Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

kormánybuktatás módszertana

2007.12.27. 02:14 terembura

Lassan tényleg tűrhetetlen az, amit az Országgyűlés kormánypárti többsége művel. Minden felmérés azt mutatja, hogy a választásokkor még meglevő társadalmi támogatottságuk gyakorlatilag semmivé lett, a választópolgárok túlnyomó része valami egészen mást akar, nem ezt. Nyilvánvaló, hogy ilyenkor minden normális demokráciában feloszlatnák a Parlamentet és új választásokat írnának ki. Itt nem ez történik, ergo ez itt nem normális demokrácia.

Az is nyilvánvaló, hogy ilyenkor, ha képviselőinek többsége megcsalja, a nép nem tehet mást, mint hogy visszaveszi tőlük a hatalmat. Annál is inkább, mert az eredendően az övé. Ugyebár erről szól a népfelség elve.

A nagy kérdés az, hogy milyen eszközei vannak ennek végrehajtására? Illetve hogy milyen eszközök bevetése jár adott körülmények között a legkisebb társadalmi költséggel úgy, hogy az még elegendő legyen a kitűzött cél megvalósításához?

Egyszerű politikai megoldás nincs, mert az ideiglenes Alkotmány nem jogosítja fel a Köztársasági Elnököt az Országgyűlés feloszlatására, új választások kiírására. A népszavazási tökéletlenkedés - most már napnál világosabban látszik - szintén alkalmatlan eszköz (mert a provizórikus Alkotmány ezt is ellehetetleníti azzal, hogy nem lehet közvetlenül az Országgyűlés feloszlatásáról népszavazást tartani). Egy szempontból mégis fontos lehet: azokat a választókat is meggyőzi arról, hogy a kormány mögött már nem áll erő, akik a közvéleménykutatásoknak nem hisznek, így siker esetén növeli a nép önbizalmát. Csak az a kérdés, hogy a megnövekedett önbizalmat mire használjuk - és mikor?

Másik szokásos módszer, amit már a világ számos országában sikerrel alkalmaztak hasonló helyzetben, azaz a sok százezres, milliós tömegtüntetések tavaly október 23.-a óta esélytelen. A terror, a megfélemlítés ebből a szempontból sikeres volt. Az emberek tényleg félnek, pár ezernél több utcára menni nem mer. Ennyi pedig nem elég ahhoz, hogy a rendőri módszerek alkalmazhatatlanná váljanak. Persze ez kétélű fegyver volt a kormánypártok kezében, mert ki a fene szavaz azokra, akiktől fél? Ez azonban itt és most nem segít, később meg fájjon miatta azoknak a feje, akik a bajt magukra húzták azzal, hogy lábbal tiporták a törvényt.

A következő - tökéletesen törvényes - jelölt, ami szintén sikeres szokott lenni, az általános sztrájk. Ez éppen most bukott meg csúfosan. Ilyen szakszervezetekkel, ezekkel a szakszervezetekkel ez nem is fog menni. Újjáépíteni a szakszervezeti mozgalmat, feltölteni a sztrájksegély-alapokat, letörni a munkáltatók dölyfét nem lehet két perc alatt: ez több évtizedes program még akkor is, ha megvan hozzá a közakarat. Ennyi idő pedig most nincs.

A polgári engedetlenség különböző formái szintén eredményesek szoktak lenni. Ennek lényege az, hogy valami törvénybeütközőt teszünk (rendszerint szabálysértésnél súlyosabbat nem) és nyíltan vállajuk az ezért törvényesen járó büntetést. Csak éppen olyan tömegesen, hogy a végrehajtó hatalom nem győzi. Ha milliók ülnek a vasúti sínekre (mint az a kommunista rendszer haldoklása során Lengyelországban vagy az Iraki háború kitörése idején Olaszországban történt), vagy ha ezrével van teljes útzár főútvonalon (mint nálunk a taxisblokád idején), akkor az hat. Ez azonban megint olyan, ahol a néptömegnek vállalnia kell az arcát, márpedig ezt ugyanaz a félelem lehetetleníti el, ami a tömegtüntetéseket is.

Fegyveres felkelés, forradalom szintén előfordult hasonló helyzetben, itt is, másutt is Európában. A sikerről már lehet vitatkozni. Még ahol triumfált is az erőszakos hatalomátvételi kísérlet, többnyire forradalmi terror követte, ami sokkal rosszabb, mint az, ami ellen eredetileg szerveződött a felkelés. Meg aztán ilyenkor mindíg az a vége, hogy előkerül a nehéztüzérség. Van valami diszkrét bája annak, hogy már több mint ötven éve nem lett rommá lőve Budapest és nagyon rossz lenne éppen most megismételni ezt a happeninget. Arról nem is beszélve, hogy baromi drága mulatság az ilyen és senki se állná helyettünk a költségeket. Ráadásul mindez annyira nyilvánvaló, hogy egy ilyen akció tömegtámogatása nulla körül lenne, márpedig anélkül csak bukni lehet, de nagyot. Szóval ez sem járható út.

Marad azonban egy eszköz, amit nálunk jó és sikeres hagyomány támogat, ami nem félelemkeltő, alig tettenérhető és viszonylag alacsony társadalmi költségekkel jár az alkalmazása. Jelen körülmények között mindenképp olcsóbb alkalmazni, mint nem. Ez pedig a passzív rezisztencia. A magyar történelem során kétszer is bejött s utána mindíg nyugalmas de energikus megújulás következett. Először II. József reform-diktatúrája ellen, aztán a kiegyezés előtti időkben az osztrák gleischachtolás megakadályozására vetettük be. Voltaképp a Kádár-diktatúra idején is ez volt az egyetlen használható fegyver, még ha mondani nem is merte senki.

Most azonban, mivel a demokrácia és jogállam intézményei egyelőre csak ténylegesen sérülnek, formálisan nem, lehetünk sokkal radikálisabbak és szókimondóbbak is. Azaz meghirdethetjük a passzív rezisztenciát, artikulálhatjuk, formát adhatunk neki. Ezzel sokkal hatékonyabbá tehetjük, mint amilyen diktatúrák idején volt, így gyorsabban érhetünk el vele eredményt. Erre bizony szüség is van most.

Lássuk tehát, mi minden kell egy ilyen mozgalomhoz:

  • Cél: Országgyűlés azonnali feloszlatása, új választások kiírása - és semmi más (ez nagyon fontos!)
  • Eszközök: erre javaslatokat várok. Előzetesen egy példa az, ha mindenki mindíg mindenütt 10 km/órával lassabban hajt, mint a megengedett sebesség.
  • Jelkép: ez elengedhetetlen, enélkül szétfolyik az egész. A nyolcágú csillagot javaslom: (mert ennek itt és most nincs pártpolitikai konnotációja, ezért egyesíthet)

Ennyi az egész.

LTM Banner:

Refuse/Resist! (2007.12.31. 17:42:31) kérésére itt az a kis darab html kód, amit be kell tenni, ha azt akarjátok, hogy legyen link a honlapotokról a "Lassan a Testtel Mozgalom" (LTM) hivatalos lapjára:

<a href="http://lassan-a-testtel.blog.hu/"><img src="https://m.blog.hu/la/lassan-a-testtel/image/lassan.png" border=0 alt="Lassan a Testtel Mozgalom"></a>

Így fog kinézni (klikk a csillagra! - aki tud szebbet, ne fogja vissza magát, küldje el):

Lassan a Testtel Mozgalom

162 komment · 2 trackback

Címkék: országgyűlés feloszlatása új választások passzív rezisztencia nyolcágú csillag

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr55275990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: k2.akademitelkom.ac.id 2019.05.04. 06:02:40

A social media felnőtt. Prezentáció számokban, képekben, idézetekben. - Ácskapocs

Trackback: polmavo 2008.01.23. 10:37:21

Alapfogalmak 6: a népfeneségKis kedvencünk terembura ismét leszállott közénk a magosból, és mint megszoktuk tőle, dől belőle a hülyeség, no de őt nem is az eszéért szerettük eddig se. A kevés dolog egyike, amit még ő is képes felfogni, hogy igen, bármifé…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuckame 2008.01.03. 12:07:37

Hát igen, de bármikor betapadhat a kéziféked pl., aztán arra kössön bojtot...

Fuckame 2008.01.03. 12:08:18

Amúgy tegnap kipróbáltam: fasza volt...:-)))

szabados 2008.01.03. 14:34:50

Sajnos a magyarok többsége Kádár emlőin nevelkedett.Mindig az állam bácsitól várja a támogatást és a megoldást.Minél kevesebb munkával,minél több pénz.Ez a lumpen életmód és felfogás megakadályozza a passziv rezisztenciát is.Nem is szólva arról,hogy a sokaknak fogalma sincs mi is az?

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.03. 15:05:22

Sajnos a "magyarok többsége" hajlamos holista túlzásokba esni. Ahelyett, hogy azt mondaná: "itt ez a konkrét probléma, oldjuk meg, aztán jöhet a többi" elkezd sopánkodni hogy még mennyi más baj is van ezen felül. Például a kádárista mentalitás, a sültgalamb-várás, tudatlanság, stb.

A konkrét probléma most az, hogyan lehet előrehozott választást kikényszeríteni. Ez önmagában ugyan nem orvosolja az összes bajunkat, például arra sem ad választ, hogy "no jó, új választás, de KIT válasszunk?", de erre NINCS IS SZÜKSÉG.

Ez itt és most nem a mi gondunk, ezzel foglalkozzon más, lehetőleg akkor, amikor annak eljön az ideje.

Fuckame 2008.01.03. 16:28:31

Addig is lassan közlekedek...:-)

szabados 2008.01.03. 17:21:32

Aki indokolatlanul lassan közlekedik és ezáltal a forgalmat akadályozza szabálysértést követ el .Büntetése.... ft.
Ha jól emlékszem a szabálysértési kódexben van valahol egy ilyen parafa.

avopagusa 2008.01.03. 19:31:32

Hasonló megoldási javaslat. Érdemes elolvasni : www.kibulizottorszag.net/

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.03. 22:30:20

Ez a Bereznay-cikk jó. Nem mindenben értek vele egyet, de jó. Például azt gondolom, hogy a magyar politikai hagyomány sok olyan elemet tartalmaz, ami használható. Én legjobban Deák Ferencet szeretem, de messze nem ő az egyedüli, akire érdemes emlékezni. És ha már Deák Ferenc, akkor a Szent Korona sem akkora hülyeség, bizony. Múlt nélkül jövő nincsen, a múltunk pedig nem az a nyomorult negyven év, amit a kommunista diktatúrában eltöltöttünk, hanem sok száz, azt megelőzően is.

Abban viszont tökéletesen egyetértek vele, hogy cselekedni kell, itt az idő. Méghozzá nekünk kell cselekedni, a népnek, most nem lehet ráhagyni ezt azokra, akik önmagukat elitnek tartják. És elsősorban azért kell cselekednünk, hogy megismerjük saját erőnket.

Abban megint nem értek egyet vele, hogy ennek legjobb módja a választásoktól való tartózkodás, de részletkérdés ez is. Szerintem a lényeg az, hogy világossá tegyük önmagunk és a magát elitnek képzelő politikus-társaság számára, hogy ök vannak a mi markunkban, nem mi az övékben. Ennek több módja is lehet. Az előrehozott választások kikényszerítése ezek közül egy, szerintem nem is a legrosszabb.

szabados 2008.01.03. 17:21:32
"Aki indokolatlanul lassan közlekedik..."

Légyszi olvass is, ne csak írj. Mint fentebb említettem, erre az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet 26. § (5) bekezdése vonatkozik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.04. 02:21:05

No holnap megy ez az ügy is a Gyárba, ha megengeded, Terembura. Avagy voltaképpen az a holnap az ma.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.04. 10:31:57

Mehet. De az ügy tárgyalását célszerű átterelni ide: lassan-a-testtel.blog.hu/

Csak hogy egy helyen legyenek a dolgok.

Ahhoz viszont kérem mindenki segítségét, hogy kicsit rágyúrjunk a politikai marketingre. A PR-munkára már végképp nincs kapacitásom (márpedig tudjuk, hogy jómunkásember számára minden csak anyag, erő és energia kérdése, különösen így, 2 csillag közötti térben).

www.teccikerteni.hu/

Szóval egyrészt nyomulni kell a _mainstream_ irányába (sajnálom, de a Gyár egyelőre nem az), másrészt meg kell keresni "személyiségeket" és rábírni öket a csatlakozásra. Ez meló. De - mivel hazánban mindenki mindenkit ismer vagy legalábbis lehet találni közös ismerőst könnyen - ha pár tucat ember felvállalja az ügyet, akkor már hatalmas csinnadrattát csaphatunk.

Fuckame 2008.01.04. 10:34:47

Bedarálják a gépsorok...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.05. 19:48:57

Basszus, ez nem igaz: megírtam az egészet a Gyárba, de nem külön papíron, hanem az ottani szerkesztőben, és nem mentettem máshová - megette a "too many connections". A rohadt életbe!

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.05. 20:01:47

Nem mondta Tomcat, hogy döglődik a szerver?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.05. 20:06:02

De mondta. De amikor elkezdtem, még nem döglődött. Csinálhatom újra az egészet, pedig olyan jól megírtam...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.05. 23:02:56

Tudom, baromi bosszantó az ilyesmi. Webes editorokkal muszáj időnként mentést csinálni. Egyébként bármilyen editorral célszerű, villany is elmehet, manók sem alusznak.

Szólj Tomcatnek, hogy ha van egy kis ideje, tegye bele a progiba a "backup" gombot...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.05. 23:16:25

Most már izélhetem, most írom újra. Pedig milyen jól sikerült elsőre - ne is beszéljünk róla, mert megüt a guta!

Fuckame 2008.01.23. 16:40:28

Ez a mavo egy bolond. Már csak az a kérdés, vajon futó-e...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.23. 17:07:48

Ezúttal elég mélyen szárnyalt, az már egyszer bizonyos. Új madárfaj: alagútréce (Anas tunnelius)...

Fuckame 2008.01.23. 17:56:06

Volt már ilyen rendészetiben is, csak az meg Petréce...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.23. 18:02:24

Azt én finoman csak Pöcsrétinek becézgettem...

Fuckame 2008.01.23. 18:39:29

Igen.
Egyébként mavo alagútréce minőségében még meglehet, befészkel a soha el nem készülő 4. retró járatába, mivel a Duna alatt úgyis megtelik vízzel szép lassan...:-)))

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.23. 20:25:16

Erre a Reakción tettem egy korszakalkotó javaslatot: nem baj, hogy jön be a víz, sőt! Engedjék be direktben a Dunát, és alkalmazzanak tengeralattjárókat. Állomás se kell, csak egy-egy nagy gödör, ahol a búvárhajó felemelkedik és partra teszi az utasokat.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.24. 08:24:42

polmavo: "népfeneség", "Kotmány", "csőcselék" - így beszél a hibátlan demokrata. Varázslatos.

"Érzelmi problémává tenni egy gazdaságit meg marhaság. Fletónak büdös a szája, nagy az orra és hazudozik, ez idáig oké. De ez nem indok semmire."

Érzelmi problémáról szó sincs, attól te szenvedsz. A probléma politikai. Aki - bármilyen "célszerűnek" is látja - hagyja, hogy hitvány alakok nőjenek a fejére, maga is hitvány. Magát alázza porig, eljátssza a lehetőségét is annak, hogy később, "jobb időkben" felemelje a fejét.

Ami a status quo gazdasági frankóságát illeti, talán vedd szemügyre ezt: molnargoreny.blog.hu/2007/11/22/millio_es_milliard

És a sávos-nyilaskeresztes „dekoráció” még "szükséges rossz" nálad. Istenem segíts!

Fuckame 2008.01.24. 09:35:19

Mg: Ahh, mekkora ötlet. Csak az a baj (végül is nem baj), hogy itt is megmutatkozik: csúnyán magadfelé hajlik a kezed. Ugyanis, gondolom, a felbukkanó állomásgödröket másodlagos hasznosítás gyanánt szabad horgásztónak szánod...:-)))
Pl. jönnének az ilyesmi bejegyzések (szabadon)"...sztakurva mekkora fogast akasztottam a Móriczon!..."

Fuckame 2008.01.24. 09:38:27

terembura: mavo annyira indulatból írogat, csoda, hogy nem az utcán politizál, muhaha!
(Szerinted mikor téved erre 1-2 "fasz"-szal?...)

Fuckame 2008.01.24. 12:52:33

Mármint nem úgy értem, hogy ő maga az egyik, azon lóg a másik...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.24. 21:15:24

Á, magasból leszálló barátunk minkét helyre válaszolt ... rutinos ... ugyanazt az argumentum ad hominem szart.

Na, termfityfasz és a többiek: szép válaszok érkeztek, (persze csak ide, berken belülre, itt nem koppint az orrotokra senki) hogy így hülye, meg így mélyizé, de valahogy a tételes ellenérv az elmaradt.

Most éppen csodálkozom ...

Várom a blogomra.

PS: jóval a poszt születése után trackbackeltem, és csak kényszerből.

És itt is megjegyzem: aki a postom első mondatába beillesztett link URL-jét tüntetőleg beteszi a kommentjébe, az nagyon ott van a szeren ... :-D

És a „kormánybuktatás módszertana by terembura at Görénylyuk” magyarságán is jót röhögtem, utólagos engedelemmel.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.24. 22:21:55

Mindíg van lejjebb, mavo. Húzz bele.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.24. 23:03:33

Mindig ilyen szegény, ha megvonási tünetei vannak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.25. 07:50:14

Igen, boldogok.

És az én szememben nem az a lelki szegény, akinek pár faszozás kicsúszik a szájából, hanem aki egy érvelésre kizárólag személyeskedéssel reagál.

Teremtúrha barátunk "érvelés" gyanánt a szóhasználatomba kötött bele, és hasonló okosságokat írt. De hogy teszem azt megpróbált volna érveni, hogy ugyan, hogy is néz ki az a rendőrterror ma, mitől ideiglenes az alkotmány azon kívül, hogy csak, mert ő a azt mondta - kísérlet nem történt ilyesmire.

Nyugodtan feltételezhetem, azért, mert nincs neki ellenérve egy darab se.

Ugyanez vonatkozik a díszes kompánia töbi tagjaira is, akik csak arról tudnak értekezni, hogy jaj, de ideges, jaj, de lent van, hű de szar.

Csakhogy ezek nem érvek semire, barátocskáim.

Egy darab állításomat nem próbálta cáfolni a tisztelt társaság r/R-en kívül, bár láthatóan ő is eléggé érzelmi alapon nyúlt a témához.

Mert nem is tudják, keszcsókom. Mert csak ilyen ködös álmodozás tellik tőlük, mint ez a post.

Én leírtam, mi miért faszság ebben a lázálomban, nem csak hasraütve azt álítottam, hogy faszság.

Na csókolom, lehet tovább szopogatni egymás faszát, hogy de okosak vagyunk, de okosak vagyunk, és holnap kormányváltás, mert mi azt mondtuk.

Fuckame 2008.01.25. 09:19:31

Márpedig én nem fogok elmenni a blogodra, hogy megnézzem, mit is alkottál tételesen.
Inkább szopkodom ezeknek a faszát...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 09:38:18

Mavo, hogy mitől ideiglenes és mitől nem legitim az alkotmány, azt például itt többször elolvashattad. Minek ismételgetni? Attól még nem vagy vitakées, hogy te nem szólsz arra semmit soha, hogy azért miniszterelnöki rendelettel nem kéne törvényt kilőni, meg se 1949-ben, se 1989-ben nem volt demokrcia. Sebaj. Nem tudsz, csak fröcsögni, értjük.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.01.25. 09:52:56

"Egy darab állításomat nem próbálta cáfolni a tisztelt társaság r/R-en kívül, bár láthatóan ő is eléggé érzelmi alapon nyúlt a témához."

maga, kedves mavo, teljesen érzelemmentesen, higgadtan, és mindent komoly érvekkel alátámasztva írt!
ROTFLMAO

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 09:55:03

Hagyd el, látod milyen, amikor nem tud mit mondani - ez az alkotmányos szövege überunter lett. Tudjuk, hogy jár ide, olvasta, sose mondott semmi érdemlegest. Ilyen a baller technika: hangerőn alapszik...

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.01.25. 10:00:13

ha nem értenéd:
ROTFL: A padlón fetrengve leszakad a seggem a röhögéstől

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 10:03:15

Értem. Csak arra utaltam finoman, hogy még ez is kár, mert mi van, ha szálka megy a seggedbe...

Fuckame 2008.01.25. 10:55:13

Hopp, egy szexuális örömforrással kevesebb!...:-(
Másrészről, ez az újabb fejlemény azt bizonyítja, hogy mavonak eléggé rögös (vagy inkább cikkcakkos, mert szembeszélben hajózik) lesz az útja jellemfejlődés terén, míg benavigál az érett konzervativizmus kikötőjébe...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 11:03:22

Mavo hajója olyan, mintha a kapitány a hídon vezényelné a kormányost, az első tiszt meg a kantinból a gépházat, miközben sosem beszélnek egymással...

Fuckame 2008.01.25. 12:06:58

Gondolod, hogy skizofrén a csávó?
Még a végén kiderül, hogy ő is csupán egy személyisége shimodabudának, és ez a twin peaks-i ihletettségű, ezeralakú gonosz szellem a világrajöveteledtől kezdve ki akar Téged csinálni, csak most kezd tudatosulni Benned, hogy miről is van szó valójában.
Az a küldetésed, hogy végezz vele, és így a világot is megmented...

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.01.25. 13:54:24

Mavo a százalékszámítással is hadilábon áll, de azért osztja az észt, keményen.
polmavo.blog.hu/2007/02/01/hazank_valsaganak_okairol

Szerintem ne áruljuk el neki! Kíváncsi vagyok, ki tudja-e számolni magától.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.25. 14:27:14

Fuckame: Ne gyártsunk összeesküvés-elméleteket! (mondta Julius Caesar március 15.-e reggelén)

Fuckame 2008.01.25. 15:28:57

Pedig a százalékszámítás roppant egyszerű: pl. onnan lehet tudni, hogy egy 100 családos eszkimó falu van a közelben, hogy száz a lék...:-)))
Hameg netán túlnépesedett, onnan veszik észre, hogy nem jut a lék...
terembura: höhö.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.25. 22:04:24

Fuckame: látom, megint verset kéne írnunk, nagyon kezdesz formába lendülni...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.25. 23:54:12

"Mavo, hogy mitől ideiglenes és mitől nem legitim az alkotmány, azt például itt többször elolvashattad."

Óriási dilemma elé kerültem. Az Alkotmánybíróság exelnökének higgyek, vagy a nagyságos topikgazdának.

Úristen! Mit tegyek? Pláne, hogy az exelnök érvei logikusak, a topikgazda böffenete meg az érzelmi húrok pengetésén túl sokat nem adott.

Tipródok, wazz, tipródok ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.25. 23:57:49

No igen, refuse/resist!,

ha estleg elszámoltam magat (hol is? tudod egyáltalán, miről írtam? ja, nem) az a lényeg, és nem az, hogy a _szakértő_ szimplán hazudik.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 00:09:27

Ne tipródj, mavo, vedd elő a jogtárat, és nézd meg, hogyan helyeztek hatályon kívül törvényeket 1945-ben, a senki által nem választott ideiglenes kormány miniszterelnökének rendeleteivel. Meg a törikönyvet, és olvasgass egy kicsit az 1949-es és az 1989-es parlamentekről, Tudod, az ultrademokratikus népuralmi szervekről, amelyek a mai alkotmányt csinálták. Érzelmi húrok... A topikgazda szükségtelennek tartotta ismételni azt, amit én jogászként párszor már leírtam. Az "itt" alatt a blogot és nem a topikot értettem, és olvasgatod ezt elég régóta, láttad az alkotmányról szóló posztokat...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.26. 00:24:22

legyek őszinte? Nem értelek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.26. 00:26:28

Ja, utána számoltam esmeg: 69/50 az még mindig 1,38.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.26. 00:29:00

(és ismétlem: Sólyom szakvéleménye egy lehellettel többet ér a szememben, mint öt teremtúrha "szakvéleménye" együtt)

Gáz, mi?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.26. 00:37:13

Mavo, te akkor nem értesz, amikor nem akarsz, mert nem tucc mit mondani. Az Alkotmány "polgári neve" 1949:XX. törvény, és utolsó átfogó módosítása 1989-ben volt (két nagyon demokratikusan választott országgyűlés idején, mint tudjuk). A Kerekasztallal egyeztetve ugyan - de annak a záróokiratát a SZDSZ, Fidesz és FKGP nem írta alá. Fél évvel később e három párt majdnem 50 %-ot kapott: visszaextrapolálva (nincs jobb módszer) 1989-ben az alkotmánymódosításhoz nem volt 2/3-os támaogatottság. Nem véletlenül ideiglenes, és hogy miért szar: hát tényleg lapozz vissza, nem írom le még egyszer. Saját régi posztjaimról beszélek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.28. 09:45:00

Talán ha Sólyom érveire írnál valamit ...

Fuckame 2008.01.28. 11:04:06

Mg: benne vagyok!
Az eszkimós sztori Tc szavajárásával "konzerv" volt: sok évvel ezelőtti szellemi termék - viszont nem lopott!...:-)))
"Ó mavo, te éteri lény!
Kinyilatkoztatásod a fény
Számomra, ki mohón innám
Minden szavad - elhinném..."

Fuckame 2008.01.28. 14:06:58

Bocsesz: lemaradt a címe, bár - gondolom - egyértelmű: "Oda mavohoz"...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.01.28. 21:14:28

A formához nem kell tartalom,
Írhat helyettem az alkarom
Akár, de üsse kő: bárki,
Csak mondhassa: Darling! Fuck me!

(na, én is adtam a színvonalnak; cím minek?)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.28. 22:31:40

Bravó, mavo!

Epe-keserves hang, vad gorombaságok:
Mavo volt eddig itt a turáni átok.
Fuckame rímei megszelídítették:
Savanykás ecetté epéjét érlelték.

Fuckame 2008.01.29. 13:40:35

Kissé profánabb szavakkal válaszolnék:
"Kibuggyant a röhögés szám nyíló sarkán,
Midőn olvastam "ecetes" soraid;
Epe-keserves hang, mely kijön a torkán -
- "Bravó, mavó" - ez az ő műsora itt!"

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.29. 16:00:16

mavo 2008.01.28. 09:45:00
"Talán ha Sólyom érveire írnál valamit ..."

Sólyom szakvéleménye irreleváns. Egy alkotmányellenesen megválasztott parlamet által alkotmányellenesen megválasztott alkotmánybíróság elnöke az alkotmányellenesen kreált "alkotmányról" vagy azt mondja, hogy az jó, vagy el se vállalja a tisztséget. Sólyom elvállalta, tehát mást nem is mondhatott, mint amit mondott.

molnargoreny.blog.hu/2008/01/09/moderacio#c1290448

Fuckame 2008.01.29. 17:03:38

Mavonak ezt ugyan írhatod,
De egyetértését nem bírhatod...:-)
Így maradtam...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.01.29. 22:45:44

Terembura és mavo: továbbá szakértőt nem az ügyben résztvevők közül szokás választani. ÉPp azért, amit Terembura leírt. A "független" szócska a szakértő mellett nem mellőzhető. Továbbá Sólyom egyáltalán nem ír arról a valós jogi anomáliáról, amit én felvetek (természetjogi alapon), hanem egyszerűen de facto legitimnek tekinti a szocializmust és törvényhozását, ami helytelen.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.01.30. 09:11:39

Aranyos blogtársunk, mavo
Nem vitte még el az ÁVO
De kit is zavar
Hogy itt-ott kavar?
A nettó értéke zéró.

Fuckame 2008.01.30. 09:21:57

Ah, shimoda..., mit is beszélek, MICSODA pazar rímképlet!
"Mavóról nagy kedvvel dallanék,
Bár felőle valamit hallanék...
Nevét dalciklus lengi körül,
Egyre vívódom: ennek örül?..."

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.01.30. 15:20:14

Nagyon leült ez a mozgalom :(
Ötleteltem egy kicsit odaát, hogy mivel lehetne populistábbá tenni.
Szerintem az arculatot még nyitottan kéne kezelni, csak a legfontosabb alapelveket kéne rögzíteni (melyekben tényleg nagyon sokan egyetértenének).

IS 2008.02.25. 19:23:01

"Cél: Országgyűlés azonnali feloszlatása, új választások kiírása - és semmi más (ez nagyon fontos!)"

2006-ban az Oszággyűlést feloszlatták, és volt azonnali választás. (egyébként 1998-ban is, amikor a 7%-os növekedés nyert, aztán 2002-ig lehetett kormányon, miközben a népszerűsége sokszor volt alacsony). minden négy évben van azonnali választás. tényleg csak elméletileg tegyük fel, hogy holnap reggel kiírják az új választást, de azt is a baloldal nyeri meg. akkor rendben vagyunk? akkor onnantól nem lesz több passzív rezisztencia? a posztot és a kommenteket olvasva ez a leírt cél csak álcának és fedezéknek tűnik, mert se a posztoló, se a kommentelők többsége nem ezt szeretné. fogalmazzuk meg a valódi célt, aminek elérésével tényleg megnyugodnánk, és végre építkezésbe csaphatnánk a folyamatos rezisztencia, gáncsolás, elnemfogadás, tüntetés, lenépszavazás helyett.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.26. 10:22:55

is: a cél egy jól működő alkotmány lenne, asszem.
A jelenlegi kormány elzavarása kb. tűzoltás.

Fuckame 2008.02.26. 12:13:58

Viszont először el kell oltani a tüzet. Addig meg fölösleges tervrajzokat szorongatni, mert még azok is tüzet fognak.
Tehát először a vödröt.

dekoninckx (törölt) 2008.02.26. 13:02:25

Nemtom, de valami változás kellene, mert ma majdnem agyvérzést kaptam a hírek olvastán. Választási csalás (Hírtv), rapsicok őrjöngése (origo), 50 mérgezett sas (index), magyar cigányok a belga Bartók plakáton, ombudsmanok újra leszavazása csakazértis, és meg sorolhatnám - bazmeg, az élet minden területén egyre sötétebb mocsokba süllyed ez az ország. És még nem is vagyok otthon, nem látom az emberek arcát - milyen a hangulat úgy általában a való világban? Nem érzdőik valami borzasztó feszültség?

Fuckame 2008.02.26. 14:06:21

Szerintem még nem eléggé. Én mindenesetre igyekszem fokozni ezt kéretlen és markáns véleménynyilvánítással úton-útfélen, hadd örüljön a jónép.
Azok meg nem magyar cigányok - vagy ha igen (nem láttam a képen, milyen szót formálnak éppen a pici szájukkal), igencsak kimentek francia nyelvterületre lazulni egy kicsit. Nézd meg a háttérfeliratokat...

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.26. 14:25:28

IS, normális esetben igazad lenne. Az eset azonban NAGYON nem normális, éppen ez a jelen helyzet lényege.

A kormánypártok nem csupán népszerűtlenek, hanem konkrétan, objektíve NEM a választópolgárok érdekeit képviselik, hanem pont ellenkezőleg.

Sajnos a provizórikus alkotmány ilyen esetre nincs felkészítve, így a helyzet csak úgy oldható fel, ha nagyon világosan és szigorúan tudtára adjuk a kormánypárti képviselőknek, hogy mi a dolguk.

Az abszurd, szürreális helyzetnek része az is, hogy a passzív rezisztencia már beindult ezerrel, de fű alatt, kimondatlanul. Ez nagyon pusztító tud lenni önmagában is, mert annak is akadozik a működése, amit a kormányzati politika még nem tett tönkre.

Amit én javasolok, az csak annyi, hogy mindezt artikuláljuk, vállaljuk, mondjuk ki, hirdessük a háztetőkről. Ezért lényeges elem pl. az, hogy legyen valami jel, amit ki lehet tenni, ami az ellenállást felismerhetővé, láthatóvá, azonosíthatóvá teszi.

Nem csupán a kormánypárti képviselők számára, akik pillanatnyilag - alkotmányjogi szempontból - a megoldás kulcsán ülnek, hanem önmagunk előtt is demonstrálnunk kell, hogy legalább ebben az egy kérdésben együtt vagyunk.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 14:46:48

Nagyon jó ötletet kaptam a Bombagyáron, ami a villanyrendszer megbénítását célozza. Legalább le lehet tesztelni, hogy a ma már tökéletes felszereltségű reformkórházainkban van-e megfelelő szünetmentes áramforrás? Hamarosan publikálom.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 15:34:04

"Legalább le lehet tesztelni, hogy a ma már tökéletes felszereltségű reformkórházainkban van-e megfelelő szünetmentes áramforrás?"
És ha nincs??
És az jó a kormányellenes erőknek, ha gyertyafényben kell kuksolniuk nekik is?
Mondjuk, a demográfia szempontjából lehet, hogy megérné :)

irrelevant 2008.02.27. 15:45:34

"Legalább le lehet tesztelni, hogy a ma már tökéletes felszereltségű reformkórházainkban van-e megfelelő szünetmentes áramforrás?"

Írja egy orvos... :) Biztos régen volt már az az eskü.
Gondolom, hogy ha te lennél vastüdőn, ugyanilyen elszánt viccesfiú lennél...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 16:08:25

Ne túlozzuk el a dolgot, emiatt nem halna meg senki, mert az intenzíveken azt a néhány lélegeztetett beteget nyugodtan lehet pár percig Ruben-ballonnal fufuzni. Megjegyzem, amikor áttolják CT-be, ide-oda, akkor vajon hogy csinálják? Elárulom: ugyancsak kézi ballonnal. A defibrillátorok meg mind telepesek ám, és monitorozni is lehet velük, órákig. Tehát ebbe beteg még akkor se hal bele, ha a kórház árama leáll. Túlspilázod, Péter. Amúgy a javasolt időpont este 8 óra körül van, amikor nincs tervezett műtét sem.

irrelevant 2008.02.27. 16:15:46

Biztos, hogy túlspilázom, de nem azért, mert nem veszélyes, hanem mert valószínűleg ebből sem lesz semmi, ahogyan a sétakocsikázásotokból meg a járókeretes akciótokból se :)

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 16:29:53

"amikor nincs tervezett műtét sem"

nem tervezett?
és eleve, ki jönne ki az egész akció végén győztesként? Kinek kedvezne a visszhangja a dolognak?
Azért ez egész más szitu, mint 40-50 éve...
Nincs külső kényszer.
Az effajta partizánháborúval szvsz nagyon rosszfele kapizsgáltok.
Vagy csak az NBH-nak adtok egy kis túlórázós melót? :)

irrelevant 2008.02.27. 16:41:32

Nem tervezett műtét esetén érvénybe lép a b pont, miszerint néhány ártatlan ember halála nem számít Görényék nagy és nemes céljainak elérése érdekében.

De amúgy tökmindegy, ez is szájkarate marad remélhetőleg.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 16:43:22

Nem tervezett az van, traumatológiákon főleg, de azok erre fel vannak készülve, ott működik a szünetmentes táp mindenhol. Már voltam a Koltóiban olyankor, amikor elsötétült a környék. Működött.

Az NBH el van foglalva azzal, hogy lisztet, cukrot és benzint gyűjtöget - a másik részlegük meg felhasználja:-) Már arra sincs pénzük, hogy maguk szerezzék be a terroranyagokat???

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 17:14:38

:D
Néha azé megtúráztatják a kalazsnyikovot is :)
De most komolyan:
szerinted az ilyen akciók használnának a kormánybuktatásnak?
Nem Palesztínában vagyunk!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 17:45:31

Mondj jobbat...

Ha egyetértünk az alapban, hogy ez a kormány gazemberek gyülekezete, amelyik semmitől se riad vissza, és eltávolítása közérdek - akkor csak a módszer lehet kérdéses. Mondj jobbat, többet, ügyesebbet...

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 18:03:05

A zembereket kell rávenni, hogy minél kevésbé támogassák őket. És támogassanak pl. egy komolyabb felelősségrevonást.
A villanyos játék pont ez ellen hatna.
Az ilyen akkor működhet, ha erős társadalmi támogatás áll mögötte. Jelen esetben pont ez az, ami hiányzik.
pozitív kezdeményezés pl. ez:
www.bestofgyurcsany.hu

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 18:04:03

:) jut eszembe, Mavo megint írhat majd a polblogjába :D

irrelevant 2008.02.27. 18:44:38

R/R, ne legyél már naiv. Leírom, hogy mi lesz, hogy felhomályosulj.

Tomcat gyűjtést hirdet egy számlaszámra, hogy kéne egymillió a kormány megbuktatására. Összejön egymillió kétszázezer. Tomcat ebből vesz hétszázezerért az ebay-en egy csípőfogót, a maradékból pedig MG-vel és Gabucival megbeszélik a haditervet egy drága bárban. Elvágnak pár drótot, egy kórházban megszakad az áramellátás. Egy beteg meghal.

A kormány lemond.

Lássuk terembura verzióját.
Egy maroknyi lelkes hazafi járókereteket vásárol, majd egy előre megbeszélt időpontban meglepetésszerűen(!!!) elkezdenek JÁRÓKERETTEL SÉTÁLNI Budapest utcáin! A kormány rögvest lemond.

Most mondd, hogy nem logikus.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 18:57:05

Nem ilyesmiről van szó. Otthon kell le-felkapcsolnod a villanyokat. Szimpla passzív ellenállás az egész, nincs benne semmilyen terrorizmus.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 19:12:25

Molnárgörény,
gondoltam.
Csak akkor se igazán jó.
Akkor már inkább klikkelgessünk az mszp.hu-ra. Írhatna valaki ilyen klikkelgetős script-et, asszem, ha elég sokan futtatják, akkor le lehet vele rohasztani weboldalakat.
Ha már mindenképp oda akarsz valahova csapni :)

De mintha elhanyagolnád az ellenérveim... :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.27. 19:14:00

A bestofgyurcsányt megnéztem, regisztráltam is rá, mert nagyon jó kis hely. Csak épp nincs hatása. Nem nézik elegen, nincs is mindenkinek internetje...

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.27. 20:33:18

Pedig a bombagyárba is be volt illesztve a legutóbbi videója, a 3. rész
A 3. részt 110 000-en nézték, a 2.-at 220 000-en.
Ha már csak a fele nézte, az se rossz.
Habár valójában az RTL klubon meg a tv2-őn kéne leadni.
Na, azt elérni már valami lenne.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.27. 23:51:02

otvospeter 2008.02.27. 18:44:38
"Lássuk terembura verzióját.
Egy maroknyi lelkes hazafi járókereteket vásárol, majd egy előre megbeszélt időpontban meglepetésszerűen(!!!) elkezdenek JÁRÓKERETTEL SÉTÁLNI Budapest utcáin! A kormány rögvest lemond."

Nem olvasol alaposan és félreérted a dolgot. A kormány nem mond le, nyilván. De erre nincs is szükség.

Az Országgyűlésnek kell megszavaznia önmaga feloszlatását egyszerű többséggel. Ehhez 194 szavazat kell, a kormánykoalíciónak 210 mandátuma van. Azaz 17 képviselőnek kell átszavaznia. Ha biztosra akarsz menni, akkor 25.

Persze az MDF képes tartózkodni a maga 11 mandátumával, amilyen. Meg van független is. Szóval kalkulálgathatunk, de 40 képviselő mindenképp elegendő (tényleg, Göri, te vagy a jogász: a feloszlatáshoz az összes képviselők többsége kell vagy a jelenlévő képviselőké? - nem mindegy). A másik lehetőség az, hogy az Országgyűlés 12 hónapon belül négyszer megvonja a bizalmat a kormánytól - ekkor a parlament automatikusan feloszlik (ehhez milyen többség kell?)

www.mkogy.hu/internet/plsql/ogy_egyeb.patko_xml

Szóval lehet játszani a parlamenti matematikával, lehet politológiai elemzést végezni, a lényeg annyi, hogy a mostani kormánypárti többségből kell mindösszesen egy törpe kisebbséget meggyőzni arról, hogy nem érdekük tovább szolgálni ezt a bohócot.

A járókeretes demonstráció különben nagy média hack lenne :-)

De, mint korábban említettem, csak a tényleges állapotot kell nyilvánvalóvá tenni. A passzív rezisztencia ugyanis javában folyik, szinte mindenki ezt csinálja. Ami hiányzik, az annyi, hogy ezt meg is fogalmazzuk, hogy kiálljunk, vállaljuk, megmutassuk. Önmagunknak, egymásnak meg annak a pár ingatag, saját jövőjéért, személyes egzisztenciájáért aggódó, álmatlan kormánypárti képviselőnek.

Fuckame 2008.02.28. 09:50:46

Nincs itt Palesztína - még.
De a világ változik.
Még lehet.
Szerintem errefelé mennek a dolgok.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.28. 13:28:56

Fuckame,
a magyarok azé vannak szarba', mer a többség direkt belegyalogolt.
Palesztínában belenyomták a helyieket.
Nagy különbség.
Ezért a megoldás is más.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.02.28. 13:32:44

R/R, azért nem egészen erről van szó. A "direkt belegyalogolt" meg az "átverték, mint szart a palánkon" azért képez némi különbséget.

Bizonyos értelemben itt rosszabb a helyzet. A palesztinokkal ugyanis tárgyalnak. Velünk meg nem. Itt a kormány álláspontja egyértelmű: azt mondják, hogy négy évig azt csinálnak, amit akarnak.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.28. 13:35:29

terembura,
Azt ugye figyelembe veszed, hogy a képviselőknél öléggé az anyagi egzisztenciáról szól a történet.
Így messziről nézve max. annyit lehetne elérni, hogy megbuktatják a gyurcsány-kört, és pl. Kiss Péter lesz a miniszterelnök. De ezt is csak akkor, ha még nem erősödött meg nagyon a gyurcsány-mutyikör.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.28. 13:48:24

Hát, talán a "belecsalogatták" a megfelelő. De elvileg demokrácia van, mégha korlátozott is.
Hát, én azért örülök, hogy nem úgy tárgyalnak velünk, ahogy a palesztínokkal teszik...
Habár, franc tudja, aki nagyon ugrál, az lassan tényleg olyan kezelést kap, mint a palesztínok.

De itt tényleg arról van szó, hogy a csendes többség támogatása/passzivitása nélkül seccperc alatt megbukna nálunk a kormány. A tömegeket kellene meggyőzni. Ami áramszünettel nem fog menni.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.28. 14:01:06

Az előrehozott választás nagyon is reális alternatíva, mondhatni itt van a levegőben. Csupán az kell hozzá, hogy a szoci képviselők egzisztenciális félelmektől leginkább gyötört kis csoportja kiváljon a frakcióból és megalakítsa a Szociáldemokrata Unió - Deigazántéllegnaonvalódi Magyar Keresztény Nemzetiszocionista Munkáspártot. A Fidesznek ilyenkor az a dolga, hogy azonnal kebelére ölelje a vadiúj csapatot és valami helyet igérjen nekik a saját listáján, cserébe a lelkes együttműködésért, ami konkrétan az Országgyűlés önfeloszlatásában testesül meg.

Ha ez megvan, akkor a Köztársasági Elnök kiírja az új választást.

Mindez azért lehetséges, mert iszonyú rosszak a maszop választási kilátásai, az ember pedig, képviselőt is beleértve, már csak olyan, hogy anticipál. A népszavazás után, ami vélhetőleg elsöprő lesz, még inkább.

Tehát a politikai nyomást mi szolgáltatjuk, a nép (innen látszik, hogy demo-krácia van még mindíg). Viszont sokkal jobb lenne, ha ezt egészen nyilvánvalóvá tennénk, mert nem csak a jelenlegi kormánykoalíciónak kell megtanulnia, hogy a képviselő képvisel, hanem a jövőbelieknek is.

Ezt megakadályozni csak rendkívüli állapot kihirdetésével lehet, mert akkor az Országgyűlés nem oszlatható. Viszont ahhoz a kúrmány nem elég, kell a Köztársasági Elnök is, de ezt elbénázták a fiúk még 2005-ben. A megfejtés mégis egyszerű: tegyék el az elnököt láb alól a faszisták, ami egyrészt indokolja a statáriumot, másrészt az ideiglenes köztársasági elnök a Házelnök lesz, akivel csak-csak könnyebb tárgyalni.

Sólyom jól tenné, ha az elkövetkező hetekben szabit venne ki, elmenne természetjárásra és nem mondaná meg senkinek, hová. A testőreinek különösen nem.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.02.28. 14:12:25

"egzisztenciális félelmektől leginkább gyötört kis csoportja"
Hát, lehet. Csak tényleg a legtöbben függenek a szoci mutyikörtől.
Persze, át lehet menni a fideszes körbe is...
Ej, valami olyan népszavazás kéne, amivel jól oda lehet csapni az összes mutyikörnek.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.28. 15:47:50

Egy elsöprő választási vereség szétmállasztja a szoci mutyikört. Ezek abból éltek eddig is, hogy lenyúlták az adófizetők pénzét. Ha oda az államhatalom, akkor ezt nem lehet. Ahhoz meg a legtöbb béna, hogy a piacról éljen.

Némelyik valóban mocskosul megszedte magát, de azt a suskát a sajátjuknak tekintik, abból nem jótékonykodnak. Régi haverok kedvéért se. Ha máséból lehet, akkor persze - viszontszolgálatokért - igen, de a magukéból átmenetileg sem. Aki hülye, haljon meg.

irrelevant 2008.02.28. 17:06:49

Optimista vagy, terembura. Ilyen a "baloldalon" a rendszerváltás óta nem történt, hogy a képviselők annyira baszarjanak és hirtelen annyira önállók legyenek, hogy kilépjenek a frakcióból. Pedig voltak már szarban, ha nem is ekkorában. Nagyon erősek a szálak, amik gúsba kötik ezt a frakciót. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy egy népszavazás változtatna ezen, mert:

1. Nagyon bizonytalan az akció kimenetele, márpedig az átlagképviselő nem elég tökös és agyas ahhoz, hogy rizikót merjen vállalni. Önállótlan gombnyomogatójánosok, főleg az egzisztenciálisan leginkább érintettek.
2. Joggal bízhatnak a marketingstartégiában és a két kézzel szórt milliárdokban, ebből kifolyólag 2010-ben szerintem korántsem biztos még az a vereség.
3. A médiatúlsúly miatt egy népszavazási vereséget is meg tudnak magyarázni, lásd: "aki otthon marad, az mind velünk van" és a többi várható lózung.
4. Egyáltalán nem biztos, hogy olyan elsöprő erejű lesz ez a népszavazás.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.02.28. 21:26:04

1. Nem az átlagképviselőre van kihegyezve a dolog, hanem a legingatagabbakra. A maradás is egyre rizikósabb.
2. Egyszer volt Budán kutyavásár.
3. Magyarázkodni tudnak, ami nem ugyanaz.
4. A népszavazás érvényes lesz és ügydöntő.

Mint talán kiderült, nagy híve vagyok a képviselők ijesztgetésének. Csak nem gázolajos palackkal kell ijesztgetni őket, hanem azzal, hogy jön a megsemmisítő választási vereség, azaz el lesznek tiltva a cukrospixistől. Ha nem előbb, akkor utóbb, de annál szigorúbban.

A népszavazás önmagában nyilván nem elegendő, de mozgósító erejű lehet. Nagy kérdés, hogy mit főz a Fidesz a boszorkánykonyhájában - és mekkora politikai kockázatot vállal be. Szerintem lassan a tartótisztek felől is hátszelet kapnak.

Mindazonáltal a nemzet öneszmélése szempontjából nem lenne igazán jó, ha megint háttéralkukkal oldanák meg a helyzetet. Egy szélesebb mozgalom kell, olyan, ami még a Fideszes fiúkat is ijeszti és sodorja. Ez csak középről indulhat, a fogyatkozó, de még létező középosztályból és célkitűzése szükségképpen minimalista, mert csak így lehet széles.

Jó lenne végigvenni azt a 190 maszopos képviselőt, összeállítani a politikai profiljukat egyenként, aztán publikálni. Nagy meló, de megéri, mert simán kipotyogna belőle, hogy kiket érdemes megdolgozni. Demokratikus jogállamban baj esetén ez a normális eljárásmód.
süti beállítások módosítása