Görénylyuk - ha büdös, ne panaszkodj!

Mindenféléről, ami éppen eszembe jut. Politika, közélet, irodalom, természettudomány, jog - ki mit szeret ebből. Konzervatív nacionalista blogsite: vagyis a 168 Óra levitézlett szadeszpárti, valamint a kádárista Orbánt imádó Hírtévé mércéje szerint szélsőjobbos és fasiszta. Mindazonáltal hiszek abban, hogy vannak még az országban gondolkodni képes, tisztességes és magyar emberek, akikre hiába öntik az ócska tévék a nyállal hígított fost, mégis használják az agyukat, vagy legalább megpróbálják. Nekik írom ezt a blogot.

Friss topikok

  • Molnárgörény: @hullajelölt88: Nekem rengeteg "fakultatív" macskám volt a tényleges sajátok mellett (így hívom az... (2018.05.10. 02:05) Macskákról
  • Molnárgörény: @Petitprince: Pedig az is teljesen igaz. A vidéki embert sokkal könnyebb hülyére venni. Minél kise... (2018.04.24. 00:00) Talpra magyar, lopjad haza!
  • flash.gordon: Szia Molnár nem úgy van, hogy 14 alatt megrontás a szex 12 alatt meg erőszak ha akarja ha nem? (2016.11.22. 21:16) LMBTQ + P?Be?Z?N?SM???
  • Péter Ferenci: Egy nem túl ismert videó: www.youtube.com/watch?v=1Z-kvyFDvpE "Itt mindenkit tisztelettel fogadn... (2016.11.03. 22:27) Carlos-szindróma?
  • biboldó: @-JzK-: Világos. Gyártunk magunknak egy ellenségképet (jelen esetben ballibsizmus) oszt jókat harc... (2016.02.20. 21:26) A szélsőjobboldal skizofréniája

Címkék

(numerus (1) 1956 (1) abortusz (1) abszurdisztán (4) adórendszer (1) agyelszívás (1) agyi ct (1) aljas (1) alkotmány (7) alkotmánybíróság (1) alkotmányosság (1) állami vagyon (1) államok (1) állampolgár (1) al kaida (1) amarok (1) antiszemitizmus (2) arvisura (1) ateizmus (1) athenia (1) autonómia (1) autópálya (1) ávh (1) ávó (7) bajnai (4) baleset (1) barany (1) belgyógyászat (1) benes (1) beteg (1) betli (1) bicikli (1) biológia (1) bíróság (3) bkv (2) blaha (1) blog (6) blogadmin (1) blogajánlás (1) blogcsúcs (2) blogger (1) blos (1) bolsevik (2) bolsevikok (1) bombagyár (6) börtön (1) bosch (1) boulahrouz (1) bridzs (2) bulvár (1) bűnözés (3) bűnöző (1) bűnpártolás (1) büntetés (1) büntetjog (1) büntetőjog (1) butaság (1) buzi (5) carlos (1) celeb (1) cenzúra (3) cigány (21) cigánybűnözés (16) cigányréce (1) címlap (1) civil virtus (1) clausus) (1) család (1) csatahajó (2) csiga (1) csóka (1) csónak (2) csótány (1) darwinizmus (1) deák (1) demokrácia (6) demszky (2) deutsch (1) deviancia (1) dialízis (1) diktatúra (4) dodlenyák (1) doktor (1) draskovics (1) drog (1) droid (3) duna (2) duplacsavar (1) egészségbiztosítás (1) egészségügy (6) éghajlat (3) egyesült (1) egyetem (1) éhségsztrájk (1) eladósodás (1) elfekvő (1) ellenállás (1) ellentengernagy (1) ellenzék (1) elnyomás (1) élősködés (1) ember (1) emberijog (1) emberi jogok (1) emlékmű (1) énblog (3) építkezés (1) eresőkifejezések (1) erőszak (3) éticsiga (1) etika (1) európai (1) európa bajnokság (2) eutanázia (1) eu választás (1) evolúció (2) fa (1) fagyhalál (1) fasiszta (3) fasizmus (1) faszság (1) fecske (1) fecskék (1) feketeistván (1) fekete istván (2) fekete pákó (1) felelősség (1) felfüggesztés (1) félhülye őrnagy (1) feljelentés (2) felmelegedés (2) fico (1) fidesz (8) filozófia (1) flashmob (1) foci (7) fodor (3) fogoly (1) fogyasztóbutítás (1) folyó (1) fony (1) forradalom (4) főváros (1) freeblog (2) fuchs (1) függetlenség (1) füst (1) futball (2) fűtés (1) gáboráron (1) gáz (2) gáza (2) géb (1) genetika (1) genfi egyezmény (1) gergényi (7) gessler (1) globalizáció (1) goldenblog (1) göncz (1) gönczkinga (1) göncz kinga (1) gondolatébresztés (16) gondolatrendőrség (1) görénylyuk (44) gulág (1) gumibot (1) günter grass (1) gustloff (2) gusztos (1) gyász (1) gyásznap (1) gyerekgyilkosság (1) gyilkos (1) gyilkosság (3) gyöngytyúk (1) gyújtogatás (1) gyűlölet (1) gyűlölettörvény (2) gyurcsány (41) gyurcsány viccek (1) háború (1) háborús bűnös (1) hadiflotta (1) hadifogoly (1) haditörvények (1) hajléktalan (1) halak (1) halál (2) halálbüntetés (2) hálapénz (2) halott (2) hamis vád (1) hanuka (2) harry potter (1) hazaáruló (1) házasság (1) hazug (1) hazugság (1) hebron (1) hedvig (1) hiddink (1) hirdetés (2) hírszerző (1) hit (1) hoki (2) holland foci (1) holocaust (3) homokos (1) homoszexuális (1) honfoglaló (2) horgászat (2) horn (1) horváth molnár (1) hülye (1) idióta (1) idő (1) időjárás (3) igazság (1) igazságszolgáltatás (2) ignore lista (1) imf (1) ingatlanadó (1) internet (1) ip cím (1) irodalom (1) isten (3) istván (1) ízlés (1) izrael (2) jános (1) játék (2) jégverés (1) jobbik (4) jobbklikk (1) jobboldal (2) jog (16) jogállam (4) jogászképzés (1) jogsértés (1) jogtalanság (1) judapest (4) justizmord (1) jütland (1) kabai (3) kalóz (1) kambodzsa (1) kampány (1) kanalasréce (1) karácsony (1) kárókatona (2) káromkodás (1) kdnp (1) kecsege (3) keresztény (1) kertész (1) kertészpéter (2) kisebbség (7) kisebbségi kultúra (1) kiskunlacháza (1) koalíció (1) kócsag (2) koeman (1) kóka (5) költségvetés (1) komment (1) kommentválaszok (1) konzervativizmus (2) konzervatórium (4) kórház (3) kórházi napidíj (2) kormány (2) kormányőr (1) kormányválság (1) környezetvédelem (2) korrupció (1) koszovó (1) közgyűlés (1) közlemény (2) közpénz (1) közrend (1) külpoliitka (1) külpolitika (6) kultúra (2) külügy (2) kuncze (1) kunos (1) kurucinfó (1) kurvaország (1) kutatás (1) lakáshitel (1) lamperth (1) lélek (1) leszbikus (1) lételmélet (1) lettország (1) liberális (1) lift (1) lincselés (1) list of ignore (1) lomnici (1) lopás (3) lumpen (1) lusitania (1) macska (2) madárvédelem (1) mádl (1) maglód (1) magyar (3) magyaroknyilai (1) magyarverés (1) majom (1) makó (1) március 15 (1) marihuána (1) marinyeszko (2) marslakó (1) marx (1) materialista (1) materializmus (1) mathijsen (1) máv (1) mavo (2) mazsihisz (1) mdf (1) medgyessy (1) média (3) megrontás (1) menekült (1) mengelica (2) menny (1) mentő (1) mentők (1) mese (1) meteorológia (1) metró (1) migránsok (3) mikeoldfield (1) mikola (1) mindenszentek (1) moderáció (1) moderálás (2) mszp (1) mta (1) munka (1) munkakerülés (1) munkaszolgálat (1) nácizmus (1) narkós (1) nemzet (1) nemzetiség (1) népdal (1) népfelség (1) népszámlálás (1) népszavazás (9) (1) noe (1) nyérc (1) nyolcágú csillag (1) nyugdíj (1) október23 (1) olaszliszka (1) olimpia (2) ombudsman (1) önkény (1) önkormányzat (5) ooijer (1) orbán (7) őrizetbe vétel (1) orosz (1) oroszok (1) országgyűlés feloszlatása (1) ortodox zsidó (1) orvos (1) orvosiügyelet (1) orvosi fizetés (1) ősleves (1) összeesküvés elmélet (1) összefogás (2) összetartás (1) ostobaság (1) osztályharc (1) ovb (1) ózonlyuk (1) pannon (1) párbeszéd (1) parlament (1) pártállam (1) párthatalom (1) pártok (1) pártos igazságszolgáltatás (1) passzívellenállás (1) passzívrezisztencia (1) passzív rezisztencia (1) patkány (1) pedofil (1) pegasus (1) pénzmosás (2) per (1) péter (2) pető (1) petrétei (1) pilitika (1) pinkfloyd (1) pintér (1) pipa (1) pogrom (2) pokol (1) politika (111) polkorrekt (1) polkorrektség (8) pornó (1) posta (1) pran (1) prien (2) privatizáció (1) puccs (1) rába (1) rabbi (1) rabsic (1) rabszolgatartás (1) rádió (1) ráklépésben (1) rasszizmus (4) reakció (3) reform (1) reformzsidó (1) reklám (2) rektoszkóp (1) remény (1) rendőr (1) rendőrdroid (1) rendőrség (9) rendőrterror (2) rendőrvicc (1) rendszerváltás (1) repülőgép anyahajó (1) részeg (1) röhej (1) római (1) románia (1) sajtóper (1) sajtószabadság (1) sakk (1) sárgarigó (1) sarlósfecske (1) segély (1) seggfej (1) seggnyalás (1) selejt (1) shadai (2) shimoda (1) sicko (1) slota (2) sólyom (6) sovinizmus (1) sport (2) statisztika (1) steuben (1) szabadfi (1) szabálysértés (1) szadsz (1) szajkó (1) szakértő (1) szarka (1) szász antónia (1) szdsz (9) szegregáció (1) székelyföld (1) szélsőséges (1) szemét (1) szemkilövés (1) szén (1) szent (1) szerencsétlenkedés (1) szeretet (1) szervezet (1) szerzői (1) szigeti (1) szilveszter (1) szlovákia (4) szólásszabadság (2) szolidaritás (1) szőlő (1) szovjet (1) sztrájk (2) szúnyog (1) szürkegém (1) tabajdi (1) tallián (1) talmud (1) tandíj (2) tarokk (1) társadalombiztosítás (1) tavasz (1) tél (1) tell (1) temetés (1) temető (1) tengeralattjáró (3) terembura (1) teremtés (1) természet (1) természetvédelem (1) terror (3) terrorista (1) terrorizmus (2) tiltakozás (1) tisza (1) tisztesség (1) titanic (1) titkosrendőr (1) titkosrendőrség (1) titkosszolgálat (2) töltőtoll (1) tolvajbanda (1) tomcat (18) torpedó (1) történelem (2) törvény (1) tóta (1) trackback (1) trianon (1) trichinella (1) trychydts (1) tudat (1) tudomány (2) tüntetés (1) tüzép (1) tűzoltó (1) ügyészség (6) újév (1) új választások (1) új zéland (1) unió (1) urbangeri (1) usa (2) üzlet (1) vadász (1) vagyontörvény (1) vajdaság (1) választás (3) valóság (1) van bronckhorst (1) van der sar (1) varjú (1) vaskereszt (1) vegetariánus (1) vélemény (1) véleményszabadság (1) veres (3) vers (1) veseátültetés (1) világbank (1) világháború (2) vipera (1) vízirendőr (1) vizitdíj (4) vízityúk (1) vízum (1) w (1) wto (1) zámoly (1) zene (1) zsanett (1) zsarolás (1) zsidó (23) zuschlag (4) Címkefelhő

Linkblog

Bebetonozva Kurvaországban

2008.09.24. 11:17 Molnárgörény

Aktuálpolitikai posztot szeretnétek? Hát jó. Az aktuálpolitikai poszt most arról fog szólni, hogy én milyen marha okos vagyok. Igen: undorító, hivalkodó "na ugye megmondtam, vazze" következik. Szíveskedjetek a hivatkozásokat csak futólag feleleveníteni: igazán autentikus forrást választottam, saját korábbi írásaimat, meg Terembura műveit.

Mi is most az "aktuálpolitika"? Nem egyéb, minthogy Gyurcsány úgy megy, mintha jönne: immár fél éve kormányoz papíron kisebbségben, de a bukás csak lebeg, lebeg és lebeg, de az Istennek se akar leesni, hgy végre maga alá temesse az eddigi legsimlisebb csirkefogót, aki a hányatott sorsú magyar miniszterelnőki bársonyszékbe tehette a rég szétrúgandó valagát. A fürdőskurva-viselkedésű SZDSZ-en kívül már odaszavaznak a Fideszből kilépett-kiebrudalt "függetlenek", és az MDF berkeiben is egyre szebben mélyül az Almássy-Dávid-hasadék. Most a költségvetést emlegetik az okos politológusok majdani kenyértörési alkalomként: nos, én ebben sem hiszek.

Mi is történt azóta? Veres János neve újabb ordas gazemberségekben merült fel: ezúttal a Hírtévé neki nem tetsző riportereit akarták narkósként lejáratni, a svihák Helmeczy segítségével, aki már annak idején arról lett nevezetes, hogy elpuccsolt az MSZP szavazataival egy megyei közgyűlési elnöki széket. Természetesen Veresnek ezúttal is csak egy samesza szerepel név szerint az ügyben, és hogy, hogy nem, a magyar hatóságokban fel sem merül, hogy ha az adócsaló Kabai, a megzsarolt-megtámadott büfétulajdonos (akit a fiai fojtogattak egy picikét), meg a mostani disznóság mögött egyaránt felmerül a szabolcsi újbáró-miniszter neve, akkor netán ő lehet a közös nevező, és az ő cellakulcsát kéne elveszteni vagy 15 évre...

Nálunk ugyanis a maffiózók ellen nyomozni nem szokás: feltéve, ha kormánykörökben vannak, vagy pedig elég pénzük van ahhoz, hogy megkenjenek mindenkit, akit kell. Ha valaki nem emlékezne, felhívnám a figyelmet a Palotás János egykori adóügyi büntetőperében a fellebbezést elmulasztó ügyészre... Ez is egy ördögi kör: a vagyonos-hatalmas cégéres gazemberek ellen nem nyomoznak, így azok egyre bátrabban csinálják a disznóságaikat.

Mellesleg az új hazugságügyi és polgárveretési miniszter az a Draskovics, aki ellen éppenséggel szintén lehetett volna annak idején büntetőeljárást indítani, csak éppen a nyomozás hogy, hogy nem, leállt... Rablóból lesz a legjobb tettestárs és disznóság-elleplező...

Nos, hogy miért nem lesz tényleges kormányválság? Kérem tisztelettel: amíg az SZDSZ-nek nincs legalább 4 %-a (egyet majd hoz a kampány, gondolják) addig tűzön-vízen át, akármekkora hazugságokkal és köpönyegforgatásokkal is, de kitartanak a szocialisták mellett. Ők ugyanis nem akarják közelről megismerni a régóta kiérdemelt politikai süllyesztőt. Lám, a gyakorlatilag bebizonyosodott elnökválasztási csalásuk is milyen szépen, olajozottan rendeződik: Kóka és csapata ellen még csak vád sem lesz, hiszen ugyan ki a fene tételezhetné fel, hogy a csalás haszonélvezője közreműködött (legalább felbujtóként, szervezőként) a dologban? Hogyan is juthatnánk efféle eretnek gondolatra, amikor az exelnök úr megmondta, hogy ő erről nem tudott???

Kérem tisztelettel: ebben az országban összekeverik az ártatlanság vélelmét az igazmondás vélelmével. Az előző ugyanis nem jelent többet, mint hogy addig senki se bűnös, amíg ezt a bíróság jogerősen ki nem mondja. No de itt már a nyomozó hatóságok beleértik azt is, hogy az ordító logika ellenére senkit se szabad meggyanúsítani vagy nyomozni ellene, ha egyszerűen letagadja a disznóságot (feltéve, ha elég hatalma vagy pénze van). A rendszer ellenfeleinek azonban - kiváltképp, ha elég feltűnőek - kijár a folyamatos zaklatás és a mindenféle, rossz viccnek is gyenge hamis vád, maximális hatósági segítséggel.

Kurvaország? Annak tűnik - még az is lehet, hogy a magyargyalázó ormánybajnoknak ebben a kitételben manapság sajnos igaza volt. Más kérdés, hogy ezért ő, elvtársai, és az elsumákolt rendszerváltás a felelős. Ők döntötték először hanyatt még 1988-89-ben az akkor még kiskorú, bimbózni kezdő demokráciát, mely azóta lottyadt seggű ringyóként osztogatja az olcsó gyönyört mindazoknak, akik nem hánynak attól, hogy a nyál- és szartengerben megfürödjenek.

És hogy miért nem lesz változás? Mert a politikai elit az kérem tisztelettel be van betonozva. Azt már régen elmondtam, hogy hogyan. Új alkotmány? Igazán kompetitív választási rendszer? Átlátható pártfinanszírozás, feneketlen feketekasszák nélkül? Álmodnak Önök, kedves olvasók?

Antall József egykor azt mondta, amikor elkezdték kifogásolni a gengszterváltás már akkor látható súlyos visszásságait: tetszettek volna forradalmat csinálni.

Nos, ahogy elnézem: ideje lenne a dolognak... Merthogy azért vagyunk kurvaország, mert eltűrjük a strici hatalmát!

32 komment

Címkék: politika gyurcsány forradalom kurvaország

A bejegyzés trackback címe:

https://molnargoreny.blog.hu/api/trackback/id/tr52679014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.09.24. 12:47:42

a végére reagálnék:
kivel tetszene forradalmat csinálni?
lassan teljes a gráf az jobboldalon az összeveszésekből: téged is leügynököztek nálam vehemensebb, névtelenül irkáló hülyegyerekek.

a legjobb példa erre a magyar gárda, aminél már a kezdeti pillanatban is ellentétes infók jöttek, és mára beérett a rothadás.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.24. 12:57:29

Ez, kedves barátom, nem elvi, hanem technikai kérdés. Hogy lehetséges-e, azt nem taglaltam - de hogy szükség lenne rá, az egyre inkább a meggyőződésem.

Megjegyzem: a forradalmak (kivéve a bolsevikokat) nem összeesküvések és elitgárda susmusolása után jönnek létre. Ahhoz elég egy helyzet és egy szikra, mint 1848-ban. Bármennyire is mondogatják, hogy nálunk egyelőre nincs forradalmi helyzet - mert alighanem tényleg nincs még az -, de ez elég gyorsan változhat. Lehet, hogy egy újabb Olaszliszka, egy tömeges fosztogatásba torkolló "cigányjog-védő" tüntetés vagy valami hasonló vált majd ki elementáris erejű ellenreakciót. Majd kiderül, szerintem a mai politikai rendszernek nincs hátra több 10 événél.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.09.24. 13:17:18

az utolsó mondat kivételével teljesen egyetértek.

a 10 évhez meg egész konkrétan nem tudok hozzászólni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.24. 13:32:16

Én a pártoktól nem várok változást, mert nekik és főokosaiknak ez a mocsár nagyon kellemes. Na de ahogy Kóka mondotta, most épp ellenük fordítva: a lecsapolásról a békákat nem szavaztatják, márpedig ebben a kérdésben nem a közemberek, hanem ők a békák...
A 10 év csak saccolás, de be szokott jönni. A hatalom elkurvulása olyan spirálban gyorsul (és sajnos egy Fidesz-kormánytól is elsőre azt lehet várni, hogy gyorsan ők is lopnak ugyanannyit, amennyit a bolsevikok, hogy azonos helyzetbe kerüljenek a későbbi egymásközti belharc finanszírozására), hogy az gyorsan kiakasztja a lakosságot. A szappanopera se old meg mindent, főleg, ha már a gázszámlát százezren nem bírják kiköhögni, helyette meg a tüdejüket köhögik ki a fűtetlen panelben...

cz4 2008.09.24. 14:31:13

Ki kell ábrándítsalak: a forradalom nem úgy készül, hogy a népnek elege van és utcára megy.

A forradalmakat kivétel nélkül kirobbantják. Általában azok, akik gazdaságilag megerősödtek, de a hatalomból kiszorultak. Ilyen réteg (ill. személyek) ma nincs Mo-n, ugyanis a gazdasági elit gyakorlatilag közvetlen kézivezérlésen tartja a hatalmat (az éppen aktuálisat).

Nem lesz forradalom, a közép-amerikai (belső-afrikai) banánköztársaságunk köszöni szépen, jól van.

cz4 2008.09.24. 14:44:17

Addig nincs baj egyébként, amíg a plázák tele vannak. Márpedig államkölcsönök felvételével bármeddig segélyezhető a magyar különböző címekkel (gázártámogatás, nyugdíjemelés, stb).

Egyetlen dolog vezethetne ki a válságból, mégpedig az, ha a magyar dolgozni kezdene, ugyanis nagyobb költségvetésű állam esetén nagyobb lenne a verseny a gazdasági elitben, hogy mégis ki ültesse oda a szükséges janikat. De arra ugye nulla az esély, hogy a magyar dolgozzon (pont, mint közép-amerikában és belső-afrikában, a bennszülöttek sehol nem dolgoznak) ezért nyilvánvalóan minden marad a régiben.

Lazán kapcsolódik ide, de nagyon tetszik a Vona-Dósa viadal. Ezektől forradalmat? Viccelsz?

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.24. 16:20:47


Jelenleg nincs realitása annak, hogy százezrek utcára vonuljanak.

2006-ban, tízezrek vonultak ki, hála a kormányzati megfélelmítésnek, 2008 őszére nem maradnak csak néhány ezren.

Az áttörés valóban akkorra várható, ha majd a nagy tömegek nem lesznek kifizetni a fűtés, és villanyszámlájukat, vagy éhezni fognak.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.09.24. 17:52:16

Nem a fűtés/kaja árával lesz itt az igazi baj, hanem azzal, hogy nem lesz se gáz, se ennivaló, semmi pénzért.

Egyáltalán semmi se lesz, mert ha kicsit még mélyül a világválság (igen, mélyülni fog), a multik, akik pillanatnyilag a magyar gazdaságot jelentik, elhúznak innen.

Akkor aztán egyáltalán nem lesz gazdaság, ergo nem lesz semmi a plázában, leginkább pláza se lesz, mert bezár.

Ha ez a helyzet előáll, akkor se forradalom kerekedik belőle, hanem akinek még marad jártányi ereje, azon töri majd a fejét, hogy tehetne szert egy kis krumpliföldre, honnan vegyen vetőburgonyát és végül hogy őrizze meg a termést. Nem csak fölszedés előtt, hanem utána is.

abandi 2008.09.24. 18:03:10

Az 1848-as forradalom sokáig vértelen volt.
Az 1956-os nem...
Az, hogy a multik itthagyják a "letarolt" gazdaságot, nem egy világvége...
Ellenben az, hogy az épp regnáló hatalom könyörtelenül behajtja az uzsoraadót a még működő/dolgozó hazaiakon, ellenben kedvezményezetté teszi a sáskákat..., na ez a gond!!!
Meg a populáció alakulása...

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.09.24. 20:49:50

Üdvözlet MG! Értelmes rendszerváltást nem cipődobálókkal, kordonrugdosókkal, balhétől tajtékzókkal lehet csinálni. A hőbörgőknek mindegy, hogy foci- vagy kézimeccs, Viktorka ellen vagy Ormány ellen.
Hallom, megibnt javult az ázsiónk a korrupciós listán sikerült előbbre lépnünk.
Olyan szinten erkölcstelen az egész bagázs, hogy a részletekre nem is figyelnek. Közben próbál mindenki magának is szerezni valamit.
Ezt a "cz4" elvtársat vagy meg kellene keresztelni, vagy meg kellene fürdetni, vagy disznóhússal jóllakatni, mert immár sokadszor kürtöli világgá: " Egyetlen dolog vezethetne ki a válságból, mégpedig az, ha a magyar dolgozni kezdene,"
Ebbe persze nem fér bele a lókupec, 7 millió köddé válását segítő ÖCO elnök, aki a szennyes Duna vizébe forgatta az Árpádsávosszerű zászlót.
Nem fér bele a"Kartha" vonuláson látható Gyucsányizmusban milliomossá vált siserehad. Lehet hogy ők is kaptak a menetelésért 30-30 ezret?
A csúcs szerintem az OTP cézár-Dávid - Szilvási -és a "fiúk a fideszből" show.
Micsoda jogállam!!?

cz4 2008.09.24. 21:49:25

kep.index.hu/1/0/36_cbb6a3b884f4f88b3a8e3d44c636cbd8/373945_c88412ac41e321f828c914e29ceed6b5_wm.jpg
:P

Ne vedd komolyan, én is szeretnék forradalmat. Forradalmi árpádsávos karszalagot viselő fradihuligánokkal, lámpavasra akasztott ötéves SZDSZ-es gyerekekkel (by Tomcat), felgyújtott zsinagógákkal, felbőszült cigányok által legyilkolt gárdistákkal, mindent elöntő CR gázzal, tömegbe lövetéssel és uránköpenyes NATO bombákkal.

Ez a megoldás, nyilván.

terembura · http://lassan-a-testtel.blog.hu/ 2008.09.24. 22:06:28

abandi 2008.09.24. 18:03:10
"Az, hogy a multik itthagyják a "letarolt" gazdaságot, nem egy világvége..."

Persze, a "világvége" túl nagy szó erre, egyetértünk. Még a Földet se épp könnyű elpusztítani, pedig az csak egy légypiszok.

How to destroy the Earth
qntm.org/?destroy

Az is igaz, hogy mindenkinek meg kell halni egyszer. Ehhez képest már semmiség, ha ezt az alkalmat pár évtizeddel előrehozzuk és összehangoljuk az aktust honfitársainkkal. A szinkronicitásnak is megvan a maga varázsa.

Ugyanis ha nincs ennivaló, nincs energia és nincs szállítás, akkor abból néhány hónapon belül szükségképp tömeghalál lesz. Voltak ilyen kísérletek, Európában is - és mindíg fenségesen bejött.

Hogy függ ez össze a multikkal? Csak úgy, hogy jelenleg szinte kizárólag az ideiglenesen hazánkban állomásozó multi cégek dolgoznak exportra. Márpedig ha az export bármi okból megszűnik, akkor túl sokáig az import se tartható fenn, mert mi a fenéért szállítana ide bárki bármit a semmiért?

A mezőgazdaságot már eléggé lerohasztották eddig is, de ez nem akadálya annak, hogy dolgozzanak a problémán továbbra is. Hiszen mindíg van lejjebb. De azt a szintet már így is elértük, hogy üzemanyag nélkül se szántani, se vetni, se aratni nem lehet, márpedig ezek a műveletek szükségesek ahhoz, hogy legyen kaja - legalábbis akkor, ha leáll az élelmiszer-import.

Az utóbbi száz év ugyanis döbbenetes technológiai hanyatlást hozott a mezőgazdaságban. Korábban önreprodukáló, önjavító biorobotokkal ment a termelés, amik ráadásul hasonló kvalitású puha, rugalmas lemezek által begyűjtött napenergiával előállított üzemanyaggal jártak. Ezek az eszközök beépített navigációs szoftvert futtattak, volt szinte tökéletes optikai alakfelismerőjük, egészen elképesztő kémiai receptoraik, korlátozott kommunikációs képességük és olyan mozgásvezérlésük, amivel még buckás terepen is kitűnően haladtak. Mindezt az alapvető alkatrészek atomnyi pontosságú szabványosítása tette lehetővé, ami ismereteink mostani szintjén immár csak távoli álom. Isten molekuláris nanotechnológiáját azóta lecseréltük egészen primitív pótszerekre, a terminator seed (GURT) technológiával még a napkollektorok önreprodukciós képességének is készülünk véget vetni.

en.wikipedia.org/wiki/Terminator_seeds

Az épp kirobbanóban levő demodularizációs válság ezért súlyosabbnak ígérkezik, mint az utóbbi ezer évben bármi. Eddig legalább az élet alapfeltételei mindenütt lokálisan adva voltak, s ha háború, természeti katasztrófa itt-ott tönkre is tette azokat valamelyest, a hiány is lokális, korlátozott maradt. Mint pl. az 1816-os erdélyi éhínség, amit az indonéziai Tambora előző évi kitörése miatt elmaradt nyár okozott. Ott és akkor mindössze tíz-húszezer ember halt meg, a többiek csupán éhesek voltak.

Ha azonban sehol se vetnek, mert nincs mit és nincs mivel, hamarosan nem is lesz, aki vessen. Akkor persze már az se baj, hogy elmarad az aratás, mert pár hónap szünet után úgyse bír enni senki, hiszen csak foga marad, ajka, nyelve, gyomra nem.

abandi 2008.09.25. 13:30:58

Tisztelt terembura!
Teljesen egyetértek az általad leírtakkal!
Sőt: hozzá tenném a multik által elterjesztett vetőmag kényszert is.
Ha jól emlékszem néhai prof. Balogh János akadémikus mondotta volt, hogy: a talajban lévő baktériumok fontosságát alig-alig ismerjük föl...

No, de hogyan lesz itt forradalom???
Mert tételezzük fel, hogy elszakad a cérna...és elindul a forgatókönyv első verziója:

- A vándorkarvalytőke azonnal kimenekül...
- A Forint sebtiben bakfitty szintre hullik...
- A városokban élők zöme napokon belül ázni, fázni, éhezni kezd...
Megoldás:
Segít az EU! Belátva az eddigi tévútat, sürgősen bepótolja az elmúlt cca. 500 év adósságát...(a tatárjárást "belügynek" tekintem...)...

A második verzió :
A kezdeti forgatókönyv ua.
De: Modjuk összefogunk mi Magyarok legalább fél évig...az élelmiszer, energia biztosítása érdekében.
Megkérdezzük közben a V4-eket, hogy ők is át lettek-e hajintva a palánkon? (Ja, meg a Letteket stb...is...)
Mert az renben, hogy letépve láncainkat belerohantunk a gyarmatosítók karjaiba...(Kuntakinte-Isaura szellemi örökösei vagyunk.e ?)
Na de azért változik a "szent" piacgazdaság !

Marad a föld (humusz), a víz (édes karszt), a levegő (na, itt az összes szutykot megkapjuk ...)
Nyáron nagyon meleg van...Télen nagyon hideg van... Ősszel esik az eső...
Soha sincsen jó idő...
Elnézéseteket kérem az agymenésemért (brain storming)...
Üdv.: abandi

borsikm 2008.09.25. 14:16:00

Én azért nem látom a közelgő világvégét, de hogy a mai formájában a politikai rendszer hoszzú távon nem fenntartható, az igencsak valószínű. Ez ugyanis semmi másra nem képes, mint ciklikusan ilyen színtű válságokat kitermelni.

Forradalom többféle is lehet, gondoljatok Károlyira, Weimar végnapjaira, vagy a ruszki szocialista hatalomátvételre, aztán gondoljatok 56-ra, 89-re, vagy Belgrádra és Kievre. Sok mozgatórugója lehet egy változásnak, nincs egységes recept, vagy általánosan érvényes forgatókönyv.

A másik, hogy itthon egy "szélsőséges" mozgalom elterjedéséhez majdnem minden felvétel adott.

Gazdasági válság.

Társadalami válság, morális mélypont, reményvesztettség.

Politika bizalmi indexe béka segge alatt.

Egyre szembeötlőbb mindennapi bűnözés.

Egyedül az erőszakmonopólium által legitimált hatalmi helyzet.

Egyedül egy karizmatikus egyéniség hiányzik. Bár az se feltétlenül szükséges...

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.09.25. 15:11:44

borsikm:
89-es magyar forradalomról van szó???
- ilyen nem volt.. Az nem forradalom, ha a múltrendszer haszonélvezői és működtetői a demokrácia mögé bújva új zászló alatt immár szabadosan nyúzzák a többséget.
A forradalom a főkolomposok lefejezésével, az ideoógiai hiénák kivégzésével párosul(t) jobb helyeken.
A gyűlöletet színlelt barátsággá, a demokrácia pedig szófosássá vált. A gyűlöletkeltés, a divide et imperra ezeknek a derék pártocskáknak egyetlen erőssége. Megosztani és uralkodni ezen a nemzeti szemétdombon.
Lesz itt változás, de kevesen fogják ép bőrrel megúszni (az ártatlanok közül is!)

abandi 2008.09.25. 15:26:04

Még egy agymenés:
Nagyhatású irányított forradalmat a németek voltak eddig képesek véghez vinni.
Jelesül : a zsidó származású Lenint és barátait egy vonatszerelvényben oroszországba exportálni...
Na, az meg lett tervezve, sikerült is....
Mi magyarok sem vagyunk utolsók a tervezésben...a megvalósításban biztos lesznek fennakadások...A végeredményt majd kiértékeljük...
(Ez a forgatókönyv meg lett ám írva : Karinthy-Rejtő-Örkény-Moldova
által tréfásan-zsidósan...)

abandi 2008.09.25. 15:49:20

Tisztelt arvisura!
Megértem az elkeseredettségedet!
De akkor egy nyugat fetisiszta Széchenyi, vagy egy jogász-pénzmanipulász szónokzseni Kossuth féle vezér kell-e nekünk?
Szerintem nem kérdés, hogy vmi változás lesz így, vagy úgy.
Sajnos a tényfeltáró médiákat már megint csak a satnya-elpuhányult értelmiség olvassa, nézi...
Ez eddig rendben is van...
De: Az, hogy vidéki városokban a cigányok szabadon garázdálkodnak, miközben a szekrényméretű gazdák a zsidó-gazdasági összeesküvésen merengenek a másik kocsmában...
Budapestnek állandó készültségi szerepe van...
Az a terembura féle lassú ellenállás...van benne ráció...

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.09.25. 18:44:52

Kedves "abandi"!
Széchenyinek és Kossuthnak is itt van a karikatúrája a közélet - politika csúcsán: Gyurcsány és Orbán személyében. Ettől van hányingere sok embernek, akik átlátnak ezen a politikai műbrahin.
A cigányok szabad garázdálkodása falun is menekülésre készteti a jobbérzésű embereket. Csak a szegények és öreg napjaikat élők nem tudnak (akarnak) kereket oldani előlük. Megy a "segély", a szocpol, a CSALÁDI pótlék számolatlanul, majd megtérül, ha voksolni kell.
"cz4" azt írta: menne itt minden, ha a magyarok dolgoznának. Egy cigánycsávó ezt frappánsabban vágta köztisztviselő szeme közé:
- azé' ílnek szarul a cigonyok, me a magyar nem dógozik.
Megvárja az oktatáspolitika, meg a média szennyáradat, amíg a lakosság zöme nem csak olyan csóró lesz, mint a rómaiak, hanem olyan tuskó, csurgó nyálu, akit orránál fogva lehet vezetgetni. Itt aztán az aurópai unió! Naponta megvernek egy tanítót, tanárt.
Nem tudom mit mondanának a mai magyarságról, tisztességről, boldogságról azok az őseink, akik 50, 100 évvel ezelőtt elhunytak egy boldogabb jövő reményében!?

cz4 2008.09.26. 08:58:44

"Nem tudom mit mondanának a mai magyarságról, tisztességről, boldogságról azok az őseink, akik 50, 100 évvel ezelőtt elhunytak egy boldogabb jövő reményében!?"

Örülnének, hogy nem halnak meg a gyermekek tömegesen TBC-ben és torokgyíkban, és iskolában tanulhatnak matematikát, nyelveket, lehet belőlük tanár, orvos, nem kell hajnali 3-kor kelniük, hogy időben kiérjenek a földre kaszálni.

Hatalmas a különbség, de a legnagyobb az, hogy ma van *lehetőség*, csak nem sipákolni kell, hanem tenni érte. A magyarság, a tisztesség mindenkinek saját dolga és kötelessége, a boldogságot Isten adhatja hozzá, abba nem szólhatunk bele, de a saját dolgunkat el kell végezni.

arvisura · turoczi.blog.hu 2008.09.26. 12:54:57

Nincs torokgyík, de van TBC, van AIDS, van rákos megbetegedés, van agyonhajszolt, kiégett, reménytelen és idegbeteg embertömeg- különben sem az egészségre utaltam!
Miben magyar XXI. századi sajátosság a matematika tanulás??? A római felmérés szerint a béka segginél van a magyar közoktatás.
Kaszálni szerintem a parasztság kelt 3 órakor, és éltek itt mások is, a technika pedig kiváltotta a kulit.
Hol és mit lehet tenni? Hétpróbás gazembereknek malmára hajtani a vizet?
MAGYARSÁG RÓL írtam (Trianon előttiről), TISZTESSÉGRŐL (mint emberi értékről), BOLDOGSÁGRÓL (amit a végzett értelmes munka öröme adhat), továbbgondolva az egyéni boldogságot a CSALÁDRA (nem a homokosok életközösségére) mint a társadalom alapsejtjére.
Sipákolni pedig a felforgatók, a nemzettől idegen, pénzért az anyját is -féle emberkinézetűek szoktak, akiknek ez a bűzös demokráciagőz a búvóhelyük.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.26. 14:23:38

Megjegyzendő, hogy a háború előtt azért kaszáltak a parasztok (mert már lett volna gép) mert a politika - BÖLCSEN - nem támogatta a gépesítést, mert nem tudott volna mihez kezdeni a falusi munkanélküliek tömegével. Akkor, abban a helyzetben, Trianon után ez kiváló és okos politika volt. Aki nem hiszi, olvasson több Fekete Istvánt.

Ha a - különben kitűnő - magyar földet ma is alapvetően kisparaszti gazdaságokban művelnék (meg kézi munkára alapozott legfeljebb középnagy birtokokon), akkor a falu nem rohadna szét.

Teremburához annyiban kell sajnos csatlakoznom, hogy ez a bizonyos kitűnő magyar föld sokaknak vonzó lesz, ha ilyen válság jönne, és a kaja eltűnne. Hogy akkor miképp állunk ellen, azt nem tudom. Gyanúm szerint sehogy, nem lesz hozzá erőnk.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.26. 15:59:22

Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy a traktorból olaj folyik rá a szántóföldre, a lóból meg igen hasznos lószar potyog csak ki...

abandi 2008.09.26. 16:19:21

Meg arról az apróságról sem beszélve, hogy:
az n+1.-ik világban azért panaszodnak, mert az usa-eu államilag támogatott nagyüzemi dömping élelmiszer áraival nem képesek konkurálni a helyi kétkezi földművesek...
Marad nekik a városi bádog nyomortelep parabola tívível, turbó szaporodással....
..."Szerencsére" nálunk állami segédlettel sikerül szaporítani ezt a globalis életformát...

Más:
Tisztelt arvisura!
Kérlek, hogy az abandi-t ne tedd ""-"" jelek közé a továbbiakban.
Előre is köszönöm!
Üdv.:
abandi

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.28. 20:22:19

mg,

jószándékú embernek ismerlek, de időnként tényleg fogni kell a fejet, annyi marhaságot hozol össze.

Persze,menyire jó lenne a kézi munka a mezőgazdaságban, az amúgy is drága magyar termények legyenek még drágábbak és/vagy nehéz fizikai meló mellett legyen ugyanolyan borzalmas az életszínvonl, mint most.

Holott (sajnálatos vagy nem sajnálatos) szépen elvándorol a munkaképes populáció onnan, ahol nincs valós munka oda, ahol van.

A világ változik. A kézműves céhek tök jók voltak, mára nincsenek. Sirassuk?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.28. 20:23:56

abandi,

itt az esély. A bankcsődökbe feccölt milliárdokkal nem tudják támogatni a mezőgazdaságukat.

Mondjuk még így is ezerszer hatékonyabb, mint általában az európai, de ez más kérdés.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.28. 20:25:54

mg,

más kérdés. Annak ellenére, hogy úgy általában a pártok ellen harákolsz, ha konkrét példa kell, rögvest szűkül a látóköröd. Plusz az általad említett ártatlanság vélelmét egy pillanatig sem alkalmazod.Ej, ej.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.28. 21:35:13

mavo: a "legyen kézi munka a mezőgazdaságban" nem azt jelenti, hogy a búzát is kaszálni kéne - bár, fene tudja.

Téged nagyon-nagyon városi embernek érezlek (én azért elég kétlaki vagyok). Az a bizonyos, felvetése idején is kiröhögött "kert-Magyarország" egyáltalán nem ostoba idea.

Továbbá legalább egyszer-kétszer próbáld meg elfogulatlanul befogadni, amiket Terembura írni szokott. A föld megújuló erőforrás, de két alapvető tulajdonsága, hogy nem növekszik, és hogy nagyon könnyen el lehet baszni. Nem tudom, mennyit tudsz a DDT-ről, amit néhány évtizede csodaszerként öntöttek mindenhová. Nos, a rovarok immunisak lettek (érdekes, főleg a kártékonyak), de a sólymok kidöglöttek, mert kumulálódott és a tojásuk héja papírvékony lett tőle.

A szocialista-posztszocialista mezőgazdaság maga a csőd. Nagy mennyiség (már ha minden klappol) termelhető, de minőség az nem. Továbbá jobb nem vegyelemeztetni, amit eszel. Az "egészségtelen életmód" mellett vajon mennyiben oka a rákhalálozásnak az eszetlen kemizáció?

Egyszerűen nem kell nagyon foglalkozni a mezőgazdasági kivitellel. Termeljük meg mi, és együk is meg. Képzeled el azt az almást, ahol - bizony, akár az erre kioktatott és valahogy ambicionált cigányok! - nap mint nap hernyózóollóval járnak végig, meg kapával, rovar- és gyomirtó helyett. Aztán nem halsz meg 50-60 évesen gyomorrákban, ha az ilyen almát eszed.

Nem vagyok a biotermelés abszolút szélsőséges híve, de már megbocsáss: a gyerekeimet inkább a kiskertből etetem, ha tehetem. Mert ott tudom, hogy mit, mikor, mennyit permeteztem, ha egyáltalán...

Miért lenne baj, ha egy más szemléletű mezőgazdaság felszívna sok-sok munkaerőt? A drágább termék jobb is lenne. A Rolls-Royce is kézi munkával készül, máig is. Nézd meg, mennyiért megveszik - azért az alma nem lenne ilyen drága...

Ja, persze: jobboldali vagyok. És az "ellenzékellenes sajtó" magyar tünete nem én akarok lenni. Várd meg, míg a jobboldal kormányoz, majd elhegedülöm a nótájukat (megjegyzem, helyi szinten, ahol ők a többség, most is azt teszem). Ártatlanság vélelme? Hát leírtam, mi a baj: ezt idő előtt alkalmazzák, és az ürügyén a szimpla tagadást is elhiszik. Ha Veres János ellen nem nyomoznak, nem is lesz bizonyíték...

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.09.29. 13:51:36

terembura,
"Az utóbbi száz év ugyanis döbbenetes technológiai hanyatlást hozott a mezőgazdaságban."
Az igaz, hogy az, ahogy most megy, nem jó.
De azért azt is vegyük figyelembe, hogy a termelékenység nagyon sokat nőtt.
A mostani technológiával kb. 5 milliárd embert lehetne rendesen táplálni, persze ehhez kell külső energiabevitel. Mondjuk, érdekes lenne erről megnézni néhány számítást, lehet, hogy az jönne ki, hogy csupán bioüzemanyagon alapulva rosszabbul teljesítene a gépesített mezőgazdaság a hagyományosnál...
Nekem az a tippem, hogy valamiféle kombinációra lenne szükség, a legmodernebb technológiát az ősi, istenadta természetes biotechnológiával együtt hasznosítani.

Egyébként szerintem a cigányok és egyáltalán, a magyar vidék szegényebb régióinak roblémáira az egyik legjobb megoldás az intenzív kézi művelésű mezőgazdaság fellendítése lenne. Az igazán jó biotermékekért nyugaton nem 20-40 (mint otthon), hanem 200-400%-kal több pénzt fizetnek az emberek.
Ehhez valószínűleg kellene komoly politikai háttértámogatás, összefogás a gazdák közt stb.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.09.30. 13:27:03

A mostani magyar gazdasági válságban a mezőgazdasági kézi munka elutasítása egy marhaság. Éppen a mezőgazdaság az, ahol a kézi munka - főleg, ha hozzáértő kezek végzik - nagyságrendekkel jobb minőséget ad a gépinél, továbbá nagyságrendekkel kíméletesebb a földhöz.

Mavo, Mavo - mindig eltűnsz, amikor butaságot mondasz aztán nem tudsz válaszolni. Ejnye, no...

abandi 2008.09.30. 21:11:56

Sziasztok!
Terembura és Molnargoreny is roppant rövid, de lényegretörő lett a végén !
Én csak helyeselni tudom.
Megértem, hogy a vitában a "tények" kontra ellenérvek
mennyire fontosak a "kulturált" érvütköztetésben...
Elismerem, hogy a két "zöldmezős" gondolatait osztom.
De: azt is be kell látnom, hogy a tényszerű érveléssel nem megyünk semmire...
Hát...Ilyenformán kellene "idomulni" a való világhoz...

Gabor79 · http://www.kibulizottorszag.net/ 2009.01.02. 23:02:44

Engedélyezné a mobiltelefonok használatát a börtönökben az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium - derült ki az m1 péntek esti Híradójából.
index.hu/politika/belfold/bort020109/

"Kökényesi Antal, a büntetés-végrehajtás országos parancsnoka szerint a mobiltelefon-használat engedélyezése hatásos fegyelmezési eszköz lehet."

Hasonló elgondolásból internet-hozzáférést kaphatnának, a rab által szabadon megnevezett személyek szabad bejárását a börtönbe, valamint a közügyek szabad gyakorlását is biztosíthatnák a számukra.
Így Magyarország végre nem csak az öngyilkosságok számában lehetne világelső, hanem az elítéltek jó magaviseletével is.
süti beállítások módosítása