hogy önként és dalolva ölesse magát halomra, az kénytelen megérteni a pár milliós Izrael keménységét a környező, vesztét akaró arabokkal szemben. A túlzott izraeli erőszakkal kapcsolatban meg muszáj megjegyezni, hogy ott, ha a palesztinoknak nem is jut sok demokrácia, de a zsidó állampolgároknak igen, európai standard szerint. Márpedig ott is választott politikusok irányítanak, akiknek meg kell felelniük a választói igényeknek. A választói igény pedig nem patikamérleggel, hanem lapáttal szórná a bosszút a rakétázgató arabokra, ami emberileg megint csak érthető.

Nos, éppen ezek az arabok jönnek most ide. Őket feltétel nélkül vissza kell verni! Az ő magatartásukon nincs megérteni, elfogadni való. Izrael nem hirdet dzsihádot - a zsidó vallás nem is térító vallás, nem célja a nem zsidók betérítése. Az arabok semmilyen kompromisszumot nem akarnak kötni vallási ügyekben, nekik az európai vallásszabadság nettó ostobaság (emellett szentségtörés), nekik az abszolút erkölcsi parancs az, hogy a más vallásúakat vagy megtéríteni, vagy megölni kell. Ha zsidó, akkor különösen: Franciaországban a már így-úgy betelepült muzulmánok évi 500-1000 zsidóellenes atrocitást követnek el, egészen a gyilkosságig terjedő súllyal.

A magyar szélsőjobboldalnak is döntenie kell. Antiszemita akar lenni inkább, vagy arabellenes? A kettő együtt olyan, mint amikor valaki a prostituálti hivatást a szüzesség megtartásával kívánja gyakorolni. Nem megy, vagy legalábbis képtelenség: a zsidók és az arabok külön-külön is sok nagyságrenddel erősebbek a magyaroknál, vagyis mindkettőt ellenségnek nyilvánítani olyasféle mutatvány, mintha Luxemburg hadat üzenne Németországnak és Franciaországnak is. Választani kell!

Én barátnak - a zsidókat választom! Rengeteg okom van rá, fel is sorolom.

1/ Amit rengetegszer leírtam: ha egy sötét utcában összetalálkozom öt zsidóval, elmehetek közöttük, semmi bajom nem lesz. Öt arabbal (cigánnyal) szemben ez egyszerűen életveszélyes, de legalábbis masszív százaléknyi esélyem van arra, hogy minimum kiraboljanak. Hozzáteszem: aza arabok Magyarországon akkor is főleg bűnözéssel foglalkoztak, amikor még csak egy-egy jöhetett be. Aki már a Kádár-rendszerben élt és látta a dolgokat, emlékezhet a Keletinél valutával seftelő, illetve kurvákat futtató arabokra. Bármily meglepő, ők nagyrészt egyetemi hallgatók voltak, akiket politikai okból fogadott az ország (sok palesztin, líbiai és más csókos országbeli volt köztük), és a magyar szívességet azzal hálálták meg, hogy fellendítették a valutaseftelést és a bűnözés nemzetközi formáit.

2/ A zsidók nem akarják a keresztény kultúrát megsemmisíteni, és a libbantaknak sem olyan nagy hívei, mint azt sokan hiszik. Izraelben a helyi buzifelvonulás ellen sokkal keményebb atrocitások vannak, mint itt, és a (valóban sokszor zsidó) libbantak szavát el fogja nyomni az arab veszély. Az amerikai zsidó lobby észrevehetően jobbra kezd fordulni, mert látják az Európát sújtó arab csapást. Lehet azt fantáziálni, hogy ez amerikai érdek, ami részben és rövid ideig még igaz is lehetne, de az USA ugyan önző és alattomos, de nem hülye. Egy destabilizált, forrongó Európa nagyon is rontaná az üzletet, és sokkal nagyobb lenne a kára nekik is, mint a haszna.

3/ A zsidók összehasonlíthatatlanul több értéket adtak a világnak, mint a muzulmánok. Képességeik, okosságuk vitathatatlan (éppen a kereszténység hajdani uralma miatt választódtak ki sikeres néppé elméletem szerint, lásd korábbi posztokban), és kulturált voltuk miatt még éles helyzetekben is párbeszédképesek, ami a szélsőséges arabokra sehogyan nem igaz. Camp Davidet például Izrael tisztességesebben tartotta be, mint Egyiptom...

5/ A magyar zsidók a magyar állam és nép részei, és legtöbbjük nem afféle kettős identitású hazaáruló, aki azonnal Izraelbe alijázik, ha itt egy csúnyát mondanak neki. Döntő töbnbségük sokkal inkább magyar, mint zsidó, és maguk sem akarnak tőlünk, keresztény magyaroktól különbözni.

6/ Izrael és Magyarország helyzete félelmetesen hasonló - de ezt még részletezem a későbbiekben.

Az én helyzetem is furcsa, mert a leszélsőségesezett szélsőjobboldallal nagyon sok mindenben egyetértek. Tökéletesen elutasítom a polkorrektséget, nem is vagyok hajlandó betartani. A szólásszabadság feltétel nélküli híve vagyok, és a legnagyobb baromságnak tartom a vélemény elleni büntetőjogi szankciókat. Ha valaki holocaust-tagadó, hirdesse szabadon, mint ahogy a kommunista rendszerek bűneit is szabad legyen tagadni. Nem veszélyeztet a hülyeség senkit, és a hülyéket amúgy se börtönbe kell csukni, hanem bolondokházába!

A szélsőjobboldallal értek egyet a magyarországi cigányság megítélésében is - fenntartva, hogy kollektív büntetésnek nincs helye csupán a bőrszín miatt. Ugyanakkor idióta, aki a cigánybűnözés létét tagadja, és népellenes demagóg bolond, aki a cigánybűnözést nem akarja (hatalomban lévő politikusként) a lehető legkeményebb eszközökkel letörni. Az ártatlanok védelme az állam kötelessége lenne, és ebben a polkorrekt magyar állam elégtelenül teljesít!

 

Izrael és Magyarország hasonló helyzete

A vak vagy az elvakult nem látja, hogy Izrael és Magyarország között mennyi és milyen lényeges a helyzetbeli hasonlóság. Vegyük csak sorra!

1/ Mindkét országot ellenséges országok veszik körül. Izraelnél ez teljesen egyértelmű, de nekünk se lehetnek illúzióink. A tót, a román, a szerb, az ukrán gyűlöl minket - és a horvát se szeret különösebben, az osztrák pedig egyértelműen és gusztustalanul lenézi a magyarokat. A magyarokhoz és Magyarországhoz való viszonyt az EU vagy NATO-közösség semmiben nem javította: a magyar kisebbség az elcsatolt területeken még mindig jogfosztott, és a "szövetséges" népek barátságát elég egyszerű lemérni egy magyar-román válogatott meccsen. Senkinek ne legyenek illúziói: ha Európa destabilizálódik (márpedig a migráció ezt előbb-utóbb előidézi), akkor visegrádi négyek ide, NATO oda, EU meg amoda, megint csak a szomszédok fognak az országunkra törni, hogy a maradékot is megsemmisítsék és alkalmasint bekebelezzék. Vajon az USA majd megvéd? Esetkeg a NATO nagyobb államai állnak mellénk, mint például Franciaország??? "Aki eztet elhiszi, szamarabb a lónál..."

2/ Mindkét országnak népes integrálhatatlan kisebbsége van: Izraelnek a palesztinok, nekünk a cigányok. A palesztinokat politikai okból nem lehet integrálni: mert nem adják fel azt az elvüket, hogy Izraelnek meg kell semmisülnie. A cigányok - tisztelet a sajnálatosan kevés beilleszkedő, dolgozó kivételnek - ugyan nem törekednek a magyar állam megsemmisítésére, "csak" élősködnek a többségen, segélyből, szülésből és nagyon sokan bűnözésből élnek, valamint a többségi normákat eszük ágában sincs elfogadni.

3/ Mindkét országot fenyegeti az arab áradat: Izraelt megalakulása óta, minket az utóbbi évben. Kár abban bízni, hogy simán áttereljük őket Németországba, és itt nem marad egy se. Egyrészt marad (tele van a Belváros ott grasszáló arabokkal), másrészt ha a menekültügyet a németek valamelyest konszolidálják, elkerülhetetlen lesz, hogy a mindenféle arabok már iratokkal felszerelve ide-oda kóricáljanak a schengeni övezetben. Jellemzően nyilván oda, ahol épp robbantani akarnak...

4/ Mindkét népnek zsigeri ellenszenvvel kell szembenéznie. A zsidóknak világszerte, mert az antiszemitizmus mindenhol létezik, legfeljebb a polkorrekt hatalom elnyomja. A magyarokat Európában nagyon kevesen szeretik: a finneken és a lengyeleken kívül igazi barátunk nincsen, bár menekültügyben ők sem tartottak velünk. Akár finnugor, akár hun, akár sumér eredetűek vagyunk, rokon népünk Európában nincs, aki szeretne minket.

5/ Mindkét nép kifejezetten kreatív. A természettudományi Nobel-díjasok között a zsidók fölénye vitathatatlan, mint ahogy az is, hogy a magyarok kreativitása a nép létszámához képest kiemelkedő. Golyóstolltól a Rubik-kockáig, porlasztótól dinamóig annyi mindent találtak fel a magyarok, hogy az egy százmilliós népnek elég lenne. Az irodalomban, a művészetben is mindkét nép hatalmasat alkotott.

6/ Végül a legszorosabb összetartó kapocs: a magyar zsidók. Nem a kintről beleugató Tom Lantos, nem is a gyermekrákos sikkasztó gazember (mert köztük is akad csirkefogó, de melyik népben nem?), de Weisz néni a Pannónia utcából, "Biboldó" az internetről, Shadai és társai a hajdan volt - mindenképpen progresszív - Judapestről. Azok a magyarok, akik zsidó eredetűek, de vagy tartják a vallást, vagy nem (kolléganőm, amikor az általa rágcsált gyulai kolbászról közölte: "kósertés"), vagy keresik a szintén zsidó származásúak társaságát vagy nem, de mindenképpen először, másodszor és még harmadszor is magyarként azonosítják magukat, és Izraelbe elmennek esetleg körülnézni, de Magyarország a hazájuk. Szerencsére a második világháborúban a magyar zsidóság veszteségét az ország helyzetéhez képest sikerült csökkenteni, sikerült a budapesti zsidóság nagy részét megmenteni. Ha a két ország a múltat higgadtan kezeli, és Izrael, illetve a zsidóság más vezetői nem akarnak állandóan egyre erélyesebben megalázkodást a holocaust miatt, és a magyar vezetés se fényezi emlékművekkel és miegyébbel a zsidók elhurcolásakor örömmel kollaboráló (de az elhurcolást nem elhatározó!) magyar kiscsirkefogókat, akkor olyan viszont lehetne kialakítani, amiben nem a holocaust a fő téma - sőt, lassan ideje ezt a kérdést nem napi politikai, hanem történelmi üggyé átminősíteni, hiszen a személyesen érintettek lassan kihalnak.

 

Magyar-izraeli különbségek

Ez a legparadoxabb része a dolognak: a két ország között masszív különbségek vannak. Csakhogy az internet legnagyobb muhahájára méltó, hogy ezek a különbségek pontosan olyanok, hogy a magyar antiszemita szélsőségesek éppen azt követelik, hogy Magyarország olyan legyen mint Izrael!!! Ha ez nem skizofrén helyzet, akkor semmi nem az! Soroljuk:

1/ Izrael a lakosságszámhoz képest a világ legerősebb hadseregével rendelkezik. A magyar hadsereg még operetthadseregnek is alkalmatlan, az alig több mint 5000 fős tényleges legénységi állomány háborús helyzetben körülbelül 10 kilométeres terepszakaszt képes védeni, egy-két napig. Az izraeli hadsereg hatalmas túlerő ellen is megvédi az országát, a magyarnak még egy szimpla dunai árvíz is komoly bajt jelent... Az ottani haditechnika - és nem az illegális atombombáikra gondolok - fél keze kisujjával söpörhetné el a magyar hadsereg egészét. Az ország elrettentő ereje akkora, hogy a nem provokált izraeli támadásokat (amikor például külországi épülő atomerőművet bombáztak le) sem merik a szomszédok megtorolni, mert a vereséget nem kerülhetnék el. A mi "baráti" szomszédaink Ipoly-átkelő vagy Tiszántúl-foglaló hadműveleteket gyakorolnak, és semmitől se kell tartaniuk, ha tényleg megpróbálnák élesben is...

2/ Az izraeli titkosszolgálat a vilég legjobbjai között van, és világszerte képes a zsidó állam ellenségeit megsemmisíteni vagy elfogni (Eichmann, ugye, emlékszünk). A magyar titkosszolgálat és a híres-nevezetes TEK arról híres, hogy eredményesen tud fellépni műpisztollyal hülyéskedő egyetemista, vagy a megcélzott bűnöző ártatlan szomszédai ellen...

3/ Izrael a többségi zsidó lakosságával szemben erőszakoskodó palesztin kisebbségét keményen elnyomja és szigorúan kontrollált kerítések mögé zárja. Nálunk egy agresszív, törvényen kívül élő cigánycsalád rettegésben tarthat egy falut, és az állam képtelen megvédeni a fosztogatóknak kiszolgáltatott polgárait. Izraelen hiába követeli a fél világ a polkorrektséget: rámutatnak egy rakétázó palesztinre, és közlik, hogy a palesztinok tehetnek róla. Nálunk a cigánybűnözésről hivatalosan szó sem eshet, még a parlamentben is kizavarják a jobbikos képviselőt, ha a tagadhatatlanul létező és valós jelenséget leíró fogalmat használja. Képzelje el bárki, ahogy az izraeli rendőr vagy katona előtt a palesztin gúnyos gesztussal ordítja, hogy "hááá' meee' paalesztiiiin vagyoooók?" Meddig maradna állva az illető?...

4/ Izrael a határait masszív műszaki eszközökkel és tűzparanccsal védi, oda nem lehet tömegerőszakkal betörni. Elképzelhetetlen, hogy Izrael ingyenbuszokkal fuvarozzon egy rakás csavargó, azonosítatlan arabot ide-oda az országban. Magyarország milliárdokért épít kerítést a szerb határra, lezárja azt, összeveri a Röszkénél betörni próbáló arabokat - majd ugyanezek az arabok körbemennek Horvátországon át, visszajönnek Beremendnél, és felülnek a buszokra, hogy Hegyeshalomra áthordassák magukat. Ezért kellett Röszkénél bekeményíteni? Ezért kellett milliárdokat adni a kerítésre???

5/ Izrael a valódi ellenségeire koncentrál. Ha a magyar rendőrség fele akkora erővel kereste volna a cigánybűnözőket, mint amekkora erőket rendre bevetett a szélsőjobboldali tüntetéseken, már rég zsúfolásig lenne az összes börtön és fogda. Izrael a mégoly szélsőséges zsidó szektákat, ultraradikális csoportokat is nagyrészt békénhagyja, csak extrém helyzetekben lép fel saját zsidó polgárai ellen.

6/ Izrael korrupciós helyzete sokkal kedvezőbb Magyarországnál. Izrael többek között azért is gazdag ország, mert nem az kereshet pénzt, aki az épp regnáló kormány csókosa. Ott is vannak ügyek, de ha kiderül valami, akkor a következmény is súlyos, míg Magyarország "következmények nélküli ország", és a kornányváltást abból lehet észrevenni, hogy a Strabag helyett a Közgép (majd a Mészáros és Mészáros Kft.) lesz a közbeszerzések császára.

Magyarország és Izrael természetes szövetségesek. A két ország helyzete, geopolitikai pozíciója sok szempontból azonos, a problémáik szintúgy, és néhány zsigeri antiszemita ostobaságán kívül az ellenségeskedésre semmi ok nincsen. A magyar hadsereg hatalmasat profitálhatna egy komoly katonai együttműködésből, és a fegyverszállítások is gyors, erélyes erőnövekedést jelentenének. Nem hiszek a világszintű zsidó összeesküvésben - ami marhaság, és azért hajtogatja pár lúzer, mert 95-ös IQ-val természetesen nem képes olyan pozícióba kerülni, mint az irigyelt zsidó 130-assal -, és különösen nem hiszek abban, hogy a zsidóktól bármiért is félni kellene. Értelmes, gazdag és fennmaradni akaró nép, aki saját sorsának alakítását saját kezébe vette 1945 után. A magyar szélsőjobbnak is fel kéne adnia az antiszemitizmust, abba kéne hagyni Solymosi Eszter sírjának koszorúzgatását, és visszatérni a bismarcki "Realpolitik" gyakorlatához. Kánya Kálmánt, utolsó valamire való külügyminiszterünket nem érdekelte, ki kicsoda: a kisantant apró repedéseit is ügyesen tágította, mert semmilyen irracionális gyűlölettől nem engedte magát elvakíttatni.

48 komment

Címkék: izrael zsidó cigánybűnözés polkorrektség migránsok

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr897862918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.29. 16:14:46

Így igaz. A magyar szélsőjobb lejárt szavatosságú eszmékkel mérgezi magát.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.29. 16:37:32

Én is szélsőjobb vagyok, ha úgy vesszük. Polkorrektség, cigánykérdés kapcsán biztosan. De hülye, úgy érzem, nem vagyok. A cigánybűnözés létezik, ezerszer láttam.

Mellesleg de korán idetévedtél, még javítgattam a helyesírási hibákat, és már ott volt a komment!:-)

Abendsen 2015.09.29. 20:17:55

Örömmel látom, hogy megint postolsz.

Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy az
"Izrael és Magyarország hasonló helyzete"
2-es pontjában szerintem tévedsz.
Egész más a helyzet etnikailag. Ezen kívül a cigányok jobban beintegrálhatóak a magyar társadalomba (lásd: Kádár-rendszer) ti. nincs vallási és civilizációs feszültség. Mielőtt belekötnél, ez nem a Kádár-rendszer dicsérete, de számomra mégis úgy tűnik, hogy kellően erős államhatalom esetén a dolog kezelhető, míg véleményem szerint az európai muszlim közösségek teljesen beintegrálhatatlanok (legfeljebb ha egyének szintjén lehetséges de számomra néha még ez is kérdéses).

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.29. 20:58:55

@Abendsen: Szwrintem, ha jobban átgondoljuk, nem más a helyzet. Annyi helytálló, hogy a cigányokkal kapcsolatosan vallási különbség nincs - de hogy civilizációs feszültség ne lenne? Amikor a buszon ordibálva-dajdajozva "közlekednek", és a kórházba huszonöten zúdulnak be "látogatni?"
Fel se teszem, hogy a Kádár-rendszert dicsérnéd. Csak arra hívom fel a figyelmed, hogy amíg az erőskezű Hafez Asszad volt a szíriai elnök (diktátor), addig ott se volt etnikai feszültség, mindenki befogta a pofáját. Csakúgy, mint Kadhafi Líbiájában vagy Szaddám Irakjában. Nincs lényegi különbség: diktatúrában rend van, ott a kisebbségnek (is) kuss a neve.

Megjegyzem, a Kádár-rendszer bizonyította be éppen a cigányok integrálhatatlanságát. Az ugyanis elég hosszú volt ahhoz, hogy a cigányság - akár az állami kényszer révén - felemelkedjen, hiszen akkoriban iskola mellé járni nem lehetett, a tankönyv két forint volt, és dolgozni is kötelező volt. Tartott mindez vagy 30 évig (Rákosit is beszámítva közel negyvenig). Ez két és fél cigánygeneráció. Vagyis kialakulhatott volna a tanulásra az igény (de legalább annak megszokása-elfogadása), a társadalom többségi normáit elsajátíthatták volna. De nem. Ugyanakkor ha embercsempészni lehet, azt két hét alatt mind tudja, és tömegesen kezdik csinálni. Nem jobbak semmivel a palesztinoknál, csak még primitívebbek, kisstílűek, nincsenek általános céljaik (nem is képeznek egy népet), csak ingyenélni akarnak, hogy az ország tartsa el őket. Egyének szintjén sikerült az integráció, nekem is vannak nagyon rendes-tisztességes cigány munkatársaim, akiket kifejezetten kedvelek, de ők se próbálnának meggyőzni arról, hogy okos dolog bemennem Kerepesen a Gyár utcába...

Alhazred 2015.09.30. 08:21:49

@Molnárgörény: a cigányság 30-50%-a menthető lenne, köztük élek, velük dolgozom. viszont ehhez pont az kellene, hogy keresztbefosni a polkorrektséget, és drákói - de következetes - szigorral bánni a többivel. a menthetőket meg ott támogatni - kiemelni, ahol csak lehet, nagyon sok értékes ember van köztük, akik lendíthetnének az országon előre, de pont a többi, putris-strici-maffiózó meg a saját csóróságuk okán nem tudnak kiemelkedni. a 16 éves színkitűnő, lelkes, rémesen rátermett gyereket kiírják az iskolából a tankötelezettség megszűnésének _másnapján_, hogy kirakják az út mellé/közmunkázhasson havi hatvanér', magyarán a rövid távú haszonért feláldozzák a jövőjüket. első lenne kábé beléjük verni a hosszabb távon, nagyobb képben gondolkodást.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.30. 08:47:58

@Alhazred: Az arányt nem tudom, országosan meg főleg nem, de magam se mondtam mást. A beilleszkedő, tisztességes cigány pusztán bőrszíne-fajtája miatt nem ellenség vagy rettegés tárgya, és semmilyen keménység velük szemben nem indokolt. Ugyanakkor pontosan ezt fogalmaztam meg a korábbi, cigányokról szóló posztokban, hogy aki nem illeszkedik be, annál a kompromisszummentes gyémántkemány büntetés a megoldás. Sitten pusztul el vagy Kanadába menekül, teljesen mindegy, csak ne tarthasson rettegésben egy-két aljanép cigánycsalád egész falvakat.

Bennem még az is felmerült, hogy ezzel a réteggel szemben az izraeli gettómódszert (Gáza) is alkalmazni lehetne, akár demokratikusan is. Ha a kedves Kolompár családfőt elkapják, és 10 évnél többre ítélik, akkor választhasson: bemegy az ezt szintén elfogadó feleségével a gettóba, vagy leüli a sitten (de nem luxusbörtönben gyúrási lehetőséggel, csicskáztatással, hanem olyan helyen, ahol egy hét is a jeges iszonyat). Iskola lenne a gettón kívül és belül is. A gyerekek érdemeik szerint járhatnának egyikbe vagy másikba. Ha tehetséges és normális, járhat a gettón kívüli iskolába, és amikor elég nagy, leválhat a visszahúzó családról, amihez segítséget is kap. Ha a család hozzáállásával szolidáris, kint más gyerekeket próbál zsarolni-kirabolni, vagy épp a gettóba zárt bűnöző papa ügyeit intézi, akkor áthelyezik a gettón belüli iskolába (ahol persze a fegyelmet mindenáron, erőszakkal is fenntartják, és szóba sem jöhet a pedagógusok megtámadása). Lehet, hogy durva módszer, de a finom módszerek totális kudarcot hoztak eddig.

A libbant széplelkek azt képtelenek megérteni, hogy egy bizonyos primitivitási szinten kizárólag az erőszak az, amit a primitív egyed megért. Semmi mással nem lehet hatni rá. Az erőt tiszteli, de a nem létező eszére ható módszereket gyengeségnek tartja, és azokkal automatikusan visszaél.

Éhes ló 2015.09.30. 18:21:12

Nincs semmiféle skizofrénia a széljobbon.
A hazájukban vadászható, elégethető földönfutókká tett palesztinokat pedig csak egy taknyos zsidó keveri össze a libbant ejrópát megszálló moszlim hordával, aki olyan szar alak, aki szerint az 56-os magyar menekültek és a mostani horda között nincs különbség.

Abendsen 2015.09.30. 19:06:20

@Molnárgörény: Szerintem a cigányság egy viszonylagosan integrálódott része Európának, az persze más kérdés, hogy milyen szerepben.

Én arra gondoltam, hogy az iszlám egyfajta beékelődést képez az adott nyugati társadalmakban és soha az életben nem lehet ezeket feloldani.

Megpróbálom megvilágítani egy példával. Ha a cigányságra az államhatalom nyomást gyakorol, akkor az a közösség megjuhászodik és legalábbis úgy tesz, mint ha beilleszkedne. Az persze lehet, hogy a hagyományos vérségi (félig-meddig törzsi) szokásait ott fogja folytatni ahol abbahagyta ha az állam kényszerítőereje megszűnik, de legalább kezelhető a helyzet beavatkozással.

Ezzel szemben ha egy keresztény (vagy szekuláris, egyszóval: nyugati) állam hasonló módszert próbálna meg alkalmazni egy muszlim közösséggel szemben, akkor azok felvennék a kesztyűt és kitörne vallásháború.
Tehát véleményem szerint a muszlim közösségek integrálhatatlanok míg a cigány közösségek, ha csak félig-meddig is, de integrálhatóak

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.09.30. 22:08:56

A poszt összességében korrekt elemzés, csak az a kib@szott örökös zsidózás ne lenne. Igaz, benne van a cigózás is,ami, mint minden hasonlat szintén sántít, a palesztin analógia viszont egyenesen ellentétes a mondanivalóval. Ráadásul tök felesleges, szokás szerint elviszi a diskurzust. Csak a tények kedvéért: palesztin nép nincs, soha nem volt és nem lesz. Az elődöknek tartott, a térségben hódítóként megjelent filiszteusok Góliát fejbekúrása után nem sokkal eltűntek a történelem süllyesztőjében. Izrael 1948-ban történt ENSZ által deklarált megalakulását követően néhány ezer ott élő arab odébb költözött néhány kilométerrel, mert nem akartak zsidó fennhatóság alatt élni. Számukra is ki lett jelölve önálló terület, de azt az arab tesó jordánok lenyúlták tőlük, miközben halomra öldösték őket. Az nem fáj senkinek, már az utódoknak sem, időközben rájöttek, hogy mégiscsak a zsidó ország a legélhetőbb hely a környéken....
Ha már mindenáron hasonlat kell a kurucfingón és szappanoperákon szocializálódott skizó széljobbantaknak, akkor kibaszott nagy magyarságuk fényében miért nem a 150 éves muszlim uralom jut eszükbe?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.01. 10:10:44

@biboldó: Nem igazán értem a "zsidózás" és "cigózás" kontextusát.

A polkorrekt fogalmazást tőlem ne várd soha. Ha cigányról írok, ezt írom, és nem etnikai kisebbséget és egyéb eufemizmust. A zsidókat értelemszerűen zsidónak nevezem. Ugyanakkor - sajnos - markáns a különbség, mert a magyar zsidókat semmiben nem lehet megkülönböztetni a magyar nem zsidóktól (az arcjelek, stb. félrevezető lehet, pl. a Habsburgok egy része is úgy nézett ki, mintha pont Tel-Avivból jöttek volna). A magyar zsidók, vagy zsidó származású (vallású, de ezt te is mondtad, hogy elég kevesen tartják) magyarok pontosan olyanok, mint akárki. Nincs közöttük több bűnöző, nem kell tőlük félni.

Ez a cigányokra nem igaz. Egy részük becsületes és normális életet él (és gyűlöli a lumpeneket), míg más részük élősködő és közveszélyes, és ez a "más rész" nagyságrendekkel több, mint a többségi nemzetnél.

A palesztinok kérdését nem akarom feszegetni, mert közpolitikai szint fölött nem értek hozzá. Azt viszont tudom, hogy az ottani ilyen-olyan muzulmán arabok közül egyedül a drúzok azok, akik furcsa módon mindig lojálisak az országhoz, amiben élnek, és ez a néhány izraeli drúz esetén is így van, őket be is sorozzák.

Nagyjából az összes többi Izrael megsemmisítését akarja, és ezt a célt semmi áron nem adja fel. Mindegy. hogy jordán vagy palesztin, legfeljebb időleges kompromisszumot köt, de a végcélja nem változik. Hogy ne kelljen folyton az összes kisnációt felsorolni, nyugodtan nevezhetjük őket palesztinnak, a világ is így nevezi őket.

A cigányok nem akarják Magyarországot megsemmisíteni (és itt megint az elfogadhatatlanul nagy, felét vagy többet kitevő lumpen, bűnöző rétegről beszélek). Ők "csak" élősködni akarnak az országon és lakosain. Ez ugyanolyan tűrhetetlen, mert amikor nekiállnak "öregezni", és megkínoznak-megölnek szerencsétlen öregeket, akkor az államhatalomnak a legkeményebben kéne odavágnia - halálbüntetéssel is.

A "palesztin" és cigány célok közötti különbséget jól mutatja, hogy Izraelben masszív politikai szerveződésük is van az ott élő muzulmánoknak a Fatahtól a többi hasonlóig, míg a magyar cigányság millió táji számaránya ellenére semmilyen szervezkedésben nem vesz részt, működő cigány politikai erő nincs - mert nincs politikai céljuk.

Az igazi áldozatok mindkét országban a becsületes, lojális kisebbségiek. Izraelben ez az áldozati pozíció sokkal súlyosabb - mert olykor lőnek is rájuk - míg nálunk egy becsületes, dolgozó, gyerekeit iskoláztató cigány csak a megvetést kénytelen elszenvedni. Amikor a buszon mindenki magához szorítja miatta a táskáját.

Ami azonban Izrael alapítását illeti, abban nem vagy teljesen pontos. Az ENSZ úgy döntött, hogy Izrael és Palesztina is legyen. Jordánia valóban nyomult, de azt az ENSZ sose mondta ki, hogy az lenne a "palesztin állam". Izraelt tulajdonképpen puccsszerűen kiáltották ki (és az Irgun, Hagana és hasonló terrorszervezetek vezetői masszívan benne voltak) - arra alapozták mindezt, hogy a holocaust után nem fognak az angol-amerikai (szovjet már kevésbé számított) erőktől az egyoldalú lépésre katonai választ kapni, és ez be is jött. Izrael kikiáltásának történetét (és az ezt követő nagyon küzdelmes első évtizedeket) zsidó szemszögből kifejezetten történelemhűen írja le Herman Wouk a Remény, illetve Dicsőség című quadrilógiában. Wouk ugyan regényeket ír, de történelmi regényeinek tényanyaga kifejezetten pontos, ellenőriztem más forrásokkal.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.01. 10:14:50

@Abendsen: Megint a jugó példát mondhatom: amíg Tito erős keze volt rajtuk, a koszovói albánok szépen befogták a pofájukat.

A cigányság részben persze hogy integrált, azzal a résszel (túl kis résszel) semmi baj nincs, sőt, áldozatai annak, amit a szemétláda cigányok művelnek, mert egy kalap alá veszik őket a többiek.

Vedd azonban észre, hogy Európában mindenhol ugyanaz a baj a cigányokkal. Az, hogy túl sok, elfogadhatatlanul sok közöttük a bűnöző, élősködő. Márpedig nem lehet minden európai nép rasszista, tehát ez az élősködés valahol a cigányokban ott kell kódolva legyen, és a kulturálódás csak túl kevés cigányban írja ezt felül. Csak hát tilos kutatni, mert ez nagyon nem polkorrekt...

Abendsen 2015.10.01. 17:48:48

@Molnárgörény: Csak azt vedd észre, hogy a két probléma közel sem azonos súlyú. A cigányságra valóban jellemző, hogy pl. klán alapon bűnöznek és egyfajta társadalmat alkotnak a társadalomban. De ezzel szemben ők nem akarják lerombolni a keresztény gyökerű országokat (plusz Izraelt), míg bizony a muszlimok (minél radikálisabbak annál inkább), erre bevallottan törekszenek.

Más az ha van egy tulajdonképpeni archaikus közösség, amely a polgári (nem ritkán alapvető emberi) normákat nem akarja betartani és más az, ha egy közösség (kb. egy milliárd ember szerte a világon) vallási alapon le akarja rombolni a kultúránkat, hogy helyére a sajátját állítsa. Erre történelmi példa is van; a muzulmánok vágták haza a nyugati civilizáció akkori leggazdagabb területeit (Szíria, Egyiptom), olyan szinten, hogy ott a fű sem nő többé.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.01. 17:58:10

@Abendsen: Ebben igazad van, csak az ellenkezőjét vontam kétségbe - hogy egy elég erős diktatúrában CSAK a cigányok pofáját lehet befogni. Tito-Szaddám-Hafez Asszad-Kadhafi a muzulmánokét is befogta.

Nem plusz Izraelt, hanem legelőször Izraelt (meg minden zsidót), aztán a keresztényeket akarják kinyírni. A zsidókat még jobban.

Én is éppen azt írtam, hogy a cigányság nem akarja lerombolni az országot, nem akarja átvenni a hatalmat, nem létezik politikai mozgalomként, milliós tömegként sincs például pártja. A cigányság lumpen része simán élősködni akar. De a túlszaporodás miatt ez a "mérsékelt cél" is katasztrófához vezet, és mivel az élősködés egyik remek módja a segílykéért purdégyártás, a folyamat nagyon gyors, és ha így megy tovább, még az életünkben kezelhetetlenné válhat, tehát hiába kisebb formailag a cél, a gyakorlatban ugyanúgy anarchia alakulhat ki. Kovács néninek tökmindegy, hogy azért verik agyon, mert keresztény, vagy egyszerűen csak azért, hogy kirabolják...

Abendsen 2015.10.01. 18:19:34

@Molnárgörény: Szerinted reális az, hogy a cigányok tönkreteszik Európát?

A Kovács nénis példád pedig elég demagóg. Egyéni szempontból persze teljesen mindegy, de itt a társadalmi folyamatokról és veszélyekről van szó. Ilyen szempontból pedig nem mindegy, hogy miért ütnek agyon.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.01. 21:46:06

@Molnárgörény: "zsidózás, cigózás" alatt azt értem, amikor a korrekt levezetésbe bekerült pl. a szegény elnyomott izraeli állampolgár palesztinok kérdése, mint az "apartheid" rendszer áldozati. Túl azon, hogy ez nem igaz, elviszi a témát. Aki izraeli állampolgár, az egyenlő jogokkal, kötelezettséggel (kivétel katonai szolgálat) rendelkezik. Az araboknak parlamenti képviseletük, pártjuk is van. Ebből adódóan szavazati joguk és minden ami ezzel jár. Ez nem kifejezetten apartheid-es szokás. Más kérdés, hogy egymás között nagyobb ellenségeskedések feszülnek, mint siíta-szunnita antagonisztikus ellentét, de legfőképp a keresztény és muzulmán arabok közötti baszakodás. Egy jeruzsálemi keresztény arab kereskedő jobban retteg a terrortámadásoktól, mint a turista. Sok esetben nekik köszöntető egy-egy megelőzés. Nem csupán azért, mert egy időre szünetel a biznisz, hanem, mert ők ellentétben a polkorrekt vagy akármilyen inkorrekt széljobbant európai felfogással, tudják, sőt, tapasztalták, hogy a muszlimok nem Izraelt, a zsdókat akarják megsemmisíteni, hanem mindent, ami nem iszlám.Semmivel nem gyűlölik kevésbé a kereszténységet, mint a zsidókat. Az elsősorban zsidógyűlöletük hangoztatása csak piár fogás, amit a civilizáltnak nevezett világ szépen beszop. Tenyerén hordozza, tenyeréből eteti, pénzzel, fegyverrel, paripával tömi az igazi ellenségeit. Amint az alaptéma igazolja, ássa a saját sírját, mely tömegsír el fog nyelni zsidót keresztényt, nem iszlám hitű arabot, cigót egyaránt. Basszus, valahogy ilyen fajta áldozati testvériségre nem igazán vágyom...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.10. 01:05:30

@Abendsen: Az a helyzet, hogy amíg 1-2 százezer cigány volt, addig a helyzet azért kezelhető volt, amit írsz: archaikus "társadalom" az övék, mely élősködni akar, nem megsemmisíteni. Csakhogy a mennyiség minőségbe megy át. Borsod már "no-go zone" egyes részein. Nem vallási okból, hanem mert kirabolnak. Amikor annak idején (immár vagy 7,5 éve) Mdorkához mentem Sárospatakra kiscicáért, a vonaton állandó járőrözés volt két-három zsruval, mert enélkül a vonat utasait nem lehetett biztosítani esetleges fosztogatók ellen, akik például az egyik megállónál öten felszállnak, végigrabolnak egy kocsit, aztán a következőnél leugranak. Az állomások "közönsége" félelmetesen nézett ki, fehér ember azokban a falvakban nem is szállt le.

Amikor az élősködőket a "gazdaállatok" már nem képesek eltartani, a gazdaállat elpusztul. Ez folyik most, egyre gyorsulva, az idióta "családpolitika" miatt. Mert sajnos nem mindegy, hogy Kanalaséknak van öt gyerekük, vagy a normális magyar családnak, akiknek nem segílykére kell.

Szóval mindegy lassan az, hogy mi a cél, az eredmény hasonló lesz.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.10. 01:24:46

@biboldó: Azt te is tudod - meg nem is tagadja senki - hogy a zsidó izraeliek igyekeznek a nem zsidókat egyre inkább bepréselni Ciszjordániába és a Gázai övezetbe. Amikor pedig balhé van (és most megint kezdődik, úgy nézem...), akkor azokat lezárják, sokszor hermetikusan is. Olyankor a palesztin/arab/akárki nem jöhet ki dolgozni se, persze ezért nem kap bért vagy vis major pénzt, így aligha kétséges, hogy a terroristák dolgaiért az izraeli hatalom egy idő után mindenkit szívat. És akkor még nem beszéltünk a megtorlások nem igazán effektív voltáról, meg arról, hogy az "intifáda" áldozataránya mindig messze több arab/palesztin/egyéb áldozatot mutat, mint zsidót. Másképp fogalmazva a megtorlás nem szemet szemért, hanem több szemet egyért alapon megy. Amit, megjegyzendő, a genfi egyezmény nem is tiltott a II. vh. idején(!!!). (Akkor a németeket nagyon kínkeservesen ítélték el az ellenállók miatt kivégzett lakossági túszok kapcsán, ugyanis a partizánkodás ellen a genfi egyezmény az ilyen retorziót nem is tiltotta, csak az arányosságot követelte meg, de azon az arányosságon Izrael nem is lép túl!).

Így aztán: nagyon is hajlok arra (és a beözönlő arab áradat miatt egyre inkább), hogy a túlzott megtorlást is megfelelőnek tartsam. Különösen akkor, amikor a palesztinok kezdik. Mint ahogy mostanában bicskás intifáda indul a jelek szerint. Ha zsidó volnék Izraelben, magam is azt követelném, hogy nyírják ki az összes bicskás gazembert, és ha netán párszor tévednek, hát nem nagyon sírnék. Aki kardot fog, kard által vész el.

Az Európába ömlő arab-muzulmán áradat pedig egy-két szempontból jó hatású is lehet: a ballibbant elméleti-emberjogi idiotizmust erős zárójelbe fogja tenni, ébreszt némi egészséges nacionalizmust, valamint a "zsidó-keresztény kultúrkört" sokkal érzékelhetőbbé, értelmezhetőbbé teszi majd, és az antiszemitizmust sokkal hatékonyabban csökkenti, mint akármilyen állami tiltás vagy polkorrekt elvárás. Az összeesküvéselméletes, Bilderbergező kőkemény széljobbernek meg kell majd gondolnia, hogy az ártatlan ortodox zsidó pajeszát cibálja inkább, vagy a pesti metrón bombát elhelyező arabot lincseli meg. Utóbbi mellett fog dönteni.

Az őrült muzulmánok tényleg mindent ki akarnak nyírni, ami nem iszlám, de ezen belül szerintem vitathatatlanul a zsidók vannak első célponti helyen. Úgy is fogalmazhatom, hogy a keresztényt is ölik kötelességből (sőt, a más ágazatú vagy mérsékelt muzulmánt is), de a zsidóölést élvezettel művelik, hogy rohadna el az összes gazember terrorista muzulmán... Mindenesetre ha lőni kell rájuk, majd együtt lövünk.

Basszus, "A nép döntött: Magyarországot meg kell védeni!" Ezért fuvarozzuk potyán az összes tetűt Ausztriába a horvát határzár megépülte után is?! Nehogy megbuktassuk azt a horvát kormányt, ami mindennek elmondta Magyarországot? Ha Orbán normális, én vagyok hülye...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.10. 01:25:31

Még azt is velünk akarják kifizettetni, hogy az arabok összeszarták a vonatjukat! Röhej.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.11. 23:55:06

@Molnárgörény: Fordítva tudom. Az izraeli állampolgárokat senki nem akarja sehová toloncolni. Túl azon, hogy a környező országokban élő tesóikhoz viszonyítva baromira jól élnek anyagi és emberjogi szempontból is, van egy jól jövedelmező lehetőségük is. A szegény elnyomott, kirekesztett autonóm területen élők nagy pénzeket fizetnek névházasságokért, hátha családegyesítés címén állampolgárságot kapnak ők is. Az állítólag zsidók uralta média tele van szívbemarkoló történetekkel, melyeknek hőseit a gonosz apartheid rezsim nem engedi a családjukkal együtt élni. Aki szívatva van, az valóban az autonóm területről Izraelbe járó melós, aki zavargások idején nehezebben vagy egyáltalán nem jut el a munkahelyére. Hogy ki szívatja őket, az nézőpont kérdése. Nem pont a témába vág, de eszembe jutott egy akkor számomra elgondolkoztató történet. A legutóbbi intifáda idején, - mikor vaktában lődözték a rakétákat Izraelre -, egy ilyen rakéta megölt két arab gyereket. Az állampolgár szülők azt nyilatkozták, büszkék a gyerekeikre, hősként haltak meg Allahért. Namármost erre nincs nincs logikus magyarázat. Normális szülő ilyet nem mond. Ha komolyan gondolták, sötétnél is sötétebb fanatikus barmok, kikkel nem lehet párbeszéd, békének lehetősége sem. Valószínűbb, hogy ezt kellett nyilatkozniuk, különben a saját tesóik, azaz a széljobbnagymagyar szíriuszi nimródleszármazottak által hős szabadságharcosoknak titulált véglények vágnák el a torkukat. Arány? 10000 vaktában kilődözött rakétára 10000 vissza? Ehelyett a hülye zsidók sajátjaik élete árán a gyerekeik, asszonyaik mögé bújó gyilkosokat próbálták meg hatástalanítani.
Nem mondom, hogy minden beáramló emigráns kivétel nélkül kiképzett fanatikus, de, hogy minden muszlim zsarolható, az biztos. Mármint a sajátjaik által, Allah nevében. Értsük már meg, teljesen más kultúra, teljesen más hierarchia, nem lehet a saját fogalmaink szerint kezelni őket, más fejjel gondolkoznak. Kinyírás szempontból nincs náluk sorrend.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.12. 00:33:54

@biboldó: Valószínűleg pontosabban tudod, mint én. Az viszont tény, hogy a zsidó telepesek működésére az izraeli területen élő, izraeli állampolgár arabok/palesztinok elzavarása, tulajdonuk elkobzása és településeik ellehetetlenítése azért jellemző. A zsidó oldalról ez öntögeti a tűzre az olajat. Ugyanakkor kétségbe se vonható, hogy Izrael megállapodna, palesztin államot is engedne már, csak nincs kivel megállapodni, és főleg nincs, aki betartaná ezt.

Amit az arab gyerekek haláláról írsz, és a szülők reakciójáról, azt nem tartom annyira torznak, mint te. Sőt, európai példát is tudok rá. Amikor a D-nap előtt a nyugati szövetségesek Franciaországot bombázták, a francia áldozatok rokonai hasonlóan éreztek és beszéltek igen sűrűn (De Gaulle visszaemlékezéseiben is szerepel ez).

A véleményem egyértelműen az, hogy Izrael önvédelmet folytat, amihez joga van. Az időnkénti túlkapások a háborúkban megtörténnek, és az intifádák a háború aljasabb formái, szóval a túlkapások még érthetőbbek. A zsidó és a keresztény kultúra között nincs lényegi különbség, az agresszív iszlám mindkettőre súlyosan veszélyes. Idióta tehát az, aki ebben a helyzetben antiszemita vagy palesztinbarát. Én meg nem akarok idióta lenni - bár sose éreztem magam antiszemitának, akkor se, amikor azt mondta valaki. Meg azt se szeretném, ha a kölköket minden reggel rettegve kéne iskolába engedni, hogy felrobban-e a metrójuk vagy sem. Izrael nem tenne ilyet, de az arabok annál inkább.

Mellesleg ha az Index leantiszemitáz, a kurucon meg lezsidóznak, akkor ott van a véleményem, ahol szeretném, ha lenne. Független, és igyekszem a logikánál maradni. (Basszus, egy helyen a vacak billentyűzet miatt Izraelt kisbetűvel írtam, inkább kimoderáltam és visszamásoltam, nehogy valaki szándékosnak vegye!)

www.miertcion.blogspot.com 2015.10.12. 15:30:52

"Eszem ágában nincs vitatni, hogy Izrael a saját állampolgár palesztinokkal szemben apartheidrendszert tart fenn" - írod. Tudnál erre példát mondani? Miben nyilvánul meg az apartheid? Csak hátul ülhetnek a buszon?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.13. 20:39:34

@Molnárgörény: " Az viszont tény, hogy a zsidó telepesek működésére az izraeli területen élő, izraeli állampolgár arabok/palesztinok elzavarása, tulajdonuk elkobzása és településeik ellehetetlenítése azért jellemző."
NEM! Zsidó telepek soha nem épülnek már lakott területre, csak és kizárólag zöldmezős beruházás keretében. Oké, nem ragozom ezt a témát, hisz én féltem, hogy az ilyesmi elviszi a diskurzust.
Normális keretek közötti palesztin állam létrejöttét Izrael messzemenően támogatná. Akik teljes mellszélességgel ellene vannak, azok maguk a magukat palesztinoknak nevező semmiből kreált csőcselék. Megszűnnének világpolitikai tényező lenni, eldugulnának a korlátlanul ömlő pénzcsapok, miket a "széljobb skizo-ja" tart nyitva. Nyalják a teveszaros seggeket, pusztán, mert elhiszik, hogy elsősorban zsidóellenesek.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.16. 23:45:07

@biboldó: A "zöldmező" is valakié, mint minden normális országban, és az szerintem tagadhatatlan, hogy megtörtént, hogy nem "állami" hanem magántulajdonra épült ilyen telep, és a telepesel amúgy kifejezetten agresszív népség - és ezt nem is csak én mondom, de Herman Wouk is a Remény - Dicsőség quadrilógiában, amit nehéz lenne zsidóellenességgel vádolni. Kivágták az arab pár olajfáját és odaépítettek. De ezek alapvetően tulajdoni és elbirtoklási-ráépítési kérdések, amelyek a polgári jog körébe tartoznak. Szóval tényleg nem érdemes ragozni, mert olyan emberekkel szemben, akik most éppen előrántott bicskával rontanak békés járókelőkre, semmiféle szolidaritásom nincs. Még akkor se, ha túlkapásokat követnek el velük szemben, mert minden emberileg érthető, és "kicsiben" magam is átestem hasonlókon ("aki a mentősre kezet emel, annak a kezét el kell törni").

A döntésem hosszas, több éven át tartó mérlegelés után végleges: Izrael és a benne élő zsidók mellett teszem le a voksomat, mert ha az ő tetteiket az ellenségeikével összevetjük, a zsidóké magyarázható és megérthető (ha bűnös is olykor a szó jogi értelmében), míg a mindenféle muzulmán terrorista szimpla aljas gazember, akinek életcélja a gyilkolás bármi áron, és semmiféle megegyezés nem is érdekli. Kész. Fenntartom a jogom bármilyen bírálatra továbbra is, de alapvetően elítélem az értelmetlen, zsigeri antiszemitizmust, és a zsidóknak is elvárok mindenkitől annyi megértést, hogy amikor utcai orvbicskázókkal szemben kell fellépniük, akkor a csirkefogók agyonlövése teljességgel normális és megfelelő védelmi reakció. Bár így lenne a politikai burok nélkül rabló-gyilkoló itteni cigánybűnözőkkel szemben is!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.16. 23:49:14

@www.miertcion.blogspot.com: Cionizmust ne várj tőlem, nem vagyok zsidó. Mellesleg "biboldó" aki viszont személy szerint zsidó, megválaszolta a kérdésed, amikor leírta, hogy a gázai és ciszjordániai normális, dolgozó arabok szívnak azért, amikor élesedik a helyzet (olyankor kizárják őket Izrael belsejéből en bloc). Ennyi. Olyankor a teljesen ártatlan arabpalesztin emberkéket is diszkriminálják, ami megérthető, de nem dicsérhető, és apartheidet jelent, mert nem személyre megy, hanem pofára. Hozzáteszem: ez nem állandó apartheid, de azért elég fájdalmas azoknak, akik elszenvedik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.16. 23:54:30

@www.miertcion.blogspot.com: Az idézőjel pedig azért, mert soha az életben nem biboldóznám Őt le, mert személyét és véleményét is sokra becsülöm. Nagyon tisztességes ember, korrekt gondolkodással és előítéletek nélkül. Mellesleg amúgy se jellemző rám a biboldózás, mert a valóság az, hogy éles bírálataim ellenére (melyek főleg a sajnos létező "holocaust-ipar" irányába mennek) a zsidó embereket és a zsidóságot összességében egy 0-100-as skálán erősen a pluszban, 70 fölött ítélem meg. Sokkal több zsidó magyart kedvelek, mint haányat nem; az összképem kifejezetten jó, és a néhány negatív példát nem akarom a többiekre kivetíteni.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.17. 22:15:54

A téma menthetetlenül elment. Semmi gond, így érdekes, a fenenagy egyetértés a gondolkozás halála. Izrael önvédelmi jogának elismerése, ez ügyben tett intézkedéseit követendő példaként értékelni tiszteletreméltó korrekt látásmód.
Hogy mégis legyen egy kis baszakodni való, érdemes lenne egy kicsit boncolgatni, vajh, miért szükséges minden esetben hozzátenni a "de"-t?
Miért apartheid, ha éles helyzetben néhány ártatlan nem jut el a munkahelyére? Nagyságrendileg ez kb annyi, mint amikor fokozott közúti ellenőrzés következményeként néhány cigó elkésik a közmunka műszakkezdetéről. Nem csak ő, hanem akár a magyar főnöke is, miként zűrös időszakban az izraeli zsidóknak sem zökkenőmentes a közlekedés. És csak a játék kedvéért tegyük hozzá, hogy a fokozott közúti ellenőrzésnek csupán a pénzbeszedés az indítéka, semmi köze cigánybűnözéshez.
Tűzszüneti status quo határvonalon belüli építkezés miért magántulajdon sérelme? Kié? A terület felett egykor közigazgatást gyakorló ország nem tiltakozik, ha létrejön valaha egy rendezés miben visszakerül hozzá, csak gazdagodik. Aki nyafog az építkezés miatt, az akarja elbitorolni az egykori és jelenlegi tulajdonostól egyaránt.
"holocaust ipar" Ez meg mi túró? Holokauszt volt, hála a Mindenhatónak még van néhány kilencven év körüli túlélő. Kik esetleg valamilyen külföldi pénzalapból kapnak kb annyi életjáradékot, miből a nyugdíj mellett ki tudják fizetni a fűtésszámlájukat. Gyógyszerre már nem biztos hogy futja. Ez lenne nagy biznisz?
Számomra a "biboldó" nem pejoratív, kikérem magamnak, ha bárki nem tart érdemesnek lebiboldózni. Megdolgoztam érte.(szmájli)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.10.18. 01:53:09

@biboldó: A gázai övezet alkalmanként zárása nem egyenlő a körúti ellenőrzéssel. Onnan zárás idején nem lehet kijönni (és aki próbál, le is lövik). Igazad van, hogy a normális arab szív a terroristák miatt - de csakugyan szív, nem is kicsit, és azért, mert arab, és a gázai övezet lakója. Ez apartheid, ha időleges is.

Holocaust-ipar alatt nem azt értem, hogy a kilencvenéves túlélő járadékot kap, hanem azt, hogy a kétezres években néhány buggyant az USA-ban (akinek ugye az egész világra joghatósága van, sajátmaguok szerint) beperelték a MÁV-ot, mondván, hogy közreműködött a deportálásokban (háborús országban a vasút, ugyebár, kevés lehetősége van a vasutasnak megmondani, mit visz el és mit nem). Az ilyen perlés undorító, mint ahogy az is, hogy szintén a 2000 utáni években találta ki néhány iparos, hogy a BMW-t és a Volkswagent is beperli. A történtek után 60 évvel kitalált újabb perek és igények holocaust-ipart jelentenek számomra, és a nagy többség számára is - sőt, azt hiszem, Te se értesz egyet az effélével, mert semmi egyébre nem jó, mint abból is antiszemitát csinálni, aki eredetileg nem az volt. Mint ahogy az egyetemi holocaust-tanszék se kifejezetten értelmes dolog.

Olyasmi ez, mint Sztálin erősödő osztályharca. Erre hivatkozva nyírta ki a fél pártvezetést a harmincas években, mondván, hogy az osztályharc erősebb, pedig már se burzsuj, se kulák nem volt valósában. A holocaust is egyre inkább történelem, a túlélők lassan elfogynak, illetve elvesztik emlékeiket (a szenilitásra gondolok), vagyis a dolog egyre kevésbé személyes. Erre egyre intenzívebb a holocausttal kapcsolatos propaganda. Lassan szerecsés volna ezt is betenni a "történelem" feliratú fiókba. A kimondatlan, vagy oykor kimondott bűntudat-elvását a háború alatt még nem is élt emberktől (mint pl. tőlem) meg mindig visszautsaítom, hiszen 20 évvel későpb születtem, tehát semmilyen bűntudatra nem vagyok hajlandó olyanért, amihez semmi közöm nem volt.

A tűzszüneti status quo beépítésével az a baj, hogy ez nem a gazdagon visszaadás, hanem a végleges elfoglalás szándékával történik, ami mindenhez vezet, csak békéhez nem. Más kérdés, hogy Izrael és szomszédai között lehet-e egyáltalán tisztességes béke, mert ez nem valószínű. De akkor meg azt kell mondani, hogy elfoglaltuk, sorry, ez van, a lúzerek mindig szívnak. Miután a nagyobb háborúkban Izraelre rendre rátámadtak, az ilyen attitűd jogos is, a mellébeszélés meg nem rokonszenves.

Ha ragaszkodsz,hozzá, természetesen nem vonom meg tőled a biboldó címzést, de azért ha majd valamikor összefutunk, akkor ugye nem kell így szólítsalak? Mert vitázni lehet, kell is, de sértegetni, különösen téged, eszem ágában se volna. Komoly rokonszenvvel követem a munkádat, az újságotok netes verzióját át szoktam nézni.

Ostromlétra1686 (törölt) 2015.10.18. 11:23:58

@Molnárgörény: ez után a komment után furcsa, hogy te a Bombagyár Rádió vendége voltál. Erről az adásról lemaradtál?

www.youtube.com/watch?v=2Tkvy-O3TwE

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.18. 19:57:00

@Molnárgörény: A gázai övezet lezárása valóban nem közúti ellenőrzés, ugyanis terrorszervezetnek titulált alakulat által irányított autonóm terület. Ha más gyakorolja a közigazgatást, akkor eleve nem beszélhetünk apartheidről. Ebből a felállásból adódóan itt pl volt telepek elhagyása. Más kérdés, hogy az új tulajdonosok, azaz nem azok, kiktől el lett foglalva virágzó oázisokból azonnal terrortámadásokra alkalmas harcállásokat csináltak.
Holocaust ipar csak akkor létezik, ha meg is valósul. Választás előtt illetéktelen bíróságra illetéktelenek által beadott eleve megnyerhetetlen kereset inkább tartozik a "széljobb skizo-ja" kategóriába, mint iparszerű tevékenység körébe.
A történelmet akkor is tanulni kell, ha kellemetlen epizódokat is tartalmaz. Nem a személyes felelősség miatt, csupán, mert tény.
Nem csak azért, mert a virtuális világban nincs helye érzékenységnek, de a "biboldó" tényleg nem pejoratív.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.18. 20:01:43

@Ostromlétra1686: Waze, ennyi tényszerűtlen, logikátlan fröcsögés elég a boldogsághoz? Ilyen primitív gyűlölködést nézve kényelmesen el lehet nyúlni a kanapén, a "lám, mi milyen faszagyerekek" vagyunk tudatban?

www.miertcion.blogspot.com 2015.10.18. 20:47:06

@Molnárgörény: Magyarán nem tudsz arra példát mondani, hogy Izrael a saját állampolgáraival szemben cionizmust tart fenn. Egyszerűen csak ennyit kellett volna írnod.

Ostromlétra1686 (törölt) 2015.10.19. 09:33:53

@biboldó: Végighallgattad a 2 órás adást? Tényeket vázolnak Izrael nem túl régi történelméről. A tényekkel, pedig, ahogy te is írtad, tisztában kell lenni, még ha számotokra kellemetlen is. A fröcsögés része pedig stílus kérdése, az csak a formai rész, nyilván nem tetszhet mindenkinek.

Mellesleg volt egy adás Hering Józseffel is, amiben asszem ott volt Molnárgörény is, aki szintén beszélt Izrael belpolitikájáról, mondott érdekes dolgokat. Mármint Hering, aki 2 évtizedet élt Izraelben, ha jól emlékszem.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.10.19. 19:56:37

@Ostromlétra1686:
4-5 helyen belehallgattam. Mondtak egy csúsztatott hazugságot, majd körbemagyarázták a hazug állítást. Máshol az Ószövetséggel bizonygatták az aktuálpolitikai eseményeket. Mondván, hogy egy nép nem tud elszakadni gyökereitől, majd ugyanezzel a lendülettel bizonygatták, hogy ez a nép már nem sémi, valamint, hogy a Biblia nem jogalap. Úgy ellentmondásos baromság ahogy van. Ezért nem értem, miért okoz gyönyört az ezen való nyálcsorgatás. Ha valakit nem érdekel Izrael, rendben, nem néz ilyesmit és mást sem. Ha igen, nézze ezt is, vesse össze más helyről szerzett infókkal, vonja le a következtetéseket. Vagy szervez magának egy fapados kiruccanást, egy horvát nyaralás árából körülnézhet a helyszínen. Garantálom, mély benyomásokkal, komoly élményekkel gazdagabban tér vissza. Nem biztos, hogy minden pozitív lesz, de találkozhat és beszélgethet olyanokkal is, akiknek húsz év ott tartózkodás után eszük ágában sincs otthagyni azt az országot. Nem úgy mint heringjózsi, aki túlokoskodta az ottlétét, az asszony is kirúgta, kénytelen volt lógó orral egy nájlonszatyorral hazakullogni. Naná, hogy hibás az ország, hibásak a zsidók, hibás Ábrahám, csak ő a faszagyerek. A gond az, hogy itt van egy célközönség, ahol eljátszhatja az orákulumot.....

Hinter Lajos (törölt) 2015.11.11. 12:00:05

@biboldó: rendben, mindent meg lehet magyarázni. Tomcaték Izrael-kritikusak, torzítottak. De mi a helyzet ezzel:

kettosmerce.blog.hu/2013/01/22/ha_magyarorszag_fasizalodik_akkor_izrael

?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.11.11. 17:37:46

@Hinter Lajos: Bocs,ezt sem olvastam végig. Már a cím is több okból necces. Más az antiszemitizmus és más az Izrael ellenesség. Szintén necces az örökös Izraelhez, zsidósághoz viszonyított magyarságtudat meghatározás. Értsük úgy, ha Magyarországban antiszemita megnyílvánulások vannak, az tök rendben van, merthogy Izraelben bántják a sohanemvolt palesztinokat? Kérdezz konkrétabban, állok rendelkezésre.

Hinter Lajos (törölt) 2015.11.23. 23:03:06

Még ha a rádióadás tényleg támadható, mert nem zsidók alkották, a cikket egy zsidó (web.balinthaz.hu/Biblio/langer_armin) írta, tehát inkább neki írd meg a problémáid a cikkel kapcsolatban. Kissé makulátlan képet festesz Izraelről, ami nem biztos, hogy így van.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.11.24. 16:59:59

@Ostromlétra1686 (törölt): A Bombagyár Rádióban se voltam másmilyen, mint szoktam lenni. Még itt-ott hallgatható.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.11.24. 17:08:48

A magam részéről nem tartom Izraelt sem nagyon demokratikus, sem fenemód tisztességes államnak. Ez egy dolog. Ugyanakkor megértem a disznóságaik jelentős részét, mert abban a helyzetben nehéz másként hozzáállni. Egy polkorrekt viselkedéssel egyetlen intifádát sem lehet túlélni. Hogy Izrael fenyegetettsége és konfliktusai a legrosszabbat hozzák ki az ottani zsidókból (egyes zsidókból meg különösen), az pszichológiai törvényszerűség: vagy hagyják megölni magukat, vagy még durvábban reagálnak, kint amilyenek a támadások.

Hinter Lajos: én elolvastam azt a cikket. Ez a kölyök undorító, hülye (mellesleg buzi is, még azt is leírja, hogy majdnem szerelmes lett egy fiúba valahol, de gondolom, rájött, hogy az nem buzi...). A cikk állításainak nagy része igen valószínűleg hazugság, vagy például olyasféle elhallgatás, hogy az ipse úgy ment Ramallahba, hogy egy rakat arab terrorista személyesen vezette és vigyázott rá, és ezért nem bántották.

Ami a Púrimot illeti, az tényleg még egy kicsit se polkorrekt ünnep, volt is itt vita róla, Teremburával együtt részletesen elmondogattuk a véleményünket. Ugyanakkor a Púrim csak vallási kérdés, és hagyomány, mai politikát aligha befolyásol.

Mindenesetre Párizsban nem zsidók lőttek békés vacsorázókat és zenehallgatókat halomra. És ez a lényeg.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.11.24. 17:12:16

@biboldó: Az "illetéktelen bíróság" az USA esetében nem létezik, az ottani bíróságoknak az egész világra joghatóságot deklaráltak. Érdemes utánanézned. Hogy a perrel mi lett, nem tudom, de nem kizárt, hogy a MÁV végül suba alatt fizetett valamit. Ahelyett, hogy viszontkeresetben követelte volna a menetjegyek árát kamatos kamattal, mert a kereset pofátlanságához ezt a pofátlan választ lehetett volna csak hozzámérni.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.11.24. 20:36:02

@Hinter Lajos: Bocs, linkekkel változatlanul nem vagyok hajlandó vitatkozni. Ha Neked lejött valami belőle, mondd, azt megbeszélhetjük. Igen, elfogult vagyok Izraellel, sok rokonom él ott, lehetőségeim szerint látogatom őket és egyben az országot. Engedtessék meg nekem is, hogy elfogultnak tarthassam azt a hozzáállást, miszerint egy Párizsban történt valóban szörnyű terrorakció után a facén tömegek váltanak trikolóros profilképre, míg ugyanezek az évtizedek óta terrorfenyegetettségben élő Izraelben élő, Izraelben áldozattá váló ártatlanok esetében nem, hogy együttérzésüket fejeznék ki, még kárörvendő módon fanyalognak hozzá, mondván: szegény elnyomott palesztinok. Csak szólok, eme mentalitás miatt van vége Európának, a civilizált világnak. És nem a "zsidók" tehetnek róla...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2015.11.24. 20:47:30

@Molnárgörény: Lehet, igazad van, a perről annyit tudok, hogy haszonleső jogászok (nem zsidók) elmentek Izraelbe, ahol valami kamu címszó alatt interjúkat készítettek magyar túlélőkkel a szállítás körülményeiről. A végén megkérdezték, ha ebből valami kárpótlás származna, igényt tartanak-e rá. Naná, hogy mind azt válaszolta, igen. Ezek nevében nyújtották be a keresetet. Tudomásom szerint eredmény nélkül (ha lett volna tudnék róla) Azt nem tudom, egyáltalán volt-e tárgyalás, milyen eredménnyel zárult. Egy biztos, pénzt senki senkinek nem fizetett.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.11.24. 22:34:15

@biboldó: Ebben tökéletesen egyetértünk, aki az utcán kést vág abba, aki ott ballag békésen, azt pontosan ugyanúgy habozás nélkül le kell mészárolni, mint ahogy aCharlie Hebdo merénylőivel is megtették (azokat se azért lőtték halomra, mert nem lehetett volna néhányat élve elfogni: a házból kirontó alakot lábon is lőhették volna, de egyértelmű volt a jogos bosszúvágy és az, hogy a kommandósokat belsőleg nyilván arra utasították, hogy lőjek le mindet, nehogy a bíróságnak élve kelljen hagynia a gyilkosokat). Valahogy nem tudom az izraeli járókelőket elítélni azért, mert a csak megsebesülő bicskázókat olykor helyben meglincselik. Ha valaki rámjönne késsel, és módom lenne, én is minden további nélkül kinyírnám az illetőt, mert az ilyenért ez jár, és nem öt év szanatóriumszerű börtön, mindenféle joggal körítve.

-JzK- 2016.02.13. 22:08:03

Sokáig fenntartásokkal kezeltem Izrael Állam politikáját a palesztinok ill. arabok kapcsán, de ma már maximálisan megértem őket, hogy fegyverrel építik magukat, sőt a falat is tökéletesen megértem. Melyik civilizált nép akarhatja, hogy rátörjenek mindenféle füstös vademberek? Az ún. európai menekültválság megmutatja, hogy SOHA nem szabad egy civilizált rendes állam közelébe engedni mindenféle barbár népségeket.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2016.02.18. 21:46:14

@-JzK-: Fenntartásaiddal olyannyira lovat adtál a szutykok alá, hogy magad alatt vágtad a fát. Felismerésed nem érdem, hanem talán még nem kései bánat.

-JzK- 2016.02.19. 09:52:49

@biboldó: Annyit mondtam, hogy voltak fenntartásaim, nem álltam bele a kurjangatók közé, akik Izraelt apartheid-rezsimnek kiáltották, meg palesztin-sállal vonulgásztak. Amúgy megy az apartheid nagyon jó kis rendszer volt Dél-Afrikában ;) - szóval ha ahhoz is hasonlítják, nincs abban semmi sértés. A kulturálisan alacsonyabb szinten élő népcsoportokat igen is szeparálni kell, mert az összemixelés csak erőszakhoz és romboláshoz vezet.

Amúgy meg attól, hogy nagyobb megértést tanúsítunk Izraelnek az arabokkal szembeni magatartásához, az még nem teszi semmissé a diaszpóra zsidóság egy jelentős részének azon bűnét, hogy balliberális irányba beleavatkozik a szállásadó országok közéletébe.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2016.02.19. 19:53:56

@-JzK-: Erről beszélek. Ez a baromi nagy önérzetes harc a vélt ellenséggel, azaz a zsidók vezérelte ballibsizmus ellen vezet odáig, hogy vissza fogod sírni a libsizmus oly kegyetlen ármányát, miszerint itt is baszakodhatunk a témáról. Ezzel adod a lovat a szutykok alá. Nyugi, nem lesz módomban az orrod alá dörgölni, mert mire beigazolódik, nem lesz söröm a klavi mellett, sőt, klavim se.

-JzK- 2016.02.19. 23:48:19

@biboldó: A balliberális ideológia elleni harc nem öncélú, nem szélmalomharc, hanem nagyon is valós veszélyt jelent a nyugati nemzetekre: amely országokat ez az ideológia eluralta, azok államnemzeteinek meg vannak számlálva a napjai. És húsz éve talán ki lehetett röhögni egy Csurkát, de kiderült, hogy kurvára igazuk volt a "nemzetféltőknek". Németországban pl. hány német gyerek születik? Mit gondolsz, mi lesz ebből száz év múlva?

Izrael épp azért tökös, mert nem a ballibsizmus uralja. A diaszpóra zsidók a nekik otthont adó országokban érdekes balliberalizmust terjesztenek, pedig odahaza kőkeményen védik a hazájukat. A gójok csak ugyanezt akarják: a nemzetállamhoz és annak védelméhez való jogot.

Bár most hogy megjelent pármillió újabb arab, érdekes, sok eddig balliberálisként ismert zsidó közéleti szereplő (Kertész, Konrád) kezdett eddig tabutémákat feszegetni, elvégre az Eurábia nem kecsegtet túl sok jót a nyugati világ diaszpóra zsidósága számára sem. Másrészt ha a nyugat elpusztul, Izrael is magára marad. Ergo a diaszpóra zsidóság szép lassan be kell, hogy lássa, hogy hozzá kell járulniuk, hogy a nyugati keresztény nemzeteknél reaktiválódjon a nacionalizmus, különben nekik is nyekk lesz.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2016.02.20. 21:26:58

@-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harcolunk ellene. Mivel már alapból egy másik ellenségképhez (zsidók) kötötték csurka féle eleink, a valós és egyben közös ellenség a hülyeség farvizén vígan befészkeli magát. Hogy érthető legyek: anno elmentem a Hősök terére meghallgatni csirkepista elvtársat. A nemzeti szíveket megdobbantó beszéde egy az egyben egy szocka időből átmentett május elsejei faszság volt. "Hazánkat veszélyeztetik a piszkos neokolonialistaimperialistagyarmatosító nemzetközi erők, de mi majd jól megvédjük magunkat." Csakhogy közben a haza eladódott a farvízen beszivárgó allahistáknak, merthogy ők is zsidóznak ezerrel.
süti beállítások módosítása